Škoda zdražila Kamiq a Scalu. Crossover se vůbec poprvé dostal přes 600.000 Kč

118 komentářů

Puk
15. října • 14:11

Takova zabavna diskuze, Skoda by mela zdrazovat casteji :-D.

Fantomas
15. října • 21:32

To by měla. Fakt se náramně bavím běsnícíma škodafilama jak se jim rozpadá jejich svět.:-D:-D:-D
Do toho jim fandí hjondéjisti, aby se z těch přepálených cen škodověnky úplně zcvokli a byl by od jejich závistivých narážek na hjondé jednou pro vždy klid.

Kozel56
15. října • 20:54

Dokud si to můžou dovolit a mají skoro vyprodáno tak proč by to nedělali. Nové Suzuki Jimny se také nemusí podbízet slevami, protože je na něj téměř pořadník. Někdy se zadaří no. Sám bych za sebe byl zvědavý na srovnávací test Kamiq x Karoq. Aby si člověk lepší ujasnil co je třeba co chce nebo nechce. Stačí takové porovávací jízdní dojmy.

bzzz
16. října • 18:23

To je jedna stranka veci. Soucasne Skoda silne dotuje elektricke CitiGo, takze kazda korunka navic se hodi.

Michal
15. října • 14:35

Jo jo. :))

petr r. (petrumr)
15. října • 17:55

ti co koupí dnes spalovák, tak dotují už ty elektrokáry, článek je na i-dnes. Tak zdražovat, ale je k smíchu ta škodovka, protože bmw má 8 modelů a ty se ještě nějaký dělí na roadster-kupé.

TJ
15. října • 7:18

Nerozumím, proč se tu někteří snaží degradovat článek na srovnání s nějakými pseudo korejskými neschopáky, kteří akorát umí křičet to Škoda, to Škoda, aby se svezli na jejím úspěchu, protože sami nevymysleli téměř nic. Za sebe mohu říct, že Kamiq se mi líbí více než Scala. Vždy jsem měl rád auta typu Vel Satis, tedy to nejpraktičtější. SUV v asfaltovém životě poporavdě netřeba, ale auto je konečně v normání výšce dospělého člověka. Stejně jako byla dražší auta na černobílých fotografiích. Nikde se nehrbní, přes obrubníky je vidět, není to špagetka jako většina kombi. Design od přední avantgardy až po zadní Superb 3 se mi líbí. Za levnější považuji budíky a sedadla, která bych chtěl mít hodnotnější. Chleba se může lámat u motoru 1.5TSI, který mě buď přesvědčí nebo z něj budu mít strach a tak dám přednost konkurenci. Jsem necelý rok po nákupu auta, nejmenovaného Japonce, takže až to bude pro mě aktuální, Kamiq bude již nevyráběný model. Kdybych se rozhodoval nyní, určitě by mohl být vážným kandidátem. A lidi, kupte si co chcete, neosočujte jiné.

petr r. (petrumr)
15. října • 17:59

kamiq se bude líbit každýmu, neboť má světla alá citroen. Ale třeba kona má tu příd pěknější jak kamiq. Ten japonec je japonský?

Tomáš
15. října • 7:04

Bral bych kamiq ale pouze z motorem 1.2htp nebo mpi 40Kw to jsou nejlepší motory tyhle tsi poruchy pořád servis

petr r. (petrumr)
15. října • 17:48

máš recht, htp jsem měl-dvouvačku a u nás jezdí pořád autoškola, má už ke 400tkm.

Michal
15. října • 5:56

Nejsme tak chudí abychom si museli kupovat levné věci.Základ stojí jen 400.

Creator
14. října • 21:49

Je velice zábavné, jak fanatická škodomilská úderka mínusuje pravdivé příspěvky o Hyundai jak o život. Stovky mínusů za pár minut od pár maniaků nabouraných do hodnocení příspěvků. Stejně jim to není nic platné, protože každý ví, že je to hodnocení lživé a každý si udělá o těchto chudácích vlastní úsudek.

Karel.
14. října • 23:53

Z počtu plusování a mínusování příspěvků je jasné, že zde probíhá souboj Vošického úderky a Škoda úderky. Vošického úderka naběhne, nakliká si pracně 20-30 plusu a 20-30 mínusů, načež naběhne robot od Škody a během okamžiku nafláká 100 plusů a 100 mínusů. Takže si nemají co vyčítat, jediný rozdíl je, že Vošického parta jsou nějací neschopáci, co to smolí ručně, kdežto Škodárna má nějaký automat.

Günter
15. října • 19:26

Na rozdíl od Škoda úderky žádná Vošického úderka neexistuje, jsou to běžní návštěvníci diskuze fandící Hyundai nebo vlastnící auta od této značky. Protože, kdo jednou přesedlá ze škodovky ho hyundaje, ten už se k ní nikdy nevrátí, protože se přesvědčí o kvalitách aut Hyundai.

Kozel56
15. října • 20:48

Ty nepij mamince už ze záchoda to Savo :-O Pak tu plácáš kraviny :-D Koukám, že ty jsi také kvalita, navíc vybraná, úplně jako pan Ovčáček :-D :-D :-D

Günter
15. října • 21:16

Zjevně potřebuješ psychiatrickou léčbu.

Rokyta ex Acz
15. října • 1:51

No to nenaběhne, spíše připajdá. Ke všemu Dlouhé Bidlo ani Štětináč neumění s počítačem. Ono je to také o počítačové gramotnosti. Mainstreamový zákazník od panoptika Hi und day většinou poté, co přijde důchod, tak nahodí pitralon a bere síťovku. Aby se mohl postavit půl hodiny před otevíračkou Kauflandu do řady. Hůlkou tam ťuká do vozíku druhému, a ten druhý zas na oplátku vozíkem do hůlky prvnímu, dokud neotevřou. Studentská pečeť má slevu 5 Kč a na Vánoce pro vnoučata to bude ještě dobrý. A tak nemůže dát hlas že ano. Kdyby se posílaly koresponďáky do Rudého Práva, tak to víš. To znají, tak žeby to neschopákům, jak si je nezdvořile nazval, to percentuelně možná udělalo ze 2-3 kusy víc. Jenže doba už je dále. Zatímco druhá strana tvého rozdělení, tedy vzdělaní v produktivním věku když ráno v práci snídají. Tak se schovají za monitor, prosviští zprávy než se dopije kafe, což se v práci toleruje, tak ten hlas dají spíš. Proto může být během chvilky 100 plusů a až přijdou já, tak dokonce 101. Ještě aby ne, když má Kamýk šmrnc. Když se daří tak se daří.

Kokain
14. října • 20:35

Kampak se asi poděla ta skopčácká kvalita kterou kdysi obdivoval celý svět?

e na v
14. října • 21:35

Skopčáci už nedělají kvalitu pěkně dlouho a proto mají s technikou aut takové problémy.
Narex byla naše značka kvalitních výrobků ale do doby než to skopčáci zku.....

Aladin
14. října • 20:40

Zjisti si význam slova skopčák.

Radek
14. října • 20:23

Já bych dal 488 tisíc v základu za Kamiq a minimálně 588 za Scalu v základu. Nebo obráceně ?? Jinak to bude bráno jako levné auto, a to si nikdo nekoupí. A to přeci Škoda nechce.

Josef
14. října • 19:18

Co k článku - jeho titulku a vlastně i k celé řadě diskusních příspěvků k "tématu" dodat? Asi jen to, že výrobky značky Škoda budou stát přesně tolik, kolik budou ochotni zákazníci zaplatit. A v Česku to platí dvojnásob. Ochota českých zákazníků platit za škodovky je velká, a proto i rezervy ke zdražování jsou velké. Zatím drobný test - zkouška... Uvidí se, co bude následovat. Nic ale nebrání, aby se zákazník rozhodl podle svého gusta. Je z čeho na trhu vybírat (...tedy naštěstí, doufejme, žo to vydrží).

e na v
14. října • 19:17

Škodovku ani náhodou a to jak pro cenu tak hlavně pro jejich věčnou nekvalitu.

Neosen
14. října • 19:07

To su zvědavý, za kolik bude Kamenik až dojde na nápad VW, že Škoda má odrovnat zákazníky Dacie
Totkaj o tom psali https://autobible.euro.cz/volkswagen-opet-ozivuje-z...

Ivka
14. října • 19:26

Jenže škodovka nemůže Dácii konkurovat kvalitou i když dají cenu dolů. Škodovka zůstane Škodovkou a to se dlouho nezmění.

Max
14. října • 18:37

Blbej Českej dělník ten hnus koupí:))

Karchel Tool
14. října • 18:24

Hmm, vznesene jmeno. Ladna silueta, exoticky oblicej, vytribena technika, nespoutane motory a tak uzasny zvuk. Och uz jen pri vysloveni toho magickeho jmena prostupuji slastne pocity celym mym telem. Ach ano, KAMIQ. Ten musim mit :-)

jenicek54
14. října • 17:44

to ekologové potřebují. za pár let bude stát nejlevnější auto 5 mega a všichni zase budou chodit pěšky. šrot na silnici nepustí, nafta a benzín bude k mání za haléře a elektřina za tisíce

J.S.
14. října • 16:39

Jupí hned letím pro Suzuki a 100k ušetřeno :-))

Pavel
14. října • 15:46

A není to jedno kolik za to chějí.Kdo chce hodně jezdit tak koupí klidně olítaného japonce,který ještě najede fůru kilometrů bez nějakýho problému a kdo se chce poflakovat po servisech tak vyvalí hodně peněz za škoda peněz za Škodu a pak ještě zaplatí jednou to samé na servisování stroje Škoda(peněz)....

666
14. října • 15:29

Zvykejte si vážení. Zdražení klasických aut je důsledkem přechodu na předražená elektro auta, což jak víme je slepá cesta vývoje ... Takže se nebudou slevňovat elektroauta, ale budou se zdražovat klasická auta. Ve výsledku budou za několik let kupovat auta jen členové vyšší třídy. Pro normální lidi budou nedostupný luxus. Budete jezdit na koloběžkách, ale ne elektrických, ale budete pěkně makat nohama B-]

šofér
14. října • 15:55

to píšete asi z koncernové poučky VW, protože koncern Hyundai/ Kia má jak elektromobily, tak hybridy, plug-in hybridy, dokonce i vodíkový ionig a jejich auta jsou přesto levnější. To samé i Renault/Nissan, či Toyotu... takže já to vidím tak, že koncernová auta jsou s nadprůmerným evropským marketingem dobrou kasičkou pro maijtele -VW. A pokud jim to lidi baští, tak proč ne.

petr r. (petrumr)
14. října • 18:36

oni nezkousli ještě to, že e-golf nedojel ani do brna, kdežto kona dojela nošovice-pražský hrad. Sice jsem to už psal, ale jsou tady neznámé nicky, tak to tym děckám musím zopakovat a ještě to jak zkoušeli tu hybridní škodovku a jak odvařili tu rekuperaci, že je ten přívěs přimáčkl.

lojza
14. října • 18:10

šofére, nic si z toho nedělej, tady úřaduje dvacet trollů ze škodovky. Ti na všechno proti koncernu hned naklikají dvacet mínusů. O víkendu a večer mají volno, tak je tu klid.
Jinak máš samozřejmě pravdu, to byla trefa do černého.

Rokyta ex Acz
15. října • 1:14

Co kecáš, máme i noční, jede se na 3 směny. Parkoviště plné, kantýna zaplněná, z komína se kouří ;-)

Lukasz
14. října • 18:21

Jak 20? :-O Tvl a co vedlejší budova a areál za dálnicí? Nás je 300 mladej, ne 20 :-D :-D :-D

Petr Vaněk
14. října • 17:41

Hiunday mají leda tak zkopírované 20 let staré prototypy :-D Tak nemelte kraviny, ono "levnější" Hiunday je totiž z papíru (použitého toaletního) :-D Tak se jděte víte co. Hezkej den :-P

šofér
16. října • 16:12

Vy jste dutohlav, to je pak těžká diskuze, kdyby jste mi napsal, že to vodíkové se jmenuje NEXO, tak bych to bral, ale to né, vy začnete psát o svém IQ bublajícího bahna! Ovšem to, co jsem napsal já o H/K je pravda a VW se v moderních technologiích pohonu nechytá, nemá ani funkční elektromobil, ani hybrid ani plug in , ani vodíkové auto, Takže jdětě do prdele, blbe!

Aladin
14. října • 15:47

A to bude přesně ta doba pro příchod nového Lenina, který dokáže mávnutím ruky vše vyřešit. Ono to ale nebude tak horké. Dnešní společnost je založena na individuální dopravě. Hromadná přeprava potřeby dnešní ekonomiky je schopna doplnit, ne nahradit.

Stan
14. října • 15:25

TAK TO UŽ SI ŠKODOVKA DĚLÁ SRANDU3-[3-[ ROKY JSEM MĚL ŠKUDU YETY ALE TEŤ Z VAŽUJI KOUPI NOVÉHO AUTA ALE ŠKODOVKU BUDU MUSET VYŘADIT ZE SEZNAMU. PŮL MILIONU ABY TO MĚLO NĚJAKOU VÝBAVU A JAK TAK NĚJAKY MOTOR A NOBSAH 1,0 . ŠKODA AUTA PĚKNÝ ALE TA CENA?????:-(:-(:-(:-(

Gramatikus
14. října • 15:52

Nauč se psát, tohle fakt nelze číst.

Kozel56
14. října • 13:54

Kamiq je taky docela super auto B-]

petr r. (petrumr)
14. října • 15:11

kamiq má nejhezčí příd, kodiaq a karoq by to chtělo aby se to předělalo na ten kamíqův styl.

J.S.
14. října • 16:41

...Jojo a hned to bude Karoq + 89.000 a Kodiaq + 149.000 :-D

petr r. (petrumr)
14. října • 18:41

no já bych aji, že to bude bez toho zlepšení. Nemůžou zdražit vše najednou, počítám to, ale na týdny.

Michal
14. října • 13:30

Zaměstnanci u škody dostali přidáno a prémie.U hyundaie jsou na tom opačně.

lojza
14. října • 14:29

Asi tam pracuješ, tak nám to můžeš říct konkrétně. Já jen vycházím z tiskových zpráv Hyundaie, která hovoří o 9% navýšení platů v 2019 a dalším 9% navýšení v 2020. Krom toho měli letos obdržet zvláštní bonus ve výši jednoho platu.
Můžeš to tvoje"opačně" uvést na správnou míru? I těch několik přitroublých ovcí, co ti naklikalo pluska?

KHGT
14. října • 14:56

Konkrétně si to stačí vygooglit. Nošovice i Kolín za Mladou Boleslaví hrubě zaostávají,
V MB je průměrná mzda v dělnických profesích přes 50 tisíc
V Kolíně a Nošovicích ještě nejsou na 40.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

lojza
14. října • 16:54

Ale o tom předchozí příspěvky vůbec nejsou. Argumenty nejsou, tak se zavede řeč na něco jiného. A přitroublíci z PR Bolky klikají.

petr r. (petrumr)
14. října • 15:09

průměr hochu, průměr. V nošovicích je uplně jiná skladba dělníků než v bolce a ještě na moravě je laciněj, tak vlastně vydělávají více.

adv
15. října • 6:40

jiná skladba dělníků :-D to si musím někam poznamenat, až budu vyhodnocovat nejhloupější citáty roku, tohle je kandidádát do top 3....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
15. října • 17:40

v Bolce je dost dělníků, kteří nejsou zaměstnanci škodovky a ještě v Bolce do dělnických profesí spadají i partáci a mistři směn včetně skladníků a v nošovicích tam jsou dělníci jen kmenoví pracovníci. Něco si o tym přečti.

Milan Šmid
14. října • 12:32

Za ty penize si raději koupím Mazdu to je radost s jízdy !!!; Nebo Hundai

Vladimír Karda
14. října • 18:45

Konečně jeden rozumný čechún....

M
14. října • 14:02

Souhlas. Poslední Škodu, kterou jsem koupil, byl Yetti s řetězovým TSI. S ohledem na jednáni pri reklamaci, už nikdy Škodu, ani cokoliv od VW. To, že jim to nefunguje by ještě šlo pochopit. Nikdo nejsme dokonalí. Ale to, jak si se zákazníkem vytřou zadel, to je mimo všechna měřitka chování. Snad jedině banditismus je slovo, které to popisuje. A to ještě velmi nedokonale.

Atomas
14. října • 14:54

Souhlas, reklamovat něco u koncernu, to je jako nechat se kopnout do koulí... Stejně záživný...

mpolan
14. října • 12:06

"Zvýšení cen nových Škodovek nepřišlo jen tak z čista jasna. Došlo totiž také k rozšíření nabídky na českém trhu o sportovněji střiženou linii Monte Carlo" tahle dvojice vět mi nedává vůbec smysl. Co má zdražení ostatních výbav spojené s Monte Carlo? Chce nám tím pisatel snad naznačit, že kupci nižších výbav doplácí těm, kdo si koupí MC?
Získá kupec něco navíc v rámci výbavy, nebo prostě jen opravdu víc zaplatí?

socka verze neprodavat!
14. října • 11:40

bylo by na case socka verze vypustit uplne a dodavat jen s led svetly a litymi koly a ty zlevnit. levne verze jsou ostudou znacky i kupujicich samotnych...

.
14. října • 14:38

Tak se probuď, zaspal jsi. Tyhle dva modely už žárovky nemají.

petr r. (petrumr)
14. října • 15:05

nikde? I ledkám se říká led žárovky.

bzzz
14. října • 11:53

Holo-zaklad je dylezity pro marketing - uz od...

fanda rs twincharger
14. října • 11:38

600 tisic? Ty blaho... to je jak zadarmo:-) Pockejte si par let na cenik e-Scala a e-Kamiq..... Pod milion to v plne palbe nepujde.

kolkyno
14. října • 14:29

no ale nebudes pri nich platit registracny poplatok! to si uvedom !!! :-D:-D:-D

Petr Vaněk
14. října • 13:28

Já mám 85kW Style s manuálem za 498 :-) :-) :-)

Joe
14. října • 17:05

to je jako ok cena? Mě připadá šílená za takovou sračku... (Nic proti tobě)

Úder pravdy
14. října • 20:44

Sračka, která ti na dálmici ukáže zadní světla a do minuty už ji nevidíš, protože ty se budeš při 103km/h tahat za šulina, jak ti to skvěle rekuperuje.

petrzel1
15. října • 8:50

Zatím mi žádná Škodovka na dálnici záda neukázala, až na Ochcávky WRS. A na okreskách mi ani tyto neujely. A to mám "pouze" blbé a debilní Sandero od Dachny, s lehce upraveným motorem na 120k a 200Nm - tedy na tolik, kolik má koncern v sérii u Chcaly. To vše za poloviční cenu Kamzíka. Na dálnici mi to i ve 130 zrychluje tak, že jen málo Škůdek drží krok. A na okreskách se s tím vysokým Kamzíkem na něj nechytáš. Sni si dál svůj předražený (byť mnohem lépe dílensky zpracovaný - to nepopírám - škodovácký sen)...:)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
15. října • 18:24

Co je ta Chcala?

.
15. října • 12:14

Koukám, že nepřímá úměra "čím slabší auto, tím větší vejtaha" stále platí. Jo a píše se RS nebo vRS (v Británii), "v" jako victory.

Atomas
14. října • 14:52

A já mám 110 kW Higline s manuálem za 469... a proč to sem vlastně píšu :-/

Marek71
14. října • 14:19

To nepochopím...přifouklý HB (jakože crossover s náhonem na předek) s prostorností na úrovní Fabie, chcíplým tříválcem a s nutností kvedlat pákou za půl mega??? :-D

k22
14. října • 14:03

No to se máš čím chlubit :-P

Sir CHerokee
14. října • 10:55

Z něčeho musí zaplatit ten nákladný urychlený vývoj baterkových aut...navíc zatím prodělečných viz Golf GTE.

Shimi
14. října • 11:15

Stačí nekoupit, je to prosté. Ale to by museli někteří začít přemýšlet a to je problém, to bolí.

Pavel
14. října • 15:49

Přesně tak.Pokud chce někdo dotovat koncern aby měl na odškodnění Američanů tak je to jeho problém.Jak žádný stroj od koncernu domů nikdy nechci.Mě stačí Toyota a jsem spokojen!

freedom-fries
14. října • 11:25

Dnes už bohužel nestačí jen přemýšlet - viz. Holandsko. Nedávno jsem četl, že nejlevnější Golf 1.5 je za 750 tisíc Kč, k tomu se zaplatí cca 110 tisíc Kč poplatek za přihlášení. Cena je tak uměle vyhnaná právě na úroveň elektrického Golfíka, u kterého se samo žádný přihlašovací poplatek nehradí. I tak lidé na elektromobilitu kašlou, prodeje nových aut tam klesly snad nejvíc v Evropě, ojetiny jdou na dračku... Lobby se prostě snaží za každou cenu nahnat lidi do toho, aby kupovali předražený nefunkční produkt jen z toho důvodu, aby se zase uměle držela při životě upadající ekonomika, žádná ekologie v tom roli nehraje. Uhlíková stopa elektromobilu vyráběného současnými technologiemi spotřebovávající elektřinu vyrobenou současným mixem se srovná s "tradičním spalovákem" po ujetí 150-400 tisíc km dle typu vozu. Tomu říkám ekologie jak facka.

Parabellum
18. října • 11:43

Pravda, ekologie v tom roli nehraje. Akorát, že roli hraje to, že hlupáčci vašeho raženbí si myslí, že uvnitř Země je ještě jedna 5x tak velká, a ta je plná ropy.

kolkyno
14. října • 14:28

urcite mas v niecom pravdu. napr. tiez by som chcel videt, kebyze zajtra, ale normalne skutocne zajtra zacnu vsetci kupovat elektromobily,ale do takej miery ze b sa vypredali sklady. ved by to nemali kde nabijat. hovorim o sebe a dalsich panelakovych obyvatelov. este ze sa nam do tej elektriky nechce ist :-D za dalsie s tou uhlikovou stopou bude nieco pravdy, ale uz som cital niekolko clankov kde to vzdy kamenuju ze ta vyroba elektromobilu udajne je/ bude (neviem kedy sice) "cistejsia" nez spalovaky. Ono tiez som nazoru ze je to len o peniazoch. Ved nakoniec aj Bentley si predsa zaplatilo kredit aby boli prvou fabrikou bez uhlikovej stopy ;-)

panHAJZL
14. října • 11:33

souhlas!

Vóša
14. října • 10:53

to přece nevadíííí... stějně to ten Škodomilský dobytek bude kupovat !to říkám Já Vóša - řezník z Nošovic

despotic skodic
14. října • 17:40

Myslim, ze je zde jeste vyrazny prostor pro zdrazeni alespon tak na 2 miliony. Lidi to stejne budou kupovat i tak. A kdo na to nema, tak to proste vezme na leasing. Ostatne, vzdyt je to investice do sebe sama, takze proc na tom probuh setrit? :-D:-D:-D:-D:-D:-D

.
14. října • 18:16

Zato když tebe plánovali, tak šetřili až moc. :-D

despotic skodic
15. října • 1:09

Ze to tvuj fotrik radeji nenapalil nekam do kopriv? Bakterie by si jiste pochutnaly. Ale proc mame ty tve sracky vyzrat zrovna my?

JaSo
14. října • 18:04

Kdyz pominu ty srandicky, tak Kamiq je nahodou cool auto. B-] Skoda, ze ho zatim nepotkavam tak casto. Ale u Globusu pravidelne jeden potkavam a muzu rict ze se libi nejen me. Za 2 mega by to klidne slo taky, ale 4 ks aut nepotrebujeme ;-)

.
14. října • 11:45

Škoda zdražuje, Hyundai zlevňuje. Co dodat. :-P

kolkyno
14. října • 14:24

je to paradox, az sa divim ze tu este nekomentuje jeden clen svojim "kundaje". Skoda si moze dovolit pretavit nazor zakaznikov do praxe "Nie sme takí bohatí, aby sme mohli kupovať lacné veci" :-P

Fero
14. října • 19:47

no ja by som skor povedal ze : "Vdaka bohu za dostatok trkov co kupia nase predrazene poruchove veci bez zaruky". A my ostatni sme Vam vdacni. Ani neviete ako. B-]

KHGT
14. října • 12:06

Tak logicky, Hyundai snižuje výrobu, Škoda nestíhá vyrábět. Co jiného může být výsledkem.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Hyundai YES!👍
14. října • 20:34

Až prodá škodovka tolik aut co Hyundai, pak můžeme říct, že patří mezi největší výrobce na planetě Zemi. Jenže to bude trvat ještě minimálně 50 let, ale spíš k tomu vůbec nikdy nedojde. To dřív dojde k tomu, že bude patřit pod koncern Hyundai, protože už dnes o ní VW postupně ztrácí zájem.🤣
Pro představu, jsou zde roční počty prodaných vozů v loňském roce:
Hyundai 4 455 029 ks (a jako koncern Hyundai 7 416 346 ks),
Škoda 1 268 954 ks.
Za posledních 5 let prodal samotný Hyundai 23 385 252 aut 👏,
škodovka 5 719 432 aut.
Tzn., že Hyundai ročně prodává více než 4 x tolik aut než škodovka.Značka Škoda za 124 let své existence neprodala tolik aut co samotná automobilka Hyundai za posledních pět let. Za stejné období (pěti let) prodal Hyundai jako výrobce (koncern složený ze dvou značek) více než 39 milionů aut. 😉🤣
zdroj: focus2move.com

plavčík
26. února • 15:06

To bude zrejmě otazka financí...

Lukas
16. října • 16:55

Koukam, ze Vam ta jedovata slina z kampane Hyundai zustala..... Zminujete koncern Hyundai.....tak jsem koukal na koncern VW..... ;) To uz zase dopada jinak....Jo a jeste neco...muj deda rikaval:"Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci."

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
17. října • 10:08

To rčení neplatí od kdy je tu škodovka ve vlastnictví VW. Dnes platí..."nejsem tak duchem chudý, abych si dobrovolně kupoval předražený věci" (škodovky). Jinak, vzhledem k počtu 13 značek spadajících pod koncern VW by bylo tristní, kdyby měl absolutní počty prodaných aut nižší než koncern Hyundai, který vlastní pouze tři značky. Aby byl koncern VW stejně tak úspěšný, jako koncern Hyundai, musel by při více než čtyřnásobném počtu značek prodávat i více než čtyřnásobek toho, co koncern Hyundai. To se ale neděje, protože prodává jen necelý jedenapůlnásobek (koncern VW 10,8 milionu, koncern Hyundai 7,4 milionu aut za rok). Velice zajímavé je i hodnocení nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands), kde je Hyundai o dvě místa před VW (šestý versus osmý, v automotiv). Pro představu, tržní hodnota značky Hyundai je 13,5 bilionu dolarů, což je 310 bilionů Kč, to je cca 222 současných státních rozpočtů ČR. Stát by s touto hodnotou mohl teoreticky hospodařit po dobu 222 let.
Hodnota VW je pouze 280 bilionů Kč, tudíž na hospodaření ČR o 22 let méně. Jakou tržní hodnotu má značka Škoda? No😂, naprosto mizivou, nicotnou (ta se ani do hodnocení Interbrand nedostala).zdroj:
https://mangazine.cz/interbrand-opet-vyhlasila... ...
https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ... Jinak, o jaké kampani to mluvíte? Jaká jedovatá slina? Všechno to byla a stále jsou jen holá fakta, nic víc.

Parabellum
18. října • 11:41

Bilion přeloženo do češtiny je miliarda, vyhovádko pitomé. Nejhodnotnější firmy na trhu jsou Apple, Microsoft, Exxon-Mobil, Chevron Texaco, BP, nebo Conoco Philips. rozhodně ne nějaký hjondéééééé. PS, chujíčku, pracuji právě pro Exxon Mobil, a v garáži mám pouze to, co má malou pavézku na kapotě. Oboje je jak říkáte vy chujíčci přeplnovaná sekačka, v tomto případě V8. Takže se měj, závostivej chujíčku.

Thomas
20. října • 7:56

Tak se spletl o řád, no a co... asi čerpal z toho článku v odkazu, kde to mají stejně špatně. To vůbec nic nemění na tom, že tržní hodnota značky Hyundai je vyšší než hodnota značky VW, Audi, Porsche, Ferrari,atd. a Škoda už vůbec.
Nemusíš mu hned nadávat do závistivých chujíčů, jen to ukazuje na to, že jsi sám pěknej povrchní blbec, což není nadávka.
PS, Hyundai vyrábí tak deset let a do současnosti V8 5.0

Fantomas
15. října • 22:00

Je vidět, žes milovníkům škůdky pěkně šlápnul na kuří oko, ten počet mínusů je zfalšovaný. Tolik návštěvníků diskuze tu ani nebylo. Navíc těch 400 mínusů za pět minut je do očí bijící.
Holt, úspěch uprdění čecháčci škodováčci v žádném případě neodpouští. Pro ně je jejich modla nedotknutelná, ale jen a jen pro ně, protože v pořádných autech nikdy nejezdili.

Kosanovič
14. října • 20:54

No a? Napsal jsi zcela nesmyslnou reakci. Stejně tak lze říci, že VW jehož součástí je Škoda vyrábí víc aut než Hyundai. A jistě není úkolem Škodovky závodit s Hyundai. To jenom Vošického úderka má nutkavou potřebu se neustále směšně a hloupě vymezovat vůči Škodovce, protože ví, že na koncern VW se nechytá, ani v počtu vyrobených aut, ani v obratu, ani v zisku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
K. Vlk
14. října • 21:20

Zásadně se píše škodovka a ne Škodovka.

K. Vlk
15. října • 19:07

Mínusáci očividně neznají svůj jazyk, ale co jiného čekat od choromyslné škodaúderky. Škoda se píše s velkým "Š", ale škodovka vždy s malým "š".

Hyundai YES!👍
14. října • 21:16

Nikdo se tu proti nikomu nevymezuje, je to jen reakce na předešlé a nesmyslné žvásty o snižujících se prodejích Hyundai.
Jen tak na okraj... škodovka jenom patří pod koncern VW , nic víc. Koncern VW má daleko víc automobilek, deset? Takže těch deset automobilek musí mít samozřejmě logicky větší absolutní počty prodaných aut než koncern Hyundai složený jen ze dvou, nově tří (Genesis) automobilek. Neustálé odkazy škodaúderky na součást její milované škodůvky v koncernu VW je jen chabá útěcha. Já se tu bavím o škodovce a Hyundai. A k němu se škodovka nemá šanci nikdy ani náznakem přiblížit, to je prostě realita.

Kosanovič
14. října • 21:26

A jak souvisí celosvětové prodeje s těmi českými? Stačí se podívat do statistik a je jasné, že Hyundai na českém trhu ztrácí podíl na trhu (má letos větší pokles prodejů než odpovídá poklesu celého trhu). A s tím logicky souvisí i pokles výroby v Nošovicích, protože část jeho produkce jde do ČR.
No stejně tak nemá Hyundai nikdy šanci se ani přiblížit k VW, takže bude okopávat kotníky Škodě, jak jsi opět předvedl.

k22
15. října • 20:15

Hyundai nemá o zaprděný český trh bez Eura zájem..B-]

Hyundai YES!👍
14. října • 22:20

Pro Hyundai je český trh absolutně nicotný a nezajímavý. Ale prodá toho i přesto milionkrát víc než škodovka na jihokorejském. Tam je totiž absolutně neznámou automobilkou, stejně jako v USA a dalších zemích. Takže zase jsme u toho, že se malinká škodovka nemůže absolutně srovnávat s takovým světovým megavýrobcem aut jakým je Hyundai. Stejně tak se škodovka nemůže srovnávat s VW, protože je jen jeho jednou z podznaček. Tečka.

Kosanovič
14. října • 22:40

Jo, je tak bezvýznamný, že tady utrácí za reklamu zdaleka největší částky na jedno prodané auto ze všech automobilek na trhu.
S VW se především nemůže srovnávat Hyundai, protože Škodovka se VW nikdy nesrovnávala. Ve Vlkohradu musí řičet radostí, že Hyundai nesoupeří s nimi, ale snaží se okopávat kotníky jeho malinké dceři a čím víc ty kotníky okopává tím je za většího trapáka.

Tomket
15. října • 8:28

Hyundai má např. v USA, ale i jinde, násobně větší prodeje než VW, což je zrovna v USA pro obě značky "neutrální" trh, takže je mu volný a nepotřebuje se s ním srovnávat. Natož s nějakou jeho bezvýznamnou dcerkou škodovkou, kterou vnímá stejně tak jako třeba Dacii. To jsou tak malé automobilky, že jsou pro takové giganty, jako je Hyundai a jemu podobné značky, pod jejich rozlišovací schopnosti.

Karchel Tool
15. října • 8:49

Se moc divas na hvezdne valky. Asi realny svet je take pod tve rozlisovaci schopnosti dcerko. :-D To mas jak s devcaty ze? :-D Hele pokud se ti Kamiq libi ale nemas na nej. Tak ho nemusis hanit, ale muzes to rict normalne. Urcite se najde nejaka forma financovani nebo pronajmu vhodna i pro tebe ;-)

Tomket
15. října • 11:01

Šmejdy nekupuju. Proto mi škodovka nesmí do domu ani zadarmo.

Tomket
15. října • 7:02

Absolutně největší částky za reklamu na jedno prodané auto v ČR utrácí Renault.

Takurcite
14. října • 21:10

Jestli jste se ted probudil z komatu, tak vitejte. Vosickeho uderka (stejne jako cely marketingovy smer znacky) tam uz peknych par mesicu neni a nefunguje.

Kosanovič
14. října • 21:21

Zato ty v tom komatu jsi evidentně stále. Metody korejských náčelníků jsou zcela nezávislé na nějakém Vošickém nebo jiném přitroublíkovi, který jenom plní rozkazy, jména se mění metody a kultura firmy Hyundai je stále stejná.

petr r. (petrumr)
15. října • 18:58

Vošický byl ve fordu a potom šel do škody a tam dostal za ukol zlikvidovat hyundai, ale někdo to ve škodovce korejcům bonzl a ti ho vyhodili, co máš dále nebo myslíš, že ty modely si nemůžeš koupit? Joo musíš vybírat-spalovák, hybrid, elektro, točí se ti už hlava kosanoviči alexeji?

Q.
16. října • 17:33

Nelži, ve Škodě nikdy nebyl, tam by takového zmrda nikdy nezaměstnali.

tož tak
14. října • 21:08

a ani v kvalitě.

Hyundai YES!👍
14. října • 21:24

:-D:-D:-D TAK NA TO ZAPOMEŇ

tož tak
14. října • 21:36

To nejde.

Lukino
14. října • 20:38

Jako běžný uživatel tomu nějak rozumíš :-D No jo, propisek je také víc než per Parker :-D Nevím, proč sem taháš nějaké Hinudaje, článek je o Kamiqu, tak se nauč číst trole :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
14. října • 20:56

Ty se nauč napřed číst a psát než začneš přispívat těma blbostma do zdejší diskuze.
Nebyl jsem to já, kdo se tu začal chvástat prodeji škodovky a Hyundaie. Mj. je to Hyundai a ne nějaký Hinudaj. 😜

Fredda
17. října • 1:15

Pro představu, jsou zde roční počty prodaných vozů v loňském roce:
koncern Hyundai 7,41milionu. Koncern VW Group 10.83 milionu.

Hyundai YES!👍
17. října • 10:56

Vždyť ano, to je ale bída pro VW Group, který má pod sebou 13 automobilek z toho jen jednu třináctinu tvoří škodovka. Když to přepočteme na Hyundai, který má pod sebou jen tři, tak aby se mu VW Group vyrovnal v počtech prodaných aut na jednu značku, tak by musel prodat celkem 32 milionů aut.

Doporučujeme

Články odjinud