Škoda Scala odhalila výbavu. Už v základu je bohatá. A co teprve Style!

243 komentářů

Ladislav
27. října • 21:28

Měl jsem možnost o víkendu vyzkoušet Scalu 1,5 s automatem v ceně 640000Kč. Vypadá dobře,jede dobře,pěkně zpracovaná, výbava zbytečný luxus, ale to je jen můj názor. Rád jezdím a na každou jízdu se těším a užívám si to. U scaly to nějak neplatilo. Malý výkon, žádná odezva, jízda velmi pohodlná nuda.Ale jinak velmi dobré auto, které bych mohl mít v garáži jako pojíždědlo pro manželku , ale za jinou cenu. Není to moje krevní skupina, ale hodnotím hodně dobře.:-))

ss
11. února • 0:15

hlupáci-pořád brebentíte výbava-takže za mobil v ruce 10000 ale za sračky,které nemají v autě co dělat si ještě hlupáci masážovaná blbými redaktory připlácejí!

Kamil Lenkvík
12. ledna • 20:05

Mě tedy v tom základu bohatá nepřijde, Vám jo? Za ty peníze mohu mít rozhodně lepší auto u konkurence s bohatší základní výbavou, nebo ne? Škodovka mi prostě přijde předražená, nemyslíte?

Bureš.
19. ledna • 13:41

Můžeš být konkrétní? Nebo je to opět jen trapné plácání bez doložitelných faktů?

hauer
20. ledna • 11:54

co bys tam konkrétního chtěl? zvedneš kapotu a drát..... teleskopy jsou sci-fi

Dušan
12. ledna • 20:52

Není tam nic extra, článek o ničem. Škodovka v poměru ceny a kvality vozu nemá co nabídnout, jelikož má všechno strašně natažené. Já bych od nich nechtěl nic ani zadarmo :-)

Lexus
4. ledna • 19:01

Ono manuální klimatizace a hliníky už by měli být samozřejmostí když to je nový auto si myslím

Mare
2. ledna • 9:46

Zaplať pánbůh, že stále existují ještě kvalitní auta jako např. Toyota..
Atmosférické nezničitelné motory, 4 válce a navíc fungující hybridní technologii.. Výbava v základu již např. s aut.klimou atd.. Raději budu jezdit 10 let s ošklivým Priusem, ale nevrazím do servisu ani korunu navíc.. Než do těchto spotřebáků.. Kdy konečně češi otevřou oči..

Mare
2. ledna • 9:46

Zaplať pánbůh, že stále existují ještě kvalitní auta jako např. Toyota..
Atmosférické nezničitelné motory, 4 válce a navíc fungující hybridní technologii.. Výbava v základu již např. s aut.klimou atd.. Raději budu jezdit 10 let s ošklivým Priusem, ale nevrazím do servisu ani korunu navíc.. Než do těchto spotřebáků.. Kdy konečně češi otevřou oči..

Nikdo
6. ledna • 8:49

Tvoje starosti bych chtěl mít :-P

Straka
1. ledna • 14:33

Po těch výměnách pístů u 3 let starého TSI, se už snažim vyhýbat těmto motorům.

Modl
3. ledna • 19:18

Také jsem měl podobnou zkušenost a je toho dost i v diskuzích, takže na tom něco pravdy bude. Já jsem se Škodou skončil před 5 roky a zjistil jsem, že existují i lepší auta za podobnou cenu.

Nikdo
6. ledna • 8:49

Tak proč lezeš k člákům o Škodě? Se chlubíš, nebo máš nějaký mindrák?

Mašek
29. prosince • 20:23

Já bych tu Scalu nechtěl ani zadarmo. Nemluvě o tom, že základní výbava opravdu bohatá není. U konkurence pořídíte daleko lepší, spolehlivější, levnější auto s daleko lepší základní výbavou. Takže si tu svoji škodovku můžete leda tak strčit za klobouk :-)

aleš
11. ledna • 16:03

Ty jo, to auto ještě ani nesjelo z výrovní linky, a všichni už ví, jak bude nespolehlivé :-D

Peter
23. prosince • 19:26

Vyzera slušne ale je tu jedno veľke ALE. Ak tam daš 1.5 tsi plus napr.strednu vybavu tak cenovo bude plus minus na urovni Golfa.A to je podla mna problem pretože nepochopim prečo by som si mal kupiť Embečku ked možem mať Volksvagen.Aj keby bol Golf o 1000-2000 Eur dahší vždy je to lepšia ponuka. A viete prečo? Lebo Golf je Golf.

mijunior
24. prosince • 12:13

Golf se stejným motorem a výbavou a to ani výběhový sedmičkový rozhodně nebude jen o 1- 2 tis.€ dražší. Na to rovnou zapomeň.B-]

XYZ
24. prosince • 13:13

Ale bude. Vždyť octávka je většině výbav dražší než Golf a to u Golfu dostaneš ještě navíc hodnotnější interiér. Scala je propagovaná jako zabiják nižší střední třídy, to znamená, že za 90 % ceny Golfu dostaneš nataženou platformu Pola, drát pod kapotou a u nejslabší motorizace dokonce i bubny vzadu. Přitom už stařičký Golf IV má plynovou vzpěru kapoty i 4 kotouče.

Bureš.
26. prosince • 8:00

Plynová vzpěra = kvalitní auto? Ty by jsi se měl jít léčit:-D:-D:-D:-D:-D

Michal
24. prosince • 14:56

No jo ale základní scala ma aktuálně motor 1.0tsi 85(81)kw a výbavu ambition+plus kotoucove brzdy i vzadu.Golf je výhodný jen v marathon edition.

Ámen
23. prosince • 22:37

To je stejné jako s Hyundaiem, škodovkou a Kií. Kia patří pod Hyundai, stejně jako škodovka pod VW. Kia i škodovka jsou stejná podřadná kategorie klonů svých majitelů chlebodárců, kteří o nich stoprocentně rozhodují. A rozhodují i o tom, že ty klony nemůžou být nikdy lepší než originály. Proto raději Hyundai než Škodu nebo Kiu.

Rene Alt
24. prosince • 8:02

Ovšem Škoda je snad krom par pitomců v této diskusi řazena výše než spotrebaky od Hyundaii a Kie ... je to naprosto zaslouženě, Skodovka dela hezčí a hodnotnější vozy, které nejen lépe jezdi, ale i vypadají a mají skvěly image a jsou bližší vnímání evropského zákazníka, prodeje mluví za vše, Hyundai stagnuje a dohani, proto urazí a napada. Koneckoncu v každém testu si s tím Hovnajem poradi levou zadní... každopádně spinavosti ze strany korejské značky budeme potkávat častěji. Přesto jim to nebude nic platné.

Radim Kraj
24. prosince • 11:15

To snad nemyslíte vážne. Škodovka zmiňovaným automobilkám nesahá ani po kontíky, stačí se právě podívat na zmiňované testy. Design u škodovky je ohraný až to bolí,motorizace příšerné, nové v nedohlednu. Škodovku bych nehctěl ani zadarmo :-)

Petrý Werner
24. prosince • 12:21

Ale jdi ty brepto, jakoby ti ji snad někdo nabízel... :-))) to ti zase nějaký soused z KLDR něco nakukal viď. Co krotíš za "káru"? Retardovanou i20 nebo snad tělesně postiženou i10 nebo snad obludnou i30 s designem staré Mazdy? To jsou žihadla co... Ukecali tě v reklamě viď a běžel sis pro křivý háčko … tak se tu poplácej s tím hovnajovským komunálem po ramenou, zalezte doma do paneláku pustťe si korejskou TV a jako štědrovečerní večeři nezapomeň ukradnout sousedovi psa. Šťastné a veselé! :-)))

JirkaX
24. prosince • 12:12

Můžeš napsat čím jezdíš?

Já první
24. prosince • 9:59

Mno... co říci na takovou ubohost? Asi jen snad: prostřel si hlavu.

JirkaX
24. prosince • 11:11

A poslední.........

Bureš.
24. prosince • 10:30

Nejsou prokazatelné argumenty k autům, tak se utočí na osobu diskutéra, zdejší klasický Hnujdajovský přistup.....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ja prvni
24. prosince • 15:45

Proti hlouposti zaslepene navic hloupym fanouskovstvim prostrelene slepici jsou argumenty zbytecne. Na spinu jedine stejnym zpusobem, spinavy Buresi.

Vasil Fjodorov
24. prosince • 16:54

Na Vánoce na sebe budeme hodní. Běž se kouknout, zda už nemáš pod stromečkem nějaký dárek.

Michal
23. prosince • 15:18

Hmm, co by asi tak museli ve Škodovce provést aby je redakce AR nevychválila do nebes ;-) Manuální klimatizace je v autě pro rok 2019 naprosto nedůstojná věc. To už snad dávají v základu i v Tata Motors :-))

Bureš.
23. prosince • 16:05

Omyl, např. v i20 není v základu klima a dokonce tam není ani rádio :-D:-D:-D

Já první
23. prosince • 19:37

To neměla Fabia do půlky letošního roku taky. i20 má prostě jiné výbavy, tohle nikdo nekupuje. Na druhou stranu, má v základu aspoň motor.

Bureš.
23. prosince • 16:12
23. prosince • 17:41

Je to výbava určená hlavně pro ty, kteří nechtějí nebo neumí ovládat klimu ani rádio - senioři). Výbava kterou většina lidí nekupuje, protože za 279900,- má Best of Family a ta je nesrovnatelně lepší, přitom je levnější.
Mám jednoho kolegu v práci. Má jedničkovou Fábii HTP v holobytu, bez rádia, klimy, palubního počítače. Už nějakých pět let uvažuje o nové Fábii, ale nechce v ní mít vůbec žádné "vychytávky", ani to rádio s klimou, natož palubní počítač, protože by to prý neuměl ovládat. Takže mu většina dnešních nových auto nevyhovuje. A právě pro takové lidi jsou v nabídce i základní výbavy, které si jen tak nikdo kromě seniorů a technickým analfabetů nekupuje. Proč by je taky kupoval, když si za lepší peníze může koupit akční model s nesrovnatelně lepší výbavou, kterou mu málokterá značka za tyto peníze nabídne. Holt, za blbost se připlácí.
Hyundai, a nejen ten, by měl u i20 přehodnotit nabídku základní výbavy, a přestat do ní dávat palubní počítač, aby uspokojil i mého technicky zaostalého kolegu a mohl si koupit auto jemu vyhovující.
👍👌
https://www.hyundai.cz/files/download/model/i20-... ...

Rada
23. prosince • 19:56

Třeba Dacia Sandero (je přibližně stejně velké jako Fabie) v nejnižších dvou výbavách palubní počítač nemá.

Marek Král
23. prosince • 13:43

Oproti konkurenci pořád slabý základ! Celkově za ty peníze co chce škodovka za své modely pořídíte u konkurence daleko lepší vozy!

Bureš.
23. prosince • 16:42

Konkrétně?

Jiri
23. prosince • 9:35

A to jsou dětské motory?

Phoenix
23. prosince • 7:50

Rád bych konečně viděl foto interiéru základní verze, bez všemožných příplatků... teda to, co si bude kupovat běžný člověk...

Já první
22. prosince • 18:52

No, pokud plnohodnotné auto stejné třídy stojí kolem 350 tisíc, cokoli nad tuhle cenu je předražené. Peugeot 308 s automatickou klimou a lepší výbavou je od 360 tisíc, takže Scala je zcela mimo hru, jen pro fanatické škodovkáře.

Q
22. prosince • 19:59

Jenže P308 není plnohodnotná nižší střední, dozadu se větší dospělí nevlezou. A i-Cockpit je pro mnoho lidí nestravitelný. Proto P308 i přes nízké ceny není prodejní šlágr.

Já první
23. prosince • 8:42

Ale je, i když to škodováčkům nevoní. A prodeje má stále dobré i přes to, že dnes jsou v módě spíš 2008 a 3008. Když totiž ty ošklivé, malé a nepraktické Peugeoty nikdo nechce, proč jim neustále rostou prodeje? Za poslední rok o 10% nahoru. Že by to bylo ve skutečnosti jinak?
Víš, měřítkem třídy není jen délka, ale to se škodováčkům už nehodí.

H
23. prosince • 12:42

Som mal na mysli, ze Scala nie je nizsia stredna. P308 je kategoria Ocatavie.

Ja prvni
23. prosince • 15:30

Ta reakce neni na tebe, ale o vlakno vys. Navic oboji je nizsi stredni trida. Scala na spodni kvalitativni urovni, Octavia mezi tou beznou kategorii.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
H
24. prosince • 10:51

Aj ked mi je to jedno, ale raz to je podvozok Pola, tak to nemoze byt o kategoriu vyssie, aj ked sa to Skodovka snazi ako vzdy nafuknut. Inak toto skatulkovanie je dobre akurat pre marketing.

H
22. prosince • 20:34

Tzv. nizsia stredna je Octavia a nie toto.

Neplkal
22. prosince • 17:51

Až tu zase další chytrolín někdy bude psát o motorech do sekačky, doporučuji jemu i všem ostatním zakoupit Svět motorů speciál 4/2018. Je zde perfektně a hlavně odborně popsáno a zhodnoceno vše kolem těchto litrových motorů, a to naprosto bez předsudků. Moc zajímavé počtení na dlouhé hodiny. Možná to hodně lidem otevře oči a přestanou tu psát ty hromady nesmyslů.

Radim
22. prosince • 20:18

Co to je za kecy? Jezdil jste osobně delší dobu s 1.0 TSI a můžete ho porovnat s normálními čtyřválci? Já ano, a musím říci,že takovéto tříválce jsou opravdu spíše pro lidi mající hlouběji do kapsy nebo důchodce na chalupu. Jako rodinné auto takovýto motor může snad vyhovovat jen někomu v chudších postkomunistických zemích...

TSI
23. prosince • 13:17

Rozhodně je lepší mít chodbu v peněžence, než mít jako ty chudobu v hlavě, mozku se ti tam nějak nedostává, výkon nula nula nic :-))

mijunior
22. prosince • 22:20

Takže Ford to může rovnou zabalit, protože on pro Fiestu a Focuse prakticky nic jiného než tříválec nemá. A protože důchodci mají hluboko do kapsy stěží může očekávat uspokojivé prodeje.B-]

smích
23. prosince • 12:41

Přesně ! Může to zabalit ! Ubohejch 90kW nikomu nemůže stačit ani na ježdění do Kauflandu...:-DB-]

´´´
22. prosince • 19:19

Svět motorů? Ten škodováckej plátek?:-D:-D:-D:-D

Jiří Mrázek
22. prosince • 15:54

Má to alespoň vyhřívané zadní sklo když to bude muset člověk do kopce s tím motorem že sekačky tlačit?

Vavřínek
29. prosince • 12:45

Musí to mít především vyhřívané čelní sklo, aby mohla Škoda vyhrát nějaké to další výběrové řízení, když jim teď nevyšel tendr u policie. Škoda teď bude muset zase škrtat v rozpočtu ne? :D

Fero
23. prosince • 10:27

Nemůžeš to srovnávat s tvým vrakem co máš doma, Škodovka jezdí. Tu tlačit nemusíš. Ale vyhřívání zadního okna má, aby jsi z ní měl pěkný výhled na ty kyselý xichty, co jsi právě předjel :-D:-D:-D

mijunior
22. prosince • 22:22

Ne, dostaneš k tomu sadu palčáků.

H
22. prosince • 23:13

Simply Never c.53 - palcaky

LeonST
22. prosince • 15:31

Tam ale fatk není ve výbavě nic mimořádného. Tyhle věci většina aut má už docela dlouho včetně Leona ST, který už druhým rokem jezdím. A krom 1,5 TSI jsou to motorizace pro důchodce a milovníky extrémního downsizingu. A proč to superauto nemá vzadu loketní opěrku s držáky na pití, když to má bejt auto pro rodiny s dětmi sakra, to bych zrovna chtěl. Postavit vůz na technice třídy malých vozů a rozměrovně ho udělat jako nižší střední, to mohou vymyslet jen ve Škodovce. Mně to auto vůbec nedává smysl. Mělo by se to fakt jmenovat Škoda Peněz.

Leon
22. prosince • 15:16

tak základ je activ, to za prvé,....jinak ambition s nějakým paketem a 17", tedy že tam vůbec půjdou doobjednat, tipuji, půl míče,....a to pořád bude jen zasranej třívalec !,...jo to půjde na dračku:-D:-D:-D

Rada
22. prosince • 22:11

Firmy to jako vždycky koupí, takže prodeje budou solidní.

J.Holik
30. prosince • 12:14

Chytrej člověk se tomu autu ale vyhne obloukem, firmy ať si kupují, když mají peníze nazbyt.

Petrý Werner
22. prosince • 14:05

Škoda je fantastická značka, to auto prostě máte rádi, výbava a to vše okolo to je tak druhotné, ale to auto prostě fantasticky jezdí, baví mne, má nadčasový a čistý design, i když Korejci udělali obrovský skok kupředu, tak šarmantní a sexy auta prostě nedělají, stačí vejít k nim do showroomu a do showrromu Škodovky, rozdíl jak nebe, Škodovka je prostě cool, snad jen krom nového ProCeedu to jeu Korejců ošklivost na ošklivost, ta i30 to je snad vtip, ale jinak je Korejec prostě konzumní záležitost, kterého člověk volí s cílem utratit co nejméně penz, fanoušek si Korejce nekoupí, nic ve zlém. Škodovka je prostě láska, skvělé auto co prostě je součástí naší historie v dobrém i špatném, ale v současnosti je to naše pýcha. A Scala je nádherná! Děkuji za slušnou diskusi

Davidson
22. prosince • 16:58

A nevadí ti, že je to stoprocentní německá automobilka? V žádném případě není fantastická, je to na rozdíl od Hyundaie úplně obyčejná, ve světě prakticky neznámá značka.
Škodovka je určená jen pro spodní vrstvy společnosti, protože nevyrábí ani luxusní auta s cenami kolem dvou a víc milionů korun jako je tomu u Hyundaie - Genesis.
Doporučuji svézt se v takovém pořádném autě abys pochopil, že škodovka je podřadná automobilka, vyrábějící jen úplně obyčejná a nudná auta pro velmi nenáročné. Garantuji ti, že po svezení úplně změníš názor. Moc bych za to nedal, že budeš škodovkou silně pohrdat a to i tou nejdražší.

Petrý Werner
23. prosince • 21:01

Ano a Jaguar je indická značka, Volvo čínské, jdi si vzít prášek ty blbe...

Ámen
23. prosince • 23:57

Hmmm, tak tobě někdo pěkně šlápl na kuří oko...😜Je vidět, že tu pravdu nerozdýcháváš... ten prášek potřebuješ spíš ty, tak šup šup ať tě to nepoloží.

Rene Alt
24. prosince • 7:56

Možná kdybys vedle obvykle pitomého příspěvku ve stylu Vosickeho napsal smysluplnou reakci na pravdivý příspěvek ... překvapil bys, ale co chtít od majitele auta pro chudinu jménem Hujajdej, kde PR oddělení připomíná propagandu z KLDR.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
24. prosince • 20:12

Máš pravdu, teď postavili výrobní závod na Slovensku, tak je to slovenská značka. :-Dhttps://auto.idnes.cz/vlastnici-automobilek-0be... ...
Tata Motors
Indická automobilka v Evropě vlastní anglické značky Jaguar a Land Rover (v roce 2008 je koupila od Fordu). Je součástí koncernu Ratana Taty.

Joe Doe
22. prosince • 15:38

Dal som ti plus za snahu :)

RC
22. prosince • 14:39

Pojďme krmit trolla..
Škoda není fantastická značka, pokud Vás baví ježdění ve škodovce je to jen proto, že jste nejel v opravdu zábavném autě. Výbava a vše okolo (např. jasný a jednoduchý konfigurátor a cenník) je na autě velmi podstatná. Design je jen o osobním vkusu, například mně se líbí Ford Mustang jsem si jist že kočkolap efekt má o světelné roky jinde než kterákolil škodovka. Mýlíte se škodovka není cool je to lowcost značka koncernu Volkswagen. Korejská auta nebudu komentovat. Pokud je pro Vás Škoda životní láskou a ve spojení s historií cítíte pýchu, je na čase navštívít odborníka. Většinu času škodovka vyráběla jen to co jí mocipání povolili, budiž jí ke cti jistá snaha uplést z ho*na bič.
Scala je typická škodovka, nenadchne, neurazí.
Bohužel na to o jakou značku se jedná, tak cenová politika je pomalu vyšší než u mateřského koncernu. Nebýt fleetových slev pro firemní zákazníky, kterým je jedno, že jim dealer dodá auto s DSG jako holátko bez tempomatu, už by dávno zkrachovali.
Automobilka, která šetří tím, že nenašije látkové kapsy na zadní stranu předních sedadel v základní výbavě, se nezaslouží žádnou shovívavost. Hlavně že simply clever...
Welcome to a decent discussion..

Petrý Werner
23. prosince • 21:06

Naprosto nesouhlasím, to co píšeš je tak strašně zjednodušující, že je to jako psát, že všechny modely od korejské konkurence sou špatné, nejsou. Jen Škodovka je více auto s větší historií a prostě skvělé nastaveným value for money, lepším a hodnotnějším designem, Hyundai je auto pro naprosto nenáročného motoristu, Škodovka míří výše. Jedna pro ty méně vnímavé.
https://www.autobild.de/artikel/hyundai-i30-fastb... ...

Mirek
23. prosince • 22:31

Tady je to sice o jiném autě, Scala, ale kde je tam napsáno to, co se tady snažíš naznačit? To, že je Octavia větší auto neznamená, že je tam psáno něco ve smyslu i30 pro naprosto nenáročného motoristu. Po designové stránce se líbil i30. Design je věci vkusu jednotlivce a tvůj názor, v tomto směru, rozhodně není berné měřítko. Asi by sis měl hledat nějaký jiný test, aby více vyhovoval tvé propagandě.

majkom
22. prosince • 14:24

Ty jo...

Tomm
22. prosince • 13:51

Tohle auto vypada, ze ma predpoklady k tomu, aby silne zatopilo tridni konkurenci v cele Evrope. Dost me prekvapilo, ze Skodule je v letosnim roce osma znacka v poradi Evropskeho trhu, coz je neuveritelne. A ted je tu dalsi kousek, ktery muze tuto latku posunout jeste dal...
kdyz jsem ted nedavno videl celkem povedenou Kiu Ceed Exclusive s cenovkou pres 700 tisic, tak jsem mel pocit, ze jsem u BMW a ne u low costu z pralesa. Jestli se tu konkurence chova takto, tak skodarna nema duvod tlacit cenu dolu

tonda
22. prosince • 13:10

Ale všechny pakety jsou za příplatek, takže je to zase chudý příbuzný a pouze za mastný příplatek toho či kterého paketu to bude vylepšený žebráček...

Rene Alt
22. prosince • 12:31

Kde jsou ty ubozacci od Vosickeho???? Dementi!!!! Nástup!!! 😂

Mirek
22. prosince • 20:42

Proč nadáváš druhým do dementů, když neumíš ani základy češtiny "tY ubožáci". Toho dementa si dej do nicku.

Realista
22. prosince • 17:54

Škodule je jim úplně volná, protože mají své osvědčené kvalitnější modly, které jim škodule zkrátka nemůže nabídnout, protože je nemá. Prostě tak dobrá auta, která za pět let ujedou s původním motorem a převodovkou 1,6 milionu km nevyrábí.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/zena-najela-s... ...

Radim
22. prosince • 12:53

Ať žijí věcné a chytré příspěvky vypovídající o inteligenci přispěvatele.

pacho
22. prosince • 11:21

počítam, tak nepoužiteľný základ 16 000€, + aspoň štandard, ja to vidím tak okolo 22 000€, čo podľa mňa je už veľa. Ale čo už, škoda proste vie marketing, z hovna spraví tortu, postaví na piadestal, a proste to dokáže aj predať.

Sir CHerokee
22. prosince • 12:11

Včera oznámili, že musí šetřit. A tu je výsledek..načančaná nafouknutá kára na podvozku VW Polo s bubnama a vlečenou zadní nápravou, která bude s největší pravděpodobností stát jak Golf. No nekup to :-)... a ještě jim lidi budou trhat ruce, bo to má velký kufr.

mijunior
22. prosince • 17:08

S tou vlečkou se asi inspirovali u nové Mazdy 3 a Focusu. Když to stačí jejim zákazníkům proč by to nestačilo Škodovkářům?!.B-]

Mirek
22. prosince • 20:37

Tak platforma Pola multilink vůbec nemá. Mazda si vyvinula úspornější novou platformu pro Mazdu 3 a Focus má obojí. Inspiraci u této konkurence, v tomto případě nehledej, to by muselo být již u konkurence tak před šesti léty, když začínal vývoj auta.

Q
22. prosince • 21:19

Zatím nemá. Ale bude mít, jakmile příští rok přijde Audi S1. To, že Polo nebo Scala multilink nedostanou, není dáno technickým, ale obchodně-marketingovým omezením.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
22. prosince • 22:06

Nebude mít a tu blbost v poslední větě sis mohl odpustit.

Q
22. prosince • 23:10

Uvidíme. Může se stát, že S1 (a tím i multilink) nepřijde.

Mirek
23. prosince • 10:22

Vzhledem k tomu, že samotná Škoda prostřednictvím pana Vlčka potvrdila, že se nechystá žádná ostřejší varianta Scaly, tak si troufnu tvrdit, že tohle nepřijde. Navíc u Audi S1 se uvádí, že přijede na platformě MQB A0, nikde se neuvádí nic o modifikaci platformy, jen se spekuluje o čtyřkolce. Navíc, kdo má trochu povědomost o konstrukci auta ví, že nejde vyměnit zadní vlečnou nápravu ze multilink bez zásahu do konstrukce celé zadní části auta. A pokud by to chtěli udělat, proč potom nepoužili platformu Golfu, tam mají obojí.

22. prosince • 11:17

Pokud to auto bude mít v nejvyšší výbavě Style i bocní okénka v elektrice, tak je to prostě bomba !!! Gratuluji vsem inženýrům do Mladé Boleslavi ,k perfektně odvedené práci :)

Fero
23. prosince • 10:23

Neumíš zřejmě číst, elektrické jsou v základu ….

Dix_
22. prosince • 11:54

Elektrická okna u výbavy Style jsou vždy.Ale budou mít všechny dojezdy.B-]

Franta Zápalka
22. prosince • 11:31

To není věc inženýrů, nebo designérů, ale produktového oddělení, které sestavuje složení výbav. Ale to je inteligentním lidem jasné.

22. prosince • 11:49

Já si myslím , že se na tom autě nadřeli všichni, navíc nám do Vánoc zbývá jen pár dní, proto si i nadále trvám na své gratulaci Všem Inženýrům do Mladé Boleslavi .

mk
22. prosince • 10:52

Dynamicke blinkry nebudou?

Dix_
22. prosince • 11:01

Ve Stylu jsou s full LED světly v sériové výbavě.U Ambition v paketu Exteriér.

Hubert H.
22. prosince • 10:07

Hrozný paskvil. Ovládání klimatizace vypadá jak autorádio ze Škody 120:
http://www.auto.cz/hn-skoda-auto-planuje-roc... ...
Otočný knoflík-přepínač světel jak v autě z devadesátých let, v dnešním autě už nemá co pohledávat:
http://www.auto.cz/hn-skoda-auto-planuje-roc... ...
Slícování dílů karosérie je tragické:
http://www.auto.cz/hn-skoda-auto-planuje-roc... ...
http://www.auto.cz/hn-skoda-auto-planuje-roc... ...
http://www.auto.cz/hn-skoda-auto-planuje-roc... ...
Umístit konektory tak, aby do nich padaly veškeré nečistoty může jen debil:
http://www.auto.cz/hn-skoda-auto-planuje-roc... ...
Prostě, škodovka je jen okrajová značka, která se má od významných světových značek ještě hodně co učit.

Fero
23. prosince • 10:22

Máš pravdu, proto jim tak celosvětově roste prodej a nestíhají vyrábět. HAHHAAHHAHA

23. prosince • 10:59

Cože celosvětově? Jakože škodovka je globální značkou? Nenech se vysmát. Ta samozřejmě není celosvětová. Působí jen v malém množství zemí. Ani v USA neprodává.;-) Tam by si ani neškrtla stejně jako VW. ;-)

H
22. prosince • 20:26

To ovladanie svetiel ma tiez sokovalo.

Megacar
22. prosince • 19:42

Ještě jsi zapoměl natržené plato v kufru :)
http://img.auto.cz/news/img/galleries/2018-4... ...
a podivné konstrukce po stranách v kufru kolem kol
http://www.auto.cz/hn-skoda-auto-planuje-roc... ... Jinak to auto je mi sympatické - velikost a tím pádem praktičnost.Bohužel jednak je postavené na platformě Pola , tak také vůči VW (a tedy jiného mainstreamu) to bude pozicováno jako low cost - s technickými ústupky z toho plynoucími.Takže to bude mix soudobých a zastaralých řešení.Hezký příklad je, že to sice má vyspělý digitální štítový displej a velký displej na palubní desce... ale do toho nepěkný středový tunel s archaickou ruční brzdou.Ještě by mě zajímalo, v článku se uvádí "LED přední a zadní světla", zda ta přední jsou skutečně i hlavní světlomety LED?

Q
22. prosince • 21:30

Ano, Scala bude mix různých řešení. Ale nejen těch low-costových. Například Scala má jako jediný model na platformě MQB A0 výdechy klimatizace/topení pro zadní cestující. Ani dvojnásobně drahé Audi S1 je mít nebude a Polo si o nich může nechat jen zdát.

Mirek
22. prosince • 22:21

Vidím, že jsi pojal koncepci auta obráceně, než ostatní nadšenci tohoto auta, kteří tvrdí, že je to super konkurent Focusu, 308, Civicu, i30, Megane, Astra... Tys to napsal správně platforma malého auta a k těm to přirovnáváš a máš pravdu, pro tyto auta je to těžký soupeř. Ale co potom chudák budoucí Fabia na stejné platformě, vlastně i současná?

Q
22. prosince • 22:55

Tady je potřeba připomenout, že například nový Focus výdechy topení/klimatizace pro zadní cestující vůbec nemá.

Thorntree
22. prosince • 14:37

Ty si ale opravdu kus vola kříženého s trolem ,nikdo tě tím jezdit a kupovat to nenutí ,takže radši sháněj kriplvozík až ti praskne žilka:D

Hubert H.
22. prosince • 16:12

Hele uklidni se, já ti taky nenadávám za to, že jsi jistě milovníkem nějaké škodovky, která je mi absolutně ukradená. Jen se při pohledu na zmíněné rádoby kvalitní auto musím smát, jak jsou lidi hloupí, když se nad takovým paskvilem rozplývají blahem. Holt ještě nepoznali opravdu kvalitní auta. No, jejich chyba.;-)

Rada
23. prosince • 19:43

A ta opravdu kvalitní auta jsou ve stejné cenové kategorii jako Scala?

Rene Alt
22. prosince • 12:35

a teď tu O Popelce z KLDR... aneb z tohoto příspěvku je cítit Vosicky až hanba... hovnajovska propaganda se nazapre. 😂😂😂☝️

Hubert H.
22. prosince • 15:57

Hochu, škodovka není pro Hyundai konkurentem. Škodovka je v porovnání s ním naprosto zanedbatelná okrajová lokální značka, jako například Dacia, která je jen nějakým podřadným klonem jiné značky. Nějaký Vošický mě nezajímá, kdo to je?

Neplkal
22. prosince • 17:44

Doporučuji Ti Huberte zakoupit speciál Světa motorů 4/2018. Asi budeš hodně nemile zklamán, až uvidíš, jak se umístil ve srovnání s šesti dalšími výrobci litrový motor od Tebou vychváleného koncernu, kterému prý nic nesahá po kolena. Říká se tomu totální propadák...:-D

´´´
22. prosince • 19:16

:-D Svět motorů? Ten škodováckej plátek?:-D:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rada
23. prosince • 19:39

Pokud by to výrazně upravili, tak by už měli na krku žalobu.

Neplkal
23. prosince • 8:43

Jestli ti na kontokorentu zbývá 40 Kč, tak si to kup místo prihlouplych komentářů. Budeš mít jedinečnou příležitost udělat si objektivnějsi pohled na tento časopis a taky se dozvědět něco nového o motorech. Na těchto diskusích sice potkáš spoustu "odborníků", ale nedozvíš se zhola nic.

Mirek
22. prosince • 13:44

Já tam necítím nic, jen kritiku kvality vystaveného auta Scala. Zato cítím, že ty jsi dobrý škodafanatik a vidíš, cítíš, i houno na 100 km. Otázka jen je, jestli není náhodou tvoje.

Terminator3
22. prosince • 11:25

Ohledně slícování - hodnotíte nějaký předprodukční výstavní kus, to řešte, až bude ostrá výroba. Ostatně na ovládání klimatizace nic pohodlnějšího než kolečka zatím nikdo nevymyslel. Vše ostatní (klikání na displej, šoupátka apod.) je na ovládání hrůza...

Tom
22. prosince • 12:53

Predprodukcni kus? V koncernu VW tohle nikdo nerozlisuje, normalne vam ho prodaji a jeste za plnou cenu.

Jarmil
22. prosince • 11:23

Projít celou galerii, je viděť, že tě Scala zajímá a líbí se ti. Ovládání klimatizace nemají někteří ani takové. Prostě to hodí na obrazovku. Díky, že tady je alespoň to otočné kolečko. Spínač světel je maximálně funkční. Po koupi vozu ho otočíš do režimu auto a už na něj nikdy nešáhneš. Tak o co jde? A chybí to nejdůležitější, porovnání s cenou a osobní dojem ze svezení. Pak se dá kritizovat.

Hubert H.
22. prosince • 15:47

To určitě...:-D Jakákoli škodovka mě nikdy nezajímala a žádná se mi nelíbí. Úplně mi stačí každodenní opruz, že s ní musím jezdit v práci. A nejen proto bych si jí nikdy nekoupil.
U ovládání té klimatizace jsem hodnotil jen totálně zastaralý design. To, že je ovládaná knoflíky je samozřejmost, ale nesmí to celé vypadat hůř, než autorádio za tři stovky z vietnamské tržnice.
Spínač světel je taky zastaralý. Podobný jsem měl už ve svém Focusu z roku 1999. Funkčnost je povinná a samozřejmá. Mě ale udivuje ta zastaralá ergonomie, kdy při ovládání třeba mlhových světel se musí nebezpečně šmátrat někde pod volantem, když to jde udělat jednoduše na páčce směrovek, jako to má většina vyspělých automobilek.
Když vidím, jak mizerně je toto auto vyrobené, tak už mě ani nemusí zajímat ostatní věci jako je cena nebo jízdní vlastnosti.
Takhle mizerně udělané auto by se vůbec nemělo dostat do prodeje ani za minimální cenu, natož co za běžně nehorázné ceny u škodovky.

Neplkal
22. prosince • 17:40

Tak čudlíky jsi nám Huberte krásně zkritizoval. Máš taky něco věcného? Víš třeba něco o chybách v konstrukci toho "motoru do sekačky", když jsi takový odborník?

Realista
22. prosince • 18:29

Jakýkoli tříválcový motor jakékoli značky je "motor do sekačky". V pořádném autě nemá co dělat. Proto jsem si v roce 2015 koupil nový V8 5.0l Hyundai Genesis a jsem nadmíru spokojený. Ten jen přede:
https://www.autoweb.cz/hyundai-genesis-2014-kore... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pořádný motor
24. prosince • 6:33

Realisto : ...ale on každý nepotřebuje "pořádné auto", dokonce jsou i lidé, kteří ho ani nechtějí. Oni jsou totiž i lidé, kteří si pro své potřeby radši za stejné peníze pořídí nové třívalcové Citigo s tím slabším motorem, než 10 let staré vybavené Báwo. Ono totiž mnohdy jejim potřebám vyhovuje mnohem lépe, než nějaká přerostlá obluda s velkým kufrem, do kterého nemají ani co dát. Pětilitr pod kapotou je pro radost, nebo pro polykání stotisíců km jako dělaný. Oboje chápu. Předpokládám, že u Tebe je spíš pro radost - pletu se?

Realista
25. prosince • 16:25

;-) Ano, hlavně pro radost, ale i pro vysoké nájezdy. Je to srdcovka. Kdo jednou okusí, nechce nic jiného.

Rada
23. prosince • 19:29

S takovouhle károu jste podle mě v Lidlu nejméně o pět sekund dříve, než soused s tříválcem z Boleslavi. To jste si vybral skutečně dobře👍

Ámen
24. prosince • 0:14

Nezáviď tolik. Když už závidíš, tak to nedělej tak okatě, ať nejsi za ubožáčka.

Dusty_87
23. prosince • 14:42

A jeje... Kazdy soused z Boleslavi Ti to ted bude zavidet :-D

Alexis Papadakis
23. prosince • 13:24

V8 5.0 atmo byl v Lexusu IS F. To musela být kara. :-P

smích
23. prosince • 12:38

Jen ubohej 5ilitr? A tím se chlubíš? :-D

23. prosince • 13:52

Komiku. Takové auto ti ta tvá ušmudlaná škodovka nikdy neudělá. Tak ti nezbývá nic jiného než tu po Hyundai plivat.

Jarmil
22. prosince • 16:28

Přečteš si článek na autorevue a auto, vstoupíš do diskuze, napíšeš rozsáhlý elaborát s odkazy a prý tě nezajímá :-DČudlík na klimu není samozřejmost, ani čudlík na vyhřívané sedadlo a start/stop. Někteří to již šulí a nemyslím tím zrovna audi. Beru argumemt s mlhovkami. Je lepší mít spínač na páčce.

Hubert H.
22. prosince • 17:19

Samozřejmě mě nezajímá, škodovka mě nikdy nezajímala a zajímat nebude. Mám oblíbené jiné světové automobilky, což škodovka rozhodně není.
Náhodně jsem narazil na článek o nové škodovce, tak jsem se podíval, jestli už konečně načala dělat kvalitní výrobky, a světe div se... ne. Vyrábí stále stejné shity.
Rozsáhlý elaborát? Ale kde že... Byl napsaný za cca dvě minuty.Co je u normálních kvalitních například korejských značek naprostá samozřejmost, zřejmě běžně u škodovky není...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jarmil
22. prosince • 18:36

Považovat Hyundai za kvalitní značku je chyba úsudku. Hyundai má stále problém se světly. Zkus se v noci projet se základními halogeny, neuvidíš nic. Stejně tak nejsou dobré základní sedačky (tvar ok, ale špatné vycpání). U některých modelů je rozhozena ergonomie posedu tak, že je vůz neřiditelný. Viz. i40 a horní hrana čelního skla nebo předchozí generace Santa Fe a pedály blízko k tělu. Dále mají podprůměrné motory. Jak benzínové, tak dieslové. Špatná čitelnost budíků, konfigurovatelnost výbavy, atd...Nechápu, proč jsou někteří vysazeni na dvojici Škoda - Hyundai.Mezi kvalitní neprémiové vozy řadím některé modely Vw, Toyoty, Nissanu. Hyundai je průměr, nechápu co kdo z toho stále dělá.

Jarmil
22. prosince • 18:40

A opomenul jsem Mazdu. Sice to není můj styl, ale má něco do sebe.

FRČ
22. prosince • 10:23

Přesně tak! Na druhou stranu to pro zastydlé fanatické škodovkáře, kteří si myslí jak výhodně nakoupili, úplně stačí. Jó kvalita za výhodnou cenu... ;-)

GG
22. prosince • 10:05

Doufám že už něco udělali s kvalitou motorů i celého vozu.

Fero
23. prosince • 10:21

Tam ž není co zlepšovat, je to už teď na špici.

Sir CHerokee
22. prosince • 12:08

Vždyť to jsou až na výjimku motůrky do sekačky...

Franta Kováč
26. prosince • 18:16

Ano předražený motor do sekačky a pokud chcete něco lepšího tak si připravte přes 50 tisíc, síla a o ceně výbavy nemluvě.

Bureš.
24. prosince • 9:06

Sir CHerokee je jen další onanista se 100 koňovou sekačkou :-))

Neplkal
22. prosince • 17:37

Jasně Sire! Naprosto ubohejch 81kW, 200Nm a z nuly na 100 za deset. Ať jdou do kelu s takovým líným chcípákem ;-)Bože, tady je zase nazvracíno...

Fero
23. prosince • 10:31

To víš, když na to nemá, tak to alespoň závistivě sousedovi poplive. Klasický projev ubožáčka ;-)

JirkaX
23. prosince • 12:46

Bohužel nemáme šanci se dozvědět, čím tihle jezdí. Tipnul bych si dvacetiletý BMW.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
TSI
23. prosince • 12:57

Možná tak ve hře na pc, v reálu maximálně tak MHD, nebo je občas otec sveze ve firemní Octavii :-)):-)):-))

Hubert H.
22. prosince • 10:11

Neudělali.

king014
22. prosince • 9:49

Ano výbava je i v základu bohatá ale nejspíš i draze zaplacená Typuju že si za ten základ budu schopni řici tak 420 klacků protože to bude mít větší kufr než Golf

Rada
22. prosince • 11:28

Octavia stojí v základu 437 000, takže Scala v základu za 420 000 by nedávala smysl. Mohli by to samozřejmě vyřešit tím, že by znovu zdražili Octavii😀

tonda
22. prosince • 13:15

Neboj, to je pouze jejich zavádějící cena. O Scaly půjde ještě nejmíň 4x nahoru a Octavie také....

Sir CHerokee
22. prosince • 12:07

Chcala je novější a je to škoda s velkým kufrem, takže to klidně tak vysoko nacení, ačkoliv je to auto technikou lowcostové na úrovni Fluence, Dacie nebo peugeotu 301. Český zákazník to stejně koupí a ještě jak tu v diskusi napíše, že bubny vzadu mu vyhovují. :-)

Roman
22. prosince • 16:34

Kdyby na Fluence dali logo Škoda, tak by na něj čecháčci čekali ve frontách na pořadníky.

Bureš.
24. prosince • 8:59

Ty by jsi rozdíl nepoznal, rádoby "odborníku"

homer
22. prosince • 18:24

zajimavy napad, zkusit to napric automotive jestli by si vubec nekdo vsiml

Roman1
22. prosince • 15:31

Sire, pro řidiče kteří jezdí defenzivně a ročně najedou málo jsou bubny vzadu dokonce lepší volba. Rozdíl v brzdném účinku nemají šanci poznat a bubny jim narozdíl od kotoučů nevyreznou. Mluvím z vlastní zkušenosti. Já taky jezdím málo (posledních 15 let cca 10 t km ročně) a na všech 3 autech co jsem za tu dobu měl mě kotouče vzadu vyrezli. A druhé auto, co máme v rodině už 11 let a má vzadu bubny je v tomto směru bez problému.

Q
22. prosince • 21:10

Mám podobnou zkušenost. Proreznutí zadních kotoučů zhruba každé 4 roky a k tomu problémy s třmenem zadní brzdy. Dozadu jde přibližně 20 % brzdného účinku, takže pro rozumně jezdícího řidiče účinek zadní bubnové brzdy bohatě stačí. Kotouče dávají smysl jako příplatkový prvek pro lidi, co jezdí brzda-plyn, nebo pro auta s elektrickou ruční brzdou,

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rada
23. prosince • 22:10

Ve Světě motorů uváděl redaktor také 4 roky, ale úplně spolehnout se na to asi nedá🙂Jinak souhlasím s vámi, že většině lidí je jedno, jaké má vzadu brzdy. Mně kdysi na starém autě nefungovaly vzadu bubny a vůbec jsem o tom nevěděl (že nefungovala ručka jsem přisuzoval vytaženému lanku). A když jsem je pak měl opravené, tak jsem rozdíl nepoznal.

Roman1
22. prosince • 15:27

Sire, pro řidiče kteří jezdí defenzivně a ročně najedou málo jsou bubny vzadu dokonce lepší volba. Rozdíl v brzdném účinku nemají šanci poznat a bubny jim narozdíl od kotoučů nevyreznou. Mluvím z vlastní zkušenosti. Já taky jezdím málo (posledních 15 let cca 10 t km ročně) a na všech 3 autech co jsem za tu dobu měl mě kotouče vzadu vyrezli. A druhé auto, co máme v rodině už 11 let a má vzadu bubny je v tomto směru bez problému.

Rada
22. prosince • 14:39

Která technika je na Scale zastaralá? Nemám Škodovku, nicméně brzy budu podruhé měnit destičky na předních brzdách (podle automechanika by to zase chtělo vyměnit i kotouče). Zadní bubny jsou stále dobré, takže já v kotoučových brzdách žádnou zásadní výhodu nevidím.Škodovce se dá vyčítat, že je drahá a nenabízí ani jeden atmosférický motor (nepletu-li se), vyčítat jí bubny na zadních brzdách v základní výbavě mi ale nepřijde opodstatněné. Komu by bubny vadily, může si objednat vyšší výbavu. To třeba bestseller Duster jinak než s bubny vzadu objednat vůbec nejde.

Joe Doe
22. prosince • 20:23

Po kolkych km menis dosticky a kotuce? Ono ich zivotnost je spravidla funkcia kvality a vodicskeho umenia. Jo, ked auto stoji a nejazdi (moje raz stalo tri mesiace v zime vonku bez pohybu), tak to je ine. Mne menili zadne kotuce kvoli vnutornej korozie. Ale ked som nechal po nejakych 80 tisic menit predne dosticky i kotuce, mechanik sa pytal preco.

´´´
22. prosince • 19:41

Jakékoliv auto, které dnes nemá zadní kotoučové brzdy, je auto jak se říká "sto let za opicemi". Je až neuvěřitelné, jakou mají některé automobilky drzost vylézt na trh s tak předpotopní technologií. Ty solidní mají všechny kotoučové u všech tříd již v základu. Stejné je to s víceprvkem, s tím rozdílem, že ty solidní je nabízí minimálně už od nižší střední třídy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adv
22. prosince • 20:26

lol, předpotopní technologií. je vidět, že jseš expert. Nech mě hádat - strojárna se zaměřením na automotive a pak 20 let v motorsportu, že? Miluju tyhle internetový myslitele....

´´´
23. prosince • 8:25

Když o autech nic nevíš, tak sem raději nic nepiš, jinak budeš za blba.
Zde máš učivo, když už o tom chceš psát na internetu.
https://www.automonti.cz/pdf/brzdy-brzdovy-system.pdf...
"Od používání bubnových brzd se v poslední
době upouští a na přední nápravě se již na nově prodávaných vozidlech nevyskytují. Na zadní
nápravě jsou přítomny pouze v případě lehkých, malých a levných vozidel." Proto je bude mít i Scala, i když levná nebude. Ale to je zkrátka škodovka, u té je normální ojebáv*at zákazníky.

adv
23. prosince • 22:41

Ano, já o autech nic netuším, zatímco ty jseš expert a proto sem dáváš odkazy na cizí weby, místo abycs napsal co o tom víš. Ještě tady chybí ten druhej "profík" co sem dává odkazy na wikipedii.
Ale já to chápu. Je to takovej ten "internetovej efekt". Když je řeč o výkonu, tak nikomu nestačí 100 koní a pod 200 maj jen lůzři. Co na tom, že naprostá většina lidí bezproblémově jezdí s autama co nemaj ani tu stovku. A to samý s brzdma. Bubnový brzdy mívaly kdysi i formule (na 200+ kW výkonu). Ale je holt jiná doba a kdo tady nemá odvětrávaný keramický kotouče, ten je total looser. A je jendo, že je to eman co s autem ročně najede 10t km, jezdí pana klobouka a brzdí asi 6x za 200 km... prostě jak tam není kotouč, je to křáp. A hlavně je pak možný auto olepit nálepkama Brembo... Jóóó hoši, já vás snad i chápu. Taky mi bylo 12 a byl jsem naivní...

Ámen
23. prosince • 23:44

Ty jsi fakt exot... co se jen tak nevidí.
Tady jde o to, proč si kupovat jakoukoli předraženou škodovku s levnými dnes již přežitými a málo účinnými bubny, když například korejská konkurence má již od základu výkonnější a moderní kotoučovky, aniž by byla nějak výrazně předražená. A to jsme jen u brzd.
Byl bych pro zákaz homologace aut s bubnovými brzdami protože nechci, aby mi nějaký naivně spokojený škodovkář, kterému jeho milovaná automobilka prodala hůř brzdící paskvil rozstřelil auto tím, že to z mnou neubrzdil.

Bureš.
24. prosince • 8:44

Ty jsi neskutečný korejský troll :-D:-D:-D:-D:-D

Tak od tebe to sedí...
25. prosince • 16:09

:-D;-)

JirkaX
22. prosince • 14:48

Bubny jsou výhodnější pro pohodové řidiče kteří využívají hlavně dojezd a brždění motorem. Těm zadní kotouče akorát korodují a když by měly zabrat, tak vzhledem ke stavu je jejich účinnost možná horší než u bubnu. A těch kteří na to myslí a občas za ručku zatáhnou moc není.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marex
25. prosince • 0:34

Na dnešní základní motorizace stačí vzadu bohatě i ty bubny. Samozřejmě u silnějších motorizací už mají své opodstatnění zadní kotoučovky. Z hlediska údržby a hlavně ceny jsou určitě lepší a levnější kotoučovky než bubny. Ono si stačí projít jenom ceny nových kotoučů vs bubnů a ložisek, nebo brzdových paken vs. brzdových destiček ;-)

pacho
22. prosince • 20:44

tak to vôbec nemáš pravdu, ja som pohodový jazdec, využívam hlavne dojazd, a s kotúčmi ani po 100 000km, nemám žiaden problém, ale samozrejme nemám škodu.

´´´
22. prosince • 19:46

Koukám odborník... :-D který je přesvědčený o tom, že zadní brzdy jsou jen na ručku a že při provozu nebrzdí. :-D

JirkaX
22. prosince • 20:07

Pokud o tom nic nevíš, je lépe se nevyjadřovat. Toto ti potvrdí v každém autoservisu. Tam ale se svým odrážedlem asi nejezdíš.

´´´
22. prosince • 23:14

Tak ty jsi ale expert:-D tohle může napsat jen někdo, kdo o autech neví absolutně nic.
Jasně. Takže podle tebe jezdím neustále se zataženou ruční brzdou, když mám u svého nového auta, které má po 75 tkm víc opotřebené zadní než přední origo desky v poměru 70% zadní vs 50% přední.
Proč se na STK měří účinnost všech brzd při sešlápnutí brzdového pedálu?
O tom, že při průjezdu zatáčkou s ESP brzdí každé kolo zvlášť ti nemá cenu psát.
Raději nic nepiš, ať se ještě víc neztrapníš...

JirkaX
23. prosince • 8:32

Co to máš za konstrukční zmetek? Nebo snad jenom couváš? Každý normální auto sjíždí více předek než zadek. Skoro to vypadá, že žádný auto nemáš a nic o tom nevíš. Zbytek nemá smysl komentovat.

´´´
23. prosince • 9:28

Na rozdíl od tebe auto mám. Jaký konstrukční zmetek? Prostě stále jezdím zatáčkovité tratě stylem "na hraně" a jsem líný neustále vypínat ESP, spíš si málokdy vzpomenu ESP vypnout.
Při tomto stylu jízdy projíždím zatáčky v přetáčivém režimu, kdy ESP brzdí nejvíc zadní kola, častěji než ty přední.
Ale to takovému expertovi, jako jsi ty, nemá cenu vysvětlovat...

Martin
29. prosince • 0:02

:D někdy si pročítám diskuze jelikož to bývá velice vtipné.. a tentokrát opravdu samá perla.
Borec co jezdí zatácky v pretáčivém smyku a ESP mu u toho brzdí zadní kola, dává lekce jak funguje dinamika vozu :D :D... úžasné, díky :D

JirkaX
22. prosince • 14:29

Tady se člověk dočte hloupostí.

23. prosince • 7:41

Od tebe to sedí jak prdel na hrnci.

XYZ
22. prosince • 9:34

Chcala v základní výbavě Vám nabízí takový unikát, jako jsou bubnové brzdy vzadu! A drát pod kapotou namísto plynové vzpěry dokonce i v nejvyšší výbavě. Kupujte dokud jsou!

Marex
25. prosince • 0:28

Sice Škodovky pro jejich nespolehlivost nemusím, ale ony zadní bubnové brzdy v základu má celkem dost automobilek. Opěrná tyč kapoty, to taky není nic na škodu, protože je to celoživotní díl, na rozdíl od té plynové vzpěry ;-) Čím dál více dnešních uživatelů je stejně buď líná, nebo naprosto neschopná dolít i vodu do ostřikovačů, natož zkontrolovat stav oleje a se vším jezdí otravovat do servisu, tak je ani ta absence plynové vzpěry trápit nebude.

Fero
23. prosince • 9:41

XYZ je závislej na vzpěře u svého auta. Je to totiž to jediný, co se mu vzpruží :-)):-)):-))

pirate
22. prosince • 11:59

Máte tam chybu, model se jmenuje Scala.

Rada
22. prosince • 11:25

Na co potřebujete vzadu kotouče? Nedávno jsem jel autem s bubny vzadu a kdybych o tom nevěděl, tak bych to nepoznal. Bubny vydrží o hodně déle, takže kdybych si mohl vybrat, tak bych vzadu kotouče nechtěl.

Ras
22. prosince • 18:45

"Na co potřebujete vzadu kotouče?" Jednoduše na to, aby auto pořádně brzdilo. A ubrzdilo za každým autem, které má vzadu kotoučové brzdy. I kvůli tomu jsem si kdysi koupil raději pořádně brzdící i30, která bubnové brzdy nikdy neměla ani v základu než Octavii, která kvůli tomu vždycky brzdila na houno.

Rada
22. prosince • 21:40

OMG, vy jste fakt expert.
http://www.auto.cz/pravdy-myty-bezpecne-vzda...Ta vaše slavná i30ka brzdí hůř, než low-end Dacia s BUBNY na zadní nápravě🤣🤣

Ras
22. prosince • 22:24

Tabulka ve které porovnávají úplně jiné rozměry pneu a míchají mezi ně i zimní, které mají nepoměrně horší brzdnou dráhu než letní, je úplně k prdu.
Je velmi zajímavé, že stejná i30 porazila Octavii v přímém srovnání na brzdách o čtyři dlouhé metry i30 39,5m a Octavia 43,5m ...
http://www.auto.cz/hyundai-i30-kombi-vs-skod... ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HáFan
22. prosince • 23:40

Mohu jen potvrdit. Osobně porovnáno. i30 měla se stejnými pneu jako Octa v našem případě dokonce o 5,5m kratší brzdnou dráhu. Několikrát zopakováno.

XY
23. prosince • 11:59

Já musím potvrdit opak, při našem měření měla octavia kratší brzdou dráhu než i30 o 6,1m.

23. prosince • 13:38

Kecáš! Trolle.;-)

H
23. prosince • 12:36

Potvrdzujem tvoju diagnozu.

H
22. prosince • 23:11

Psssst.

Mirek
22. prosince • 22:03

Zajímavá čísla a zajímavé je, kdo je na posledním místě a samozřejmě na prvním. No nevím, nakolik jsou tyhle údaje pravdivé v současnosti, musíš si také přečíst datum vydání tohoto článku, 20.12.2012. Možná bys mohl najít něco ještě staršího.

adv
22. prosince • 20:22

miluju tyhle internetový experty. Pročtou si pár časopisů a zúčastní se několika diskuzí s podobně postiženými jedinci a hned jsou z nich experti na brzdovou soustavu. Asi bych tady mohl popsat, proč mohou bubny brzdil lépe než kotouče a snažit se přesvědčit někoho, kdo ani neutší, jak bubny fungujou. Ale je to zbytečná práce a vím, že tihle experti si "stojí za svým". A navíc to ten nahoře vidí a pokud bych se dostal do pekla, pošlou mi tam někoho takovýho
https://www.imgup.cz/images/2018/12/22/joke.jpg...

Ras
22. prosince • 22:49

Přesně tak, oni jsou totiž například přesvědčení i o tom, že třeba tříválec má lepší zvuk než čtyřválec, diesel než benzín nebo že Trabant byl ve všem lepší než dnešní auta... a budou všem do hlav tlouct takovéto bludy.
Oni jsou tak jednodušší, že si ani neuvědomují proč už dnes není nové osobní auto s bubnovými brzdami vpředu, jako tomu bylo kdysi dávno v automobilovém pravěku před 60-70 lety. Proč asi? Protože mají v porovnání s kotoučovými malou účinnost.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Bubnová_brzda...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
adv
23. prosince • 22:21

áá, další expert. určitě má taky vystudovanou strojárnu, ale místo odborných argumentů bůhvíproč dává jako zdroj wiki, což je modla všech milovníků zaručených informací.

Ámen
23. prosince • 22:43

Wiki asi proto, že kdokoliv fundovaný může napadnout jakýkoli nesmysl tam uvedený třeba takovým expertem jako jsi ty.;-)

Neplkal
23. prosince • 10:27

Tomuto se říká ukázka demagogie. Nikdo nikde netvrdil a netvrdí, že by měly být bubny vepředu. To by skutečně nedávalo absolutně žádný smysl a nechápu proč dáváš podobný příklad do diskuse. Ale nezaměňujme prosím nápravy. Na zadku správně navržená bubnová brzda smysl stále dává a já se řadím mezi lidi, kteří si na občasné hrkání se druhým autem v rodině radši připlatím za bubny, než kotouče. Chápu, že toto těžko pochopíš, ale doba, kdy mě bavilo se celé dny v autech vrtat je už 30 let zpátky a já dnes ocením spíše jednoduchost, nízké provozní náklady a hlavně spolehlivost. A o tom bubnová brzda je. Ale jak jsem již napsal. To je zřejmě pod rozsahem Tvého myšlení. Lepší je urážet slovy "jednodušší" a pod. ;-)

Ámen
23. prosince • 23:00

"radši připlatím za bubny" 😆 tak to je perla!😂
Jinak on psal o tom, že bubnové brzdy mají menší účinnost, proto se už víc jak půl století nepoužívají na předních nápravách a na zadních se používají výjimečně jen u levných, malých a lehkých aut. Nebo u automobilek co ojebávají zákazníky lacinou náhražkou pořádných a spolehlivých kotoučových brzd.

XYZ
22. prosince • 14:19

Vy škodivkáři jste zvláštní sorta lidí, V Boleslavi by vám za příplatek měli nabízet i sytič, abyste si připadali jak v milované 120L.

Petrý Werner
22. prosince • 17:17

Táhni Vošickej ...

Radim
22. prosince • 12:50

Nevím čím jezdíte,ale rozdíl mezi kotouči a bubny je při brzdění podle mě dost znát. Na druhou stranu proč by tam bubny nedali, když si to nějací hlupáci nebo lidé mající hluboko do kapsy koupí...Je to stejne jak s potravinami v Česku a ve světě. Proto by tady prodávali kvalitní potraviny, když stačí napsat akce a Češi se kvůli těm sajrajtum v obchodě málem ještě pomlátí.

Ras
22. prosince • 19:08

Ano, hlupáci nebo lidé mající hluboko do kapsy koupí dražší škodovku s bubnovými brzdami a pevnou zadní nápravou. Ti ostatní chytří si za stejnou nebo lepší cenu koupí Hjondé vzadu s pořádnými kotouči a kvalitně naladěným víceprvkem už od základu.

Neplkal
23. prosince • 10:14

Jsi vůbec ochoten akceptovat fakt, že hodně lidí nehledá výkřik techniky, ale starou osvědčenou techniku s předpokladem nízkých provozních nákladů? Jsi ochoten připustit fakt, že spousta lidí si nekupuje auto na 4 roky, ale třeba na 15 let? A že v těchto případech, pro nájezd 8-10tkm/rok je prostě výhodnější koupit jednoduché auto s jednoduchým podvozkem a třeba i tříválcem o výkonu srovnatelném s téměř dvoulitrovou atmosférou? Připadá mi na této diskusi, že většina chytrolínů zde jsou náctiletí kluci, kteří tu machrují svými 5ilitrovými objemy pod kapotou, ale bydlí v mamahotelu a slovo hypotéka je pro ně ještě vzdálená budoucnost. Pro většinu lidí není auto radost, ale nutnost a spousta zbytečně vynaložených peněz na něco, co mít musí. A na přesun z bodu A do B nepotřebují mega vymoženosti. Stačí se podívat na meziroční nárůsty prodejů Dacie. To myslím hovoří za vše.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rada
23. prosince • 19:21

Naprosto souhlasím.
Kdybych to bral podle diskusí, tak bych si myslel, že v ČR má většina lidí několika litrovou atmosféru a vzadu víceprvek s kotoučema. Realita je ale taková, že nejčastěji potkávám služební Škodovky.

Fero
23. prosince • 12:05

XYZ je názornou ukázkou toho co jsi popsal :-D

GG
23. prosince • 11:39

A proto když nemám peníze tak si koupím předražené auto?

nesir
22. prosince • 17:32

V extrému a na suchu je zcela určitě rozdíl znát. Nicméně zadní kotouče musí mít vazbu na zatížení vozu, takže z nich většinou stejně nevymáčnete to co by bylo možné, protože by se zablokovaly. My hlupáci co máme hluboko do kapsy si nejen proto domů raději pořídíme téměř bezproblémové bubny, jelikož víme, že nám do budoucna ubude velká spousta starostí a investic. Dodnes si pamatuju, jak soused naříkal u 6iletého megana, že mu uhnily zadní třemy a oprava ho přišla na 17.000,-, jelikož se musel objednat celý komplet.

pacho
22. prosince • 20:38

to je sila, kedže susedový odhnili na meganovy strmene, a oprava bola drahá, tak ja si kúpim skalu s bubnami!!!!. To by am fakt zaujímalo, aké starosti máš s kotúčmi? Pokiaľ mi vedomosti siahajú, tak na bubny sa neaplikuje elektrická ručná brzda???. takže tak.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Em Gé
23. března • 7:58

To nie je pravda, zo 2 roky dozadu som bol na testovacej jazde s Daciou Sandero, ktorá má vzadu vždy bubny a mala elektrickú ručnú brzdu.

Rada
23. prosince • 19:08

Výhoda kotoučů je ta, že lépe vypadají. Výhoda je v delší životnosti a v tom, že díky nim tam nemohou nacpat nesmysl v podobě elektronické brzdy. Takže tak😉
Mně osobně je celkem jedno, jaký systém mám na zadní nápravě. Pokud bych si mohl vybrat a kupoval auto na dlouhou dobu, tak bych asi preferoval bubny.

Rada
23. prosince • 19:12

Druhá věta měla být "Výhoda bubnů..."

Sir CHerokee
22. prosince • 12:05

Může napsat někdo, kdo málo jezdí a moc o autech neví. Při prvním panickém brždění je pak rozdíl propastný. Stejně tak je to s nápravou...vlečená náprava nenáročným řidičům stačí. kdo chce jistější jízdní vlastnosti a posunout hranice chce víceprvkovou nápravu. Ale pro také zájemce Chcala určena není.

Rada
22. prosince • 21:25

Může to napsat i někdo, kdo jezdí tak, že za cca 150 tis. km nepotřeboval panicky brzdit.A především - v brzdné dráze není velký rozdíl, je-li vůbec nějaký.http://www.auto.cz/pravdy-myty-bezpecne-vzda...Třeba Lodgy má 100pro bubny a brzdná dráha byla 41,3 metru.
Golf VII má podle mě kotouče a naměřili mu 46,1 metru.
Je tam spousta dalších aut, která podle mě mají kotouče, a brzdnou dráhu mají přibližně stejnou, některé dokonce delší než low-end Dacia s bubny.

Em Gé
23. března • 8:00

Porovnávať treba rovnaké autá.

Ludek_II
23. prosince • 10:56

No paaaani...fakt ?! To je teda síla :-D

HáFan
22. prosince • 23:53

Jenže Golf a i30 měli zimní pláště. Takže porovnání úplně na nic.

nesir
22. prosince • 17:27

Jezdím 40-50tkm ročně a o auta se zajímám od dětství. Domů bych kotouče vzadu a víceprvek nechtěl ani náhodou. Na běžné ježdění dobře odladěná torzka a správně nadimenzované zadní bubny stačí, pokud si teda dotyčný nechce hrát na závodníka. Nehrajme si tu na velké odborníky. 90% řidičů vůbec neví, co mají vzadu za nápravu a co brzdí vzadu. A stejný počet lidí neví, kolik má motor pístů a jaký má objem, výkon a krouťák. Předchozí má služební Octa měla víceprvek, teď mám torzku a dovolím si s tou torzkou víc, než s tím víceprvkem. Je to hodně o naladění podvozku jako takového a nikoliv jen o samotné konstrukci nápravy.

Ludek_II
23. prosince • 5:33

Komik a jeho svět. :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
23. prosince • 7:22

Přesně. To je jeden z těch odborníků a závodníků octávkářů, co mají špičkově laděnou torzku a bubny z F1. A myslí si, co mají za super káru. :-D

Gwyn
22. prosince • 19:40

To je pravda. Moc toho neví ani ti "odborníci" co tady dávají své rozumy nachytané spíš na webech než ve skutečnosti.

Karlos
22. prosince • 18:10

Tak ty jsi komik.
90% lidí neví kolik má jeho motor pístů a jaký má objem. :-D:-D:-D

Aladin
22. prosince • 12:22

S nápravou souhlasím. Ale brždění je o celkovém nadimenzování brzd. 70% jde stejně na předek. U běžných vozů bubny v pohodě stačí. Nebo máš zkušenosti se stejným vozem a stejným motorem v provedení zadní bubny a pak zadní kotouče? Pokuď se podíváš na nové vozy do 500tis, tak ty rozměry jsou parodie na kotouče. To je fakt pomalu, jak víčka od minerálek.

Joe Doe
22. prosince • 15:35

Focus druhej generacie mal v zaklade pri niektorych motoroch vzadu bubny. Mazda 3, s ktorou Ford zdielal platformu a mnohe komponentny, a motory, mala vzadu vzdy kotuce.V praxi sa to prejavovalo tak, ze Mazda brzdila lepsie - slovami majitela Focusu po jazde v mojej Mazde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Aladin
22. prosince • 15:52

No dobře. A víš, že nebyla Mazda 3 lehčí nebo že neměla větší přední kotouče než focus? Někdy dostaneš silnější brzdy už jen k silnějšímu motoru ani o tom nevíš. Byly to porovnatelné výkonové vozy? Já měl všechny kotoučové už na Almeře. Ale, že by brzdila nějak nadpozemsky, to se mi nikdy nezdálo.

Rada
22. prosince • 22:31

Rozdílné mohly být i pneumatiky.

Joe Doe
22. prosince • 20:11

Predne kotuce boli rovnake - ziadne ine auto v tejto triede nemalo take velke predne disky, moja mazda bola tazsia, pretoze a) viac vybavy, b) automat.

ijon
22. prosince • 9:24

Je to asi předčasná diskuse, ale když budu chtít parkovací čidla vzadu, musím brát teoreticky paket Exteriér a pro vyhřívaná sedadla ještě Interiér (protože Winter paket je jeho součástí). To už na cenu do 400 s šestikvaltem úplně nevidím.

Franta Zápalka
22. prosince • 9:34

Tyhle prvky půjde doplnit i samostatně, jako je tomu i u jiných modelů.. Spíš nechápu to, že ze začátku si auto objednáte jen s 1,0TSI 85kW MAN, a 1,6TDI. Až v půlce roku bude k mání 1,0TSI 70kW MAN, 85kW DSG a až koncem roku 2019 se teprve objeví 1,5TSI 110kW a 1,0CNG 66kW. A restrikce budou i na výbavu, kdy si navigaci s klasickým maxidotem objednáte až od 20. týdne 2020, do té doby jedině s virtual cockpitem.. 😂

mijunior
22. prosince • 17:00

Tak třeba u A6 si můžeš objednat jakýkoli motor když to bude diesel. U BMW 3 G20 si na R6 zíkazníci počkají do srpna kdy skončí celozávodní dovolená a to jsou prémiovky. Třeba Polo ze kterého Scala vychází si na 1.5TSI počkalo pěkně dlouho a u nás ho snad ani nenabízí. Je to prosté, koncern nestíhá homologovat, a přednost mají varianty motorů a výbav u kterých se očekává větší prodej.B-]

Q
22. prosince • 19:54

Jedna věc jsou homologace. Ale druhá věc je, že koncern nestíhá motor 1.5 TSI vyrábět, protože je o něj velký zájem. A Scala dostane to, na co se práší ve skladech, což jsou 1.0 TSI a 1.6 TDI.

tonda
22. prosince • 13:11

No a co by jste chtěl, to je málo ten motor ze sekačky....

Autoto
22. prosince • 9:12

A co teprve jmelí ! :))

Mve
22. prosince • 8:47

Slusna porce vybavy. Myslim, ze spouste lidi bude stacit active, az prijde na trh :-)

Karlos
23. prosince • 20:06
Futurista
22. prosince • 14:46

Super, nic, co by nenabídla v základu konkurence. Možná ten volant bez koženého potahu má škodovka navíc... :-D Konkurence začíná na rajčácích, v lepším případě na joysticku. :-D To jsem se zas tím výčtem pobavil...

Fero
23. prosince • 9:39

Hyundai základní model Family nemá ve výbavě ani rádio, natož klimatizaci :-D:-D:-D

Fero
23. prosince • 11:00

Než dáš mínus, tak se laskavě podívej do ceníku. Jinak jsi jen tupej plivač, co neunese reálný fakta :-D:-D:-D

TSI
23. prosince • 12:13

Akční model výbavu základní verze i20 rozšiřuje o manuální klimatizaci s chlazenou schránkou před spolujezdcem, autorádio s přehrávačem CD i MP3, vstupem AUX a šesti reproduktory, palubní počítač, elektrické ovládání předních oken, elektricky ovládaná vnější zrcátka a dálkové ovládaní centrálního zamykání ====== to všechno nemá Hyundai v základu, to mě poser :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
23. prosince • 13:30

Kacáš nesmysly, jsi ubohý troll! Namátkou jsem se podíval do ceníku, a palubní počítač, elektrické ovládání předních oken má úplně každá i ta nejzákladnější Family (výbava určená hlavně pro ty, kteří nechtějí nebo neumí ovládat klimu ani rádio - senioři) i20, kterou nikdo nekupuje, protože za 279900,- má Best of Family a ta má nesrovnatelně lepší výbavu, přitom je levnější.

TSI
23. prosince • 14:51

… výbava určená hlavně pro ty, kteří nechtějí nebo neumí ovládat klimu ani rádio ===== tak takový argument, proč je Hyundai v základu holobyt, to musí být z hlavy guru Vošického, nebo snad z tvoji? :-)):-)):-)):-)):-)):-)):-)):-)):-))

23. prosince • 15:20

Jestli ty neznáš lidi, kteří neumí ovládat i jednoduché rádio, tvůj problém. Mám takového kolegu v práci. Má jedničkovou Fábii HTP v holobytu, bez rádia, klimy, palubního počítače. Uvažuje už nějakých pět let o nové Fábii, ale nechce v ní mít vůbec žádné "vychytávky", ani to rádio s klimou, natož palubní počítač, protože by jí prý neuměl ovládat. Takže mu většina dnešních nových auto nevyhovuje. A právě pro takové jsou v nabídce i základní výbavy, které si jen tak nikdo, kromě seniorů a technickým analfabetů, nekupuje. Proč by je taky kupoval, když si za lepší peníze může koupit akční model s nesrovnatelně lepší výbavou. Holt, za blbost se připlácí.

23. prosince • 11:37

Hochu ty jsi tak naivní... ani si neuvědomuješ, že lidi ti dávají mínusy už z principu u každého tvého příspěvku jen proto, že cokoliv napíšeš je ve většině případů naprostá kravina.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fero
23. prosince • 11:48

Přesně tak, dávají mínus jen z principu. Ne, proto, že by to nebyla pravda. Jasný důkaz, že jsou to totální trollové :-D:-D:-D

23. prosince • 13:33

Oni na tebe nemají, ty jsi už dávno známý a daleko větší troll.

Bureš.
24. prosince • 9:10

Neměl by jsi používat výrazy, kterým nerozumíš...

GG
24. prosince • 9:41

Konečně je tady Bureš náš Škodovácký masturbátor.

Bureš.
24. prosince • 9:45

GG, konečně si ho zase můžeš vyhonit, jsi rád, že?

TSI
23. prosince • 12:07

U Škodovky x-násobně větší diskuze. Je vidět, že oproti H umí dělat Škoda mnohem lépe dělat nejen auta, ale i marketing. A těch pár ubožáků, co tady plive pořád dokola stejný trapný kecy pod každým článkem o Škodovce, je toho jasným důkazem.

Roman
22. prosince • 14:31

Nevím co je na té výbavě ve srovnání s konkurencí tak oslnivého.

Doporučujeme

Články odjinud