Škoda Scala pohledem řidiče, kterého baví řídit. Není až příliš chytrá?

Pavel Štrunc, moderátor pořadu Štrunc! serveru Info.cz, vyzkoušel Škodu Scala. Na vůz se zaměřil z uživatelského hlediska a podělil se o několik zajímavých postřehů.

Škoda Scala v polovině tohoto týdne oficiálně vstoupila na český trh a vy si ji už můžete prohlédnout u tuzemských dealerů Škodovky. A nejenom to. Můžete ji také vyzkoušet. Než vůz prověříme v redakčním testu, a mohu vám slíbit, že to bude velmi brzy, pojďme se ještě na chvíli vrátit na začátek dubna, kdy v Chorvatsku probíhala první dynamická prezentace nového hatchbacku.

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

Mezi přítomnými novináři byl také kolega Pavel Štrunc, moderátor pořadu Štrunc! webu Info.cz., který se na vůz zaměřil z trochu jiného pohledu. Jak sám říká, rád řídí, jízdní vlastnosti vozu se však neřeší tak do hloubky, jak jste zvyklí z ryze motoristických médií.

Do čtyř minut vměstnal spoustu zajímavých poznatků, které motorističtí novináři, v první fázi hodnotící motory a jízdní vlastnosti, občas usazují více do pozadí. Často jde přitom o prvky a oblasti, které posádce dennodenně zpříjemňují, nebo naopak ztrpčují běžné uživání vozu. Přesvědčte se o tom v přiloženém videu.

Speciál: Škoda Scala

Škoda Scala je kompaktní model automobilky Škoda Auto. Představen byl 6. prosince v izraelském Tel Avivu a v nabídce nahrazuje modely Rapid a Rapid Spaceback. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.5 TSI ACT DSGJízdní dojmyCena a motoryVýbava • RozměrySvětová premiéra VýrobaŠkoda Scala na CNG

 

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků