Škoda rozšiřuje nabídku Karoqu. V prodeji už je nová nejvýkonnější verze

61 komentářů

Fish
13. listopadu • 13:05

Mám Toyotu Tundru 386 HP:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Miroslav Veselý
6. listopadu • 9:54

Pěkná cenovka za 2.0 diesel. Že se nestydí. Tohle koupí opravdu jen člověk co neví co s penězma. Díky bohu za svého Tuscona, to je alespoň pořádné auto a né jak ty rádoby SUV od škodovky.

Milhaus
4. listopadu • 18:24

Je vaše auto totální sračka bez výbavy ? A není to Škoda ?

Varhaník z kostela
2. listopadu • 15:39

Kdo si do takového auta koupí 1.0? Takže logicky bude chtít silnější a to je 1.5 a hned jsme o 100 tis úplně jinde. No nekup to. Kdo do toho jde?

Kalimar
5. listopadu • 19:01

Jak se tam naháže trochu slušnější výbava, která by měla v tomhle autě prostě být, tak jsme na částce skoro 750tis, jak bylo řečeno výše, což je na KAROQa docela dost.

Malina
6. listopadu • 18:49

Rozumně smýšlející člověk se poohlédne po něčem jiném co je ve stejné výbavě cenově úplně jinde, asi tak.

Šácha Pavel
1. listopadu • 9:15

Motorizace zůstaly v nabídce Škody stále stejné 1.6 TDi a 1.0 TSi a je listopad, než se údajně nové varianty dostanou na prodej, tak je další měsíc pryč a pak další 3 měsíce, než samotné auto dostanete ve výbavě, kterou chcete. Pro mě je každopádně tohle auto velikostí nepoužitelné.

E15
1. listopadu • 13:52

Jestli má Karoq v něčem plus, pak ve využití prostoru v podélném směru. Na to, jak je to suvéčko (sválně nepíšu auto, protože ve světě suv vychází poměr vnitřního prostoru k vnějším rozměrům vozidla poněkud jinak, resp. hůře) krátké, je v podélném směru (myšleno od pedálu plynu po páté dveře) docela místa opravdu hodně a jako bonus jsou pak posuvné zadní sedačky. V příčném směru pak např. velikost kufru naráží na problém platformy MQB, že jakkoliv velké auto (od Fabie po Kodiaqa) má mezi podběhy jenom metr, což je u aut širokých pomalu dva metry docela blamáž...

Jan
1. listopadu • 10:23

Kufr je velky dostatecne, ale octavka ma vetsi. Uvnitr mista vepredu dost, akorat blby stredovy panel a vzadu staci, spis jsou hrozne ty zadni sedacky, tam dlouho nikdo nevydrzi.

Jack
1. listopadu • 8:57

Já si myslel, že Karoq je levnější varianta koodiaka ale tímhle tempem to bude cenově stejný :-/

XYZ
31. října • 9:15

Doporučuju srovnat Karotku s Kia Sportage. Ta je o 10 cm delší a má o 8 cm větší rozvor. Za třičtvrtě milionu (benzín, automat, 4x4) vám nabídne o 1" větší kola, silnější motor (110 vs 130 kW). Podrobné srovnání infotainmentů, asistentů atd. se mi nechce studovat, protože Škoda si do půlmetrového seznamu výbavy píše i poklady jako "Kotoučové brzdy zadní", "Přídavná odrazka (dveře)" nebo "Schránka na brýle". Divím se, že nezdůrazňují i hodiny na palubovce, to ve stodvacítkách taky nebyl standard.

E15
31. října • 10:04

Je fakt, že za cenu Karoqu už je i RAV4 Hybrid (zřejmě i ta nová od jara 2019) a ta je taky někde jinde.

Luboš
31. října • 17:44

Přesně, skoro nejlepší výbava Executive, 2.0 se 152k a pohonem 4x4 !!! za 799 tis. eď jsem se díval do ceníku. Jasně, vyprodávají zásoby a dělají si prostor pro nový model, ale i v době prodeje se pohybovala nejdražší verze hybrid okolo 900 tis.

E15
31. října • 18:06

jsem zvědavý kolik bude stát RAV4 2019 4x4 hybrid 222HP !!!... Doufám, že v nějaké levnější verzi (měly by snad být i levnější verze, když to bude prakticky jediná motorizace - nehybrid 2.0 má přijít až později) se i ta nová do cca 800tis vejde :-)

Luboš S.
31. října • 9:31

Zkoušel jsem porovnat i s Tucsonem, věř, že jak sáhneš do přípatkový výbavy, Karoq letí rychle vzhůru. Např. Tucson vs Karog (plná výbava, vybíral jsem pouze stejné možnosti výbavy, nejsilnější motor) - Tucson 959 000,- Kč., Karog 1 080 000,- Kč, což je docela slušný rozdíl, problém nastane v momentě, kdy jde člověk auto koupit. Zatím co na Tucsona dostaneš slevu (počítam že nebude problém min. 50 tisíc + bonus za výkup stávajícího vozu), na Karoq ti nedají skoro nic. Prostě nemusí, poptávku mají obrovskou, nemají důvod (vím to osobně, poptával jsem, když jsem vybírat auto). Takže ve výsledku koupíš Tucsona pod 900 tis., Karoqa +- za ceník. U Kia se Sportage to bude podobný. A to ještě Sportge po faceliftu vypadá velmi zajímavě.

Jan
31. října • 11:09

Karoq ve vybave style 110kw automat benzin + nejaka parkovaci kamera a podobne komfortni vychytavky za priblizne 750 tisic, ted jsem na to koukal. To nevim co vse bych tam musel narvat, abych za to dal milion, asi kazdou hovadinu, ale nerikam ze to neni hodne penez.

Luboš
31. října • 17:39

Tak to je divné, když v konfigurátoru kliknu 110kw benzín 1,5 v AT, rovnou mi skočí cena na 750 tis. a to jsem ani nepřidal žádnou nadstandartní výbavu a musim se spokojit s bílou barvou. A i za hlavový airbagy si musim připlatit, to samý za další bezpečnostní prvky. A když nechci benzín a chci naftu a AT, tak začínam na 865 tis. v bílý základní barvě na 17" kolech. Tak to ani náhodou, to je plno jiných hezčích a vybavenějších aut na trhu.

Jan
1. listopadu • 6:30

Ta nafta je strasne draha. Bral jsem cenu z ceniku, ale pres milion to porad neni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luboš S.
1. listopadu • 15:34

Stačilo naklikat věci, který mám v autě, jako kožený sedačky, hlídání mrtvýho úhu, sledování průhů, čtení značek apod., panorama střecha, 5. elektrický dvěře, 19" kola a pár drobností a milion to přestřelí ani nevíš. Konfigurátor vlastně končí na 1 183 800 Kč, ale to už tam je spousta blbostí, který člověk ani nevyužije.

Jan
1. listopadu • 19:06

No prave, je tam uz spousta veci ktere clovek ani nepouziva nebo malo, ze se bez nich vetsina obejde. Ale verim ze se to da vysroubovat az na takovou cenu, ale to jste vzal diesel v automatu ne? Ted koukam ze scout je za 780 tisic v ceniku, to je sileny :D Ale na druhou stranu pokud clovek nebaziruje na kazde "kravine", da se priblizne za 750 tisic sestavit ve slusne vybave i motorizaci.

E15
31. října • 10:06

tak pro někoho je korejské auto pořád ještě nesnesitelné - třeba i jen kvůli jejich naprosto debilnímu marketingu.

Chupibear
31. října • 9:07

Nezdá se Vám ta cenovka trochu přemrštěná? Nemluvě o tom, že v té nejnižší výbavě opravdu nic není? Já opravdu nechápu jak si někdo může takový krám koupit, vy jo?

Lukáš Nodes
1. listopadu • 14:27

Naprostý souhlas. Na to, že škodovka nepředvádí žádné extra kousky za to opravdu chce pěkný balík! Já jednou udělal tu chybu a koupil dvojkovou octavku a už nikdy víc. Škodovku zkrátka nebrat, za ty peníze pořídite daleko lepší vozy u konkurence.

Luboš S.
31. října • 9:23

Nezdá, ona je přemrštěná. Osobně nepreferuju žádnou značku, když se mi auto a cena líbí, nemám problém koupit jakoukoli značku. Za ty peníze bych bral třeba Renault Kadjar, rozhodně se mi vzhledově líbí víc a tak kde Karoq cenově začíná tam má už Karjar i slušnou výbavu. Nebo Tucson, i když ten cenově s faceliftem trochu povyskočil, každopádně se mi vzhledově líbí rozhodně víc. Karoq mi se svým černým nárazníkem vzadu připomíná dobu ala Fabia Junior, prostě drahý auto, který vypadá levně.

Jan
31. října • 10:45

Kdyz jsem jel Kadjarem, tak to nebylo nic moc, s Dusterem se jelo lepe az na velice tuhy posilovac. Mam firemniho Karoqa tdi 110kw 4x4 v tom druhem vybavovem stupni a jede to hezky, sam bych si to ale za 700 tisic nekoupil ani nahodou. Ten cerny naraznik to kazi, mate pravdu, ale pro me povolani se hodi tak jak je i s tim cernym naraznikem. Jedine 2 veci ktere mi na nem vadi je uzke zpetne zrcatko a ze musim vypinat start stop po kazdem nastartovani, jinak slusne auto, uvidime jak bude vypadat po par letech.

E15
31. října • 10:52

Černý nárazník je OK, určitě lepší než nějaká tuzingová stříbrná hrůza (jako má třeba Karoq Scout). Stejně tak lakování všeho do barvy karoserie SUVéčkám nesvědčí, vypadají pak jako nemotorné prdel a břicho po zemi tahající krabice. Pokud se nechají některé prvky (nárazníky, prahy, lemy blatníků a pod) v černé barvě, auto to opticky odlehčí a vypadá přijatelněji ;-).

Jan
31. října • 11:17

Je to kazdeho vec co se mu libi, me ty narazniky nevadi cerne kvuli povolani a ze je to sluzebak, je to pracant, ne abych se s nim chlubil. Pokud bych se rozhodl ze bych nekdy do karoqa sel, osobne bych bral benzin v automatu ve style s naraznikama v barve.

Petan
31. října • 0:06

Nikdy jsem Škodovku nemusel, až jsem neodolal a koupil zánovní Octavii 1.2Tsi. nikdy už nechci jít do ničeho jiného než do Škody a Karoq v 1.5tsi ve spojení se 7° automatem jezdi perfektně. Posklebove, co píšou na diskuzích co jedna baba povídala ať si zajdou k dealerovi a svezou se. Chce to zkusit i s 1.0 TSI, protože jede velmi dobře. Chce to také porovnat jete škodovky se srejne starými konkurenty.treba i 30 je se stejnými km a roky totální krap. To samé je třeba Mazda, ano, slusnej Japonec, ale něco mu chybí. Vím, že mě ukamenujte, ale kritici škodovek by se měli projet všemi typy a pak komentovat. A cena? Škoda si cenu stále bude držet.

Mirek
31. října • 18:18

A s čímpak jsi jezdil doteď, že ti z 1.2 tsi spadla čelist? Občas s Ocaviemi jezdím, služební auta 2.0 tdi (čtyřočka) a opravdu to nic zázračného není, je to slušné auto pro někoho, kdo považuje kufr za největší přednost auta, ale cenově přestřelené.

jirka
31. října • 19:38

od 2012 do 2014 honda accord coupe 3.0 v6 rok 1998, do 2016 honda legend 3.5 v 6 1995, 2016 2017 Jeep grand cherokee 3.1 TDI rok 2000 a rok jsem bez papiru.

Luboš S.
31. října • 9:14

Ono pokud člověk nevyzkouší nic silnějšího, tak se mu jeho stávající auto zdá super. Pak sedne do auta se silnějším motorem a když se vrátí zpátky, najednou zjistí, že to tak skvěle vlastně nejezdí. Já měl do teď 1,6 atmosféru se 135k, liboval jsem si, jak to jezdí, že nemůže být lepší, teď mám naftu 2.0 se 185k (krouťák 400Nm) a to je úplně jiná liga. Hlavně když jedeme naložený plný auto, tam jsou pak parametry motoru zdát nejvíc. A to platí hlavně u motorů 1.2 Tsi a podobně.

jirka
31. října • 12:25

ona ta fabie nebo cocta v zdadu málo místa, trestanecká lavice, v zatáččce fábka nedržela, spotřeba eco kolem šesti sám plnej kotel sám 9 litrů. a na každý díře to mlátilo do podvozku no fuj. fabia ve předu já řidič strašně nepohodlná úzká sedačka hrůza. Maximálka prej cca 170 nebo 180 už nevím, tacho jsem se dostal na 160 a konec mrtvola. A ještě to trvalo to roztahat.

Ivan
2. listopadu • 9:44

A co by jste chtěl od malého městského auta? V sérii to jako Hot-hatch nenabízí nikdo a třeba Renault a nejen on má základní motor o objemu pod 1litr.

E15
31. října • 13:18

určitě píšeš o TSI a ne HTP?

jirka
31. října • 15:33

pravda. když mi ženská zbořila auto na totálku, než se vyřídila pojištovna, dostal jsem z pojištovny tento vůz na dva týdny. tsi fábka. Jak já byl rád že šla zpátky z baráku. Když jsem ji přivezl domu soused ty voe von si koupil fabii. Málem mu spadly voči z důlku. Holt českej národ. škoda simply clever best of pro lidi co žijou ve středověku. Když se nic ne posere příští rok hummer h2.

jirka
31. října • 8:25

měl jsem půjčenou fabii 1.2 tsi tragédie. Služebně jsme s kolegy lítali jeden čas dvojková kokta taky nějaký benzín neskutečnej krumpl. fakt ne. Když jsem pak sedl do svého, ve svém jsem si připadal jak v obýváku honda accord coupe 3.0 benzín.

MV.
31. října • 7:25

Jinymi slovy obdivujete nultou generaci vozu ( tj. se kterou nikdo nemá dlouhodobou zkusenost) ktera vznikla v době kdy se vyrazne optimalizovalo na materialech... Navíc koupit ted kdyz se jim dari a nemají duvod zlevnovat tomu se myslím da rikat 'curani proti vetru'

kolemjdoucí
30. října • 21:47

To jsou ceny :-)
A to je auto s délkou 4,4m , na můj vkus malé.

E15
31. října • 10:45

Malé není, jen drahé, resp. přesnější je předražené :-).

Osel z Jetele
30. října • 19:36

Mňe vlazteneckí přýplateg ňyjag nevaďý! Zvlážď vevíročí 100 led vot založeňý republyki jevýce nešsprávný sy přyplaťyt! Složýmese na Dýzlgejt jak nanarodňý Ďývadlo!!!

Luboš
30. října • 19:29

Prodávat se budou stejně základní výbavy a motorizace, ve vyšších vybavách už je to nehorázně drahý. Tam už konkurenční auta nabízí hezčí auta za lepší peníze. Jako za nejsilnejšího Karoqa ve slušný výbavě skoro 1,1 mil.? To je mazec. Vlastnit Škodu bude za chvíli luxus.

Mirek
30. října • 21:36

Škoda musí rovněž sanovat problémy koncernu, takže je cenová politika nastavená správně. V době, kdy nestíhají vyrábět a zákazníci čekají měsíce a měsíce na svá vysněná auta, byli by hloupí nezvedat ceny :-D

Luboš S.
31. října • 9:02

To je pravda, ale ta dokola omýlaná marketingová pohádka jak nestíhají vyrábět... Když se nespokojim se skladovkou a nakonfiguruju si auto sám, tak skoro u každý značky čekám na auto min. 3 měsíce a nemusim kupovat ani super vybavený auto. Jen to všude neroztrubujou. Ono vytvořit marketingově v lidech pocit, že je o zboží neskutečný zájem je docela šikovný, nemusí pak zlevňovat a lidi to i tak kupujou, vždyť to chtějí všichni a jelikož jsou lidi zvyklý chodit s davem, prostě to koupí. Navíc co by na to řekli lidi, kdybych si koupil něco jinýho než škodovku. Sice se mi to moc nelíbí, ale všichni v okolí mi to budou chválit, tak proč ne.

E15
31. října • 10:42

No já nevím jestli je to jen pocit... Karoq je fakt zaroq a spuštění výroky Karoqu v Osnabrücku asi taky nedělali z plezíru jako marketingovou habaďůru....

jarda
30. října • 18:47

Páni,to je láce! A ty velkoobjemove motory,uplne cumim,ameriky by mohly závidět!

pirate
30. října • 18:51

Nemohly.

praotec Prejt
30. října • 18:44

Chlapi,nezanedbavate nejak ten koncern? Dneska s bidou 5 clanku,deje se neco ???

pirate
30. října • 18:51

Neděje.

Bautista
30. října • 18:38

SKODAREVUE.CZ

Audis
30. října • 17:27

Když jsem viděl ty ceny, myslel jsem že čtu článek o kodiak. Karoq není to nějaké drahé?

Radon
2. listopadu • 9:55

no je to dražší než Duster a levnější než Audi Q3. A nejen v ČR je hodně lidí, pro které je Duster drahý a Q3 levná ... takže jestli je Karoq opravdu drahý určují jen prodeje :-)

E15
31. října • 10:29

Přesně, jako cena za Kodiaq by to byla super cena, ale za poněkud pětikorunový Karoq, co má ve verzi 4x2 vzadu vlečnou nápravu? Jinak můj celkový dojem z Karoqu byl veskrze pozitivní, sympatické malé SUVčko pro důchodce, ale cena je přestřelená tak o 150tis (jako by v tom byl naprosto explicitně vidět, že je Škodovka z mainstreamu nejziskovější a ta dieselgate taky není zadarmo). Na druhou stranu by byli hloupí, kdyby prodávali levněji, když jim to lidi kupují a výroba nestíhá. :-)

osvicene vejce
30. října • 17:30

Mit skodarnu je privilegium! Vy by jste ji asi chtel za pul darma a ihned. Takove ptacky zname ... ;-)

pacho
30. října • 19:32

ešte to tu nik nenapísal, Škoda nie je pre socky, čo na to nemajú :-)

jirka
31. října • 8:20

tak tak, škoda je pro hlupáky co neví co s prachama. když si vemu třeba chci takový motor takovou karoserii, u konkurence je to lacinější když mi značka bude putna.

pirate
30. října • 18:00

Nechtěl.

pirate
30. října • 17:59

Není.

osvicene vejce
30. října • 17:04

:-D 1.0 TSI/85 kW :-D :-D :-D To skutecne nekdo kupuje na jezdeni nebo je to zamysleno jako samohybna atrapa pred garaz?

Radon
2. listopadu • 9:52

vždyť to jsou normální parametry, takové Mitsubishi ASX má stejný výkon i hmotnost a kolegyně, která s ním jezdí do práce a rozváží děti do školy si nestěžuje. Podstatné je nebýt pitomec a nekupovat si to s tímto motorem, pokud s tím autem plánujete zásobovat horskou chatu nebo tahat přívěs s motorovým člunem.

PicusJo
30. října • 21:28

Svého času jsem se bavil s docela zámožným pánem a ten řekl, že se bavil se známým proč to kupuje? A on na to: "Vždyť je to tak levný". Takže říkat: http://goo.gl/iKiiV3... takovým, že auto není investice, ale užitná věc je nošení dříví do lesa.
"KUPUJTE, NEBUDOU". :-D

Doporučujeme

Články odjinud