Škoda Scala má české ceny. Stojí od 394.900 Kč, má pro to dobré důvody

154 komentářů

Rudolf
22. února • 13:46

Já se vždycky jen divím, kolik peněz se v autech dá ušetřit. Jak to, že se dá nabídnout sleva třeba 50.000 a pořád se jim to vyplatí? Třeba u nás na Moravě je celkem všude vidět Havex - <a href="https://www.havex.cz/cz/778.limitovana-nabidka... ... ">ŠKODA SCALA o 50 000 Kč levněji</a>. Jsem chudej ajťák a tolik mě nestálo ani celé moje auto :-D

Milan Cimbálník
10. února • 18:21

Krásné auto,ale koupím si mazdu 3.

Franta Musil
24. ledna • 9:51

Další naprosto obyčejné auto s ještě více obyčejnou základní výbavou za takový balík? Díky, ale to si nechám ujít, co vy?

Forky
28. ledna • 10:12

ta cena mě málem odrovnala :-O:-O to se jim trochu nepovedlo...

Fany
29. ledna • 20:24

taky jsem se trochu divil, vůbec nic překvapivýho do výbavy nedali a design taky moc nic

Petr
19. ledna • 0:06

Moc hezké auto, nadčasový evropský design, Skodovka umí, mne zbydou oci pro pláč jen pro ošklivý firemní Hyundai i30, který je spíše za trest. Příšerně auto.

Run
19. ledna • 8:44

Takhle nehezky se vyjadřujete o snu českých řidičů? O prémiovém voze, nejlepším a nejkvalitnějším českém autě všech dob automobilky z české provincie Jižní Korei? Styďte se!

ixb1
18. ledna • 21:53

Upřímě mi ta cena vyrazila dech.K zástupům šťastných kupců se nepřipojím.

Gerd
18. ledna • 22:54

Kup si tramvajenku.Ale jen jestli Ti cena měsíčního kupónu taky nevyrazí dech. To by pk nezbylo než jezdit načerno :-D:-D:-D

pacho
19. ledna • 14:13

prečo by si mal kupovať "trmvajenku", stačí keď si kúpi poriadné auto za tie prachy, a nie túto nafúknutu fábiu/polo/seat. .

Run
19. ledna • 14:52

Prečo asi. Kedže mu nejakých 360 tisíc za auto príde privela.....

pacho
19. ledna • 15:57

počkaj, trocha si to pletieš, jemu nepríde veľa dať 360tkč, za auto, jemu príde veľa dať 360tkč, za scalu, a to je rozdiel.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Run
19. ledna • 17:31

A kdo ho nutí?

.
19. ledna • 16:58

Chybně uvedený nick, pako je správně.

petr r. (petrumr)
19. ledna • 7:58

To je odpověd...a když tramvaj je třeba vzdálena přes 50km? A šalina přes 70km?Mně ta cena taky trochu připadá velká, asi proto, že mám grand picasso za levněji a mám tam výbavu kde scala by překročila asi o 150tkč technospace. Ale na pohled se mně líbí, možná bratrovi to doporučím.

Jaromír Soukup
18. ledna • 15:05

Nový rapid za půl milionu. Tak to je opravdu odvaha. Ještě bez motoru bez výbavy.
Půl milionu mám zánovní Volvo XC60 :-)))
Navíc ten design je hnusnější než Rapid. LIFTBACK Rapidu bylo krásné auto a kdyby byl Rapid levný byl by úspěšný. Škodovka čeká co český zákazník vydrží. Bohužel dnes si lidi již mohou vybrat.
Váš Jaromís BŮH ZEMAN SOUKUP

Bureš.
19. ledna • 13:36

Zkus si trolle nejdříve zjistit, kolik aut prodá Škoda v Česku a kolik jinde ve světě. Pak možná pochopíš, že ty výkřiky o ubohých čecháčcích, kteří prý vykoupí produkci Škodovky jsou naprosto mimo realitu :-D:-D:-D

Nikdo
19. ledna • 6:16

Lidi, přestaňte už srovnávat fungl nová auta s ojetými. Práskni sem cenu toho Volva nového a pak porovnávejte.Uvědomil si někdo z vás chytráků, že kdyby byli všichni tak chytří jak vy a kupovali jen ojetá auta tak by vlastně žádná ojetá auta neexistovala??

Bureš.
19. ledna • 13:39

Kdo je chytrý, ten si dokáže hravě vydělat pár set tisíc na nové auto. Zbytek si holt musí pořídit ojetý auto, starý dům a k tomu ojetou ženskou :-))

JK
19. ledna • 12:00

Ale vždyť tady přece nejde o nějakou revoltu, která vybízí ignorovat nákup nových aut. Je to jen diskusní poznámka, že u některých je status "nové" tak málo (viz tahle Scala např.), že to člověka přinutí uvažovat, jestli za své peníze nedostane něco zajímavějšího, byť třeba rok/dva ojetého.400-500K je pro někoho nic a pro někoho balík, ale pro většinu to vždycky bude znamenat jeho osobní čas - kus života - převedený na peníze a v takové konotaci bych si nikdy Scalu, nebo jiná podobná auta nikdy nemohl koupit, protože si na to sebe příliš vážím. ;-)

mpolan
18. ledna • 21:00

Jasně, nebo taky desetileté BMW 750, nebo ještě starší Bentley a tak dále... Teda, co za h0vna lidi občas dovedou vyplodit, to by jeden nepobral.

.
18. ledna • 16:26

No ty jsi se tedy povedl.

Jaromír Soukup
18. ledna • 15:07
E15
18. ledna • 16:45

Od kdy je 5 let stará dieselová plečka je zánovní auto? Za 3 roky s tím člověk pomalu nebude smět vyjet na silnice (leda někde v Africe nebo v Mongolsku) a stydět se za to musí už dneska. To je za víc než půl milionu opravdu kauf :-D

Torsus Praetorian
18. ledna • 22:16

Víš ono věk je relativní. Některé holky nejsou pěkné ani v 18, ale třeba Marie Rotrová je relativně slušná i ve svých 105 letech nebo kolik jí vlastně je. S auty je to úplně stejně. Jsou auta která jsou po 5 letech třeba mírně zajetá a stejně jsou auta která jsou po 5 letech ocucaný bonbón. Volvo XC60 je po 5 letech pořád o něco novější, než Scala která z pásu ještě ani nesjela. Ale samozřejmě každý máme svojí pravdu, tak si kupte co chcete, ono nutit někomu něco je to nejhorší.

mpolan
18. ledna • 22:19

Novější? Aha haha hahaha… Jako vtip dobré.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
19. ledna • 7:52

volvo bylo dobrý auto, bylo.

JK
18. ledna • 18:30

Souhlasím s poznámkou k zánovnosti, ale subjektivně bych se asi méně styděl za jakékoli staré Volvo (preferuji benzín), než za většinu nové produkce Škody. Ale jak říkám subjektivně. Objektivně se za stejné peníze budou dát sehnat i mnohem lepší a zajímavější - rok až dva stará vozidla, než je tahle Scala, nebo přiložené Volvo.

Neurotic
18. ledna • 14:51

Zajímavé tady https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-... ... píšou, že je za 370 000,- tak se laskavě dohodněte3-[

Mirek
18. ledna • 12:01

Pane Mičko, proč uvádíte, že je to konkurent jen pro Hyundai i30, Kia Ceed a Renault Mégane, když jiný zdroj uvádí nepřímo i jiné automobily. Nehodí se vám do krámu Golf nebo Focus? Mi to však celé připadá od Škody na docela velkohubé prohlášení.„Máme s tímto autem velké ambice. Věříme, že český zákazník je dospělý, že se nenechá utáhnout na základní cenu z plakátu, ale podívá se na výbavu, která je u tohoto modelu výjimečná,“ říká Janeba. Zdůrazňuje, že Scala je plnohodnotný zástupce hatchbacků třídy VW Golf nebo Fordu Focus. „Pro nás je to hatchback Octavie,“ říká. Podle Janeby je ideální pro majitele Fabií, kteří by rádi Octavii, ale nemají na ni. „Takové auto jsme nutně potřebovali. Bude znamenat renesanci této kategorie na českém trhu.“https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-... ...

Jan Mička
18. ledna • 13:01 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,ano, to máte pravdu, uvádím. Včera jsem byl na stejné prezentaci jako kolega Franta Dvořák, který psal článek, ze kterého čerpáte. V článku uvádím, že Škoda jako hlavní konkurenty považuje i30, Ceed a Mégane. To je pravda, tyto vozy byly na vlastním slidu prezentace. Není tím ale z mé strany ani strany Škody myšleno, že jde o jedinou konkurenci.Takhle byste mohl kolegovi napsat, že se mu nehodí Astra, Tipo, 308, Mazda 3 a další... :-)Hezký den,Honza ;-)

Mirek
18. ledna • 14:34

To máte pravdu, jenže to má malý háček. Pán ze Škody to řekl, ale to je ten problém o kterém píšu, velkohubost, poměřovat Scalu s nejlepšími ve třídě. Vy jste však tohle neuvedl a on zřejmě ty ostatní automobilky nejmenoval. Pokud to takto uvedl, proč je z toho navíc vynechána Octavia, vždyť je docela hloupost uvést, že Scala je hatchback Octavie. To se potom nemůže nikdo divit, že hloupě porovnávají Octaviu s Mondeem, Mazdou 6, Passatem, Insignii...

ACE
18. ledna • 13:43

Taky chápu že je to problém, škodovka třepí nižší střední na dvě kategorie (Oktávka a Scala jsou vlastně ve stejné) a pak je zde problém co k čemu přesně přiřadit a podle jakých kritérií. Působí to na mě, že konkurencí ostatním (ve třídě) má být jakoby Scala a Oktávka má působit jako něco víc. Ale třeba je to jen můj dojem.

zemanko
18. ledna • 11:32

len kupujte kupujte pseudočeske auto...:-D

Q
18. ledna • 11:32

1) Čekal jsem vysoké ceny, jak je u škodovky zvykem. Nakonec jsem příjemně překvapen, i když vyloženě levné to samozřejmě není. 2) V článku nejsou uvedeny ceny modelů, které se budou uvádět na trh na podzim. Právě mezi nimi je nejzajímavější model, 1.5 TSI 110 kW manuál Ambition za 429 tisíc Kč.

Oldass
18. ledna • 11:24

1.5 TSI 6M zatím nelze objednat, není ani v konfigurátoru. 1.5TSI prozatím jen s automatem.

a
18. ledna • 11:47

S manuálem se začne vyrábět na konci srpna. V článku je tabulka.

tvrdy prdy
18. ledna • 11:09

"Zatím nejméně tři válce a 85 kW"Myslim, ze tohle lze zatim pochopit nejmene dvema zpusoby: Bud se do budoucna chysta i mene nez tri valce a nebo se do budoucna chysta konec trivalcu. B-]Nemyslim ovsem, ze toto byl zamer autora clanku. Rekl bych, ze ten chtel, aby to vyznelo tak, ze tri valce je vlastne hodne. :-D

JK
18. ledna • 10:45

Tak jsem ty "dobré důvody" nenašel. Za 400K bych raději koupil 1-2 roky staré auto, místo této tříválcové atrapy. Při pohledu dovnitř se mi dělá smutno, neumím si představit v takovém autě trávit i několik let. Tohle je tak "simply" až to bolí. To už snad raději i MHD. Je mi jasné, že si to zákazníky najde. Dokonce i věřím, že se najdou jedinci, kteří si budou myslet, že to je hezké. A to jsou ty jediné důvody, kdy si za tu srandu můžou říct, kolik chtějí.

Drake
18. ledna • 11:10

Za 400k bych raději koupil Passat CC 3.6 ve slušném stavu, nebo děvky na celý rok, možná i s pštrosem...

JK
18. ledna • 11:15

Věřím, že by to udělalo i více radosti :-D

Michal
18. ledna • 10:42

Škoda je už skoro prémiová značka.Měli by to ještě zdražit ať i cena sedí.Každý máme měsíčně dle průměru přes 30tisíc a z toho se Šáde pořídit dá.

Bud
18. ledna • 15:38

Však měla konkurovat Volvu ne? Motory už jsou srovnatelné ( R4/R3 ). Teď ještě zapracovat na interiéru. :-D

bzzz
18. ledna • 10:31

Zase plac nad cenou, pritom vetsina pujde export a fleet.

JK
18. ledna • 10:47

Pravda. Škoda, VW, nebo Audi jsou většinou firemní spotřební zboží. To nejsou auta, které si člověk koupí sám pro radost.

JirkaX
18. ledna • 10:56

Můžeš nám prozradit čím jezdíš?

JK
18. ledna • 11:20

Jezdím tramvají. Hezky to cinká a mám čas se vyjadřovat k autům. ;-)

JirkaX
18. ledna • 11:49

Rozumím. Ono se něco horšího než to co jsi uvedl těžko přiznává.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JK
18. ledna • 12:00

Horší nebo lepší to je úplně jedno, nepatří to sem. Můžu si vymyslet horší a přitom mít lepší, nebo naopak, nicméně v momentě kdy vyřknu značku/model, tak se stvoří diskusní škatulka, která směřuje ke stereotypu, což následně vylučuje nezaujatou diskusi. A navíc tramvají se opravdu taky rád svezu, protože k nim chovám sympatie z dětství. ;-)

fanúšik
18. ledna • 13:46

Dobrá odpoveď, palec hore !

mpolan
18. ledna • 11:09

Hm, tipoval bych, že autem. Možná může i na motorce.Ale v zásadě má pravdu, Scala není auto kupované "pro radost", spíš pro užitek (tím nepopírám, že někdo může mít radost z koupě nového auta, ale to není totéž). Když ji teď srovnám s Méganem o stejné výbavě a výkonu, je sice Mégane levnější, ale třeba LED světla k němu nedokoupím vůbec. Asistenční výbava je rovněž u Méganu dost slabá, i když to pro mnohé může být spíš výhoda. Zase ve srovnání třeba s Peugeotem 308 bude Scala ta dražší a hůř vybavená.

Phoenix
18. ledna • 10:19

Konečně dostanou lidi reálné srovnání... Všichni vždycky brblali, že třeba Japonci jsou drazí, protože se dívali na cenu od, ale ne na to, co za ni dostanou... Pak šli ke koncernu, který nabídl nízkou základní cenu, ale když si to vybavali, dostali se cenově někam úplně jinam. Ale to už si pak nikdo znovu s Japoncem nesrovnal... to byla velká část kouzla velkých prodejů... tímto krokem se po letech dostává Škoda na nějakou rozumnou srovnávací bázi...

1933
18. ledna • 10:01

Ak niekto vie, Rapid sa uz nevyraba?
Predpokladam, ze Scala sa bude vyrabat v tom istom zavode ako Rapid ci Toledo, ak ma nabehnut vyroba v 9tyzdni 2019 tak sa musia predtym aj upravit linky.
Tzn. Toledo konci bez nahrady?

fanúšik
18. ledna • 10:06

Podľa najnovšej reklamy Škody je Spaceback už len skladový a Sedan sa dá objednať do výroby ešte mesiac. Potom už len z Indie alebo Ruska :-D

Komik
18. ledna • 9:47

Výbava slušná v základu, jen za 6kvalt se priplaci :) a cesta ke 4 valcum je nejlevnější přes diesel..

Johny
18. ledna • 9:31

Nakonfiguroval jsem si ji dle svých představ, rozhodně ne do fullu. S motorem 1.5 TSi (zajímavé, že nešel zvolit v kombinaci s manuálem) a cenovka? 690.000 :-D (šlo by to dovybavit o panoramatickou střechu, hlídání jizdních pruhů, dražší barvu a nějaké drobné ptákoviny a jsme na 750.000). 15% z ceny Škoda dává, přes známost i 19% jsem zažil. Pořád jsme ale na ceně 560.000 Kč a to mi příjde mimo mísu za tenhle model, byť dobře vybavený...

a
18. ledna • 11:46

Podívejte se zpátky do článku, je tam tabulka náběhu jednotlivých verzí do výroby. 1.5 TSI je od 6 týdne s automatem, ale až od 34. týdne s manuálem, tzn. že s manuálem se začne vyrábět až na konci srpna!

Leon
18. ledna • 10:38

ano,.....jinak trojková Octavia rs startovala na cca. 630,...se slevou pod na nějakých 580,...auto mělo vše důležité ,...motor 2.0TSI,...není asi co dodat,.....fy prodeje nezachrání !

Michal
18. ledna • 11:55

ORs mám a před 4roky začínala na 630t tak i G Gti stál s chudší vybavou 630.

Drake
18. ledna • 11:04

Pamatuji si, že startovala dokonce na 619.000

Toper
18. ledna • 10:36

To jsi jen objevil "kouzla s konfigurátorem".Je více než jasné, že za 690 seženeš klidně Octavii ve velmi slušné výbavě. Tak proč Scalu? Protože konfigurátor?

Marek
18. ledna • 9:42

Jako sorry, ale to jsi hlupák co tam dává ptákoviny. Též jsem si dělal konfiguraci. Style výbava, 1.5tsi automat... 2 pakety do příplatku, tažné a nějaké dronosti a jsem pod 600000kc.Takže akorát pěkně lžeš, protože si jen hloupý troll

Johny
18. ledna • 9:58

Do příplatku jsem si dal to na co jsem ve svém autě zvyklý. Jestli ty jezdíš na trakaři s malým sportovním paketem je čistě tvoje věc a také tě nebudu označovat za hloupého. Byť si to mohu myslet. Boční airbagy, virtuální kokpit, alarm, navigace, kůže, sedalda v elektrice, vyhřívane sklo, nastavení tlumičů, 18" kola, atd. a cena je taková, jako píšu a dohadovat se s hlupákem vlastně nemá smysl, takže zdar.

Alexis Papadakis
18. ledna • 9:55

A není lepší si nechat udělat nabídku na golfa? Scala ta tuhle cenu jako auto nemá. 85kw, manuál, drobně výbavy, to je smysl tohoto vozu.

Johny
18. ledna • 9:59

Zajímala mě jen cena solidně vybaveného vozu, bez zájmu o jeho koupi v jakékoliv výbavě.

mpolan
18. ledna • 9:53

Jen proto, že má na auto jiné požadavky, tak lže a je troll? Ty jsi v tom případě trotl.

Marek
18. ledna • 13:08

Koukni do toho konfigurátoru, a uvidíš, že dostat se přes 600 je dost těžké... asistent změn jízdního pruhu? Jako proč? stejně každý nadává, že tyhle asistenty nechce, že to kecá do řízení... Volba jízdního režimu? asi né... Adaptivní tlumiče, pokud nejste závodník - na nic... Pokud jseš, koupíš si jiné auto.Měl jsem navoleno deštový senzor, sportovní volant... V paketech je el. zavírání kufru, adaptivní tempomat, infotaimen, bezdrátové nabíjení atd atd... Ono tam opravdu není moc už na výběr

mpolan
18. ledna • 20:57

Takže jsem se trefil, jsi trotl.To, že ty o podobné věci nestojíš má znamenat, že je nesmí chtít nikdo jiný?

Mirek
18. ledna • 14:22

Asistent pro udržování v jízdním pruhu se ti nelíbí? Copak, vadí ti, že nemůžeš bez blinkru "bez kecání do řízení" změnit jízdní pruh, jak je to hojně v této republice zvykem, případně předjíždět?

Martin
18. ledna • 9:40

nebreč

ACE
18. ledna • 10:47

To je k pláči jen pro fanatické škodovkáře, ostatním je to k smíchu. ;-)

Johny
18. ledna • 10:00

Mohu se ti vyplakat na rameno? Můžeme se klidně potkat

J49
18. ledna • 9:17

Motory problémové, aut. převodovka problémová, kdo to bude za tu cenu kupovat? Nebo už počítají s 50% inflací?

Marek
18. ledna • 9:43

mohu prosím vědět o problémech motorů 1.5tsi a dsg převodovky?

tom
18. ledna • 9:43

Problémové motory? Které?

k22
18. ledna • 9:15

Je známo, že škodovky ve vyšších výbavách si kupují jenopravdoví srdcaři :-D75% prodejjů je stejně na IČO.Škodovka prostě zůstává obyčejným autem za neobyčejnou cenu. A v základu většinou vypadá docela odpudivě..

Saman
18. ledna • 9:15

"že v základu bude mít vůz velmi bohatou výbavu. Více na: https://www.autorevue.cz/skoda-scala-cena-2019-pro... ... "a kde je teda ta slusna vybava v zakladu?, to co je vypsane v clanku bych jako slusnou vybavu povazoval asi nekde v tride mestskych auticek typu CitiGo, ale ne u auta nizsi tredni tridy B-] takze, 3hrnek, svihadla vzadu a plechace jsou slusna vybava? aha :-/:-D no ja si teda slusnou vybavu predstavuju u auta za 400 tisic asi jinak

moje jméno
20. ledna • 17:57

Strašně záleží, k čemu to auto bude sloužit a na jak dlouho se kupuje. 3hrnek bohatě stačí na nájezdy cca 15tkm ročně. Švihadla vzadu a plecháče jsou pro mne věc, za kterou jsem ochoten i připlatit. Div se tomu jak chceš, ale pro mne je prioritou pro malý nájezd co nejjednodušší provedení vozu, s co nejmenším množstvím komfortních krávovin. K čemu Ti jsou lité disky? Jak Tě omezují švihadla vzadu? Vše je jen pro parádu (kterou stejně nikdo u této kategorie neocení) a dražší údržbu. Ale každý holt máme jiné priority.

Hernandez
20. ledna • 22:02

Souhlas, jen ty liťáky jsou fakt lepší. U plecháčů se hůře chladí brzdy.

ACE
18. ledna • 10:33

Jo to mě taky pobavili, nadšenej bude ten, co kupoval škodovku před 10 a více lety a ze zásady nesleduje konkurenci, protože přeci není zrádce a bude podporovat českou firmu. :-D:-D:-D

mpolan
18. ledna • 9:51

Hele, který Citigo má v základu LED světla, kotouče na všech kolech, tempomat, motor s 85 kW, mlhovky... Aha, ony to ty mikrošmejdy nemají ani za příplatek... Nemáš Škodu rád, OK: Já taky ne, ale proč kvůli tomu lhát?

Saman
18. ledna • 14:19

mam Skodu rad, proc bych pro ni jinak delal? ale proste pokud bych mel rozhodnout o tom co si koupim za sve penize, tak Scala za tyhle penize v tehle vybave to proste nebude, u konkurence za ty penize dostanu dle me lepsi vybavu i lepsi motorizaci, to je proste cele ;-)

Peter
18. ledna • 9:09

Cena na tu výbavu čo ponuka nie je pri dnešnych cenách nových aut zlá.Ale myslim si že treba počkať pár mesiacov čo na to povie nový Leon a hlavne Golf VIII.

Joe Doe
18. ledna • 9:08

"Stojí od 394.900 Kč, má pro to dobré důvody"No neviem, v case, ked pisem tento prispevok, sa slovo "důvod" nevyskytuje v clanku ani raz. Samozrejme, cesky jazyk ma dostatok vyrazovych prostriedkov na to, aby slovo "důvod" nahradil. Autorovi su vsak, s najvacsou pravdepodobnostou, cudzie - pretoze vcelku vtipne ceny sa ani raz nepokusa vysvetlit.Clanok je tak slovnym prepisom tabulky v cenniku a prakticky len uvadza zoznam priplatkovej vybavy. Zostava len verit, ze v teste bude 'mnozstvo priplatkovej vybavy' tradicne uvedene ako jedno z pozitiv.

ACE
18. ledna • 10:30

Tak důvod je jasnej. Prodejce s významným mrkáním sleví deset-dvacet a zákazník to předražený holátko koupí a to ještě radostně jak ušetřil.

E15
18. ledna • 11:08

tak jestli s mrkáním sleví 20%, tak už to půjde - zvlášť na firmu:sleva 20%DPH 21%DPPO 19%srážková daň 15%Ve výsledku nebude auto ani za 200tis :-D

Joe Doe
18. ledna • 12:11

"zvlášť na firmu"S tym suhlas. Pretoze sukromna osoba, nepodnikatel, si Skodovku spravidla nekupi.

ACE
18. ledna • 11:49

Takže jako všude jinde jen ne tak předražený a líp vybavený :-D

mpolan
18. ledna • 11:11

Hezké počty, ale na začátku budeš muset vypláznout stejně tu ceníkovku sníženou o dvacet procent. A to je pořád dost peněz, které musíš mít naráz pohromadě.Celkem by mě ale zajímalo, kolik budou stát na operák.

Patrick
18. ledna • 8:42

Trochu drahšie Polo :)

Dral
18. ledna • 9:09

Scala je... taky trochu větší než Polo :-). Ona má totiž... ehm... rozvor delší než Golf, víme?

Jan
18. ledna • 9:21

Podvozkove platforma Polo, to znamená utopena kola a kastle vytahana do stran. Zase se Škodovka se svým modelem marketingově cpe o třídu výš, než je pravda. Ale v Čechách jim to zákazníci zbaští, tak proč ne.

Bureš.
19. ledna • 10:34

Myslíš v těch Čechách, kde se prodá sotva 1/10 produkce? Jsi neskutečný demagog :-D

mijunior
18. ledna • 18:06

Kdyby Škodovka źila s těch co jí to v Čechách zbaští tak už dávno zkrachovala. Kolik z roční produkce zůstane doma, 10% ? Zrejmě jí to baští i jinde.B-]

Leon
18. ledna • 10:14

ono ani nejde kam se cpe, ale jak ty utopená kola vypadají ,.....jinak cena !,,,,SKODA zdražuje už 3 roky, at přímo náběhem nástupce , tak výbavovými stupni,.....napříč všemi modely,....argumentace vyšší výbavou je naprostý nesmysl !....o spoustu prvků motorista nestojí, akorát ztrácí čas a další peníze jejich deaktivací !

tom
18. ledna • 9:41

Dalsi, který slyší platforma a netusi, jaký je rozdíl mezi modularni a pevnou platformou. A tahle je modularni;-)

fanúšik
18. ledna • 9:45

Šírka nepustí natiahnutá je len do dĺžky, šírka na zadných sedadlách je presne tá istá ako v Spacebacku čiže malá,never kecom Škody pozri si rozmery. A naštuduj si údaj rozchod vzadu ktorý je daný platformou A0.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
chytrak
18. ledna • 17:43

to jsoukecy, uvnitř je stejně široká jako nový focus. Takže žádný polo.

mpolan
18. ledna • 20:55

Zase na druhou stranu, Polo je vůči běžným malým autům přerostlé (148/139 cm), takže reálně má problém se šířkou jen na zadních sedadlech.

Q
18. ledna • 11:46

Rozchod vpředu i vzadu je větší než u Pola. Je to prostě modulární platforma.Zajímavostí je, že Scala je jediným autem na platformě MQB-A0, které má výdechy topení/klimatizace pro cestující vzadu. Ani Polo, ani Audi A1 to nemají.

fanúšik
18. ledna • 12:48

Širka interiéru vzadu Spaceback 1428 Scala 1425, podľa údajov Škody. Rozchod vzadu rozdiel až 1,5 cm ! sa nevyrovná normálnej strednej triede.

Q
18. ledna • 13:10

Škodovka uvádí u Scaly rozchod kol P/Z 1531/1516. To je plus minus stejně, jako má VW Golf.

fanúšik
18. ledna • 13:41

Vpredu áno, vzadu nie, a to je problém Spaceback má väčší zadok , Scala ešte väčší, aký to má vplyv na jazdné vlastnosti spolu s jednoduchou zadnou nápravou si vyskúšaj sám. V Spacebacku má tendenciu odskakovať, čo je v triede Fabie bežným javom, nie však v triede Rapidu. Ale ak chodíš ako posraný tak nič nezistíš a budeš spokojný.

mpolan
18. ledna • 12:49

Scala a Spaceback jsou střední třída? Když už, tak nižší střední.

fanúšik
18. ledna • 12:59

áno, nižšia stredná, nič to nemení na fakte že ten istý problém ako má Fabia ktorá má vo svojej triede úzky rozchod má aj Rapid a aj Scala. Užovky.

mpolan
18. ledna • 20:53

Opět nemáš pravdu, ale to bude už zjevně zaslepeností.

jaro
18. ledna • 21:32

A máš aj osobnú skúsenosť ? Lebo Rapid je v pozdĺžnom mieste vzadu na kolená na špici, ale na šírku je to bieda.

Marek
18. ledna • 9:45

Hlupákům to prostě nevysvětlíš... Oni jedou svuj kundaj I30, kde není přes panel navigace vidět na silnici a myslí si, kdoví co nemají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
18. ledna • 11:43

Hlavně, že tys to pochopil. Můžeš si z této platformy klidně udělat Scala long 10 m dlouhou, ale šířka ti zůstane stejná, včetně vlečné nápravy. A opět jsem nepochopil, tady někdo psal něco o i30, nebo ti zabedněnost přerostla i to tvé IQ houpacího koně?

Quert
18. ledna • 18:06

Mirku, když máš v palici nasráno, tak se divím, že to pořád dáváš světu na odiv. Jinej by mlčel, ale ty potřebuješ všechny neustale přesvědčovat, že jseš úplnej dement. To fakt nechápu

Mirek
19. ledna • 9:55

Tak na odiv světu jsi dal akorát to, že neumíš slušně komunikovat a asi srovnáváš svou hlavu s hlavami druhých, ale to jsi silně na omylu, ne každý v ní má nasráno,jako ty. Kolik používáš niků, aby jsi byl anonymně ještě anonymnější? S hlupáky, jako jsi ty, kteří neumí napsat nic k věci, se nebavím.

mpolan
18. ledna • 12:48

Nemáš pravdu! Šířka a rozchody jdou samozřejmě měnit taky.

Mirek
19. ledna • 9:49

To také není úplně pravda, to už je potom modifikovaná náprava.

fanúšik
18. ledna • 9:40

Presne tak, myslel som si,že tomu dajú viac rozmery naozajstnej Golf triedy, ale oni použili zasa podvozok z Pola čím to celé zabili a strašne sa to podobá na doterajší Spaceback - spôsob posedu, vnútorné rozmery, nastupovanie, takže momentálne ani nevidím až takú výhodu oproti Spacebacku.

...
18. ledna • 8:51

Nevíš, že o hodině výtvarné výchovy nemáš používat mobil!!!:-D:-D:-D

mpolan
18. ledna • 9:47

Tak proč ho používáš, když jsi s ním ve třídě?

Jiri
18. ledna • 8:16

Před 7 lety jsem si koupil novou Octu kombi za 340. 1.6ka 4válec, prostorná, víceprvek vzadu, 8 repro, předek i zadek opěrky, tempomat ....Měnit ji za tuhle ...... s litrovým tříválcem, která je o 100 litrů dražší a menší. To bych se musel někde solidně praštit. To dnes už vypadají líp Toyoty

Palo
1. dubna • 12:47

Stránka nechcela zaznamenať plusku ,ktorú som vám poslal . Preto ju deklarujem písomne :) , ale aj z toho dôvodu , že jazdím s Toyotou Verso D /dvojliter/ a nikdy by som si nekúpil automobil s motorizáciou 3 valec l,o TSI . Za tie peniaze čo pýta Škoda , by som každému odporučal ako vy radšej Toyotu . :-)

Palo
1. dubna • 12:53

Tento príspevok som napísal k príspevku p.Jiřího / 8:l6 hod/ .

ACE
18. ledna • 12:41

Nevím kdo si škodovky kupuje, ale tak 20 procent kolegů si bere Rapida nebo Oktávku na roční operák. Rapid se vším všudy (včetně pojištění) za nějakejch 3 800,- a Okt. tuším něco přes 5t. Za tyhle peníze to už dává smysl. Pak to asi nacpou někomu se slevou jako dobře zajeté :-D

Torsus Praetorian
18. ledna • 22:09

Právě, auto po operáku bude kapitola sama pro sebe. V nějakém AAA to bude původ ČR, 1 majitel, serviska, bezvadná historie. No nekup to :-D

E15
18. ledna • 10:44

nedá se srovnávat reálně zaplacená a ceníková cena ;-)

Milhaus
18. ledna • 9:38

Škoda jen že ten 3 válec s turbem napráská té 4 válcové 1.6 úplně ve všem jako je spotřeba, pružnost, zrychlení...

Tom
18. ledna • 11:58

Přesně tak. Ten tříválec je naprosto dostačující, vždycky když jedu do kopce, jedu na špici celé kolony.

Kenny
18. ledna • 23:27

Za komunistů jela do kopce první celou po dobu Avia :-D Pro Scalíka to chce zpátky 1.8T 110 kW ;-) nabízené motory dneska je určitý kompromis:-|

Michal
18. ledna • 12:35

Tome ty máš asi ten slabší motor.S tím jedeš určitě první a ostatní zdrzujes.

Michal
18. ledna • 11:21

Proti 1.6 na spotřebu vesele mužů postavit 2.0tsi.Kámoš má 1.0tsi 70kw ve fabce a má asi 5l průměr takže ca 6l bude spotř v octe.

emkejx
18. ledna • 8:34

cena je podla mna nasadena vysoko, ale zas ked uz aj korejci pred rokmi zacali pytat viac a sice interier prepracuju stale su tam plochy lacneho plastu ci fake sitie akoze koze (plastovej, vsak Hyu?!). A zas pytat za nemca tolko co za rumuna by nebolo spravne :-D Netreba podcenovat Skodofku

Josef
18. ledna • 15:33

Škoda, škoda Scala, na chudé se vychcala...Realita je prostě taková, že Škoda už není a asi nikdy už nebude vyrábět a prodávat laciná auta. Vypracovala si image žádaného a kvalitního auta a s tím je nastavena i cena. Ta bude taková, jakou jsou ochotni zákazníci zaplatit. A zákazníkům ochota nechybí a Škoda nestačí vyrábět. Tak proč by měla jít Škoda s cenou dolů?Osobně si ji kupovat nebudu, a proto je mi úplně jedno, kolik bude stát a jestli bude montovat 3 válce či 2 válce a nabízené motory bude značit TSI, FSI, TFSI, HTP, MPI atd. Jsem zvědav na model Scala LaK nebou Scout, či co si vymyslí a jestli do víčka nádrže nedají kromě škrabky i hřebínek a zrcátko, či rtěnku, aby řidička během tankování si vylepšila svůj vzhled na základě "principu" Simply Clever.

k22
18. ledna • 9:54

Pravda je, že u škodovke je ten plast docela drahej :-D

Marek
18. ledna • 9:49

docela by mě zajímalo, jak víte o zonach lacného plastu... Když to auto naživo témež nikdo neviděl?

mpolan
18. ledna • 9:52

Čtení s porozuměním máš za pět. On píše o Hyundai, ne o Scale.

quasimoto
18. ledna • 8:31

Octavia mala viacprvok vzadu (mimo 4x4) len v aktualnej generacii pri silnych motorizaciach.

Toper
18. ledna • 8:36

Očividně píše o Octavii 2. Mimochodem za 340 to byl holobyt. Výbavově se to se Scalou nedá vůbec srovnat.

Jiri
18. ledna • 8:50

Áno. O2 tour ;-)Multilink, byly +- solidní pakety na výbavu, přední kožená opěrka se domontovala za 2 litry přímo ve škodováckém servisu.... A těch 8 repráků jsem měl v už základu :-p LEDkový cypoviny a tříválce ať si strčí do špicSrovnatelnou 4 válcovou Octu bych dneska nepořídil pod 530. A kdybych chtěl nějaké malé vylepšení - adaptivní tempomat místo mého klasického .... škoda mluvit

fanúšik
18. ledna • 10:15

Octavia II, na zadné sedadlá len bez nôh, nohy do kufra :-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
18. ledna • 11:11

Zkus Peugeot 308 a místo pro nohy zadních pasažérů-pak i O2 ti bude připadat jako limuzína fakt.

mpolan
18. ledna • 12:47

Kdybys mluvil o trojkové, tak ti to i věřím, ale dvojka tedy fakt ne.

Michal220
18. ledna • 15:35

Mpolan v 3ce když řídí menší řidič třeba baba tak za skoro natahnes nohy.

mpolan
18. ledna • 20:52

Jasně, ale předřečník píše o Octavii 2 a ta tedy není prostorový zázrak.

fanúšik
18. ledna • 12:31

Viem, tam je to ešte horšie.

tom
18. ledna • 9:39

Co na tom, ze vnitřní prostor scaly je vetsi nez v OII. A i 1,0TSI strci tu 1,6MPI do kapsy. Pokud jde o životnost, tak to TSI neni vubec spatne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiri
18. ledna • 10:47

Takhle se mi líbila, že Scala je větší jak oktáva combi :-))))))A že životnost 3 válcového oturbeného litru dosáhne 4 válcové 1,6 atmosféry, to snad ani není míněno vážně :-p

Palo
1. dubna • 13:15

Ja som náchylný si myslieť , a to nie som paranoidný , že do týchto diskusií cielene prispievajú škodou motivovaní diskuteri, ktorí vás budú presviedčať o neodolatelnosti trojvalca l,o TSI ...

Toper
18. ledna • 10:53

Upřímně, ten motor určitě vydrží nájezd 200+ tis. km. Kolik km jsi vůbec ochoten najet v jednom autě, za dobu, co ho budeš vlastnit? Mně i 100 tis. připadá moc.

mpolan
18. ledna • 11:00

Při domácím provozu bych viděl stopadesát jako limit, kdy už to fakt nemá dál smysl. Možná i méně, záleží na tom, co se zrovna začne kazit.Aktuálně mám 110 tisíc a auto OK, přesto mu dávám maximálně rok. Ne, že bych musel, prostě chci. A vím, že těch 120-150 tisíc ty turba dají v pohodě, a ty plačky, jak to bude neprodejné, neberu vážně. Až půjdou ceny aut nahoru kvůli nesmyslům typu e-call a hlídání mrtvých úhlů, lidi ještě rádi koupí i takové motory. Vlastně si myslím, že do budoucna mohou ceny ojetin spíš růst.

duckdebill@gmail.com
18. ledna • 17:17

Turba daji v pohode vic kdyz se knnim chovate. V Mondeu mam původní turbo na 370tkm.

Torsus Praetorian
18. ledna • 22:07

No to je toho, já mám Land Cruiser 100 s 1HDFTE a turbo mám také původní a najeto mám hodně přes 400 tis a vůbec by mě nenapadlo, žeby něco mělo začít blbout. Přece všechny součásti motoru musí fungovat a je úplně jedno zda včera, dnes nebo za dalších 18 let. ... Bavíme se ale kolik co vydrží ve Scale :-D :-D :-D To je jinačí písnička. Materiálu 5g, ještě takový suchý tenký. Místo motoru svazek zvonících klíčů.

MV.
18. ledna • 8:45

No to ano, ale nemyslite si ze se spise plati za software ? Materialu je tam mene a mene auto je celkove lehci a plati se tak spis za moznosti nove platformy - prostor,kufr,moznost CNG nadrzi. Co me zarazi je priplatkovy kolenni airbag, ten zjevne v testech NCAP neni potreba tak ho proste daji s priplatkem misto aby byl v zakladu...

tom
18. ledna • 9:37

Zalezi na preferencich. Treba ja mam postavu s rozměry, ze jsem si musel nechat kolejní airbag deaktivovat kvuli bezpečnosti. Tak proc ho kupovat?

Toper
18. ledna • 8:48

Obecně, pokud ti jde o nějakou výbavu navíc, klidně ji můžeš dostat zdarma. Stačí se jen asertivně zeptat. Papír snese všechno, ale za plnou cenu to auto budou kupovat jen zaslepení fanatici.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
18. ledna • 12:31

Me před 4lety dali 7% slevu z celkové ceny ale musel jsem se zeptat(jak ve Znojmě i Brně jen 7%).

tvrdy prdy
18. ledna • 11:11

To by v tom byl cert, aby tu Scalu clovek nekoupil nekde jeste draze, nez je v ceniku. Kdo to tak nedela, neni Cech! :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Doporučujeme

Články odjinud