Budoucnost Škody Scala: Kdy dorazí na trh? S ostrým RS se nepočítá!

Liptovská parenica  |  08. 12. 2018 17:25

Škoda rozděluje národ

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  08. 12. 2018 17:44

Ceník 1.5tsi bude rozdělovat národ. Já čekám, že bude na dostřel Golfu 1.5 v holotě.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  09. 12. 2018 06:33

Většina stejně vezme 81kW verzi tak co. Zatím auto v reálu neznám, ale vypadá to, že se to Škodovce velmi povedlo. Ani malé ani velké, ani levné ani drahé, proporce tak akorát a je to dokonce i pěkné. Dovedu si představit, že sám budu mít možná nutkání

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  09. 12. 2018 06:47

85kW

Odpovědět  |   | 
Jarmil  |  09. 12. 2018 12:15

Souhlas. Jen je otázka co ty tři válce? Já nehodlám na semaforech poslouchat rachtání motoru. Třeba to dostatečně odhluční, uvidíme. Ještě jsem zvědav na nový Auris hybrid.

Odpovědět  |   | 
Pali  |  16. 01. 2019 20:23

Nový Auris bude Corolla ;).

Odpovědět  |   | 
pirate  |  08. 12. 2018 19:11

Nerozděluje.

Odpovědět  |   | 
...  |  09. 12. 2018 07:37

Nerozdeluje, ale stejně je to krám, který se fasuje v práci.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 12:22

Nafasoval jsi v práci místo Octavie Dacii Duster nebo Hnujdaj a teď se tady snažíš obhájit, že je to lepší volba?

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 11:05

Máš pravdu. Rozděluje je na chytré, tedy ty, co úspěšnou domácí továrnu, která dává slušně vydělat desítkám tisíc zaměstnancům a subdodavatelům podporují a hloupé, ty co na ni jen plivou. Nejčastějším argumentem těch hloupých je prý vysoká cena jejich výrobků. No jo, ale za jejich nízké platy a nízkou životní úroveň nemůže přece Škoda. Za to může jejich osobní neschopnost, tupost a lenivost

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 13:00

Tak koukám, že tu máme 16 mínus. Tedy zřejmě 16 trollů z Nošovické montovny, kterým vadí, že je Korejec neplatí tak dobře, jako sousedy v Boleslavi

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  09. 12. 2018 21:18

Panoptikum křiváckého Háčka je velmi nervózní, protože jim klesají prodeje. Odchází dost lidí teď včetně oblíbené mzdovky a podobně. Do toho příchod zdá se velmi povedené Škody Scala. Takže ať si hovnáři z Nošovic klikají jak chtějí. Jsou akorát pro smích a pro citlivější povahy odporní.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 21:33

Já je ale chápu, to nasere, když soused z Boleslavi dostane odměny, protože se mu daří

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 12. 2018 16:45

Zajímal by mě jediný rozumný důvod, proč bych měl podporovat stejné či horší výrobky za vyšší cenu, než u konkurence. A ne, nějaké pochybné "vlastenectví" není rozumný důvod. A tím spíše to není důvod, pokud v zahraničí umí Škoda nabídnout lepší ceny, než u nás.

Odpovědět  |   | 
MUDr. Chocholoušek  |  09. 12. 2018 20:07

Když si nekoupím Škodovku tak jsem hlupák?

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:16

Ne, když pliveš na významného domácího zaměstnavatele.

Odpovědět  |   | 
k22  |  11. 12. 2018 12:48

Aha, takže Hyundai není významný domácí zaměstnavatel....no člověk se učí každý den (od expertů)

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 14:30

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Pali  |  16. 01. 2019 20:33

Najväčší problém Škody je, že má obrovský počet doslova fanatických prívržencov. Potom aby na ňu aj veľa ľudí "neplivalo". S priaznivcom Škody / VW je zbytočné sa hádať, lebo aj tak ide iba o obyčajné auto. Ten "fanatizmus" okolo Škody ma absolútne odrádza od uvažovania o kúpe danej značky.Mimochodom môj brat je obrovský priaznivec Škody = za dané peniaze by radšej kúpil horšiu Škodu, ako zjavne lepšie auto inej značky... Vychádzame spolu veľmi dobre - takmer "Škoda fanatik" a prívrženec "japoncov" ;).Škodu považujem za veľmi dobrú značku, ale trochu preceňovanú - bez urážky.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 13:38

Tvoje vidění světa je omezeno jen na Hyundai vs Škoda, chytří vs hloupí atd. a samozřejmě sám jsi se pasoval na toho, kdo to vidí správně dokáže odlišit správní od špatného a sám sis definoval jak poznat hlupáka od chytrého. Nebyl jsi v minulosti kádrovák?

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 13:40

Ne vidění světa, to se týká této diskuze. Kdyby jsi byl bystřejší, tak jsi to poznal

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 13:56

No ale Hyundai sem taháš furt ty, kdys nebyl zaslepenej a krapet omezenj tak si to uvědomíš.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 15:32

Tak to moc špatně čteš, nebo chápeš a nebo asi oboje...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 18:03

Čtu skvěle, chápu výborně a právě proto máš problém, protože to co píšeš je polopatické a jednoznačně hysterické. Všem podsouváš že jsou hyundajáři, seš tak zblblej z jejich reklamy, že bojuješ proti všem? Někde takoví jako ty, všechny co nemají stejný názor obviňují jako zaprodance kremlu a ty všechny vidíš jako zaprodance H. Většině je to naprosto šumák a jen udiveně vrtí hlavou, proč hystericky na jakýkoliv otření o škoduli. Musíš se smířit s tím, že těch značek je hodně a většina má širší obzor než H vs Š.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 18:07

Tak to vážně čteš špatně. Já komentuji Vošického úderku a jeho navážení se do souseda z Boleslavi. Ostatní značky a jeich fandové jsou mi u zadele

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 18:52

Zase kecáš, už posledně si mi vnucoval Hyundai a já o něm nenapsal ani čárku, ani jsem na něj nemyslel

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 19:01

Všichni víme, že na něj myslíš od rána do večera. Jezdit v něm je tvůj vlhký sen

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 19:17

Chápu, když jsi přichycen při lži, začneš blábolit. V Hyundai jsem se samozřejmě také byl projet, když si vždycky když si vybírám nové auto vyzkouším jich několik napříč třídou co mě zaujme, ale nic pro mě, stejně jako škodovka. A co ty? Taky by ses rád projel, viď.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 20:09

Jezdil jsem firemní i30, Ceed předchozí generace a Focus. V rodině a u známých je Clio, Megan, Laguna, Peugeot 506. Nissan Juke, Golf VII, Passat. Vše projeto. Kdyby jsi chtěl můj kompletní seznam aut, která jsem vlastnil, tak ještě S120, Dacia 1310TX, S1203, Favorit, Forman, Felicia 1,6, Fabia 1, Fabia 2, Fiat Tempra, Mitsubishi Sapporo, Talbot Horizon, Golf 3, Golf V. Passat 2.3 V5. Možná jsem na něco zapomněl, kdo si to má pamatovat. Najeto mám něco přes 1 mil. km. Zůstanu teď ještě necelý rok u své O3 a pak bude Superb nebo Kodiaq (lépe se do něj nastupuje).Takže ti to řeknu narovinu, nechtěl

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 22:03

Zase bláboly Ale možná až budeš mít jednou řidičák, tak se taky sám projedeš.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 22:13

Tak já věřím, že mi vydrží alespoň ještě tak dlouho, jak ho mám. Pak mi to už asi bude jedno, V DD ho potřebovat nebudu..

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  08. 12. 2018 18:37

Všimli jste si na té druhé fotce, u červeného provedení, jak to pod světlem nelícuje?

Odpovědět  |   | 
Terminator3  |  08. 12. 2018 19:34

Jsou to předprodukční kusy, takže to nic neznamená..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 12. 2018 20:01

Co podle tebe nelícuje? Jestli myslíš páté dveře, tak jsi nepochopil pouze tvary, které nejsou shodné se zadním nárazníkem.
https://www.netcarshow.com/skoda/2019-scala/1600x120... ...

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 14:31

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
strejda epik  |  08. 12. 2018 19:00

Skoda ma nove auto. OK. Koho ovsem zajimaji, vyjma skodovackych marketaku, tyhle skodovacke marketingove slinty?

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  08. 12. 2018 20:38

Jelikož se k tomu vyjadřuješ, tak i ty mezi ně patříš

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  09. 12. 2018 06:50

Tuhle jsem četl recenzi Mazdy. V diskusi byly po dvou dnech 4 příspěvky.... více snad není třeba komentovat tvůj příspěvek :)

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 12. 2018 08:22

je to aji, že japonský auta si nemůžeš vybavit podle vkusu a lidi se obrací více na auta evropský. Třeba soused jak měl mazdu 6, tak už by si ji nekoupil a řekl, že to byla životní chyba.

Odpovědět  |   | 
Pali  |  16. 01. 2019 20:38

Napríklad pre mňa je dôležité to, ako je postavené auto, aký má motor... Výbava je posledná. Ak je auto dobré postavené, tak aj v 2. výbave má všetko, čo potrebujem. Osobne sa držím hesla "čo v aute nie je, to sa nepokazí" ;).Konkrétne Mazda má poskladané výbavy celkom dobre a človek presne vie, čo si kupuje. Túžby po výbave ale záleží od toho, na čom človek jazdil predtým. Ak niekto mal "holé" auto, tak mu dnes postačí čokoľvek aj v základe.

Odpovědět  |   | 
Pali  |  16. 01. 2019 20:43

Ibaže tu u Škody je 60% príspevkov, ktoré značku hania, prípadne obhajujú. Škode sa venuje v našich končinách priveľká pozornosť. Taká nová Mazda 3 je oproti Scale úplne bez publicity, pritom si dovolím povedať, že 3-ka je o dosť lepšie auto, hlavne ak sa ceny oboch áut k sebe priblížia.Osobne vezmem radšej lepšie auto so slabšou výbavou, ako perfektne vybavené horšie auto. Prečo? Lebo dobré auto u mňa nerobí výbava.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 12. 2018 08:14

strécu nás, co se zajímáme o techniku, i když ty se nevyznáš v technice, tak my jsme jiní než ty. A nevím kde děláš a kolik tá firma má obrat, zamysli se nad sebou.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  08. 12. 2018 20:41

Tak kde je Vošického parta? Taková nahrávka na smeč a ono nic?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 12. 2018 21:30

A co zdraví, slouží? To jsem rád.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 10:30

Slouží. Nemusím se totiž stresovat, že moje auto někam nedojede, tak jako to mají Hnujdajisti

Odpovědět  |   | 
RS fanda  |  09. 12. 2018 02:22

No to ja budu se svou osklivou fabii II RS na silnicich kralovat snad na porad

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 12. 2018 08:27

Vošického úderka je vždy v pohotovosti. Je to nejúčinnější marketingový nástroj už od jeho působení u fordu. Jakmile přešel ke kimovcům tak ford "zdechnul".

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 10:45

Moc mu to nefunguje, prodej jim klesá.
Období 1-11/2018 --- 1-11/2017
Škoda 79.748 ks --- 78.592 ks --- (+1156 ks)
Hyundai 19.288 ks --- 19.875 ks --- (-587 ks)
Znám pár firem, kde se v období krize pokusilo vedení ušetřit nákupem levnějších aut.
Drtivá většina to udělal jen jednou. Po ukončení leasingu jsou zpátky u koncernu.
Levně koupené, dvakrát placené....

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 13:04

Tak tu vidím 12 trollů, kteří nepoznají rozdíl mezí +1156 ks a -587 ks. Aneb, když nejsou doložitelné argumenty, tak se alespoň anonymně minusuje

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 13:21

Tak už 19. No, v poměru na počet obyvatel ČR je to méně než statistická chyba

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:18

Hoši, ani tisíc minusů nedožene zvyšující se náskok prodeje Škody

Odpovědět  |   | 
Pali  |  16. 01. 2019 20:44

Sú aj firmy, ktoré prešli k "japoncom" a vraj odtiaľ už inde cesta nevedie.Bez urážky - Škoda je skvelá značka, ale dosť preceňovaná.

Odpovědět  |   | 
Dr.  |  09. 12. 2018 09:15

Pozor už je tady! Tupá ovce Bureš!

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 10:18

Béééééééééééééé

Odpovědět  |   | 
pacho  |  09. 12. 2018 00:30

ten kufor nič boh vie čo, menší ako konkurencia a ešte aj úzky.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  09. 12. 2018 06:52

Tak přece jsi konečně něco našel.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 12. 2018 08:18

stačí zmáčknout tlačítko a zapojit vozík anebo si koupit jiný model, jinou značku.

Odpovědět  |   | 
Dr.  |  09. 12. 2018 09:26

Škodovka ta byla, je a bude nejužší ve všech směrech....

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 10:36

Zase plácáš nepodložené kecy, jako vždy...
Škoda Scala / VW Golf
Šířka [mm] 1793 / 1790
Výška [mm] 1471 / 1492

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 10:54

Jak vidím, tak někteří mají problém i s učivem prvního stupně základní školy. Rozpoznat které číslo je větší jim dělá problém. Nebo vám hoši, nenávist ke značce Škoda, hnaná vašim guru Vošickým tak vymyla mozky?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 12. 2018 16:53

A pak se někde mrkni i na vnitřní rozměry, hlupáčku. Scala je o 10 cm uvnitř užší. Průchozí rozměry kufru jsou menší, než u o třídu menších aut.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:12

Opravdu? Tak mi napiš konkrétní auto nižší třídy než je Scala, která má širší kufr?

Odpovědět  |   | 
jaro  |  09. 12. 2018 21:06

Scala je širšia len vpredu, všimni si údaj rozchod vzadu, ktorý je len o 1,6cm väčší čo je sklamaním, ale platforma A0 sa nedá oklamať, takže nový Rapid vzadu stále nebude plnohodnotná stredná trieda.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 14:32

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
jaro  |  11. 12. 2018 16:39

Ty na čo reaguješ ? Čo si si šľahol , evidentne nie si pri zmysloch.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 17:13

Neurážej pana Bureše ty slovenskej ovcojebe

Odpovědět  |   | 
jaro  |  11. 12. 2018 17:46

Keby si zostal ticho vyzeral by si ako inteligent.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 12. 2018 20:50

S tím souhlasím. Ale možná to bude tím, že Scala je nižší střední a ne střední. Nevím kde se našel ten zlozvyk posunovat škodovky o třídu výše než patří a srovnávat pak nesrovnatelné

Odpovědět  |   | 
Her got  |  09. 12. 2018 08:43

Krásný kola na úvodní fotce...jako Audi na svých modelech predminulé generace.... Líbí se mi ta designová a technologická postupnost v žebříčku koncernu....co je u audi výběhová technika a design, dostane Škoda jako novinku... 💩💩

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  09. 12. 2018 10:54

tohle není na škodu spotřebiteli, který má tu techniku za menší peníz. Podívej se do světa, dělají to všichni výrobci.

Odpovědět  |   | 
ijon  |  09. 12. 2018 08:48

S cenou to asi zase tak složité nebude. Základní oktávka stojí 438 tisíc, Skála se stejným motorem 1.0 85kW 6M bude tak o 50 levnější, odhaduju kolem 380. Cenový rozdíl mezi základním a silnějším litrem je teď rapidních 20 tisíc, takže by nový model mohl mít cenu již od 349.999 Kč, tedy přibližně o 50 dráž než Rapid.

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 12. 2018 11:47

Skoda neumi trefit cenu u novych modelu - obvykle podsekne, pak se zdesi mnozstvi objednavek a dodacich terminu a zacne to kvartalne sroubovat.

Odpovědět  |   | 
GG  |  09. 12. 2018 08:57

Vypadá to, že kvalita zpracování bude zase pod průměrem ale škodovka to dožene opět masivní reklamní masáží mozků.
Přeji hodně štěstí a dobré počasí všem co budou často stát u krajnic.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 10:24

Mám najeto cca 1 mil. km. Nejčastěji u krajnice stojí úplně jiné značky, ne je Škoda. Když navíc vezmu jejich velký podíl na trhu, je to velice dobrý výsledek

Odpovědět  |   | 
Fero  |  09. 12. 2018 12:45

Bureši, jak tak koukám na tvoje příspěvky ...Tak je docela jasný že máš problém! Psychický problém! Máš ho malího ? Nebo jaký máš mindrák???

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 13:09

Já a malýho? To nevíš, že malý penis se kompenzuje pořádnou károu? Pokud umíš číst, tak je se tady nekasám do machra, co pohrdá vším pod V8. Takže jsi Fero šlápl vedle. Nebo si myslíš, že platí pravidlo, podle se be soudím tebe?

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 13:12

A jen na doplnění, malího ho nemůže mít nikdo. Měl by jsi Fero dochodit alespoň ZŠ, pokud se chceš vydat na cestu psychologa. Pak můžeš radit těm, co ho mají jako ty malýho

Odpovědět  |   | 
GG  |  09. 12. 2018 15:29

Všichni ho mají většího než ty, jinak by sis tady neléčil svoje mindráky a navíc musíš jezdit ve škodofce a to na sebevědomí rozhodně nepřidá.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:05

To jsi na velkým omylu. Já můžu jezdit ve Škodovce, protože ho mám velkýho. Nemusím si totiž kompenzovat mindrák z malého penisu autem

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 14:12

Řekl jsi jim to správně, nepotřebuješ si nic kompenzovat opravdovým autem, proto máš klidně škoduli

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 17:15

Ano, mě k tomu pořádnému penisu co mám mezi nohama, tohle neauto bohatě stačí. Každá ženská mi dá přednost před tím, kdo vyleze z "opravdového" auta a pak na ni vytáhne toho svého malého kašpárka. Tady totiž platí to vaše "objem ničím nenahradíš"

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 18:06

Ti co ví jak reaguje a čemu dává přednost každá ženská, bohužel ještě řádnou neměli. Ale nebo, jednou to přijde (možná)

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 18:16

Toho já se nebojím, ja jich už za svůj život uspokojil víc, než ty si dokážeš vůbec představit. A nevěř všemu , co se píše v časopise Bravo

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2018 18:58

Chlapče, ty se zesměšňuješ čím dál víc. Tohle říkají puberťáci, normální chlap takový bláboly nevede, ten ví a nepotřebuje to ventilovat. A čím víc se chlubí, tím míň je na tom pravdy. A co se píše v časopise Bravo, pouč mě, to nečetly ani moje děti když ještě byly v dětském věku.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 10:28

Hnujdajisti můžou na Škodu plivat a nadávat až do zrudnutí, stejně je jim to h...o platné. Prodej Škodovky roste a roste

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 12. 2018 16:55

No, nemohl jsi o sobě dát najevo lépe, než trapným zkomolením jména značky, které se všichni škodováci tak bojí.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:08

Škodovka se z Hnujdate třese? To tak určitě Ta na celý Hnujdaj z vysoka s---e, což neplatí opačně. Viz jejich trapné reklamy

Odpovědět  |   | 
666  |  09. 12. 2018 13:21

Bravo Škoda! Tohle auto se prostě povedlo. Nádhera.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 13:26

To jsi neměl, Vošického úderka Tě uminusuje

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  09. 12. 2018 13:38

Mate zly rozchod kolies vzadu pre Golf...spravna hodnota je 1504, nie 1549...

Odpovědět  |   | 
GG  |  09. 12. 2018 15:02


Jak by nestačilo, že automobilka Volkswagen má po svém dieselovém průšvihu v USA na mnoha místech zaparkované tisíce naftových vozů, které musela zpětně odkoupit. Teď vymýšlí co s nimi. Do podobné situace se dostává také v domovském Německu, kdy koncern vyrábí auta, která nemůže kvůli novým předpisům prodat.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:22

To se píše v u vás v nošovické montovně na nástěnce u wc?

Odpovědět  |   | 
Rene Alt  |  09. 12. 2018 18:30

Škoda opět dokazuje, že ujíždí všem... design, kvalita, jízdní vlastnosti, multimedialni systém, naprostá pecka. Ty ubohé socky s krivym Háčkem na kapotě jen závidí, ze ty ošklive krumply, které drandi jsou směšná auta stěně jako jejich řidiči a musí se prodávat jen skrze masivní marketing. Ale socky mají svou značku, jmenuje se Hovnaj. Tak jim to přejme. ☺️

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 20:26

Nebuď na ně tak škaredý. Víš jak je už deptá to, že si nemůžou dovolit pořádné auto? Jsou z toho tak nervózni, že se můžou vzteky umínusovat. Někteří se to snaží zamaskovat tím, že majitel Hnujdaje je přece ten s největším penisem

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  10. 12. 2018 12:46

Většina majitelů Hovnají vypadá podobně jako ty mikrovlnky na kolech, kterými jezdí. i30 v kombíku vypadá jak invalida, či jako bizardní druh hmyzu, ta karoserie, zadní partie to je doslova k zblití, totální disproporce, malá kolečka, směšný předek, levný a obstarožní interiér s předpotopní navigací... to auto je tak šeredné, že je snad lepší si koupit starou Mazdu 3 v bazaru než jezdti tímhle hnusem, který se rozhodl stát se sponzorem televizních stanicí, protože nic jiného než Hovnaj snad v reklamě ani člověk nenajde, aneb tisíckrát nic umořilo vola. Jděte se k ŠKODOVCE učit jak dělat krásné a dobře jezdící vozy!

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 12. 2018 14:08

Jako že Škoda je pořádné auto, jo? Aha...

Odpovědět  |   | 
Veselin  |  10. 12. 2018 19:48

Ano, Škoda je auto, krásné a dobře vyrobené auto co navíc skvěle jezdí, chápu že v KLDR ještě nedávno jezdili na oslu, dneska sedlají Hovnaj… nebo respektive brzy budou. Ta Vošického banda je horší než hlasatelka zpravodajství v KLDR. ))

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  09. 12. 2018 20:30

Ty budeš mít taky solidní komplex co?

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  10. 12. 2018 12:47

Zalez Vošickej...

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  09. 12. 2018 20:30

Ty budeš mít taky solidní komplex co?

Odpovědět  |   | 
michal  |  09. 12. 2018 22:32

Prototyp úžasný, ale oficiální verze už taková pecka není. Stačí pár detailů vynechat a je to obyčejné auto jako každé druhé dneska. Navíc při představení jsou to nabušené verze, ani si neumím představit levné "holátka" - např. 18" kola jsou tam ztracené, tak co potom třeba 16". Motory taky žádná hitparáda, ovšem to se dalo čekat. Mohlo to být nádherné auto, museli by ale prodávat prototyp Vision RS a s 2,0TSI.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  09. 12. 2018 22:38

To nevíš, že 18 i 16 kola mají ve finále díky jinému profilu pneu stejný průměr?

Odpovědět  |   | 
fanda RS  |  11. 12. 2018 02:07

jenze to by pak cena sla nekam k milionu.. kazdy by to rad videl ale kdo by na to mel penize?

Odpovědět  |   | 
asd  |  10. 12. 2018 08:06

Kdyby byla CNG verze 1,5l motoru bylo by to OK, ale CNG verze založená na litrovém motoru bude utrpení pro řidiče. Už Leon nebo Octavia 1,4TGI byly strašně líný, tohle si raději nechci ani představit.

Odpovědět  |   | 
komik  |  10. 12. 2018 10:23

Mě se to auto takto celkem líbí, ale v základní barvě a normálními koly je tam rozdíl jako mezi starou na aktuální fábií. Krom rozšíření, kdy se konečně "rapid" dostal tam, kde měl být... Žádnou revoluci nevidím, komu bude octa velká a fabie malá, koupí si scalu... teda pokud neobejde víc značek a zjistí, že v tomto segmentu dostane dobré nabídky skoro všude :).

Odpovědět  |   | 
Brambus  |  10. 12. 2018 12:15

Tak hlavně kolem toho udělat řádnej randál. Pak dát průměrnou cenu a jak se uvidí objednávky vyšroubovat jí hned nahoru. A v základu kdy člověk dostane motor do sekačky se člověku protočí oči v ďůlkách.

Odpovědět  |   | 
GG  |  10. 12. 2018 16:04

Chudák bureš, má velkou fábii a malího camprdlíka a v minulosti ho asi předjel malej Hyunday a s toho má ty deprese.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 17:03

Jo, teď jsi na to kápnul

Odpovědět  |   | 
Dolda  |  10. 12. 2018 19:03

Také Vás tak zklamaly ty motorizace? Měl jsem Scalu za nějaký průkopový model, ale zatím mi to přijde, že spíše opak je pravdou, nemyslíte? A ten design? Také žádná slibovaná extra změna.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  10. 12. 2018 20:14

To máš pravdu, jak v tom není 5.7 HEMI V8, tak to není auto. Problém je, že ti z kapesného od maminky nezůstává víc jak 200 Kč měsíčně na benzín. To k té pumpě ani nedojedeš

Odpovědět  |   | 
Michal  |  11. 12. 2018 17:04

Motorizace ok.Scala je pod octou ale třeba později přijde i 2l tdi ale to by zase konkurovalo golfu.Vedení je VW tak buďme rádi že aspoň povolily 1.5tsi ale stejně nejvíc na odbyt pujde 1.0tsi.Scala je vůbec jaká třída?

Odpovědět  |   | 
Robert Hříska  |  11. 12. 2018 20:15

Mě hlavně zklamalo že v nabídce není opět žádný hybrid, natož vodík. Už mě nebaví ty samé, ohrané motorizace. Je smutné, že škodovka neumí přijít s ničím novým.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 12. 2018 21:46

Ani polo-ibiza hybrid nemá.Kdo by to u nás krom pražáků kupoval.Do města by byl lepší předehřev motoru a ňáký elektromotor co by dělal rozjezdy na jedničku a to by snížilo spotřebu nejvíc.Tak bych to bral já.

Odpovědět  |   | 
Kat  |  11. 12. 2018 12:49

Moc krasne auto skodovka je pro me top ❤🔝

Odpovědět  |   | 
ARM  |  14. 12. 2018 23:00

No mě se tedy SCALA moc nelíbí. asi bude rozdělovat stejně, jako facelift octavie. osobně mám pocit, že došly nápady. Jinak se jen musím smát, jak p. Bureš zastává škodovku. Škoda určitě není špatný auto, ale dělat z něj nad-auto, je pěkná blbost. osobně jsem aut vystřídal několik a jízdně mě octavia absolutně nenadchla. nejlépe se mi v dané třídě jezdilo v golfu. octavia je totálně bez emocí, zážitek nula. je mi jasné, že ted si to slíznu a zase ze mě bude řidič H....., kterého jsem nikdy ani nezkusil, ale představa p. Bureše, jak je jednou rukou opřený o svoji skvělou O3, druhou rukou v trenkách a hledá ten "objem" a při tom sní o svém novém úžasném vozu od škodovky, mě nechává v klidu. jen si nezapomente tou samou rukou, kterou jste hledal, nahodit patku, protože tam stojíte už moc dlouho

Odpovědět  |   | 
Pali  |  16. 01. 2019 20:51

Tiež považujem Škody za dobré autá, ale aj samotní užívatelia sa často rozchádzajú napr pri jazdných vlastnostiach. Jedni píšu, že sú skvelé a iní, že hrozné. Záleží asi na tom, čím človek jazdil okrem Škody.Pre mňa je Škoda nezaujímavá hlavne kvôli "fanatikom". Na trhu je veľa zaujímavých áut.

Odpovědět  |   | 
Loris  |  17. 12. 2018 10:40

No s RS se nepočítá, ale to by nebyli oni aby z ní neudělali RS. To oni jí udělají jen aby to sypalo.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 12. 2018 20:40

No ne všichni jsou tak dobří podnikatelé jako vy, aby dělali prodělečné výrobek

Odpovědět  |   | 
Tomsik  |  26. 12. 2018 15:26

No tak kdyby vyběhla i s RS tak tam stejně budou chtít narvat ropu takže další zbytečný auto s označením RS.

Odpovědět  |   | 
Borel  |  30. 12. 2018 22:20

Řekl bych že s ním moc dobře počítá další jejich sport co bude mít ropu úžasný tleskám...

Odpovědět  |   | 
Felkys  |  05. 01. 2019 11:22

Do toho kufru se moc kaslíku nevejde to není nic pro mě čekal jsem že bude víc prostorově řešený

Odpovědět  |   | 
steny  |  11. 01. 2019 09:52

No, tak to jste byl evidentně doteď neinformován, že Scala bude HB, a na poměry HB v nižší střední je ten kufr opravdu veliký, stačí kouknout na konkurenci. Takže tady má Scala naopak velké plus.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

dnes | Vladimír Kadera | 8 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 36 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 191 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A