Škoda Scala pohledem řidiče, kterého baví řídit. Není až příliš chytrá?

Eurohujer  |  26. 04. 2019 18:15

je skvela, mozna lepsi nez oktavka, proste skodovka jak se patri!

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 04. 2019 06:53

Disproporční škaredé auto.Jeste tak zadní partie jsou ok. Platforma pola potažmo Ibizi. Tuctový totalni lowcoast pro lidi v důchodovém věku.Prestante už pisalci dělat z tohoto vozidla vyrobek s nejmodernějšími technologiemi na světě.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  27. 04. 2019 18:14

Lowcost a míří do prémiové třídy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? TOHLE UŽ JE TOTÁLNÍ POMATENÍ SMYSLŮ !!! TO JE UŽ DIAGNÓZA !!!!!!!!!!!!!!!!PROPAGAND, KTERÁ NEMÁ V MODERNÍM SVĚTĚ CO POHLEDÁVAT. OPRAVDU PAN ŠÉFREDAKTOR NENÍ SCHOPEN TYTO VĚCI ZATRHNOUT???!!!! POKUD NE, PROČ TEDY NEPŘEJMENUJETE STRÁNKY NA SKODAWEB NEBO WURSTWEB...TVL !!!

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 04. 2019 18:39

Co kdybyste si raději vzal prášeček na uklidnění...?

Odpovědět  |   | 
asi tak  |  27. 04. 2019 18:47

To je magor.

Odpovědět  |   | 
Luxgen  |  29. 04. 2019 23:09

Lepší než Oktávka ne, praktičtější a svěžejší možná. Ono kdovíjaký superzázrak to samozřejmě nebude. Ale přijde mi to dobře udělané ve smyslu, zákaznk dostane jakoby pocit plnohodnotného auta kategorie Golf/Auris..... Ale zároveň ještě zcela finančně nevyrostl ze své Thalia kategorie. Takových lidí je dost. Že na Golf/Auris nemají vědí a jsou s tím smíření, ale s nákupní taškou prostě trapas už dělat něchtějí. Ať pro jejich vnitřní pocit nebo i pro okolí. Klíčové a zlomové podle mě budou 3 otázky: 1) Motor 1.0 samozřejmě stačit může. Ale dožije se TSI alespoň 300tkm tak, aby nežralo olej, mělo tlaky, nekroutil se blok, neselhaly rozvody nebo všechno ostatní? 2) Nebude podvozek totální pryčna a ještě k tomu směrově nestabilní? 3) Bude interér trochu příjemný a ne jak otočený kelímek co předváděla O3? ... pokud tyto 3 otázky projdou (sám nevím, nechám se překvapit) tak by to nemuselo být špatné.

Odpovědět  |   | 
Scarab  |  02. 05. 2019 12:24

V zásadě souhlasím, ale potíž je v tom, že cena Scaly (s motorizací 1.5 TSI, která odpovídá tomu Golfu/Aurisu) bude stejná (Auris) nebo jen nepatrně nižší než je u toho Golfu, ale ani Golf ani Auris to nikdy nebude!

Odpovědět  |   | 
Toky.  |  07. 05. 2019 10:23

Pritom Auris sa už ani nevyrába, len dobieha výpredaj. A Scala je hotnew.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 04. 2019 18:17

- komerční inzerce by měla být značená
- srovnávat Scalu s Golfem i v rámci této placené reklamy je trapné a budoucí majitelé snad žádné srovnání s Golfem ani nečekají

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  26. 04. 2019 18:44

Všiml jsem si,že ty auta v Chorvatsku měli v interiéru osvětlení žárovkama.Auta na salonech mají vnitřní LED osvětlení.

Odpovědět  |   | 
rk  |  26. 04. 2019 19:42

Žárovky jsou obsahem příplatkového paketu Light, Ledky jsou v základu.

Odpovědět  |   | 
PanHajzl  |  26. 04. 2019 22:04

To je prdel? :O

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  27. 04. 2019 08:37

není levnější si koupit do interieru ledky can-bus a vyměnit si je, jsou sice dražší, ale zase nesvítí neo nepropojí něco na pořád. 20 snad za ledku dáš.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  27. 04. 2019 16:58

Jo to máš pravdu!!! S tou cenou si opravdu dělají z lidí blbce, jen totální debil to za ty peníze muže koupit!!! KIA Cool kombi za 375000,-!!!!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 04. 2019 08:42

No vidíš. A přesto bude Scala prodávanější a oblíbenější, než Ceed. Celoevropsky.
Nehledě na to, že dynamicky bude ten Ceed vůči Scale o dost velký krok pozadu. A to i vůči té základní se 70 kW.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  26. 04. 2019 19:40

Prostě šedé fungující auto pro nenáročného řidiče, co nad výběrem nechce moc přemýšlet nebo je mu to jedno.

Odpovědět  |   | 
rk  |  26. 04. 2019 19:46

To auto bylo modré.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  26. 04. 2019 20:08

Docela hezké promo, ale nejvíc mě dostala věta: "...auto vstupuje do prémiové segmentu..." To mě dostalo do kolen, předpokládám, že po této větě Audi, BMW a MB už určitě spouští rolety a zavírají krámy, protože proti Scale prostě nemají šanci...

Odpovědět  |   | 
Yellowhammer  |  26. 04. 2019 22:08

Dnes jsem v tom seděl.. Dynamic paket a látka kvalitní jak jednovrstvý kapesník :D je to asi nejhezčí Škodovka, ale hlavně skrze pozlátka - tady chrom, támhle imitace karbonu (lesklý karbon pravda neznám), tady led podsvícení.. Ale jako celek je to pořád to samé.. A prémie už vůbec ne :D

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 04. 2019 18:51

Když už chcete dělat chytrého, tak oficiálně neexistuje nic jako "prémiová třída", neexistuje ani pojem vyšší/střední/nižší/vyšší-střední/... třída. To všechno jsou jen hovorové výrazy bez oficiální standardizace, takže pokud nějaký nemotoristický novinář použije pojem "prémiová třída" pro jinou kategorii vozů než vy, není na tom nic absurdního.

Ale vy nejste schopen ani pořádně citovat, natož pak nějaké smysluplné diskuze.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  27. 04. 2019 22:48

Jste blb. Děláte, že nechápete kontext mého příspěvku a točíte se na doslovném citování, zda tam nechybí/nepřebývá nějaké písmenko.
Netvrdím, že existuje norma pro definici prémiové třídy. Nicméně, jak sám potvrzujete, jedná se ustálené hovorové výrazy. A nejsem jediný, kdo je používá, když je používají i novináři ve svých recenzích, jako je tato.
Nicméně abych se vrátil k původnímu tématu, ve vašem světě patří Scala do prémiové třídy? Pro Vás je vrchol automobilů asi "Octávka f plné palbě, f metle", když Scala je ve Vaší hlavě prémie, že?

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  28. 04. 2019 09:31

Omyl. Jste to vy, kdo nechápe "kontext příspěvku", na který reaguje. Nebo možná ho chápete, jen jste měl potřebu se tu (opět?) vyzvracet.

Ve videu novinář (který se recenzím aut vůbec nevěnuje a zastupuje bežného frantu z ulice, což je v tomto případě dost podstatné) použije termín "prémiová třída". Od této chvíle máte rudo před očima a zvracíte tu něco o tom, že BMW Audi a Mercedes můžou podle redakce zřejmě skončit, protože nová prémie je Scala. Přitom novinář na videu jasně uvádí, že Scala míří mezi konkurenty jako Golf nebo Civic, címž on myslel "prémiovou třídu" (btw model Golf v této velikostní skupině aut C prémiová třída určitě je). Toto zcela jasné vyjádření jste úplně ignoroval, vymyslel jste si argument, že Scala je srovnávána s BMW abyste mohl zase nadávat za jakýkoli článek o škodovce. Pak kdo je tady z idiota....

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 04. 2019 13:18

Hmm, koukám, podle těch plusů a minusů, že jste to spíše Vy, kdo nechápe kontext.
Abych to upřesnil, já jsem šel do kolen kvůli smíchu, ne kvůli tomu, že bych viděl rudě a zvracel.
Je zajímavé, jak se snažíte obhájit neobhajitelné. Ale budiž Vám přáno. Já nemám nic proti Škodovce, Škodovky jsem měl, teď už sice ne, ale v rodině stále ano, nic proti nim nemám a můj příspěvek neměl být nějaký útok na ně (to jen Vy, když vydíte někoho, kdo by nesouhlasil nebo nevynášel Škodu do nebes, tak to berete jako útok (nadávání) proti Škodě). Ale rád nazývám věci tak, jaké jsou a nesnažím se je vidět růžovými brýlemi.
Novinář si sice mohl myslet, že Scala míří ke Golfu či Civicu (což si já nemyslím, z mého pohledu je to něco mezi Rapidem a Octávkou), ale nicméně to nemění nic na tom, že rozhodně nemíří do prémiové třídy (stejně jako Golf či Civic tam nejsou).

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  28. 04. 2019 13:59

Myslíte těch mínusů, kde si nějaké nemehlo 150x vymaže cockies a nakliká si během minuty uspokojivý počet hodnocení?

Jestliže neexistuje standardní definice "prémiové třídy", je to všechno jenom z "vašeho pohledu". Srovnání s BMW a Mercedesem jste si pak úplně vymyslel, abyste těm vašim zvratkům dodal zdánlivou logiku.

Jen pro vaši informaci ŠA je mi úplně ukradená. Ovšem i nezaujatý čtenář si jistě povšimne, že přehlídka obdobné demence se spouští výhradně pod články k tématu této značky. Navíc, pokud vás toto auto nezajímá, nedává žádný smysl abyste četl tento článek nebo dokonce ztrácel svůj čas koukáním na video a po 150 tady nadával, jak se redakce zbláznila. Buď trpíte duševní poruchou, nebo v pubertě nemáte co na práci.

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  28. 04. 2019 15:45

Pokud si ty minusy klikají nemehla, tak nemehlo nejsem. Nikdy jsem to nedělal a našel bych plno svých příspěvků, kde mám minusy. Pro mě je to zpětná vazba od dalších čtenářů. Ale věřit tomu nemusíte, to Vás ani přesvědčovat nechci.

Standardní definice "prémiové třídy" neexistuje, stejně jako pro "přiměřeně" či "luxusní". Ale tak nějak většina lidí (např. při srovnávací metodice) se na tom dokáže shodnout. Tak jako ve statistice SDA se třeba Citigo neocitne v kategorii SUV, sportovní či luxusní, byť pro někoho to sportovní auto může být.

Je opravdu vidět, že máte problém s pochopením psaného textu a kontextu. Já jsem netvrdil, že Škoda je mi ukradená (pro mě osobně je to auto, které uspokojí, ale nenadchne), takže ten poslední odstavec blábolení jste si mohl ušetřit. Zda trpím duševní poruchou, to (zatím) netuším. A sice mám blíže k důchodu než k pubertálnímu věku, ale děkuji za Váš (nepřesný) odhad mého věku. Potěšilo to.

Přeji Vám hezký zbytek víkendu!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 04. 2019 17:57

A co kdyby dostávala negativní hodnocení jiná značka aut, to by bylo v pořádku, že? ale že je to zrovna Škodovka, která zrovna kvalitou neoslňuje tak je to podvod. Směšné.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 04. 2019 18:12

Civic i Golf jsou ovsem uplne jinde

Odpovědět  |   | 
CF  |  26. 04. 2019 20:23

Zadek je otřesný, na živo ještě hořší. Stejný hnus jako Kodiaq a Karoq. Superb a Octa jsou na tom výrazně lépe.

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 04. 2019 21:01

Zatím jsem ji viděl pouze na výstavě, ale dojmy mám úplně stejné. Co mě ale vyděsilo byl interiér, v tom bych vážně nechtěl sedět dlouhodobě. Podobnou frustraci ve mě vyvolala naposled Dacia.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  26. 04. 2019 22:31

Přirovnávat auto ke škodovce nejde.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 09:39

Zase bláboly jako vždy.

Odpovědět  |   | 
st.Václav von Rüsselsheim  |  26. 04. 2019 21:10

Kdyby jen zadek, celé auto je přímo hnusně amatérsky tvarované. Designér by si měl za takový paskvil nafackovat, vrátit mzdu a německý zaměstnavatel by ho měl poslat na školení ke skutečným odborníkům na špičkový nadčasový design (Hyundai Design Center Europe - Rüsselsheim, Germany).

Odpovědět  |   | 
pacho  |  26. 04. 2019 20:56

výpovedná hodnota 0 bodov

Odpovědět  |   | 
Vóša  |  26. 04. 2019 21:32

Každý Škodomil patří do klecového lůžka a beznadějné případy, kterých je většina, rovnou do Kobylis...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  26. 04. 2019 22:16

Co to tady píše za debily ?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 00:05

Konečně si mezi svejma.

Odpovědět  |   | 
asi tak  |  27. 04. 2019 08:22

Odpovídají úrovni redakce. Buď si zvykneš, nebo odejdeš. Mnozí už odešli.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  27. 04. 2019 20:49

Kvůli tobě odešlo už hodně diskutérů.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 21:28

Ty sám tady máš pod stejnou IP adresou několik nicků a myslíš si že jsi zajímavý. Jsi trapný a každý tě hned odhalí.

Odpovědět  |   | 
asi tak  |  28. 04. 2019 08:14

K této informaci může mít přístup jedině někdo z redakce. V tom případě je to dost k zamyšlení.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 04. 2019 10:38

Jestli to trochu umíš s počítačem, tak si to zjistíš i doma.

Odpovědět  |   | 
Bureš...  |  28. 04. 2019 19:52

Vóša to tu píše pod každý článek o Škodovce. Oni se ho sice snaží v ústavu léčit, ale nějak moc jim to nejde. Chudák má komplex z toho klecového lůžka, kam ho každý den samotného zavírají, tak se snaží sehnat někoho k sobě. Tak ho zkuste pochopit, on za to v podstatě nemůže. Je to následek mnoha úderů žaludy penisů do jeho hlavy, když byl ještě v děloze u matky, která se živí prostitucí

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 04. 2019 20:36

Chudáčku, to že měníš neustále své nicky ti nepomůže v tvé léčbě. Příště to napiš z jiné IP adresy abys nebyl neustále za ještě většího blbce než jsi.
Každý kdo si umí ověřit IP adresu ví že zde máš už pět nicku.
Prober se klučino zavčas a nedělej blbosti.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  27. 04. 2019 00:14

Škoda Chcala.

Odpovědět  |   | 
asi tak  |  27. 04. 2019 08:26

Projev primitiva.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 19:24

To říká ten pravý.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 20:02

To si pleteš, to je pochcala.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 20:10

Když už tak s velkým P. Ale to bychom po tobě asi chtěli moc.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 21:22

Omlouvám se Pochcala.

Odpovědět  |   | 
WP  |  27. 04. 2019 05:06

Proč na autorevue dáváte recenzi jakéhosi netového blba, který za celou dobu ani jednou nedržel volant správně a leckdy ho nedržel vůbec!!! Je jedno co mele o tom jak rád řídí. On řídit neumí a za volant by neměl ani usedat.

Co si ten marketingem nabrífovaný prostitut představuje pod pojmem "komfortní plasty" ani nedomýšlím.

To je strašné video...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 04. 2019 18:54

Na rozdíl od vašich zvratků, jeho videa (většinou nikoliv o autech) alespoň někoho zajímají. Váš verbální průjem nezajímá vůbec nikoho.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 04. 2019 12:45

Něco k tomu co jsem napsal? To, že někdo natočí video je záslužná věc pros společnost? Když už něco takového dělá a ještě o sobě nechává tvrdit jak rád řídí, tak by se měl naučit držet volant.

Ale od remcalů tvého typu těžko očekávat inteligentní reakci.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 04. 2019 19:51

Není jednodušší WP místo "psaní" si to auto vypůjčit a osobně vyzkoušet a teprve potom něco případně komentovat? A vůbec, ty si to auto chceš koupit, že tak "vášnivě" reaguješ?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2019 21:15

Josefe, máš to zapotřebí? Já to tady u takových článků již jen čtu a raději se nezapojuji, a kvůli tobě jsem to teď porušil.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 22:51

A to buď rád, že tu někdo nevystupuje pod tvojí přezdívkou. Tady je už možné vše.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  29. 04. 2019 20:10

Nemám to zapotřebí Mirku. Dokonce i v "diskusi" o "zázračné" Škodě 1500 nějaký Josef použil můj nick... Nechápu proč to někdo dělá. Dosáhl jsem ale zde se svými příspěvky hezkého skóre přes 25 minusů (které některým magorům určitě udělalo radost...). Děkuji ti Mirku za ojedinělé plus v mých příspěcích, druhé možná daroval Stealth... Já se zase přiznávám k plusům pod tvými příspěvky.

Odpovědět  |   | 
WP  |  30. 04. 2019 12:48

Chápu, že potřebuješ na pochopení psaného textu ještě vysvětlující obrázky, ale nechápu proč reaguješ na něco, co jsem nenapsal.

Mimochodem, jestli jsi na stejné vlně jako ten odborník, pak mi možná vysvětlíš, co jsou komfortní plasty.

Držení volantu radši nekomentuj

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  27. 04. 2019 08:16

Platforma MQB A0, určená pro malé vozy, Scalu dost limituje. Na délku ji natáhli co to šlo, ale na šířku to nebylo možné. Proto je to opět takový jezevčík. Navíc zadní partie je vypůjčená z Fiatu Tipo.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  27. 04. 2019 08:35

pri tom nafúknutíí sa to všetko prejavilo na jazdných vlastnosatiach. Samotní novinárí nemajú odvahu písať o jazdných vlastnostiach, alebo veľmi zdržanlivo. (vid posledné testy zo Split). To, že to má podpriemerné jazdné vlastnosti, to samozrejme škodovkárom nebude vadiť.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 04. 2019 18:56

Podobnost s Tipem je spíše náhodná, jde spíše o variaci na světla z Kokodáku. Mimochodem podobné světlomety má i nový Focus.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 04. 2019 08:45

Na šířku je taky upravená vůči menším autům, tak neplácej hlouposti. A třeba proti Rapidu je to prostorově neskutečný skok kupředu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 04. 2019 10:59

Golf bude samozřejmě lepší. Ale proti Rapidu bude Scala určitě pokrok. Samotnému se mi docela líbí a přeji ji úspěch.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  29. 04. 2019 08:57

7 lidi Scale preje uspech, 17 lidi Scale nepreje uspech Uz se nedivim,ze si narod zvolil za premiera StBaka Jste tu banda, ani nebudu psat ceho.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 04. 2019 11:36

Náhodou Vochcávka je dost dobrý auto. Když má ventilky v horní úvrati, malej pes na ně nedosáhne. To nemluvím o tom když má osmnáctkový kola. Jasný, velkej pes zvládne i kapotu...

Odpovědět  |   | 
karel  |  27. 04. 2019 15:06

Honzík se jednou z těch svejch škůdek asi pos.ere...

Odpovědět  |   | 
Libor  |  27. 04. 2019 17:20

Dementní propagátor multikulturních píčovin se dal na auta? Nevím jestli s tímhle blbem Das Kraksna uspěje, raději by měli najmout nějakého negra, třeba Feriho. Mohl by v tom povozit své zfetované kamarády.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  27. 04. 2019 18:57

To jste si asi spletl info.cz s nčím jako denník N....

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 19:31

Však oni to firmy pro své otroky koupí.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 19:54

"oni firmy"

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 04. 2019 19:37

Scala je fakt dobrá, je to lepší Fábia ( a Fábia je super ). Je to moc hezký a povedený auto.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 19:53

Až budeš střízlivý, podívej se znovu a lépe.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 19:55

Plácáš hlouposti.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 04. 2019 19:56

Nech ho bejt, má po Večerníčku a chystá se do postýlky...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 20:09

bejt

Odpovědět  |   | 
Josef  |  27. 04. 2019 19:54

Už jsi s ní jel, že ji srovnáváš s Fabií? A myslíš si, že Scala je stejná kategorie jako Fabia, že ji s Fabií srovnáváš?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 21:00

Kupovat auto co neumí vyrobit ani disky je dost srandovní, ale jenom do té doby co se sním někdo zabije.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 21:08

Hm, které auta umí vyrábět disky?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 21:12

Když si hraješ na mě, tak si zjisti fakta a pak teprve zvracej bludy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 21:14

Já vím, že máš poněkud delší vedení. Tak si ještě jednou a pořádně přečti jakou blbost jsi napsal.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 04. 2019 21:42

Klucí, dneska nejsou špatný auta . Vyjímky se určitě najdou, ale v zásadě každý auto, který není poruchový a jezdí, je dobrý.., a v tom - jezdí - udělala škodovka v rámci koncernu WW obrovský skok. Pak už jenom záleží kdo má jaký mindráky a jestli si potřebuje obhajovat sílu svého já, tím, že má jiné auto, třeba s mnohem větším motorem, či jinými hančadly
Ale jinak mě těší vaše reakce, až jsem jich čekal více od " antiškodováků ", jejichž reakce v podobných diskuzích mě vždy rozesmívají ...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  27. 04. 2019 22:23

To je zajímavé že to nenapíšeš když je diskuze třeba o Hyundai, Dácii, Kii, Renaultu atd.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 04. 2019 22:51

na žádný jiný auto nejsou v Česku tak srandovně negativní emoce...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 04. 2019 10:43

To je novinka, ty budeš určitě škodofil, když toto píšeš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 04. 2019 08:47

Na korejská auta jsou ještě úchylnější. A i vůči Renaultu a Peugeotu se najde dost primitivů.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  28. 04. 2019 09:30

ne, oni vyzkoušeli po škodovce něco jiného a jen píší to co je už minulostí a jsou rádi, že od škody odešli. Je to stejný jak s bankama, hodně lidí je spokojeno s čs, ale ty poplatky nechcou řešit a hlavně jsou spokojeni, protože hltají reklamy a mají jistý pohodlí které je falešné stejně jak u škodovky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  28. 04. 2019 16:37

Krásné a pravdivé, lépe to vyjádři nešlo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  04. 05. 2019 14:47

Něco k počtení pro ty jedince, kteří musí pořád něco srovnávat a řešit, co je "lepší":
http://www.autembezpecne.cz/cz/s40/Testy/c1476-Testy-... ...

Odpovědět  |   | 
martin  |  11. 06. 2019 18:06

Suhlasim, nie su spatne auta, len auta s nespravnou/nerealnou cenou

Odpovědět  |   | 
Michal  |  28. 04. 2019 20:38

Je dobré že moderátor Štruncl s výškou 190cm si sedl i za sebe a ještě měl pořád místo nad hlavou takže prostorná kabina.Těch základních 400tisíc je ambition a 85kw v 1l tsi.Počkejme si na cenu nového golfu a konkurentů kteří vznikají teď a kvůli emisím a euroncap prostě budou dražší.Všichni.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 04. 2019 08:49

Už u nového Clia (o třídu menší auto) se počítá se základní cenou přes třista tisíc, a to bude s motorem kolem 55 kW. S výkonově podobným TCe má atakovat čtyřista. Emise nejsou problém, ale nové požadavky na povinnou výbavu dané EU se do cen promítnou. Nejvíce asi ten nesmysl e-call.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 04. 2019 10:48

Mpolan GPF taky není zadara.To není jen eCall co je navíc.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  29. 04. 2019 11:47

GPF nezdražil výrazně ani modely, do kterých byl přidán v průběhu jejich existence. Je prostě nesmyslné házet zdražení jen na emisní požadavky, když nejvíce z toho dělají ty bezpečnostní.

Odpovědět  |   | 
pouch  |  07. 05. 2019 10:31

Vzhledem k tomu, ze Megane IV se da koupit kolem 300k, Clio urcite nebude zacinat na 300k.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  29. 04. 2019 08:55

Kdy se prosim pro Scalu dockame motoru 1.6mpi 74kW? A kdy nebude mit tak maly zvih perovani s tak nizkym profilem pneu? Kdy bude mit mekke materialy v interieru? ...jsem ochoten si pockat, ale pokud ty veci nebudou, tak koupe pro me nebude mit smysl a nebudu mit tedy zajem.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  29. 04. 2019 18:59

Škoda jede a Scala ještě zvýší prodeje na úkor konkurence i vlastních z koncernu Vw.

Odpovědět  |   | 
Hyter  |  04. 05. 2019 15:23

Možná docela hezké ale pořád to vyrábí jen s půlkou motoru. Objem kW nenahradis..... Prostě z hovna bič neupleteš a když upleteš, nezapráskáš. A za ty prachy si koupím raději jinde auto celé.

Odpovědět  |   | 
pouch  |  07. 05. 2019 11:17

"Objem kW nenahradis..... "

Hezke tvrzeni, ktere ovsem plati i opacne... kW objemem nenahradis.

Odpovědět  |   | 
zmfcz  |  16. 05. 2019 11:08

Těžko říct, kamarád měl 15 let starýho peugeota 307 66kW 2.0 HDI, já půjčeného Rapida 81kW 1.0 TSI na předváděčku. Zkoušeli jsme to na dálnici do mírného stoupání, na odpich jsem ho předjel, ale ani ne v polovině kopce tomu došel dech a těch 66kW mě předjelo s přehledem. A to je Rapid ještě o cca 200 kg lehčí. Takže bych spíš řekl, že záleží na krouťáku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 54 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A