Škoda zdražila Kamiq a Scalu. Crossover se vůbec poprvé dostal přes 600.000 Kč

Vóša  |  14. 10. 2019 10:53

to přece nevadíííí... stějně to ten Škodomilský dobytek bude kupovat !

to říkám Já Vóša - řezník z Nošovic

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 10. 2019 11:45

Škoda zdražuje, Hyundai zlevňuje. Co dodat.

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  14. 10. 2019 12:06

Tak logicky, Hyundai snižuje výrobu, Škoda nestíhá vyrábět. Co jiného může být výsledkem.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  14. 10. 2019 20:34

Až prodá škodovka tolik aut co Hyundai, pak můžeme říct, že patří mezi největší výrobce na planetě Zemi. Jenže to bude trvat ještě minimálně 50 let, ale spíš k tomu vůbec nikdy nedojde. To dřív dojde k tomu, že bude patřit pod koncern Hyundai, protože už dnes o ní VW postupně ztrácí zájem.🤣
Pro představu, jsou zde roční počty prodaných vozů v loňském roce:
Hyundai 4 455 029 ks (a jako koncern Hyundai 7 416 346 ks),
Škoda 1 268 954 ks.
Za posledních 5 let prodal samotný Hyundai 23 385 252 aut 👏,
škodovka 5 719 432 aut.
Tzn., že Hyundai ročně prodává více než 4 x tolik aut než škodovka.

Značka Škoda za 124 let své existence neprodala tolik aut co samotná automobilka Hyundai za posledních pět let. Za stejné období (pěti let) prodal Hyundai jako výrobce (koncern složený ze dvou značek) více než 39 milionů aut. 😉🤣
zdroj: focus2move.com

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  14. 10. 2019 20:38

Jako běžný uživatel tomu nějak rozumíš No jo, propisek je také víc než per Parker Nevím, proč sem taháš nějaké Hinudaje, článek je o Kamiqu, tak se nauč číst trole

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  14. 10. 2019 20:56

Ty se nauč napřed číst a psát než začneš přispívat těma blbostma do zdejší diskuze.
Nebyl jsem to já, kdo se tu začal chvástat prodeji škodovky a Hyundaie. Mj. je to Hyundai a ne nějaký Hinudaj. 😜

Odpovědět  |   | 
Fredda  |  17. 10. 2019 01:15

Pro představu, jsou zde roční počty prodaných vozů v loňském roce:
koncern Hyundai 7,41milionu. Koncern VW Group 10.83 milionu.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  17. 10. 2019 10:56

Vždyť ano, to je ale bída pro VW Group, který má pod sebou 13 automobilek z toho jen jednu třináctinu tvoří škodovka. Když to přepočteme na Hyundai, který má pod sebou jen tři, tak aby se mu VW Group vyrovnal v počtech prodaných aut na jednu značku, tak by musel prodat celkem 32 milionů aut.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  14. 10. 2019 20:54

No a? Napsal jsi zcela nesmyslnou reakci. Stejně tak lze říci, že VW jehož součástí je Škoda vyrábí víc aut než Hyundai. A jistě není úkolem Škodovky závodit s Hyundai. To jenom Vošického úderka má nutkavou potřebu se neustále směšně a hloupě vymezovat vůči Škodovce, protože ví, že na koncern VW se nechytá, ani v počtu vyrobených aut, ani v obratu, ani v zisku.

Odpovědět  |   | 
tož tak  |  14. 10. 2019 21:08

a ani v kvalitě.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  14. 10. 2019 21:24

TAK NA TO ZAPOMEŇ

Odpovědět  |   | 
tož tak  |  14. 10. 2019 21:36

To nejde.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  14. 10. 2019 21:10

Jestli jste se ted probudil z komatu, tak vitejte. Vosickeho uderka (stejne jako cely marketingovy smer znacky) tam uz peknych par mesicu neni a nefunguje.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  14. 10. 2019 21:21

Zato ty v tom komatu jsi evidentně stále. Metody korejských náčelníků jsou zcela nezávislé na nějakém Vošickém nebo jiném přitroublíkovi, který jenom plní rozkazy, jména se mění metody a kultura firmy Hyundai je stále stejná.

Odpovědět  |   | 

Vošický byl ve fordu a potom šel do škody a tam dostal za ukol zlikvidovat hyundai, ale někdo to ve škodovce korejcům bonzl a ti ho vyhodili, co máš dále nebo myslíš, že ty modely si nemůžeš koupit? Joo musíš vybírat-spalovák, hybrid, elektro, točí se ti už hlava kosanoviči alexeji?

Odpovědět  |   | 
Q.  |  16. 10. 2019 17:33

Nelži, ve Škodě nikdy nebyl, tam by takového zmrda nikdy nezaměstnali.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  14. 10. 2019 21:16

Nikdo se tu proti nikomu nevymezuje, je to jen reakce na předešlé a nesmyslné žvásty o snižujících se prodejích Hyundai.
Jen tak na okraj... škodovka jenom patří pod koncern VW , nic víc. Koncern VW má daleko víc automobilek, deset? Takže těch deset automobilek musí mít samozřejmě logicky větší absolutní počty prodaných aut než koncern Hyundai složený jen ze dvou, nově tří (Genesis) automobilek. Neustálé odkazy škodaúderky na součást její milované škodůvky v koncernu VW je jen chabá útěcha. Já se tu bavím o škodovce a Hyundai. A k němu se škodovka nemá šanci nikdy ani náznakem přiblížit, to je prostě realita.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  14. 10. 2019 21:26

A jak souvisí celosvětové prodeje s těmi českými? Stačí se podívat do statistik a je jasné, že Hyundai na českém trhu ztrácí podíl na trhu (má letos větší pokles prodejů než odpovídá poklesu celého trhu). A s tím logicky souvisí i pokles výroby v Nošovicích, protože část jeho produkce jde do ČR.
No stejně tak nemá Hyundai nikdy šanci se ani přiblížit k VW, takže bude okopávat kotníky Škodě, jak jsi opět předvedl.

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  14. 10. 2019 22:20

Pro Hyundai je český trh absolutně nicotný a nezajímavý. Ale prodá toho i přesto milionkrát víc než škodovka na jihokorejském. Tam je totiž absolutně neznámou automobilkou, stejně jako v USA a dalších zemích. Takže zase jsme u toho, že se malinká škodovka nemůže absolutně srovnávat s takovým světovým megavýrobcem aut jakým je Hyundai. Stejně tak se škodovka nemůže srovnávat s VW, protože je jen jeho jednou z podznaček. Tečka.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  14. 10. 2019 22:40

Jo, je tak bezvýznamný, že tady utrácí za reklamu zdaleka největší částky na jedno prodané auto ze všech automobilek na trhu.
S VW se především nemůže srovnávat Hyundai, protože Škodovka se VW nikdy nesrovnávala. Ve Vlkohradu musí řičet radostí, že Hyundai nesoupeří s nimi, ale snaží se okopávat kotníky jeho malinké dceři a čím víc ty kotníky okopává tím je za většího trapáka.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  15. 10. 2019 07:02

Absolutně největší částky za reklamu na jedno prodané auto v ČR utrácí Renault.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  15. 10. 2019 08:28

Hyundai má např. v USA, ale i jinde, násobně větší prodeje než VW, což je zrovna v USA pro obě značky "neutrální" trh, takže je mu volný a nepotřebuje se s ním srovnávat. Natož s nějakou jeho bezvýznamnou dcerkou škodovkou, kterou vnímá stejně tak jako třeba Dacii. To jsou tak malé automobilky, že jsou pro takové giganty, jako je Hyundai a jemu podobné značky, pod jejich rozlišovací schopnosti.

Odpovědět  |   | 
Karchel Tool  |  15. 10. 2019 08:49

Se moc divas na hvezdne valky. Asi realny svet je take pod tve rozlisovaci schopnosti dcerko. To mas jak s devcaty ze? Hele pokud se ti Kamiq libi ale nemas na nej. Tak ho nemusis hanit, ale muzes to rict normalne. Urcite se najde nejaka forma financovani nebo pronajmu vhodna i pro tebe

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  15. 10. 2019 11:01

Šmejdy nekupuju. Proto mi škodovka nesmí do domu ani zadarmo.

Odpovědět  |   | 
k22  |  15. 10. 2019 20:15

Hyundai nemá o zaprděný český trh bez Eura zájem..

Odpovědět  |   | 
K. Vlk  |  14. 10. 2019 21:20

Zásadně se píše škodovka a ne Škodovka.

Odpovědět  |   | 
K. Vlk  |  15. 10. 2019 19:07

Mínusáci očividně neznají svůj jazyk, ale co jiného čekat od choromyslné škodaúderky. Škoda se píše s velkým "Š", ale škodovka vždy s malým "š".

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  15. 10. 2019 22:00

Je vidět, žes milovníkům škůdky pěkně šlápnul na kuří oko, ten počet mínusů je zfalšovaný. Tolik návštěvníků diskuze tu ani nebylo. Navíc těch 400 mínusů za pět minut je do očí bijící.
Holt, úspěch uprdění čecháčci škodováčci v žádném případě neodpouští. Pro ně je jejich modla nedotknutelná, ale jen a jen pro ně, protože v pořádných autech nikdy nejezdili.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  16. 10. 2019 16:55

Koukam, ze Vam ta jedovata slina z kampane Hyundai zustala.....

Zminujete koncern Hyundai.....tak jsem koukal na koncern VW..... ;) To uz zase dopada jinak....

Jo a jeste neco...muj deda rikaval:"Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci."

Odpovědět  |   | 
Hyundai YES!👍  |  17. 10. 2019 10:08

To rčení neplatí od kdy je tu škodovka ve vlastnictví VW. Dnes platí..."nejsem tak duchem chudý, abych si dobrovolně kupoval předražený věci" (škodovky).

Jinak, vzhledem k počtu 13 značek spadajících pod koncern VW by bylo tristní, kdyby měl absolutní počty prodaných aut nižší než koncern Hyundai, který vlastní pouze tři značky. Aby byl koncern VW stejně tak úspěšný, jako koncern Hyundai, musel by při více než čtyřnásobném počtu značek prodávat i více než čtyřnásobek toho, co koncern Hyundai. To se ale neděje, protože prodává jen necelý jedenapůlnásobek (koncern VW 10,8 milionu, koncern Hyundai 7,4 milionu aut za rok).

Velice zajímavé je i hodnocení nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands), kde je Hyundai o dvě místa před VW (šestý versus osmý, v automotiv). Pro představu, tržní hodnota značky Hyundai je 13,5 bilionu dolarů, což je 310 bilionů Kč, to je cca 222 současných státních rozpočtů ČR. Stát by s touto hodnotou mohl teoreticky hospodařit po dobu 222 let.
Hodnota VW je pouze 280 bilionů Kč, tudíž na hospodaření ČR o 22 let méně. Jakou tržní hodnotu má značka Škoda? No😂, naprosto mizivou, nicotnou (ta se ani do hodnocení Interbrand nedostala).

zdroj:
https://mangazine.cz/interbrand-opet-vyhlasila... ...
https://www.interbrand.com/best-brands/best-global-b... ...

Jinak, o jaké kampani to mluvíte? Jaká jedovatá slina? Všechno to byla a stále jsou jen holá fakta, nic víc.

Odpovědět  |   | 
Parabellum  |  18. 10. 2019 11:41

Bilion přeloženo do češtiny je miliarda, vyhovádko pitomé. Nejhodnotnější firmy na trhu jsou Apple, Microsoft, Exxon-Mobil, Chevron Texaco, BP, nebo Conoco Philips. rozhodně ne nějaký hjondéééééé. PS, chujíčku, pracuji právě pro Exxon Mobil, a v garáži mám pouze to, co má malou pavézku na kapotě. Oboje je jak říkáte vy chujíčci přeplnovaná sekačka, v tomto případě V8. Takže se měj, závostivej chujíčku.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  20. 10. 2019 07:56

Tak se spletl o řád, no a co... asi čerpal z toho článku v odkazu, kde to mají stejně špatně. To vůbec nic nemění na tom, že tržní hodnota značky Hyundai je vyšší než hodnota značky VW, Audi, Porsche, Ferrari,atd. a Škoda už vůbec.
Nemusíš mu hned nadávat do závistivých chujíčů, jen to ukazuje na to, že jsi sám pěknej povrchní blbec, což není nadávka.
PS, Hyundai vyrábí tak deset let a do současnosti V8 5.0

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 10. 2019 14:24

je to paradox, az sa divim ze tu este nekomentuje jeden clen svojim "kundaje". Skoda si moze dovolit pretavit nazor zakaznikov do praxe "Nie sme takí bohatí, aby sme mohli kupovať lacné veci"

Odpovědět  |   | 
Fero  |  14. 10. 2019 19:47

no ja by som skor povedal ze : "Vdaka bohu za dostatok trkov co kupia nase predrazene poruchove veci bez zaruky". A my ostatni sme Vam vdacni. Ani neviete ako.

Odpovědět  |   | 
despotic skodic  |  14. 10. 2019 17:40

Myslim, ze je zde jeste vyrazny prostor pro zdrazeni alespon tak na 2 miliony. Lidi to stejne budou kupovat i tak. A kdo na to nema, tak to proste vezme na leasing. Ostatne, vzdyt je to investice do sebe sama, takze proc na tom probuh setrit?

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  14. 10. 2019 18:04

Kdyz pominu ty srandicky, tak Kamiq je nahodou cool auto. Skoda, ze ho zatim nepotkavam tak casto. Ale u Globusu pravidelne jeden potkavam a muzu rict ze se libi nejen me. Za 2 mega by to klidne slo taky, ale 4 ks aut nepotrebujeme

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 10. 2019 18:16

Zato když tebe plánovali, tak šetřili až moc.

Odpovědět  |   | 
despotic skodic  |  15. 10. 2019 01:09

Ze to tvuj fotrik radeji nenapalil nekam do kopriv? Bakterie by si jiste pochutnaly. Ale proc mame ty tve sracky vyzrat zrovna my?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  14. 10. 2019 10:55

Z něčeho musí zaplatit ten nákladný urychlený vývoj baterkových aut...navíc zatím prodělečných viz Golf GTE.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  14. 10. 2019 11:15

Stačí nekoupit, je to prosté. Ale to by museli někteří začít přemýšlet a to je problém, to bolí.

Odpovědět  |   | 
freedom-fries  |  14. 10. 2019 11:25

Dnes už bohužel nestačí jen přemýšlet - viz. Holandsko. Nedávno jsem četl, že nejlevnější Golf 1.5 je za 750 tisíc Kč, k tomu se zaplatí cca 110 tisíc Kč poplatek za přihlášení. Cena je tak uměle vyhnaná právě na úroveň elektrického Golfíka, u kterého se samo žádný přihlašovací poplatek nehradí. I tak lidé na elektromobilitu kašlou, prodeje nových aut tam klesly snad nejvíc v Evropě, ojetiny jdou na dračku... Lobby se prostě snaží za každou cenu nahnat lidi do toho, aby kupovali předražený nefunkční produkt jen z toho důvodu, aby se zase uměle držela při životě upadající ekonomika, žádná ekologie v tom roli nehraje. Uhlíková stopa elektromobilu vyráběného současnými technologiemi spotřebovávající elektřinu vyrobenou současným mixem se srovná s "tradičním spalovákem" po ujetí 150-400 tisíc km dle typu vozu. Tomu říkám ekologie jak facka.

Odpovědět  |   | 
panHAJZL  |  14. 10. 2019 11:33

souhlas!

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 10. 2019 14:28

urcite mas v niecom pravdu. napr. tiez by som chcel videt, kebyze zajtra, ale normalne skutocne zajtra zacnu vsetci kupovat elektromobily,ale do takej miery ze b sa vypredali sklady. ved by to nemali kde nabijat. hovorim o sebe a dalsich panelakovych obyvatelov. este ze sa nam do tej elektriky nechce ist za dalsie s tou uhlikovou stopou bude nieco pravdy, ale uz som cital niekolko clankov kde to vzdy kamenuju ze ta vyroba elektromobilu udajne je/ bude (neviem kedy sice) "cistejsia" nez spalovaky. Ono tiez som nazoru ze je to len o peniazoch. Ved nakoniec aj Bentley si predsa zaplatilo kredit aby boli prvou fabrikou bez uhlikovej stopy

Odpovědět  |   | 
Parabellum  |  18. 10. 2019 11:43

Pravda, ekologie v tom roli nehraje. Akorát, že roli hraje to, že hlupáčci vašeho raženbí si myslí, že uvnitř Země je ještě jedna 5x tak velká, a ta je plná ropy.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 10. 2019 15:49

Přesně tak.Pokud chce někdo dotovat koncern aby měl na odškodnění Američanů tak je to jeho problém.Jak žádný stroj od koncernu domů nikdy nechci.Mě stačí Toyota a jsem spokojen!

Odpovědět  |   | 
fanda rs twincharger  |  14. 10. 2019 11:38

600 tisic? Ty blaho... to je jak zadarmo Pockejte si par let na cenik e-Scala a e-Kamiq..... Pod milion to v plne palbe nepujde.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  14. 10. 2019 13:28

Já mám 85kW Style s manuálem za 498

Odpovědět  |   | 
k22  |  14. 10. 2019 14:03

No to se máš čím chlubit

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 10. 2019 14:19

To nepochopím...přifouklý HB (jakože crossover s náhonem na předek) s prostorností na úrovní Fabie, chcíplým tříválcem a s nutností kvedlat pákou za půl mega???

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  14. 10. 2019 14:52

A já mám 110 kW Higline s manuálem za 469... a proč to sem vlastně píšu

Odpovědět  |   | 
Joe  |  14. 10. 2019 17:05

to je jako ok cena? Mě připadá šílená za takovou sračku... (Nic proti tobě)

Odpovědět  |   | 
Úder pravdy  |  14. 10. 2019 20:44

Sračka, která ti na dálmici ukáže zadní světla a do minuty už ji nevidíš, protože ty se budeš při 103km/h tahat za šulina, jak ti to skvěle rekuperuje.

Odpovědět  |   | 
petrzel1  |  15. 10. 2019 08:50

Zatím mi žádná Škodovka na dálnici záda neukázala, až na Ochcávky WRS. A na okreskách mi ani tyto neujely. A to mám "pouze" blbé a debilní Sandero od Dachny, s lehce upraveným motorem na 120k a 200Nm - tedy na tolik, kolik má koncern v sérii u Chcaly. To vše za poloviční cenu Kamzíka. Na dálnici mi to i ve 130 zrychluje tak, že jen málo Škůdek drží krok. A na okreskách se s tím vysokým Kamzíkem na něj nechytáš. Sni si dál svůj předražený (byť mnohem lépe dílensky zpracovaný - to nepopírám - škodovácký sen)...:)

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 10. 2019 12:14

Koukám, že nepřímá úměra "čím slabší auto, tím větší vejtaha" stále platí. Jo a píše se RS nebo vRS (v Británii), "v" jako victory.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 10. 2019 18:24

Co je ta Chcala?

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 10. 2019 14:29

no ale nebudes pri nich platit registracny poplatok! to si uvedom !!!

Odpovědět  |   | 
socka verze neprodavat!  |  14. 10. 2019 11:40

bylo by na case socka verze vypustit uplne a dodavat jen s led svetly a litymi koly a ty zlevnit. levne verze jsou ostudou znacky i kupujicich samotnych...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 10. 2019 11:53

Holo-zaklad je dylezity pro marketing - uz od...

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 10. 2019 14:38

Tak se probuď, zaspal jsi. Tyhle dva modely už žárovky nemají.

Odpovědět  |   | 

nikde? I ledkám se říká led žárovky.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 10. 2019 12:06

"Zvýšení cen nových Škodovek nepřišlo jen tak z čista jasna. Došlo totiž také k rozšíření nabídky na českém trhu o sportovněji střiženou linii Monte Carlo" tahle dvojice vět mi nedává vůbec smysl. Co má zdražení ostatních výbav spojené s Monte Carlo? Chce nám tím pisatel snad naznačit, že kupci nižších výbav doplácí těm, kdo si koupí MC?
Získá kupec něco navíc v rámci výbavy, nebo prostě jen opravdu víc zaplatí?

Odpovědět  |   | 
Milan Šmid  |  14. 10. 2019 12:32

Za ty penize si raději koupím Mazdu to je radost s jízdy !!!; Nebo Hundai

Odpovědět  |   | 
M  |  14. 10. 2019 14:02

Souhlas. Poslední Škodu, kterou jsem koupil, byl Yetti s řetězovým TSI. S ohledem na jednáni pri reklamaci, už nikdy Škodu, ani cokoliv od VW. To, že jim to nefunguje by ještě šlo pochopit. Nikdo nejsme dokonalí. Ale to, jak si se zákazníkem vytřou zadel, to je mimo všechna měřitka chování. Snad jedině banditismus je slovo, které to popisuje. A to ještě velmi nedokonale.

Odpovědět  |   | 
Atomas  |  14. 10. 2019 14:54

Souhlas, reklamovat něco u koncernu, to je jako nechat se kopnout do koulí... Stejně záživný...

Odpovědět  |   | 
Vladimír Karda  |  14. 10. 2019 18:45

Konečně jeden rozumný čechún....

Odpovědět  |   | 
Michal  |  14. 10. 2019 13:30

Zaměstnanci u škody dostali přidáno a prémie.U hyundaie jsou na tom opačně.

Odpovědět  |   | 
lojza  |  14. 10. 2019 14:29

Asi tam pracuješ, tak nám to můžeš říct konkrétně. Já jen vycházím z tiskových zpráv Hyundaie, která hovoří o 9% navýšení platů v 2019 a dalším 9% navýšení v 2020. Krom toho měli letos obdržet zvláštní bonus ve výši jednoho platu.
Můžeš to tvoje"opačně" uvést na správnou míru? I těch několik přitroublých ovcí, co ti naklikalo pluska?

Odpovědět  |   | 
KHGT  |  14. 10. 2019 14:56

Konkrétně si to stačí vygooglit. Nošovice i Kolín za Mladou Boleslaví hrubě zaostávají,
V MB je průměrná mzda v dělnických profesích přes 50 tisíc
V Kolíně a Nošovicích ještě nejsou na 40.
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energeti... ...

Odpovědět  |   | 

průměr hochu, průměr. V nošovicích je uplně jiná skladba dělníků než v bolce a ještě na moravě je laciněj, tak vlastně vydělávají více.

Odpovědět  |   | 
adv  |  15. 10. 2019 06:40

jiná skladba dělníků to si musím někam poznamenat, až budu vyhodnocovat nejhloupější citáty roku, tohle je kandidádát do top 3....

Odpovědět  |   | 

v Bolce je dost dělníků, kteří nejsou zaměstnanci škodovky a ještě v Bolce do dělnických profesí spadají i partáci a mistři směn včetně skladníků a v nošovicích tam jsou dělníci jen kmenoví pracovníci. Něco si o tym přečti.

Odpovědět  |   | 
lojza  |  14. 10. 2019 16:54

Ale o tom předchozí příspěvky vůbec nejsou. Argumenty nejsou, tak se zavede řeč na něco jiného. A přitroublíci z PR Bolky klikají.

Odpovědět  |   | 
Kozel56  |  14. 10. 2019 13:54

Kamiq je taky docela super auto

Odpovědět  |   | 

kamiq má nejhezčí příd, kodiaq a karoq by to chtělo aby se to předělalo na ten kamíqův styl.

Odpovědět  |   | 
J.S.  |  14. 10. 2019 16:41

...Jojo a hned to bude Karoq + 89.000 a Kodiaq + 149.000

Odpovědět  |   | 

no já bych aji, že to bude bez toho zlepšení. Nemůžou zdražit vše najednou, počítám to, ale na týdny.

Odpovědět  |   | 
Stan  |  14. 10. 2019 15:25

TAK TO UŽ SI ŠKODOVKA DĚLÁ SRANDU ROKY JSEM MĚL ŠKUDU YETY ALE TEŤ Z VAŽUJI KOUPI NOVÉHO AUTA ALE ŠKODOVKU BUDU MUSET VYŘADIT ZE SEZNAMU. PŮL MILIONU ABY TO MĚLO NĚJAKOU VÝBAVU A JAK TAK NĚJAKY MOTOR A NOBSAH 1,0 . ŠKODA AUTA PĚKNÝ ALE TA CENA?????

Odpovědět  |   | 
Gramatikus  |  14. 10. 2019 15:52

Nauč se psát, tohle fakt nelze číst.

Odpovědět  |   | 
666  |  14. 10. 2019 15:29

Zvykejte si vážení. Zdražení klasických aut je důsledkem přechodu na předražená elektro auta, což jak víme je slepá cesta vývoje ... Takže se nebudou slevňovat elektroauta, ale budou se zdražovat klasická auta. Ve výsledku budou za několik let kupovat auta jen členové vyšší třídy. Pro normální lidi budou nedostupný luxus. Budete jezdit na koloběžkách, ale ne elektrických, ale budete pěkně makat nohama

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  14. 10. 2019 15:47

A to bude přesně ta doba pro příchod nového Lenina, který dokáže mávnutím ruky vše vyřešit. Ono to ale nebude tak horké. Dnešní společnost je založena na individuální dopravě. Hromadná přeprava potřeby dnešní ekonomiky je schopna doplnit, ne nahradit.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  14. 10. 2019 15:55

to píšete asi z koncernové poučky VW, protože koncern Hyundai/ Kia má jak elektromobily, tak hybridy, plug-in hybridy, dokonce i vodíkový ionig a jejich auta jsou přesto levnější. To samé i Renault/Nissan, či Toyotu... takže já to vidím tak, že koncernová auta jsou s nadprůmerným evropským marketingem dobrou kasičkou pro maijtele -VW. A pokud jim to lidi baští, tak proč ne.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  14. 10. 2019 17:41

Hiunday mají leda tak zkopírované 20 let staré prototypy Tak nemelte kraviny, ono "levnější" Hiunday je totiž z papíru (použitého toaletního) Tak se jděte víte co. Hezkej den

Odpovědět  |   | 
šofér  |  16. 10. 2019 16:12

Vy jste dutohlav, to je pak těžká diskuze, kdyby jste mi napsal, že to vodíkové se jmenuje NEXO, tak bych to bral, ale to né, vy začnete psát o svém IQ bublajícího bahna! Ovšem to, co jsem napsal já o H/K je pravda a VW se v moderních technologiích pohonu nechytá, nemá ani funkční elektromobil, ani hybrid ani plug in , ani vodíkové auto, Takže jdětě do prdele, blbe!

Odpovědět  |   | 
lojza  |  14. 10. 2019 18:10

šofére, nic si z toho nedělej, tady úřaduje dvacet trollů ze škodovky. Ti na všechno proti koncernu hned naklikají dvacet mínusů. O víkendu a večer mají volno, tak je tu klid.
Jinak máš samozřejmě pravdu, to byla trefa do černého.

Odpovědět  |   | 
Lukasz  |  14. 10. 2019 18:21

Jak 20? Tvl a co vedlejší budova a areál za dálnicí? Nás je 300 mladej, ne 20

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  15. 10. 2019 01:14

Co kecáš, máme i noční, jede se na 3 směny. Parkoviště plné, kantýna zaplněná, z komína se kouří

Odpovědět  |   | 

oni nezkousli ještě to, že e-golf nedojel ani do brna, kdežto kona dojela nošovice-pražský hrad. Sice jsem to už psal, ale jsou tady neznámé nicky, tak to tym děckám musím zopakovat a ještě to jak zkoušeli tu hybridní škodovku a jak odvařili tu rekuperaci, že je ten přívěs přimáčkl.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 10. 2019 15:46

A není to jedno kolik za to chějí.Kdo chce hodně jezdit tak koupí klidně olítaného japonce,který ještě najede fůru kilometrů bez nějakýho problému a kdo se chce poflakovat po servisech tak vyvalí hodně peněz za škoda peněz za Škodu a pak ještě zaplatí jednou to samé na servisování stroje Škoda(peněz)....

Odpovědět  |   | 
J.S.  |  14. 10. 2019 16:39

Jupí hned letím pro Suzuki a 100k ušetřeno

Odpovědět  |   | 
jenicek54  |  14. 10. 2019 17:44

to ekologové potřebují. za pár let bude stát nejlevnější auto 5 mega a všichni zase budou chodit pěšky. šrot na silnici nepustí, nafta a benzín bude k mání za haléře a elektřina za tisíce

Odpovědět  |   | 
Karchel Tool  |  14. 10. 2019 18:24

Hmm, vznesene jmeno. Ladna silueta, exoticky oblicej, vytribena technika, nespoutane motory a tak uzasny zvuk. Och uz jen pri vysloveni toho magickeho jmena prostupuji slastne pocity celym mym telem. Ach ano, KAMIQ. Ten musim mit

Odpovědět  |   | 
Max  |  14. 10. 2019 18:37

Blbej Českej dělník ten hnus koupí:))

Odpovědět  |   | 
Neosen  |  14. 10. 2019 19:07

To su zvědavý, za kolik bude Kamenik až dojde na nápad VW, že Škoda má odrovnat zákazníky Dacie
Totkaj o tom psali https://autobible.euro.cz/volkswagen-opet-ozivuje-z...

Odpovědět  |   | 
Ivka  |  14. 10. 2019 19:26

Jenže škodovka nemůže Dácii konkurovat kvalitou i když dají cenu dolů. Škodovka zůstane Škodovkou a to se dlouho nezmění.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  14. 10. 2019 19:17

Škodovku ani náhodou a to jak pro cenu tak hlavně pro jejich věčnou nekvalitu.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 10. 2019 19:18

Co k článku - jeho titulku a vlastně i k celé řadě diskusních příspěvků k "tématu" dodat? Asi jen to, že výrobky značky Škoda budou stát přesně tolik, kolik budou ochotni zákazníci zaplatit. A v Česku to platí dvojnásob. Ochota českých zákazníků platit za škodovky je velká, a proto i rezervy ke zdražování jsou velké. Zatím drobný test - zkouška... Uvidí se, co bude následovat. Nic ale nebrání, aby se zákazník rozhodl podle svého gusta. Je z čeho na trhu vybírat (...tedy naštěstí, doufejme, žo to vydrží).

Odpovědět  |   | 
Radek  |  14. 10. 2019 20:23

Já bych dal 488 tisíc v základu za Kamiq a minimálně 588 za Scalu v základu. Nebo obráceně ?? Jinak to bude bráno jako levné auto, a to si nikdo nekoupí. A to přeci Škoda nechce.

Odpovědět  |   | 
Kokain  |  14. 10. 2019 20:35

Kampak se asi poděla ta skopčácká kvalita kterou kdysi obdivoval celý svět?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  14. 10. 2019 20:40

Zjisti si význam slova skopčák.

Odpovědět  |   | 
e na v  |  14. 10. 2019 21:35

Skopčáci už nedělají kvalitu pěkně dlouho a proto mají s technikou aut takové problémy.
Narex byla naše značka kvalitních výrobků ale do doby než to skopčáci zku.....

Odpovědět  |   | 
Creator  |  14. 10. 2019 21:49

Je velice zábavné, jak fanatická škodomilská úderka mínusuje pravdivé příspěvky o Hyundai jak o život. Stovky mínusů za pár minut od pár maniaků nabouraných do hodnocení příspěvků. Stejně jim to není nic platné, protože každý ví, že je to hodnocení lživé a každý si udělá o těchto chudácích vlastní úsudek.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  14. 10. 2019 23:53

Z počtu plusování a mínusování příspěvků je jasné, že zde probíhá souboj Vošického úderky a Škoda úderky. Vošického úderka naběhne, nakliká si pracně 20-30 plusu a 20-30 mínusů, načež naběhne robot od Škody a během okamžiku nafláká 100 plusů a 100 mínusů. Takže si nemají co vyčítat, jediný rozdíl je, že Vošického parta jsou nějací neschopáci, co to smolí ručně, kdežto Škodárna má nějaký automat.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  15. 10. 2019 01:51

No to nenaběhne, spíše připajdá. Ke všemu Dlouhé Bidlo ani Štětináč neumění s počítačem. Ono je to také o počítačové gramotnosti. Mainstreamový zákazník od panoptika Hi und day většinou poté, co přijde důchod, tak nahodí pitralon a bere síťovku. Aby se mohl postavit půl hodiny před otevíračkou Kauflandu do řady. Hůlkou tam ťuká do vozíku druhému, a ten druhý zas na oplátku vozíkem do hůlky prvnímu, dokud neotevřou. Studentská pečeť má slevu 5 Kč a na Vánoce pro vnoučata to bude ještě dobrý. A tak nemůže dát hlas že ano. Kdyby se posílaly koresponďáky do Rudého Práva, tak to víš. To znají, tak žeby to neschopákům, jak si je nezdvořile nazval, to percentuelně možná udělalo ze 2-3 kusy víc. Jenže doba už je dále. Zatímco druhá strana tvého rozdělení, tedy vzdělaní v produktivním věku když ráno v práci snídají. Tak se schovají za monitor, prosviští zprávy než se dopije kafe, což se v práci toleruje, tak ten hlas dají spíš. Proto může být během chvilky 100 plusů a až přijdou já, tak dokonce 101. Ještě aby ne, když má Kamýk šmrnc. Když se daří tak se daří.

Odpovědět  |   | 
Günter  |  15. 10. 2019 19:26

Na rozdíl od Škoda úderky žádná Vošického úderka neexistuje, jsou to běžní návštěvníci diskuze fandící Hyundai nebo vlastnící auta od této značky. Protože, kdo jednou přesedlá ze škodovky ho hyundaje, ten už se k ní nikdy nevrátí, protože se přesvědčí o kvalitách aut Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Kozel56  |  15. 10. 2019 20:48

Ty nepij mamince už ze záchoda to Savo Pak tu plácáš kraviny Koukám, že ty jsi také kvalita, navíc vybraná, úplně jako pan Ovčáček

Odpovědět  |   | 
Günter  |  15. 10. 2019 21:16

Zjevně potřebuješ psychiatrickou léčbu.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 10. 2019 05:56

Nejsme tak chudí abychom si museli kupovat levné věci.Základ stojí jen 400.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  15. 10. 2019 07:04

Bral bych kamiq ale pouze z motorem 1.2htp nebo mpi 40Kw to jsou nejlepší motory tyhle tsi poruchy pořád servis

Odpovědět  |   | 

máš recht, htp jsem měl-dvouvačku a u nás jezdí pořád autoškola, má už ke 400tkm.

Odpovědět  |   | 
TJ  |  15. 10. 2019 07:18

Nerozumím, proč se tu někteří snaží degradovat článek na srovnání s nějakými pseudo korejskými neschopáky, kteří akorát umí křičet to Škoda, to Škoda, aby se svezli na jejím úspěchu, protože sami nevymysleli téměř nic. Za sebe mohu říct, že Kamiq se mi líbí více než Scala. Vždy jsem měl rád auta typu Vel Satis, tedy to nejpraktičtější. SUV v asfaltovém životě poporavdě netřeba, ale auto je konečně v normání výšce dospělého člověka. Stejně jako byla dražší auta na černobílých fotografiích. Nikde se nehrbní, přes obrubníky je vidět, není to špagetka jako většina kombi. Design od přední avantgardy až po zadní Superb 3 se mi líbí. Za levnější považuji budíky a sedadla, která bych chtěl mít hodnotnější. Chleba se může lámat u motoru 1.5TSI, který mě buď přesvědčí nebo z něj budu mít strach a tak dám přednost konkurenci. Jsem necelý rok po nákupu auta, nejmenovaného Japonce, takže až to bude pro mě aktuální, Kamiq bude již nevyráběný model. Kdybych se rozhodoval nyní, určitě by mohl být vážným kandidátem. A lidi, kupte si co chcete, neosočujte jiné.

Odpovědět  |   | 

kamiq se bude líbit každýmu, neboť má světla alá citroen. Ale třeba kona má tu příd pěknější jak kamiq. Ten japonec je japonský?

Odpovědět  |   | 
Puk  |  15. 10. 2019 14:11

Takova zabavna diskuze, Skoda by mela zdrazovat casteji .

Odpovědět  |   | 
Michal  |  15. 10. 2019 14:35

Jo jo. :))

Odpovědět  |   | 

ti co koupí dnes spalovák, tak dotují už ty elektrokáry, článek je na i-dnes. Tak zdražovat, ale je k smíchu ta škodovka, protože bmw má 8 modelů a ty se ještě nějaký dělí na roadster-kupé.

Odpovědět  |   | 
Kozel56  |  15. 10. 2019 20:54

Dokud si to můžou dovolit a mají skoro vyprodáno tak proč by to nedělali. Nové Suzuki Jimny se také nemusí podbízet slevami, protože je na něj téměř pořadník. Někdy se zadaří no. Sám bych za sebe byl zvědavý na srovnávací test Kamiq x Karoq. Aby si člověk lepší ujasnil co je třeba co chce nebo nechce. Stačí takové porovávací jízdní dojmy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 10. 2019 18:23

To je jedna stranka veci. Soucasne Skoda silne dotuje elektricke CitiGo, takze kazda korunka navic se hodi.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  15. 10. 2019 21:32

To by měla. Fakt se náramně bavím běsnícíma škodafilama jak se jim rozpadá jejich svět.
Do toho jim fandí hjondéjisti, aby se z těch přepálených cen škodověnky úplně zcvokli a byl by od jejich závistivých narážek na hjondé jednou pro vždy klid.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 10 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 246 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A