Vláďa a Klára testují Škodu Scala. Ptejte se jich, co vás zajímá!

74 komentářů

Michal
2. dubna • 19:36

Tak 30km okreska plus město Plauen a 3 krát parkujici Hyundai a jeden jel za mnou a kolikrát jela škoda psát radši nebudu.Michal je mé jméno ty druhý šašku nè přezdívka.Jasný je že pokuď ty auta nejezdí tak jsou v J.D Power v popředí.

otto II.
2. dubna • 12:12

Vláďa a Klárka testují, Honzík na to přísným zrakem zástupce PR VAG dozírá. Perfektní spolupráce koncernové redakce, moc se všichni těšíme na nezávislý test jedné z převratných novinek v historii světového automobilismu!

JirkaX
2. dubna • 16:26

A to ještě Škodovka kopíruje od konkurence, hlavně od Hyudae. Akorát tu spolehlivost nějak nemohou z kopírovat.

Michal
2. dubna • 18:20

Mám octu od nova žádnou predvadecku přes 4roky jen 60tkm a šlape bez jediný chybičky.

JirkaX
2. dubna • 19:18

Nereaguj na něj, jenom se tu pod mojí přezdívkou snaží vyvolávat hádky. Je to takový jednodušší individuum, ale pozná se podle gramatiky. Pochybuji že absolvoval celou základku.

Bureš.
2. dubna • 20:55

Už toho nech ty úchyle, jsi už trapný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
3. dubna • 10:37

Scala vypadá dobře a ostatní budou jen závidět její prodeje.

JirkaX
2. dubna • 20:48

A navíc musí jezdit Škodovkou tak má mindrák.:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
2. dubna • 20:56

Jseš opravdu blb.

JirkaX
2. dubna • 18:56

60 000 km, to si z nás děláš srandu? to zvládne i tříkolka bez poruchy.

Joe Doe
2. dubna • 8:09

Komentar k clanku"Poprvé za volantem Škody Scala 1.0 TSI: Golf z Boleslavi má dobře našlápnuto!"Chyba pod nim diskusia. Asi preto, ze ide o reklamny clanok."U Scaly prostě tak nějak tušíte, že to bude dobré a pohodové auto."
"Pocit za volantem a vazba v řízení mi ale spíš připomněla Audi A1 Sportback"
"Vždyť má delší rozvor než Rapid či Golf a kokpit je uspořádán tak, aby neomezoval nejenom řidiče, ale ani zbytek posádky.
"Vždyť má hydraulické silentbloky jako větší a dražší Octavia a ty umějí dělat divy."
"limity Scaly jsou daleko za tím, co je společensky přípustné. Jsme ale teprve na začátku."Som dost stary na to, aby som si pamatal reportaze z uspechu zvazakov na letnych zemiakovych brigadach.Mentalny komunizmus kombinovany s zurnalistickou neschopnostou je stale zivy.

Jan Jára
2. dubna • 12:15

Ctrl C+V z PR materiálů od chlebodárce, které ráno přistály v redakci. Nic víc, nic míň.

mpolan
2. dubna • 7:13

Když už to budete testovat, zkuste změřit skutečné rozměry kufru, včetně rozměrů po sklopení sedaček. Všichni se ohání litry, ale prostá délka a šířka jsou věci, které nechtějí napsat.

Výhled přes okno
1. dubna • 23:04

Zdravím, prosím o Váš názor na má zklamání.
Ve SCALE i KAMIQU jsem seděl na Ženevském autosalonu, ale nám v obou vozech stejný problém, protože rád sedím v autě vysoko. Při výšce 188cm a nastavení sedačky na horní doraz mi schází cca 5cm v horní části okna do dobrého výhledu (místo pod střechou O.K). Nechápu proč, když v jiných modelech ŠKODA při tomto nastavení mi vše přijde O.K. Přitom například KAMIQ je papírově rozměrově srovnatelný se Škodou YETI. Mám dvě vysvětlení. Možná se dají sedačky nastavit fakt o hodně výše než v jiných modelech, nebo je jinak řešený prostor střechy nad horním oknem, kam se nově může shrnovat zastínění střešního okna, i když není osazené. Věřím, že 99% řidičů tento problém nebude řešit. Děkuji za Váš názor a jsem s pozdravem.

Verny
2. dubna • 7:13

V tomto případě škoda myslela i na následující majitele, tedy druhého, třetího až X-tého. Auta škoda jsou tak kvalitní že předpokládaná životnost je 50 let a 1 500 000 najetých km bez poruch pro motor 1,0 TSi, pro diesely je hranice posunuta ještě o 500 000 km dál. Naše populace se zvyšuje průměrným tempem 3 cm za 10 let. Za 50 let to bude 15 cm a to už by nové škodovky nemusely nárokům na výšku stačit. Chápu že jste rozčilen chybějící výškou a horším rozhledem z auta, ale pro budoucí generace musíte něco málo překousnout. S autem třeba jednou bude jezdit váš vnuk a určitě byste si nepřál, aby se při projetí každé díry mlátil hlavou o strop.

Jouda
1. dubna • 21:43

Dá se v autě souložit? B-]

JirkaX
1. dubna • 21:56

Nedá, podvozek to nevydrží, je to jen škodovka, ale v 70 letech z babičkou by to mohlo vydržet.

..-
2. dubna • 6:14

Tím tvým pomlouváním škodovky jenom dokazuješ, že nejseš původní JirkaX. Ale ubožák, který se za něj vydává. A gramatikou to vždy dorazíš. :-D

Bureš.
2. dubna • 16:20

Pomlouvat škodovku nejde, ta se pomlouvá sama.:-D

Radek
1. dubna • 20:45

LED rozdíl standardní a adaptivní... Díky

OnlyTruth
1. dubna • 19:58

mna by len zaujimalo preco to nenazvali octavia ... vsak je to to iste len to je HB nie liftback .. ale to by sme mohli zobrat tak, ze v podstate vsetky su na platforme MQB cize to iste auto len s inymi plechmi .. ok fabia je na a06

mpolan
2. dubna • 7:11

Protože to NENÍ Octavia. Jiná platforma, jiný interiér, nemůže mít 4x4. Ale to jsou věci, které tu byly napsány tisíckrát... to by si i myslitel jako ty mohl pamatovat.

OnlyTruth
2. dubna • 14:40

nie je to ina platforma.. presne to iste co octavia - je to mqb

666
1. dubna • 19:52

"Ptejte se jich, co vás zajímá!"Nezajímá nás nic...:-D

..-
1. dubna • 20:20

Tak proč sem lezeš?

DZARDINO
1. dubna • 18:52

Většina firemních zákazniků na tohle auto dostane fletovou slevu 25% a více. A proto obyčejný zákazník, to má pak drahý jak sviňa. Auto je to zajímavé, ale drahé a koukám že bez možnosti pořádného motoru. Nutno uznat, že je tohle skoro u všech....nějak silnější motor by si to zasloužilo. Bude tedy silnější motor?

Jan
1. dubna • 17:58

1) jak funguje adaptivní tempomat? Umí zastavit a stát? Nebo jako v OCT nutí řidiče po zastavení seslepnout brzdu?2) pamatuje si stala nastavení podvozku a virtuálního kokpitu i po vypnutí/zapnutí zapalování? Nebo jako OCT se vždy resetuje do normalu a základního pohledu s 2 budiky?

Assasin
1. dubna • 16:57

Jak jezdí VW POLO?....TVL...

Q
1. dubna • 15:34

1) Jsou v TP u verzí se 17" a 18" koly povoleny širší pneumatiky než 205/50 R17 a 205/45 R18, které uvádí katalog?
2) Jsou v TP u verzí s 16" ocelovými koly povoleny i jiné pneumatiky než 195/60 R16, které uvádí katalog?
3) V ceníku je uvedená možnost jak dojezdové, tak neplnohodnotné rezervy. Jaké jsou jejich rozměry?
4) Je u testovaných aut v příplatkové výbavě tažné zařízení, nebo příprava na tažné zařízení? Jaká je u nich (včetně těch bez tažného i přípravy) povolená hmotnost přívěsu?
5) Jak se u Climatronicu regulují otáčky ventilátoru, když chybí ovládací kolečko?
6) Umí základní klimatizace udržovat teplotu v interiéru, jako to kdysi uměl Climatic?
7) Zadní tlumič výfuku je umístěn podélně, nebo napříč?
8) Mají kapota a podběhy tlumicí materiály?
9) Mají všechny výbavy čidlo hladiny kapaliny ostřikovačů?

Michal
1. dubna • 15:23

Proč Scalu a ne Golf? Vyjma ceny, která také není nijak propastná.

Marek
1. dubna • 16:24

U toho bych řekl, že hraje jednoznačně ve prospěch scaly celkový prostor. Je to spíš takový polokombík, než hatch.

Dix_
1. dubna • 15:08

Půjde někdy kombinovat Zimní paket II s vyhřívaným čelním sklem ?

Verny
1. dubna • 14:53

S motorem 1,6 TDi má být pojen manuální 6-ti kvalt což by motoru mohlo znatelně prospět. Jak jsou odstupňované kvalty ve srovnání s 1,6 TDI Rapid 5 kv. a Scala 6 kv. Bude motor 1,5 TSi i s manuálem? Nebo se sním vůbec nepočítá.

Dix_
1. dubna • 15:06

1.5 TSI 110 KW s 6.st. manuálem bude od 34KT/19.

Verny
1. dubna • 15:09

Dík.

Lord Owl
1. dubna • 14:36

Vyjede to prudké stoupání (12 %) na trojku se zapnutou klimatizací ??

kolkyno
1. dubna • 14:30

nevidel som to auto nazivo, len z fotografii a subjektivne ked to vidim zhodnotim ze to je nova Fabia Combi. Viem ze v nejakych YT magazinoch to je vacsie ale v tej zelenej to vypada ako dalsi fcl fabie combi.

olsztyn
1. dubna • 14:11

Zeptám se na tvrdost podvozku ve srovnání se stejně motorizovanou Octavií. Díky

Radek
1. dubna • 13:46

Zkuste se vžít do váhavců, kteří chtějí koupit poslední skladovky rapidu spaceback a pokuste se tyto vozy srovnat - vnitřní prostor, podvozek, motor (rozdíl motorů TSI 81kW u rapidu vs. 85 kW u Scaly).

mpolan
2. dubna • 7:09

Podvozek a prostor bude o třídu lepší u Scaly. Prostorově je uvnitř rozhodně větší, než Spaceback, tak o 4-5 cm na šířku. Podvozek modernější, vyspělejší, Rapid je strašný kostitřas.

Michal
1. dubna • 14:08

Motorovē to bude stejně ale podvozek bude mít narozdíl od rapidu.Jen menší kufr a vyšší cena.Dacia začíná pod 200t bez výbavy a kdo nemá na Škodu bere tohle.

Michal
1. dubna • 12:59

Spoustē lidí tady by se líbila auta z Indie.Nemají NCAP takže auta nemusí mít airbagy,výztuhy,radary,čidla a pro co nejnižší cenu i zbytečnosti ala klima,centrál,el okna.Pak by i scala mohla stát pod 200tisíc.

vyslechtena slechticna
1. dubna • 13:20

Ale to jste jeste rozhazovacny! :-D Auta z Indie urcite nemusi mit ani karoserii, ani motor a ani podvozek. Nepochybuji ovsem, ze takve auto by Skoda za 200 tisic prodavala velice rada. Byl by to jiste prodejni trhak.B-]

Audis
1. dubna • 21:05

Bez karoserie nemají na čem držet kola a motor.

Michal
1. dubna • 13:35

Jo podvozek MQB by nemusel být ale obyčejný a 1l tříhrnek bez turba,bez posilovače by těch 200dalo.Věřím tomu.Tak by z toho byla výbava favorita-felicie.

k.ik
1. dubna • 12:36

Jaký máte názor na název auta, když pod názvem scala se dá koupit toaletní papír, nebo záchodová mísa?

a
1. dubna • 12:27

1. „Vůz je nepřetržitě online.“
A jak se za to platí?
Platím za data nějaké jedné firmě, kterou stanoví Škoda?
Kolik platím?
Můžu to odmítnout a být offline?2. Má auto otevírací panoramatické střešní okno nebo jen pevnou skleněnou střechu?

mpolan
2. dubna • 7:07

Odmítnout to nemůžeš, je to povinné.

Dix_
1. dubna • 15:07

1950 Kč ročně.Střechu nevím.

petr r. (petrumr)
1. dubna • 18:15

já se zeptám tak, může si tam dát majitel svoji simku? Nebo řečeno, může se auto přihlásit na simku přes BT pomocí telefonu? Ta cena se mně jeví dost na český poměry.

Dix_
1. dubna • 18:21

Měla být být e-sim,takže svoji si tam nedáš.

Jan Richtr
1. dubna • 12:23

Pokud se dá koupit auto s atmosférou ( žádné OPF,turbo) i koženým volantem a litými koly, vůbec bych o šáde za tuto cenu neuvažoval.
https://www.automodul.cz/kia-cee-d-novinka-1-4-cvv... ... :-D

Milhaus
1. dubna • 12:08

A to já se zeptám. Je to ve skutečnosti tak hnusný jako na fotkách ?

ikszet
1. dubna • 14:52

mě to přijde hnusný i ve skutečnosti - viděl jsem na testovacích jízdách okolo MB

Turbofan
1. dubna • 11:59

Nezajima me o tomto aute nic.
Diky za odpoved.

georg9
2. dubna • 7:16

Tak proč se ozýváš.Pitomče

pirate
1. dubna • 13:13

Nepoložil jsi otázku, je tedy zbytečné a hloupé děkovat za odpověď.

Jirka.
1. dubna • 11:31

Je mi do pláče co se nabízí za auta a motory.

Arbitr
1. dubna • 11:59

Každý si může vybrat co chce. I30 s 1.4t skladovka za 420tis. Natáhlá fabie nepůjde pod 360tis. Možná by šlo zmínit i Megana co já vím. Výběr zatím je.

Jirka.
1. dubna • 12:15

A co velkoobjemové atmosféry peti metrové auto, s mechanickou uzávěrkou diferenciálu a kus železa. Není v Evropě ne.

quirmsky kozaq
1. dubna • 12:17

Myslite nejaky 6 litrovy 12 valec? :-D

Jirka.
1. dubna • 17:38

Nějaký slušný hemicko mám ho vybraný, už jen v květnu 2.5 se dozvím jestli si ho budu už moct během pár měsíců dovolit nebo ne.

quirmsky kozaq
1. dubna • 11:31

A ona ta Scala skutecne jezdi? :-D

pirate
1. dubna • 13:12

Skutečně jezdí.

verzi combi by byla super
1. dubna • 11:30

verzi combi s naftou do 300.000 kc bych bral kdyby byla :-)

Marek
1. dubna • 13:37

Pro vás budou mít jednoduchou radu. Bud si koupit Dacii, nebo vydělávat více peněz :))

Brutus
2. dubna • 20:49

Dacia je stokrát lepší než tenhle načančanej křáp na podvozku Ibizi a Pola bez motoru. Za tyhle prachy má špičkový 4x4 Duster v 150 k novém motu v plné vybavenosti. Nebo super Logan mcv

JirkaX
3. dubna • 18:15

Rozumný člověk to ví, ale Česká ovce musí mít Škodovku, protože v televizi říkali že je nejlepší.:-P

vyslechtena slechticna
1. dubna • 14:20

Nejlepe kombinace obojiho.

D
1. dubna • 13:09

mě by zajímalo jestli Vláďa a Klára spolu spí..děkuji

georg9
2. dubna • 7:15

Debile-kolik ti je let

petr r. (petrumr)
1. dubna • 16:50

mně by zase zajímalo, jestli spolu šukají. Asi když spolu jsou v chorvatsku, tak spolu spí, ale jestli zkouší polohy i na kapotě natož ve vnitřku, jak potahy jsou odolné proti tělesným tekutinám, mají upravu třeba du-pont jak u francouzů?

pacho
1. dubna • 20:08

ďalší pomätenec, kto si nekúpi škodu, je socka, to je už staré daj niečo lepšie.

pacho
1. dubna • 20:09

hops, trocha sa nepodarilo, malo to byť na Mareka.

Doporučujeme

Články odjinud