Škoda rozšiřuje nabídku Karoqu. V prodeji už je nová nejvýkonnější verze

SUV od Škody je nyní k dispozici s nově homologovanými motory. Potěší zájemce o zážehový motor s pohonem všech kol či nejsilnější dvoulitrový diesel.

Škoda Karoq si podobně jako celá řada modelů koncernu Volkswagen prožila velmi chudé období kolem náběhu nových homologací. Vždyť v polovině srpna zůstaly pouze motory 1.0 TSI a 1.6 TDI. V říjnu už je však nabídka bohatší, a aktuálně doplněná o další motorizace.

Jednotka 1.5 TSI doplnila nabídku dříve, nyní je k dispozici i s pohonem 4x4. Povinně tehdy vždy se sedmistupňovou převodovkou DSG a výkonnější konfigurací se 110 kilowatty. K dispozici je od verze Ambition za 689.900 korun. Na nejsilnější benzínový motor, dvoulitrové TSI, se stále v běžných verzích čeká, ovšem k dispozici je již zpět ve verzi Sportline od 839.900 korun. Nabídku dočasně opustilo litrové TSI s DSG.

Škoda Octavia RS je zpátky na scéně. S filtrem pevných částic a bez dieselu

Škoda Octavia RS je zpátky na scéně. S filtrem pevných částic a bez dieselu

Druhou novinkou je nejsilnější vznětová verze. Dvoulitrové TDI bylo už dříve k dispozici jako čtyřkolka s dvouspojkovou převodovkou. Nově, či spíše staronově ale verzi se 110 kilowatty doplňuje také varianta se 140 kilowatty. Tím mírně klesly i ceny slabších dvoulitrových dieselů.

Od verze Ambition silnější techniku pořídíte za 799.900 korun. Také to ale může být nejdražší Karoq. A to ve verzi Scout od 895.900 korun bez příplatkové výbavy.

Škoda Karoq - České ceny platné k 30. 10. 2018
Motor Cena Active Cena Ambition Cena Style Cena Sportline Cena Scout
1.0 TSI/85 kW 489.900 Kč 544.900 Kč 599.900 Kč - -
1.5 TSI/110 kW - 589.900 Kč 644.900 Kč 674.900 Kč -
1.5 TSI/110 kW DSG - 639.900 Kč 694.900 Kč 724.900 Kč -
1.5 TSI/110 kW DSG 4x4   689.900 Kč 744.900 Kč 774.900 Kč -
2.0 TSI/140 kW DSG 4x4 - - - 839.900 Kč -
1.6 TDI/85 kW 534.900 Kč 589.900 Kč 644.900 Kč - -
1.6 TDI/85 kW DSG 584.900 Kč 639.900 Kč 694.900 Kč - -
2.0 TDI/110 kW - 634.900 Kč 689.900 Kč 719.900 Kč -
2.0 TDI/110 kW 4x4 - 684.900 Kč 739.900 Kč 769.900 Kč 780.900 Kč
2.0 TDI/110 kW DSG 4x4 - 734.900 Kč 789.900 Kč 819.900 Kč 830.900 Kč
2.0 TDI/140 kW DSG 4x4 - 799.900 Kč 854.900 Kč 884.900 Kč 895.900 Kč
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků