Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!

69 komentářů

Otmar
16. srpna • 19:44

Kluci je to špatné G Tec verze měla bejt vyrobená jako první, né poslední vole! Enviro je poněkud pojem jenom neznámy co? Vole !

gemini
25. července • 15:50

uvidíme, jak to bude s odhlučněním... esi stejná bída jako u O3, tak to se bude muset dodělávat odhlučnění, zaplatpambu že není drahé (https://www.2din.cz/odhlucneni-auta/... )

kott02
10. dubna • 9:18

Další zbytečný sranec od škoda, das auto

petr r. (petrumr)
5. dubna • 19:40

Montuje vůbec škoda automat jak třeba roomster měl aisin?

první
4. dubna • 3:15

mě by zajímalo, jestli má klára silikony

Milan
3. dubna • 7:04

Máte tam drobnú chybu. To nie je Golf, ale Polo XXL.

666
3. dubna • 9:19

Nejedna se o chybu. Jde o zamer...:-D

Listr
2. dubna • 21:08
Eifel69
2. dubna • 19:56

1.0 Tsi či 1.2Tsi a o 4 roky problem na Stk ...hlavne na Emisnej ..hodnoty katastrofa..Kam nás ta Europska únia ženie ...a že vraj nove diesle su zlé...figu.. Auto vyzera pekne..len tie motory des...ked vam po 4 rokoch povedia v servise a na emisnej..zbavte sa tohi auta a mate sotva 40000km tak niečo neni v poriadku..netýka sa to len 1 auta..hovorí sa tu v xxxx čislach

Petr Pan
5. dubna • 10:50

A to se Vám stalo kde? V práci máme/měli jsme spoustu aut s prvními 1,2 TSI a namotali na nich 250 a víc tis. km a na STK jsme nikdy problém neměli.

Ludovít
2. dubna • 20:18

No jo, už do toho nelze nalejvat pančované směsi od podezřelé benzínky.

Peter
2. dubna • 17:43

To nemyslite važne porovnavať Scalu s Golfom.Maximalne tak rozmermy .Takisto ju možte rozmermy porovnavať s Fiatom Tipom.Tipo je adekvatna konkurencia Scaly a nie Golf. Golf je uplne iny level sa zobudte.Golf je na trhu siedmy rok a može smelo konkurovať mladšim modelom kedykolvek tipu 308,Megane,,Astra,Auris,Ceed,i30 atd.Golf je proste stale špička.

Bekhel
2. dubna • 18:55

Porovnání Scaly s Golfem je blábol autora článku. Scala je postavena na platformě menšího Pola. Golf je opravdu jinde. A Scala, ta si svého kupce najde 😁

Mirek
2. dubna • 21:56

Problém je, že ten blábol pustila do světa přímo Škoda ústy Luboše Vlčka, když prohlásil , že Scala je HB Octavie. No a teď se toho všichni drží zuby nehty.Případně další perly:
Hatchback v nabídce nahradí model Rapid a má konkurovat modelům VW Golf, Opel Astra, nebo Ford Focus ve vůbec nejnabitější třídě aut.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/skoda-... ...

Peter
2. dubna • 19:49

Presne tak.Scala je pekne auto ale podľa mna dosť drahe ako vlastne celá Škodovka.

Petr Pan
5. dubna • 10:47

Nevím, jak na SK, ale v ČR je v reálných nákupních cenách škodovka jedna z nejlevnějších na trhu. Musíte ale porovnávat reálné ceny a ne ceníkové. U škodárny dostanete za vlídné slovo slevu (já obvykle 15 a více %), kdežto u konkurence obvykle skoro nic. Ford a Opel ještě dávají slušné slevy. Ale japonci, francouzi - nic. Ještě prémiovky umí slevy a to až 20 a víc %, ale musí to být nařachané výbavou. becně na více vybavená auta dávají větší slevy (i škoda), na holobyt si tolik dovolit nemůžou.

petr r. (petrumr)
2. dubna • 16:46

Já naposled jsem měl usměv ve škodovce jak jsem zajížděl k citroenu na protiučet, vy kdy?:-D

Atomas
4. dubna • 9:53

A tvůj další úsměv bude, až ti toho Citroena laskavě vykoupí v Áčkách...

petr r. (petrumr)
5. dubna • 19:36

a co potom koupím? Mám bez turba, závěs, výbava slušná, takový auta se do aaa nevozí, ty se dávají protiučtem k prodejcům.:-|

Hloupej Honza
2. dubna • 14:37

Není na to Škodě udělat medvědí služdu a upozornit čím vším to auto není hned v nadpisu. Ne škoda žádného Golfa nemá a pokud to VolksBurg nedovolí ani mít nebude.

Yearling
2. dubna • 14:33

Auto pěkné, ale při srovnatelné motorizaci a výbavě je cena ve srovnání s konkurencí (KIA,...) naprosto nesmyslná. Takže pro zarytého škodovkáře (kterému nezáleží na penězích) to možná bude hit, ale jinak ani omylem.

Jakub
2. dubna • 13:42

To že se autorovi vloudí do textu i nějaká hrubka (plasty by zasloužili), to vem čert (i když...), ale psát, že například nebude 1.5 TSI s manuálem (navrch to potvrdit odkazem k fabii), to už mi vyloženě vadí, protože je potom článek nekompetentní a zavádějící.

věrek
2. dubna • 13:19

Jeden z nejobjektivnějších testů, které jsem kdy četl. Velký potlesk a chvála koncernové redakci, smekám před jejich objektivitou a nezaujatostí!!!

Marek
2. dubna • 13:22

Coto meleš? Jen proto, že si někdo myslí že je to dobré auto, musí být hned podmáznutý?
Protože nesdílí tvůj zaostalý-neandrtalský názor?

Kalich
2. dubna • 16:32

Znam takovou basnicku... Marku, Marku, ty jsi ale Ko*ot.

Arbitr
2. dubna • 13:42

Zaplatíme letenku a odvoz do luxusního hotelu. Nažereme se, nalijeme se, zaskotačíme si, nahrabeme reklamní předměty, popindáme s kamarády ze slovenských a jiných přátelských redakcí, se kterými se pravidelně vídáme na Škoda akcích, shlédneme nalejvárnu hlavy, pak si vybereme auto jaké chceme a děláme si co chceme, na závěr příslib dalšího shledání. Škoda to dělá dobře, opravdu dobře a nemyslím to ve zlém.

Zelí
2. dubna • 19:31

To je dnešní žurnalistika ... glejt ze sorošovského nalejvacího kurzu správného myšlení a najednou se ti otevírá svět nových možností. Vypustí papouška do mediální voliéry. Jenom si to nepokazit vlastním názorem, to už si pak nikde ani neškrtneš.

Mirek
2. dubna • 21:29

Jdi se konečně léčit, nevíš co bys do toho všechno zatáhl "sorošovského". Ještě do toho namoč Trumpa a Putina a budou tam skoro všichni.

Karel.
2. dubna • 15:47

Škoda to dělá úplně stejně jako jakákoliv jiná automobilka. Prezentace na náklady automobilky v nějaké zajímavé destinaci dělá Renault, Opel, Audi, Mercedes, Toyota, Mazda, prostě všichni. To Chorvatsko asi pro našince není úplný odvaz.
https://www.stream.cz/meziplyn/10030846-vlog122... ...

petr r. (petrumr)
2. dubna • 16:50

správně, ale my nevíme, jestli Klárka spí tedy s tím Vládou nebo aby to nebylo jen o sexu, jestli škoda jim dala jeden pokoj.

Děláte si srandu?
2. dubna • 12:40

Golf z Boleslavi je Octavia. Když Škodovka platí, leze ti chuj z gatí. :-O

Jan Jára
2. dubna • 12:18

Prostě další Škoda-PR článek zde na koncernrevue.cz. Čekal snad někdo něco jiného??? notabene od redaktorů, jejichž vlhkým snem je odjakživa "oktáfka f tédéíčku f čipu na hlínách"...

bzzz
2. dubna • 11:58

Proc obcas netestuji Skodu v holovybave/zakladu?

petr r. (petrumr)
2. dubna • 16:42

protože pro novináře není a lidi aby znali, co si můžou koupit.

G
2. dubna • 11:16

Tak za takovou objektivitu by se nemusel stydět ani Joseph Goebbels. Hlavně že pořádně cinklo do kasičky.:-D

Karl
2. dubna • 10:46

Příjemné a moc hezké auto, jezdí neskutečně dobře a cenově je to taky zajímavé. O zákazníky mít nouzi nebude, o to strach mít nemusíme.

Peter
2. dubna • 15:29

Měl jsem možnost to v Ženevě porovnat s kvalitou Sangyongu. Tento model je minimálně o třídu níž.

Mirek
2. dubna • 11:24

A ty už si s tím jel, že tomu dáváš takové krásné kladné hodnocení?

Jiří
2. dubna • 11:40

Já ano a vše co říkal je pravda. Skvělé jízdní vlastnosti,prostor pro posádku,ergonomie,cena.A srovnávat to s Rapidem,je totální nesmysl

Mirek
2. dubna • 21:25

Ty jsi někde četl, u mého příspěvku, že to s něčím srovnávám? Já se jen zeptal, jestli jsi s tím Karla jel. Na hodnocení si počkám, až se s tím svezu a případně, až si přečtu test někoho nestranného. Hodnocení nadšenců neberu, Jiří není asi Karel a ten neodpověděl.

Arbitr
2. dubna • 12:01

Natáhlý podvozek fábie nemůže mít už z principu vlastnosti, jako Octavia. A octavia není podvozkový zázrak. V lepším případě průměr. Ostatně, uvidíme časem, že.

Michal
2. dubna • 12:20

Scala nemá podvozek s fabie ty jelimane ale z ibizi,pola plus pár cm navíc.Octa má podvozek z golfa plus něco navíc.Máš pravdu že podvozek octy nic moc-mám ji od nova.

Leon
2. dubna • 10:55

...a cenově je to taky zajímavé,....vážený diskutující, apríla bylo včera !

Michal
2. dubna • 11:21

Cena je úplně normální a konkurenční I30 není levnější se stejným motorem výbavou.

Arbitr
2. dubna • 11:31

Děláš si srandu? Ceníky dostupných skladovek I30 fastback se čtyčválcem 1.4T, nezávislým zavěšením kol a celkově o třídu lepší vůz, se Scalou neporovnatelné:
základní výbava od 390tis až po plnou výbavu s automatem za 510tis.Tím neříkám, že Scala je sama o sobě špatná, ale už jen tím, že to je pod Octávií, tak ten ceník vzbuzuje údiv.

Michal
2. dubna • 11:46

Arbitr podívej se do normálního ceníku I30 a uvidíš že ceny jsou +- stejné a přesto že skladovky mají pěkný ceny tak se dražší Škoda prodává lépe.Jelikož nikdo z nás Scalou nejel tam jí nemůžem hodnotit.

Jiří
2. dubna • 11:39

Skladovek?? A není to nahodou tím, že ty ,,skladovky" nikdo nechce? 😂 Fastback je krumpl největšího ražení a omyl automobilky Hyundai 😉 Motory o ničem, jízdní vlastnosti taky a o místě vzadu,smradlavém interiéru ani nemluvím.Svez se v tom šrotu a pak něco říkej 😉

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Arbitr
2. dubna • 11:53

První argument je hoden člověka duševně slabšího, tak ho přejdu.
K tomu krumplu:
-projdi si recenze zahraničních redakcí
-projdi si recenze zahraničních poloprofesionálních youtuberů
- koukni na výsledky dotazování J.D.Power ve Velké Británii a Německu. Zvláště výsledky ohledně spolehlivosti a kvality vozů.
- podívej na výsledky nadstandartních crash testů na straně spolujezdce. Dělali to Američané.Hyundai jsem pochopitelně jel. Ty jsi se v něm nevezl jako potencionální zákazník, ale jako ukřivděný človíček, který má předem dané firemní auto, nesmí si vybírat, tak se v rámci machrování vymezuje.

Michal
2. dubna • 12:05

A teď mě zajímá to hlavní.Proč Hyundai nekupují zákazníci do firemních flotil když je ve všem tak skvělý podle Arbitra?

Arbitr
2. dubna • 12:23

Kupují, v Praze lze běžně vidět flotilové I30. Ok, je to v nepoměru ke Škodě. Důvod je jednoduchý, Škoda byla první. V rámci fungování showroomů, zpracování nabídek financování, snadně dostupných detailních informací a masivní reklamní kampani zkrátka jede. Hyundai má podíl na EU trhu přes 3%, Škoda kolem 4.5%. Na to, jak jsou Evropané konzervativní, nejsou to tragická čísla ani u jednoho.

Michal
2. dubna • 18:42

Jsem u "Hof" v De.Asi 10min sleduji oba směry dalnice a poměr je:jedna i20 vs asi 20škodovek takže ty tvoje procenta jso něčí výmysl.V Cz se Hyundai prodává díky cenám sklad vozů.

Arbitr
2. dubna • 18:56

% si můžeš ověřit na carsalesbase.com Osobně prodejnost nepovažuji za známku kvality. Ve frankofonních oblastech je území Renaultu, Polsko slyší na Opel, Švýcaři na Octávku 4x4. Je třeba Infinity tak těžce mizerné? Nikoliv.Ceny skladovek: no a? Škoda se zase prodává díky velkým slevám pro velké odběratele. To je vidět, jak jsou šíleně přepálené. Oni o odběratele v počtu 1-2 kusy prakticky nestojí. Ale to je jedno. Každý si svoje peníze utratí za co chce. Mě jen zaskočil ceník Scaly, který je fakt srandovní.

Petr Pan
5. dubna • 10:39

Stojí i o prodej jednoho auta. Já ještě víc než jedno nepoptával a na škodárnu jsem vždycky dostal přes 15% slevu. Naopak u korejců jen zimní gumy, jinak ani ťuk. Renault na poptávku obvykle ani neodpoví (4 salony), tak bych řekl, že o prodej jednoho auta nestojí. Škoda autosalony odpoví skoro vždycky do 2 dní a jak píšu výše, nejméně jsem dostal kolem 15%.

Q
3. dubna • 13:37

Jenže ty ceníky se těžko porovnávají. Hyundai má dva rozdílné ceníky. Například i30 fastback má standardní ceník, který začíná na 465 tisících za tříválec se základní výbavou Trikolor a vyšší výbavy a motorizace jsou za zhruba 600 tisíc. Vedle toho má akční ceník s mnohem nižšími cenami a omezenější nabídkou verzí. Škodovka je někde mezi, protože standardní ceník Scaly začíná níž, ale ještě neobsahuje akční verze.

Šimon
2. dubna • 10:40

Až desetitisíce kilometrů v zádech obchoďáků ukáží jak moc je z toho bolí záda a jak ultrasuper je další dokonalost z Mladé Boleslavi. Nicméně toto se psalo i o Rapidu a pak to taková hitparáda nebyla. Novinářský vohnout má ale dovču a něco na přilepšenou, tak se musí rozpustit a s luncheonmeatem do Chorvatska taky nejel. Takže díky za zcela objektivní dojmy.

Herr Wachmeister
2. dubna • 11:24

Simone, neni Vam ponekud hloupe, nazyvat redaktora "vohnoutem"?Verim, ze tu prezentaci se vsim vsudy dokola skutecne financovala Skoda. Je tedy rozumne ocekavat, ze redaktor asi nenapise zcela negativni clanek. Ovsem nazyvat jej "vohnoutem" mi prijde nemistne.Nazyvate i vaseho lekare "vohnoutem", kdyz prijima jista plneni vymenou za to, ze vam predepise leky jistych konkretnich farmaceutickych firem, misto aby vam predepsal pripravek, ktery vam prospeje nejvice? Nazyvate "vohnoutem" volice, kteri se nechali zkorumpovat predvolebni koblihou?Pokud nakupujete v parfumerii, protoze Vam tam pokazde daji zdarma vzorky, povazujete sebe sama za "vohnouta"? Oops, nebo jste zene nikdy jeste parfem nekoupil?

Šimon
2. dubna • 11:48

Herr flick... Pokud jste četl článek, tak určitě ne. Vaše snaha se rozepisovat je zcela zbytečná a snažit se mi něco naznačit o parfému spíše něco značí o vás.. 4% nebo kolik vás je.

Herr Wachmeister
2. dubna • 12:51

Mily drahy, nesnazil jsem se Vam cokoliv naznacovat. Natvrdo jsem Vam to rekl. ;-)

Herr Wachmeister
2. dubna • 12:47

"Ah Rene, crush my body into you!" :-D :-D :-D :-D

Herr Wachmeister
2. dubna • 11:12

S Rapidem asi mate pravdu. Scalu vnimam jako lepe vybaveny Rapid. Skoda zrejme prohledla a pochopila, ze o skodovacky holobyt nemaji lide prilis zajem. A pokud snad nekteri lide holobyt precejen chteji, zrejme jdou do levnejsi znacky. Dokonce to vypada, ze se Rapid zprofanoval natolik, ze ani neni zajem uvest Rapid II, ale udelat za nim tlustou caru a zacit znova z ciste vody. Zda se tedy, ze Skoda sama Rapid za uspech nepovazuje a snazi se jej co nejrychleji nechat sestoupit do propadliste dejin.Kazdopadne vypada Scala o neco lepe, rekl bych snad dustojneji, nez Rapid a dle fotografii nepusobi az tak lacine, jak na mne pusobil Rapid. Nemyslim ovsem, ze to auto jezdi zasadne lepe nez Rapid. Jiste, nejaka vylepseni tam budou, ale lze jen tezko cekat, ze se posune na o tridu vyssi uroven. Obecne Scalu vnimam jako auto pro lidi, kteri povazuji za zasadni konektivitu, infotainment a bohatou vybavu asistentu. Temto zakaznikum zrejme nebude vadit ani ten 1.0 TSI ci kyvna zadni naprava a dalsi vylozene levna reseni. Jelikoz vubec nedokazu odhadnout jak velky podil populace takto na auta nahlizi, nemam ani odvahu predikovat, nekolik bude Scala uspesa.

RapidSB_Owner
9. dubna • 17:58

...skodovacky holobyt nemaji lide prilis zajem.
Nesouhlasim, mame Rapid SB 2016 a sel bych do nej zase kdyby to slo. Motorove super, s lehkou nohou mala spotreba, a kdyz se na to slapne tak na holobyt docela jede (81kW). Scala je urcite dal, ale taky zacina o 100k vys. Kdyz se podivam do ceniku tak je tam spousta veci co u auta nepotrebuji a normalne bych si je nevzal. Na kazdodeni dojizdeni do prace Rapid staci, na machrovani pred sousedem je potreba aspon Scala :)

HK
2. dubna • 11:25

No ono v nižší střední třídě decimované tlakem na náklady to zas tak levná řešení nejsou. Frantíci nebo Mazda nic jiného než zadní torzní nápravu neumí, Ford neumí čtyřválce a dalo by se pokračovat. Takže ostatním ošizeninám se tahle ošizenina může postavit bez jakýchkoliv problémů.

Julo19
3. dubna • 4:14

A nejaký problém síce jednoduché riešenie ale ako celok funguje lepšie ako VW multilink

HK
3. dubna • 8:30

To není pravda, multilink v 99% případů vždy funguje lépe než torzka (ano, v historii existují výrobci resp. jejich modely, kde byl multilink dokonale pokažen, ale to jsou výjimky potvrzující pravidlo). Torzka je samozřejmě levnější řešení a tudíž lepší řešení pro bazarové kovboje, protože údržba po x set tisících km vyjde levněji nebo se dá skoro říci, že torzka je bezúdržbová dokud neprorezaví, ale tím její výhody končí. Z hlediska jízdních vlastností je ráz do kola u torzní nápravy na jedné straně automaticky přenesen i do druhého kola, které jede po rovině a odskakuje celá náprava, duní a vibruje také celá zadní náprava. Nezávislé víceprvkové zavěšení umí ráz od nerovnosti na jedné straně "zpracovat" na té straně, kde se udál bez parazitních vlivů na druhé kolo, které v tu dobu vede zadní stopu auta.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Herr Wachmeister
3. dubna • 13:07

Celkem hezky obrazek zadni napravy resene viceprvkovym zavesenim je zde: http://www.multibody.net/teaching/msms/students-pr... ... Zkuste si predstavit, jak se ty jednotlive prvky (tahla a vzpery) zatezuji pri ruznych pohybech kola. Myslim, ze neni treba doktorat, aby clovek intuitivne vnimal, ze se tam nic neohyba, ale jen tlaci, ci tahne. Pardon, jedine co se tam ohyba a krouti, je pricny stabilizator.

Herr Wachmeister
3. dubna • 13:00

De facto mate pravdu. Jen bych si dovolil doplnit par detailu.Kyvna zadni naprava uz nekolik dekad neznamena torzni, nebo chcete-li zkrutnou, trubku. Reseni napravy s torzni trubkou se dnes uz casto nepouzivaji ani u voziku za auto. Ano, trubka tam stale je, lec neplni fukci trozniho tlumice nybrz tlumeni maji na starosti tlumici jednotky (nejcasteji pistovy tlumic + pruzina). Tech duvodu proc tomu tak dnes povetsinou je, lze vyjmenovat nekolik. Nejvetsi rozdil vidim v tom, ze torzni trubka zajistuje slozku tlumici sily zavislou na deformaci (zkrut jedna z forem deformace) zatimco slozka tlumici sily zavisla na rychlosti deformace tam zcela chybi.Nevyhody kyvne napravy jste vyjmenoval spravne. Jeste k nim ovsem pristupuji dalsi, rekl bych snad jeste dulezitejsi, fakta. Topologicky je kyvna zadni naprava klikou. Problemem je napriklad i to, ze kola na obou stranach neodskoci ve zcela stejnem okamziku, protoze trubka nema nekonecnou tuhost a krouti se. Jiste, kdejaky zkuseny automechanik nad takovou "prkotinou" mavne rukou. Podstatny problem nastava, kdyz kolo zatizite silou rovnobeznou s osou cele kliky, coz je situace pri zataceni. Kolo totiz "planda" za ramenem kliky a presnost vedeni stopy zavisi predevsim na torzni a ohybove tuhosti tohoto ramene. Ohybova tuhost cehokoliv zalezi mimo materialu a velikosti (a tvaru) pricneho prurezu tez i na delce ramene (tedy polomeru kliky).Naproti tomu viceprvkove zaveseni je stvoreno tak, ze pri tomto zpusobu zatizeni se namahaji vzpery a tahla (tedy prvky) na tah a tlak. A prave v tomto spociva ten podstatny rozdil: Tuhost v tahu/tlaku je zavisla pouze na materialu a velikosti (a tvaru) pricneho prurezu.Viceprvkove zaveseni vnimam jako mentalne podstatne vyspelejsi reseni. Jen diky tomu, ze se nekdo nad celou veci zamyslel, lze u viceprvkoveho zaveseni dosahovat radove mnohonasobne vetsi tuhosti nez u kyvne napravy. Tim myslim, ze na pricnou deformaci stredu kola u multilinku je potreba napriklad 100 000x vetsi sila nez u kyvne napravy.Jinak se jedna o velice jednoduchou aplikaci pruznosti a pevnosti. Kazdy student, ktery uspesne prosel zkouskou z predmentu Pruzonost a pevnost I na strojni fakulte, by to mel bez problemu chapat.

HK
3. dubna • 14:30

Ano, dnes to neznamená torzní trubku (o trubce také nikde nepíši), ale obě strany jsou stále propojené torzním členem, který má nejrůznější profily, typicky je to celé sbouchané z silných plechů a ten středový "most" má nejčastěji profil nepravidelného "U profilu" a pořád tam dochází ke kroucení tohoto členu, protože tento člen je pevný na ohyb ale relativně slabý ve zkrutu.
https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/comment... ...
https://www.youtube.com/watch...

Kája
3. dubna • 8:20

VW je poslední dobou vůbec takové zvláštní auto. Třeba nový Passat. Auto na 17" jezdí pomalu jak žebřiňák, hluk na nerovnostech od zadních kol neuvěřitelný, kabina sedanu se na hrbolech dokonce trošku kroutí, převodovka dsg softwarově udušená. Se 176kw a 500 krouťák má člověk v každém kopci pocit, že to snad nevyjede. To, že auto ožije při sešlápnutí je vedlejší, protože běžně se člověk pohybuje plynule s proudem vozů a tam ten pocit není dobrý. Odhlučnění motoru taky špatné. Ovladače vzduchotechniky z laciného plastu a mají vůli. Nikdy nebyl Passat tak ošulený, předcházející modely byly ve větší jakosti. Jak je na tom konkurence netuším, ale asi si ji půjdu zkusit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr Pan
5. dubna • 10:31

Tak to jednoduše není pravda, máme na firmě 4 passaty a jezdí nejpohodlněni ze všech passatů, které jsme dosud měli (B5.5, B6, B7). Interiér má také nejdál, však si sedni do B6 nebo B5.5 a uvidíš.

Doporučujeme

Články odjinud