Vláďa a Klára testují Škodu Scala. Ptejte se jich, co vás zajímá!

verzi combi by byla super  |  01. 04. 2019 11:30

verzi combi s naftou do 300.000 kc bych bral kdyby byla

Odpovědět  |   | 
D  |  01. 04. 2019 13:09

mě by zajímalo jestli Vláďa a Klára spolu spí..děkuji

Odpovědět  |   | 

mně by zase zajímalo, jestli spolu šukají. Asi když spolu jsou v chorvatsku, tak spolu spí, ale jestli zkouší polohy i na kapotě natož ve vnitřku, jak potahy jsou odolné proti tělesným tekutinám, mají upravu třeba du-pont jak u francouzů?

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 04. 2019 20:08

ďalší pomätenec, kto si nekúpi škodu, je socka, to je už staré daj niečo lepšie.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  01. 04. 2019 20:09

hops, trocha sa nepodarilo, malo to byť na Mareka.

Odpovědět  |   | 
georg9  |  02. 04. 2019 07:15

Debile-kolik ti je let

Odpovědět  |   | 
Marek  |  01. 04. 2019 13:37

Pro vás budou mít jednoduchou radu. Bud si koupit Dacii, nebo vydělávat více peněz :))

Odpovědět  |   | 
vyslechtena slechticna  |  01. 04. 2019 14:20

Nejlepe kombinace obojiho.

Odpovědět  |   | 
Brutus  |  02. 04. 2019 20:49

Dacia je stokrát lepší než tenhle načančanej křáp na podvozku Ibizi a Pola bez motoru. Za tyhle prachy má špičkový 4x4 Duster v 150 k novém motu v plné vybavenosti. Nebo super Logan mcv

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  03. 04. 2019 18:15

Rozumný člověk to ví, ale Česká ovce musí mít Škodovku, protože v televizi říkali že je nejlepší.

Odpovědět  |   | 
quirmsky kozaq  |  01. 04. 2019 11:31

A ona ta Scala skutecne jezdi?

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 04. 2019 13:12

Skutečně jezdí.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  01. 04. 2019 11:31

Je mi do pláče co se nabízí za auta a motory.

Odpovědět  |   | 
Arbitr  |  01. 04. 2019 11:59

Každý si může vybrat co chce. I30 s 1.4t skladovka za 420tis. Natáhlá fabie nepůjde pod 360tis. Možná by šlo zmínit i Megana co já vím. Výběr zatím je.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  01. 04. 2019 12:15

A co velkoobjemové atmosféry peti metrové auto, s mechanickou uzávěrkou diferenciálu a kus železa. Není v Evropě ne.

Odpovědět  |   | 
quirmsky kozaq  |  01. 04. 2019 12:17

Myslite nejaky 6 litrovy 12 valec?

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  01. 04. 2019 17:38

Nějaký slušný hemicko mám ho vybraný, už jen v květnu 2.5 se dozvím jestli si ho budu už moct během pár měsíců dovolit nebo ne.

Odpovědět  |   | 
Turbofan  |  01. 04. 2019 11:59

Nezajima me o tomto aute nic.
Diky za odpoved.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  01. 04. 2019 13:13

Nepoložil jsi otázku, je tedy zbytečné a hloupé děkovat za odpověď.

Odpovědět  |   | 
georg9  |  02. 04. 2019 07:16

Tak proč se ozýváš.Pitomče

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  01. 04. 2019 12:08

A to já se zeptám. Je to ve skutečnosti tak hnusný jako na fotkách ?

Odpovědět  |   | 
ikszet  |  01. 04. 2019 14:52

mě to přijde hnusný i ve skutečnosti - viděl jsem na testovacích jízdách okolo MB

Odpovědět  |   | 

Pokud se dá koupit auto s atmosférou ( žádné OPF,turbo) i koženým volantem a litými koly, vůbec bych o šáde za tuto cenu neuvažoval.
https://www.automodul.cz/kia-cee-d-novinka-1-4-cvv... ...

Toyota Auris TS HSD 2018 a Škoda Fabia III Combi 2015

Odpovědět  |   | 
a  |  01. 04. 2019 12:27

1. „Vůz je nepřetržitě online.“
A jak se za to platí?
Platím za data nějaké jedné firmě, kterou stanoví Škoda?
Kolik platím?
Můžu to odmítnout a být offline?

2. Má auto otevírací panoramatické střešní okno nebo jen pevnou skleněnou střechu?

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 04. 2019 15:07

1950 Kč ročně.Střechu nevím.

Odpovědět  |   | 

já se zeptám tak, může si tam dát majitel svoji simku? Nebo řečeno, může se auto přihlásit na simku přes BT pomocí telefonu? Ta cena se mně jeví dost na český poměry.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 04. 2019 18:21

Měla být být e-sim,takže svoji si tam nedáš.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 04. 2019 07:07

Odmítnout to nemůžeš, je to povinné.

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  01. 04. 2019 12:36

Jaký máte názor na název auta, když pod názvem scala se dá koupit toaletní papír, nebo záchodová mísa?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 04. 2019 12:59

Spoustē lidí tady by se líbila auta z Indie.Nemají NCAP takže auta nemusí mít airbagy,výztuhy,radary,čidla a pro co nejnižší cenu i zbytečnosti ala klima,centrál,el okna.Pak by i scala mohla stát pod 200tisíc.

Odpovědět  |   | 
vyslechtena slechticna  |  01. 04. 2019 13:20

Ale to jste jeste rozhazovacny! Auta z Indie urcite nemusi mit ani karoserii, ani motor a ani podvozek. Nepochybuji ovsem, ze takve auto by Skoda za 200 tisic prodavala velice rada. Byl by to jiste prodejni trhak.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 04. 2019 13:35

Jo podvozek MQB by nemusel být ale obyčejný a 1l tříhrnek bez turba,bez posilovače by těch 200dalo.Věřím tomu.Tak by z toho byla výbava favorita-felicie.

Odpovědět  |   | 
Audis  |  01. 04. 2019 21:05

Bez karoserie nemají na čem držet kola a motor.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  01. 04. 2019 13:46

Zkuste se vžít do váhavců, kteří chtějí koupit poslední skladovky rapidu spaceback a pokuste se tyto vozy srovnat - vnitřní prostor, podvozek, motor (rozdíl motorů TSI 81kW u rapidu vs. 85 kW u Scaly).

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 04. 2019 14:08

Motorovē to bude stejně ale podvozek bude mít narozdíl od rapidu.Jen menší kufr a vyšší cena.Dacia začíná pod 200t bez výbavy a kdo nemá na Škodu bere tohle.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 04. 2019 07:09

Podvozek a prostor bude o třídu lepší u Scaly. Prostorově je uvnitř rozhodně větší, než Spaceback, tak o 4-5 cm na šířku. Podvozek modernější, vyspělejší, Rapid je strašný kostitřas.

Odpovědět  |   | 
olsztyn  |  01. 04. 2019 14:11

Zeptám se na tvrdost podvozku ve srovnání se stejně motorizovanou Octavií. Díky

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  01. 04. 2019 14:30

nevidel som to auto nazivo, len z fotografii a subjektivne ked to vidim zhodnotim ze to je nova Fabia Combi. Viem ze v nejakych YT magazinoch to je vacsie ale v tej zelenej to vypada ako dalsi fcl fabie combi.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  01. 04. 2019 14:36

Vyjede to prudké stoupání (12 %) na trojku se zapnutou klimatizací ??

Odpovědět  |   | 
Verny  |  01. 04. 2019 14:53

S motorem 1,6 TDi má být pojen manuální 6-ti kvalt což by motoru mohlo znatelně prospět. Jak jsou odstupňované kvalty ve srovnání s 1,6 TDI Rapid 5 kv. a Scala 6 kv. Bude motor 1,5 TSi i s manuálem? Nebo se sním vůbec nepočítá.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 04. 2019 15:06

1.5 TSI 110 KW s 6.st. manuálem bude od 34KT/19.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  01. 04. 2019 15:09

Dík.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  01. 04. 2019 15:08

Půjde někdy kombinovat Zimní paket II s vyhřívaným čelním sklem ?

Odpovědět  |   | 
Michal  |  01. 04. 2019 15:23

Proč Scalu a ne Golf? Vyjma ceny, která také není nijak propastná.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  01. 04. 2019 16:24

U toho bych řekl, že hraje jednoznačně ve prospěch scaly celkový prostor. Je to spíš takový polokombík, než hatch.

Odpovědět  |   | 
Q  |  01. 04. 2019 15:34

1) Jsou v TP u verzí se 17" a 18" koly povoleny širší pneumatiky než 205/50 R17 a 205/45 R18, které uvádí katalog?
2) Jsou v TP u verzí s 16" ocelovými koly povoleny i jiné pneumatiky než 195/60 R16, které uvádí katalog?
3) V ceníku je uvedená možnost jak dojezdové, tak neplnohodnotné rezervy. Jaké jsou jejich rozměry?
4) Je u testovaných aut v příplatkové výbavě tažné zařízení, nebo příprava na tažné zařízení? Jaká je u nich (včetně těch bez tažného i přípravy) povolená hmotnost přívěsu?
5) Jak se u Climatronicu regulují otáčky ventilátoru, když chybí ovládací kolečko?
6) Umí základní klimatizace udržovat teplotu v interiéru, jako to kdysi uměl Climatic?
7) Zadní tlumič výfuku je umístěn podélně, nebo napříč?
8) Mají kapota a podběhy tlumicí materiály?
9) Mají všechny výbavy čidlo hladiny kapaliny ostřikovačů?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  01. 04. 2019 16:57

Jak jezdí VW POLO?....TVL...

Odpovědět  |   | 
Jan  |  01. 04. 2019 17:58

1) jak funguje adaptivní tempomat? Umí zastavit a stát? Nebo jako v OCT nutí řidiče po zastavení seslepnout brzdu?

2) pamatuje si stala nastavení podvozku a virtuálního kokpitu i po vypnutí/zapnutí zapalování? Nebo jako OCT se vždy resetuje do normalu a základního pohledu s 2 budiky?

Odpovědět  |   | 
DZARDINO  |  01. 04. 2019 18:52

Většina firemních zákazniků na tohle auto dostane fletovou slevu 25% a více. A proto obyčejný zákazník, to má pak drahý jak sviňa. Auto je to zajímavé, ale drahé a koukám že bez možnosti pořádného motoru. Nutno uznat, že je tohle skoro u všech....nějak silnější motor by si to zasloužilo.

Bude tedy silnější motor?

Odpovědět  |   | 
666  |  01. 04. 2019 19:52

"Ptejte se jich, co vás zajímá!"

Nezajímá nás nic...

Odpovědět  |   | 
..-  |  01. 04. 2019 20:20

Tak proč sem lezeš?

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  01. 04. 2019 19:58

mna by len zaujimalo preco to nenazvali octavia ... vsak je to to iste len to je HB nie liftback .. ale to by sme mohli zobrat tak, ze v podstate vsetky su na platforme MQB cize to iste auto len s inymi plechmi .. ok fabia je na a06

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 04. 2019 07:11

Protože to NENÍ Octavia. Jiná platforma, jiný interiér, nemůže mít 4x4. Ale to jsou věci, které tu byly napsány tisíckrát... to by si i myslitel jako ty mohl pamatovat.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  02. 04. 2019 14:40

nie je to ina platforma.. presne to iste co octavia - je to mqb

Odpovědět  |   | 
Radek  |  01. 04. 2019 20:45

LED rozdíl standardní a adaptivní... Díky

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  01. 04. 2019 21:43

Dá se v autě souložit?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  01. 04. 2019 21:56

Nedá, podvozek to nevydrží, je to jen škodovka, ale v 70 letech z babičkou by to mohlo vydržet.

Odpovědět  |   | 
..-  |  02. 04. 2019 06:14

Tím tvým pomlouváním škodovky jenom dokazuješ, že nejseš původní JirkaX. Ale ubožák, který se za něj vydává. A gramatikou to vždy dorazíš.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  02. 04. 2019 16:20

Pomlouvat škodovku nejde, ta se pomlouvá sama.

Odpovědět  |   | 
Výhled přes okno  |  01. 04. 2019 23:04

Zdravím, prosím o Váš názor na má zklamání.
Ve SCALE i KAMIQU jsem seděl na Ženevském autosalonu, ale nám v obou vozech stejný problém, protože rád sedím v autě vysoko. Při výšce 188cm a nastavení sedačky na horní doraz mi schází cca 5cm v horní části okna do dobrého výhledu (místo pod střechou O.K). Nechápu proč, když v jiných modelech ŠKODA při tomto nastavení mi vše přijde O.K. Přitom například KAMIQ je papírově rozměrově srovnatelný se Škodou YETI. Mám dvě vysvětlení. Možná se dají sedačky nastavit fakt o hodně výše než v jiných modelech, nebo je jinak řešený prostor střechy nad horním oknem, kam se nově může shrnovat zastínění střešního okna, i když není osazené. Věřím, že 99% řidičů tento problém nebude řešit. Děkuji za Váš názor a jsem s pozdravem.

Odpovědět  |   | 
Verny  |  02. 04. 2019 07:13

V tomto případě škoda myslela i na následující majitele, tedy druhého, třetího až X-tého. Auta škoda jsou tak kvalitní že předpokládaná životnost je 50 let a 1 500 000 najetých km bez poruch pro motor 1,0 TSi, pro diesely je hranice posunuta ještě o 500 000 km dál. Naše populace se zvyšuje průměrným tempem 3 cm za 10 let. Za 50 let to bude 15 cm a to už by nové škodovky nemusely nárokům na výšku stačit. Chápu že jste rozčilen chybějící výškou a horším rozhledem z auta, ale pro budoucí generace musíte něco málo překousnout. S autem třeba jednou bude jezdit váš vnuk a určitě byste si nepřál, aby se při projetí každé díry mlátil hlavou o strop.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 04. 2019 07:13

Když už to budete testovat, zkuste změřit skutečné rozměry kufru, včetně rozměrů po sklopení sedaček. Všichni se ohání litry, ale prostá délka a šířka jsou věci, které nechtějí napsat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  02. 04. 2019 08:09

Komentar k clanku

"Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!"

Chyba pod nim diskusia. Asi preto, ze ide o reklamny clanok.

"U Scaly prostě tak nějak tušíte, že to bude dobré a pohodové auto."
"Pocit za volantem a vazba v řízení mi ale spíš připomněla Audi A1 Sportback"
"Vždyť má delší rozvor než Rapid či Golf a kokpit je uspořádán tak, aby neomezoval nejenom řidiče, ale ani zbytek posádky.
"Vždyť má hydraulické silentbloky jako větší a dražší Octavia a ty umějí dělat divy."
"limity Scaly jsou daleko za tím, co je společensky přípustné. Jsme ale teprve na začátku."

Som dost stary na to, aby som si pamatal reportaze z uspechu zvazakov na letnych zemiakovych brigadach.

Mentalny komunizmus kombinovany s zurnalistickou neschopnostou je stale zivy.

Odpovědět  |   | 
Jan Jára  |  02. 04. 2019 12:15

Ctrl C+V z PR materiálů od chlebodárce, které ráno přistály v redakci. Nic víc, nic míň.

Odpovědět  |   | 
otto II.  |  02. 04. 2019 12:12

Vláďa a Klárka testují, Honzík na to přísným zrakem zástupce PR VAG dozírá. Perfektní spolupráce koncernové redakce, moc se všichni těšíme na nezávislý test jedné z převratných novinek v historii světového automobilismu!

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 04. 2019 16:26

A to ještě Škodovka kopíruje od konkurence, hlavně od Hyudae. Akorát tu spolehlivost nějak nemohou z kopírovat.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 04. 2019 18:20

Mám octu od nova žádnou predvadecku přes 4roky jen 60tkm a šlape bez jediný chybičky.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 04. 2019 18:56

60 000 km, to si z nás děláš srandu? to zvládne i tříkolka bez poruchy.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 04. 2019 19:18

Nereaguj na něj, jenom se tu pod mojí přezdívkou snaží vyvolávat hádky. Je to takový jednodušší individuum, ale pozná se podle gramatiky. Pochybuji že absolvoval celou základku.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 04. 2019 20:48

A navíc musí jezdit Škodovkou tak má mindrák.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  02. 04. 2019 20:56

Jseš opravdu blb.

Odpovědět  |   | 
Bureš.  |  02. 04. 2019 20:55

Už toho nech ty úchyle, jsi už trapný.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  03. 04. 2019 10:37

Scala vypadá dobře a ostatní budou jen závidět její prodeje.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  02. 04. 2019 19:36

Tak 30km okreska plus město Plauen a 3 krát parkujici Hyundai a jeden jel za mnou a kolikrát jela škoda psát radši nebudu.Michal je mé jméno ty druhý šašku nè přezdívka.Jasný je že pokuď ty auta nejezdí tak jsou v J.D Power v popředí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster