Možná docela hezké ale pořád to vyrábí jen s půlkou motoru. Objem kW nenahradis..... Prostě z hovna bič neupleteš a když upleteš, nezapráskáš. A za ty prachy si koupím raději jinde auto celé.
"Objem kW nenahradis..... "Hezke tvrzeni, ktere ovsem plati i opacne... kW objemem nenahradis.
Těžko říct, kamarád měl 15 let starýho peugeota 307 66kW 2.0 HDI, já půjčeného Rapida 81kW 1.0 TSI na předváděčku. Zkoušeli jsme to na dálnici do mírného stoupání, na odpich jsem ho předjel, ale ani ne v polovině kopce tomu došel dech a těch 66kW mě předjelo s přehledem. A to je Rapid ještě o cca 200 kg lehčí. Takže bych spíš řekl, že záleží na krouťáku.
Škoda jede a Scala ještě zvýší prodeje na úkor konkurence i vlastních z koncernu Vw.
Kdy se prosim pro Scalu dockame motoru 1.6mpi 74kW? A kdy nebude mit tak maly zvih perovani s tak nizkym profilem pneu? Kdy bude mit mekke materialy v interieru? ...jsem ochoten si pockat, ale pokud ty veci nebudou, tak koupe pro me nebude mit smysl a nebudu mit tedy zajem.
Je dobré že moderátor Štruncl s výškou 190cm si sedl i za sebe a ještě měl pořád místo nad hlavou takže prostorná kabina.Těch základních 400tisíc je ambition a 85kw v 1l tsi.Počkejme si na cenu nového golfu a konkurentů kteří vznikají teď a kvůli emisím a euroncap prostě budou dražší.Všichni.
Už u nového Clia (o třídu menší auto) se počítá se základní cenou přes třista tisíc, a to bude s motorem kolem 55 kW. S výkonově podobným TCe má atakovat čtyřista. Emise nejsou problém, ale nové požadavky na povinnou výbavu dané EU se do cen promítnou. Nejvíce asi ten nesmysl e-call.
Vzhledem k tomu, ze Megane IV se da koupit kolem 300k, Clio urcite nebude zacinat na 300k.
Mpolan GPF taky není zadara.To není jen eCall co je navíc.
GPF nezdražil výrazně ani modely, do kterých byl přidán v průběhu jejich existence. Je prostě nesmyslné házet zdražení jen na emisní požadavky, když nejvíce z toho dělají ty bezpečnostní.
Klucí, dneska nejsou špatný auta . Vyjímky se určitě najdou, ale v zásadě každý auto, který není poruchový a jezdí, je dobrý.., a v tom - jezdí - udělala škodovka v rámci koncernu WW obrovský skok. Pak už jenom záleží kdo má jaký mindráky a jestli si potřebuje obhajovat sílu svého já, tím, že má jiné auto, třeba s mnohem větším motorem, či jinými hančadly :-)Ale jinak mě těší vaše reakce, až jsem jich čekal více od " antiškodováků ", jejichž reakce v podobných diskuzích mě vždy rozesmívají ...
Suhlasim, nie su spatne auta, len auta s nespravnou/nerealnou cenou:-D
Něco k počtení pro ty jedince, kteří musí pořád něco srovnávat a řešit, co je "lepší":http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-... ...
ne, oni vyzkoušeli po škodovce něco jiného a jen píší to co je už minulostí a jsou rádi, že od škody odešli. Je to stejný jak s bankama, hodně lidí je spokojeno s čs, ale ty poplatky nechcou řešit a hlavně jsou spokojeni, protože hltají reklamy a mají jistý pohodlí které je falešné stejně jak u škodovky.
Krásné a pravdivé, lépe to vyjádři nešlo.
To je zajímavé že to nenapíšeš když je diskuze třeba o Hyundai, Dácii, Kii, Renaultu atd.
na žádný jiný auto nejsou v Česku tak srandovně negativní emoce...
Na korejská auta jsou ještě úchylnější. A i vůči Renaultu a Peugeotu se najde dost primitivů.
To je novinka, ty budeš určitě škodofil, když toto píšeš.
Kupovat auto co neumí vyrobit ani disky je dost srandovní, ale jenom do té doby co se sním někdo zabije.
Hm, které auta umí vyrábět disky?
Když si hraješ na mě, tak si zjisti fakta a pak teprve zvracej bludy.
Já vím, že máš poněkud delší vedení. Tak si ještě jednou a pořádně přečti jakou blbost jsi napsal.
Scala je fakt dobrá, je to lepší Fábia ( a Fábia je super ). Je to moc hezký a povedený auto.
Už jsi s ní jel, že ji srovnáváš s Fabií?:-) A myslíš si, že Scala je stejná kategorie jako Fabia, že ji s Fabií srovnáváš?;-)
Až budeš střízlivý, podívej se znovu a lépe.
Nech ho bejt, má po Večerníčku a chystá se do postýlky...
bejt :-O
Plácáš hlouposti.
Však oni to firmy pro své otroky koupí.
"oni firmy" :-D
Dementní propagátor multikulturních píčovin se dal na auta? Nevím jestli s tímhle blbem Das Kraksna uspěje, raději by měli najmout nějakého negra, třeba Feriho. Mohl by v tom povozit své zfetované kamarády.
To jste si asi spletl info.cz s nčím jako denník N....
Honzík se jednou z těch svejch škůdek asi pos.ere...
Náhodou Vochcávka je dost dobrý auto. Když má ventilky v horní úvrati, malej pes na ně nedosáhne. To nemluvím o tom když má osmnáctkový kola. Jasný, velkej pes zvládne i kapotu...
Golf bude samozřejmě lepší. Ale proti Rapidu bude Scala určitě pokrok. Samotnému se mi docela líbí a přeji ji úspěch.
7 lidi Scale preje uspech, 17 lidi Scale nepreje uspech :-| Uz se nedivim,ze si narod zvolil za premiera StBaka :-D:-D:-D Jste tu banda, ani nebudu psat ceho.
Platforma MQB A0, určená pro malé vozy, Scalu dost limituje. Na délku ji natáhli co to šlo, ale na šířku to nebylo možné. Proto je to opět takový jezevčík. Navíc zadní partie je vypůjčená z Fiatu Tipo.
Na šířku je taky upravená vůči menším autům, tak neplácej hlouposti. A třeba proti Rapidu je to prostorově neskutečný skok kupředu.
Podobnost s Tipem je spíše náhodná, jde spíše o variaci na světla z Kokodáku. Mimochodem podobné světlomety má i nový Focus.
pri tom nafúknutíí sa to všetko prejavilo na jazdných vlastnosatiach. Samotní novinárí nemajú odvahu písať o jazdných vlastnostiach, alebo veľmi zdržanlivo. (vid posledné testy zo Split). To, že to má podpriemerné jazdné vlastnosti, to samozrejme škodovkárom nebude vadiť.
Proč na autorevue dáváte recenzi jakéhosi netového blba, který za celou dobu ani jednou nedržel volant správně a leckdy ho nedržel vůbec!!! Je jedno co mele o tom jak rád řídí. On řídit neumí a za volant by neměl ani usedat.Co si ten marketingem nabrífovaný prostitut představuje pod pojmem "komfortní plasty" ani nedomýšlím.To je strašné video...:-/
Není jednodušší WP místo "psaní" si to auto vypůjčit a osobně vyzkoušet a teprve potom něco případně komentovat? A vůbec, ty si to auto chceš koupit, že tak "vášnivě" reaguješ?:-)
Chápu, že potřebuješ na pochopení psaného textu ještě vysvětlující obrázky, ale nechápu proč reaguješ na něco, co jsem nenapsal.Mimochodem, jestli jsi na stejné vlně jako ten odborník, pak mi možná vysvětlíš, co jsou komfortní plasty.Držení volantu radši nekomentuj;-)
Josefe, máš to zapotřebí? Já to tady u takových článků již jen čtu a raději se nezapojuji, a kvůli tobě jsem to teď porušil. :-O
Nemám to zapotřebí Mirku.:-) Dokonce i v "diskusi" o "zázračné" Škodě 1500 nějaký Josef použil můj nick...:-)) Nechápu proč to někdo dělá. Dosáhl jsem ale zde se svými příspěvky hezkého skóre přes 25 minusů (které některým magorům určitě udělalo radost...). Děkuji ti Mirku za ojedinělé plus v mých příspěcích, druhé možná daroval Stealth... Já se zase přiznávám k plusům pod tvými příspěvky.:-)
A to buď rád, že tu někdo nevystupuje pod tvojí přezdívkou. Tady je už možné vše.
Na rozdíl od vašich zvratků, jeho videa (většinou nikoliv o autech) alespoň někoho zajímají. Váš verbální průjem nezajímá vůbec nikoho.
Něco k tomu co jsem napsal? To, že někdo natočí video je záslužná věc pros společnost? Když už něco takového dělá a ještě o sobě nechává tvrdit jak rád řídí, tak by se měl naučit držet volant.Ale od remcalů tvého typu těžko očekávat inteligentní reakci.
Škoda Chcala.
To si pleteš, to je pochcala.
Když už tak s velkým P. Ale to bychom po tobě asi chtěli moc. :-)
Omlouvám se Pochcala.:-(
Projev primitiva.
To říká ten pravý.
Co to tady píše za debily ?:-(
Vóša to tu píše pod každý článek o Škodovce. Oni se ho sice snaží v ústavu léčit, ale nějak moc jim to nejde. Chudák má komplex z toho klecového lůžka, kam ho každý den samotného zavírají, tak se snaží sehnat někoho k sobě. Tak ho zkuste pochopit, on za to v podstatě nemůže. Je to následek mnoha úderů žaludy penisů do jeho hlavy, když byl ještě v děloze u matky, která se živí prostitucí :-)
Chudáčku, to že měníš neustále své nicky ti nepomůže v tvé léčbě. Příště to napiš z jiné IP adresy abys nebyl neustále za ještě většího blbce než jsi.:-DKaždý kdo si umí ověřit IP adresu ví že zde máš už pět nicku.Prober se klučino zavčas a nedělej blbosti.
Odpovídají úrovni redakce. Buď si zvykneš, nebo odejdeš. Mnozí už odešli.
Ty sám tady máš pod stejnou IP adresou několik nicků a myslíš si že jsi zajímavý. Jsi trapný a každý tě hned odhalí.
K této informaci může mít přístup jedině někdo z redakce. V tom případě je to dost k zamyšlení.
Jestli to trochu umíš s počítačem, tak si to zjistíš i doma.
Kvůli tobě odešlo už hodně diskutérů.:-/
Konečně si mezi svejma.
Každý Škodomil patří do klecového lůžka a beznadějné případy, kterých je většina, rovnou do Kobylis...
výpovedná hodnota 0 bodov
Zadek je otřesný, na živo ještě hořší. Stejný hnus jako Kodiaq a Karoq. Superb a Octa jsou na tom výrazně lépe.
Kdyby jen zadek, celé auto je přímo hnusně amatérsky tvarované. Designér by si měl za takový paskvil nafackovat, vrátit mzdu a německý zaměstnavatel by ho měl poslat na školení ke skutečným odborníkům na špičkový nadčasový design (Hyundai Design Center Europe - Rüsselsheim, Germany).
Zatím jsem ji viděl pouze na výstavě, ale dojmy mám úplně stejné. Co mě ale vyděsilo byl interiér, v tom bych vážně nechtěl sedět dlouhodobě. Podobnou frustraci ve mě vyvolala naposled Dacia.
Přirovnávat auto ke škodovce nejde.
Zase bláboly jako vždy.
Docela hezké promo, ale nejvíc mě dostala věta: "...auto vstupuje do prémiové segmentu..." :-D :-D :-D To mě dostalo do kolen, předpokládám, že po této větě Audi, BMW a MB už určitě spouští rolety a zavírají krámy, protože proti Scale prostě nemají šanci... :-D
Když už chcete dělat chytrého, tak oficiálně neexistuje nic jako "prémiová třída", neexistuje ani pojem vyšší/střední/nižší/vyšší-střední/... třída. To všechno jsou jen hovorové výrazy bez oficiální standardizace, takže pokud nějaký nemotoristický novinář použije pojem "prémiová třída" pro jinou kategorii vozů než vy, není na tom nic absurdního.Ale vy nejste schopen ani pořádně citovat, natož pak nějaké smysluplné diskuze.
Jste blb. Děláte, že nechápete kontext mého příspěvku a točíte se na doslovném citování, zda tam nechybí/nepřebývá nějaké písmenko.Netvrdím, že existuje norma pro definici prémiové třídy. Nicméně, jak sám potvrzujete, jedná se ustálené hovorové výrazy. A nejsem jediný, kdo je používá, když je používají i novináři ve svých recenzích, jako je tato.Nicméně abych se vrátil k původnímu tématu, ve vašem světě patří Scala do prémiové třídy? Pro Vás je vrchol automobilů asi "Octávka f plné palbě, f metle", když Scala je ve Vaší hlavě prémie, že?
Omyl. Jste to vy, kdo nechápe "kontext příspěvku", na který reaguje. Nebo možná ho chápete, jen jste měl potřebu se tu (opět?) vyzvracet.Ve videu novinář (který se recenzím aut vůbec nevěnuje a zastupuje bežného frantu z ulice, což je v tomto případě dost podstatné) použije termín "prémiová třída". Od této chvíle máte rudo před očima a zvracíte tu něco o tom, že BMW Audi a Mercedes můžou podle redakce zřejmě skončit, protože nová prémie je Scala. Přitom novinář na videu jasně uvádí, že Scala míří mezi konkurenty jako Golf nebo Civic, címž on myslel "prémiovou třídu" (btw model Golf v této velikostní skupině aut C prémiová třída určitě je). Toto zcela jasné vyjádření jste úplně ignoroval, vymyslel jste si argument, že Scala je srovnávána s BMW abyste mohl zase nadávat za jakýkoli článek o škodovce. Pak kdo je tady z idiota....
Civic i Golf jsou ovsem uplne jinde ;-)
Hmm, koukám, podle těch plusů a minusů, že jste to spíše Vy, kdo nechápe kontext. B-]Abych to upřesnil, já jsem šel do kolen kvůli smíchu, ne kvůli tomu, že bych viděl rudě a zvracel. :-DJe zajímavé, jak se snažíte obhájit neobhajitelné. Ale budiž Vám přáno. Já nemám nic proti Škodovce, Škodovky jsem měl, teď už sice ne, ale v rodině stále ano, nic proti nim nemám a můj příspěvek neměl být nějaký útok na ně (to jen Vy, když vydíte někoho, kdo by nesouhlasil nebo nevynášel Škodu do nebes, tak to berete jako útok (nadávání) proti Škodě). Ale rád nazývám věci tak, jaké jsou a nesnažím se je vidět růžovými brýlemi.Novinář si sice mohl myslet, že Scala míří ke Golfu či Civicu (což si já nemyslím, z mého pohledu je to něco mezi Rapidem a Octávkou), ale nicméně to nemění nic na tom, že rozhodně nemíří do prémiové třídy (stejně jako Golf či Civic tam nejsou).
Myslíte těch mínusů, kde si nějaké nemehlo 150x vymaže cockies a nakliká si během minuty uspokojivý počet hodnocení?:-DJestliže neexistuje standardní definice "prémiové třídy", je to všechno jenom z "vašeho pohledu". Srovnání s BMW a Mercedesem jste si pak úplně vymyslel, abyste těm vašim zvratkům dodal zdánlivou logiku.Jen pro vaši informaci ŠA je mi úplně ukradená. Ovšem i nezaujatý čtenář si jistě povšimne, že přehlídka obdobné demence se spouští výhradně pod články k tématu této značky. Navíc, pokud vás toto auto nezajímá, nedává žádný smysl abyste četl tento článek nebo dokonce ztrácel svůj čas koukáním na video a po 150 tady nadával, jak se redakce zbláznila. Buď trpíte duševní poruchou, nebo v pubertě nemáte co na práci.
A co kdyby dostávala negativní hodnocení jiná značka aut, to by bylo v pořádku, že? ale že je to zrovna Škodovka, která zrovna kvalitou neoslňuje tak je to podvod. Směšné.
Pokud si ty minusy klikají nemehla, tak nemehlo nejsem. Nikdy jsem to nedělal a našel bych plno svých příspěvků, kde mám minusy. Pro mě je to zpětná vazba od dalších čtenářů. Ale věřit tomu nemusíte, to Vás ani přesvědčovat nechci.Standardní definice "prémiové třídy" neexistuje, stejně jako pro "přiměřeně" či "luxusní". Ale tak nějak většina lidí (např. při srovnávací metodice) se na tom dokáže shodnout. Tak jako ve statistice SDA se třeba Citigo neocitne v kategorii SUV, sportovní či luxusní, byť pro někoho to sportovní auto může být.Je opravdu vidět, že máte problém s pochopením psaného textu a kontextu. Já jsem netvrdil, že Škoda je mi ukradená (pro mě osobně je to auto, které uspokojí, ale nenadchne), takže ten poslední odstavec blábolení jste si mohl ušetřit. Zda trpím duševní poruchou, to (zatím) netuším. :-P A sice mám blíže k důchodu než k pubertálnímu věku, ale děkuji za Váš (nepřesný) odhad mého věku. Potěšilo to. B-]Přeji Vám hezký zbytek víkendu!
Dnes jsem v tom seděl.. Dynamic paket a látka kvalitní jak jednovrstvý kapesník :D je to asi nejhezčí Škodovka, ale hlavně skrze pozlátka - tady chrom, támhle imitace karbonu (lesklý karbon pravda neznám), tady led podsvícení.. Ale jako celek je to pořád to samé.. A prémie už vůbec ne :D
Prostě šedé fungující auto pro nenáročného řidiče, co nad výběrem nechce moc přemýšlet nebo je mu to jedno.
To auto bylo modré.
Všiml jsem si,že ty auta v Chorvatsku měli v interiéru osvětlení žárovkama.Auta na salonech mají vnitřní LED osvětlení.
Žárovky jsou obsahem příplatkového paketu Light, Ledky jsou v základu.
To je prdel? :O
Jo to máš pravdu!!! S tou cenou si opravdu dělají z lidí blbce, jen totální debil to za ty peníze muže koupit!!! KIA Cool kombi za 375000,-!!!! :-D:-D:-D:-D:-D:-D
No vidíš. A přesto bude Scala prodávanější a oblíbenější, než Ceed. Celoevropsky.Nehledě na to, že dynamicky bude ten Ceed vůči Scale o dost velký krok pozadu. A to i vůči té základní se 70 kW.
není levnější si koupit do interieru ledky can-bus a vyměnit si je, jsou sice dražší, ale zase nesvítí neo nepropojí něco na pořád. 20 snad za ledku dáš.
- komerční inzerce by měla být značená- srovnávat Scalu s Golfem i v rámci této placené reklamy je trapné a budoucí majitelé snad žádné srovnání s Golfem ani nečekají
je skvela, mozna lepsi nez oktavka, proste skodovka jak se patri!B-]
Lepší než Oktávka ne, praktičtější a svěžejší možná. Ono kdovíjaký superzázrak to samozřejmě nebude. Ale přijde mi to dobře udělané ve smyslu, zákaznk dostane jakoby pocit plnohodnotného auta kategorie Golf/Auris..... Ale zároveň ještě zcela finančně nevyrostl ze své Thalia kategorie. Takových lidí je dost. Že na Golf/Auris nemají vědí a jsou s tím smíření, ale s nákupní taškou prostě trapas už dělat něchtějí. Ať pro jejich vnitřní pocit nebo i pro okolí. Klíčové a zlomové podle mě budou 3 otázky: 1) Motor 1.0 samozřejmě stačit může. Ale dožije se TSI alespoň 300tkm tak, aby nežralo olej, mělo tlaky, nekroutil se blok, neselhaly rozvody nebo všechno ostatní? 2) Nebude podvozek totální pryčna a ještě k tomu směrově nestabilní? 3) Bude interér trochu příjemný a ne jak otočený kelímek co předváděla O3? ... pokud tyto 3 otázky projdou (sám nevím, nechám se překvapit) tak by to nemuselo být špatné.;-)
V zásadě souhlasím, ale potíž je v tom, že cena Scaly (s motorizací 1.5 TSI, která odpovídá tomu Golfu/Aurisu) bude stejná (Auris) nebo jen nepatrně nižší než je u toho Golfu, ale ani Golf ani Auris to nikdy nebude!
Pritom Auris sa už ani nevyrába, len dobieha výpredaj. A Scala je hotnew.:-D
Lowcost a míří do prémiové třídy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? TOHLE UŽ JE TOTÁLNÍ POMATENÍ SMYSLŮ !!! TO JE UŽ DIAGNÓZA !!!!!!!!!!!!!!!!PROPAGAND, KTERÁ NEMÁ V MODERNÍM SVĚTĚ CO POHLEDÁVAT. OPRAVDU PAN ŠÉFREDAKTOR NENÍ SCHOPEN TYTO VĚCI ZATRHNOUT???!!!! POKUD NE, PROČ TEDY NEPŘEJMENUJETE STRÁNKY NA SKODAWEB NEBO WURSTWEB...TVL !!! :-D:-D:-D
Co kdybyste si raději vzal prášeček na uklidnění...?
To je magor. :-D
Disproporční škaredé auto.Jeste tak zadní partie jsou ok. Platforma pola potažmo Ibizi. Tuctový totalni lowcoast pro lidi v důchodovém věku.Prestante už pisalci dělat z tohoto vozidla vyrobek s nejmodernějšími technologiemi na světě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.