Škoda rozšiřuje nabídku Karoqu. V prodeji už je nová nejvýkonnější verze

SUV od Škody je nyní k dispozici s nově homologovanými motory. Potěší zájemce o zážehový motor s pohonem všech kol či nejsilnější dvoulitrový diesel.

Škoda Karoq si podobně jako celá řada modelů koncernu Volkswagen prožila velmi chudé období kolem náběhu nových homologací. Vždyť v polovině srpna zůstaly pouze motory 1.0 TSI a 1.6 TDI. V říjnu už je však nabídka bohatší, a aktuálně doplněná o další motorizace.

Jednotka 1.5 TSI doplnila nabídku dříve, nyní je k dispozici i s pohonem 4x4. Povinně tehdy vždy se sedmistupňovou převodovkou DSG a výkonnější konfigurací se 110 kilowatty. K dispozici je od verze Ambition za 689.900 korun. Na nejsilnější benzínový motor, dvoulitrové TSI, se stále v běžných verzích čeká, ovšem k dispozici je již zpět ve verzi Sportline od 839.900 korun. Nabídku dočasně opustilo litrové TSI s DSG.

Škoda Octavia RS je zpátky na scéně. S filtrem pevných částic a bez dieselu

Škoda Octavia RS je zpátky na scéně. S filtrem pevných částic a bez dieselu

Druhou novinkou je nejsilnější vznětová verze. Dvoulitrové TDI bylo už dříve k dispozici jako čtyřkolka s dvouspojkovou převodovkou. Nově, či spíše staronově ale verzi se 110 kilowatty doplňuje také varianta se 140 kilowatty. Tím mírně klesly i ceny slabších dvoulitrových dieselů.

Od verze Ambition silnější techniku pořídíte za 799.900 korun. Také to ale může být nejdražší Karoq. A to ve verzi Scout od 895.900 korun bez příplatkové výbavy.

Škoda Karoq - České ceny platné k 30. 10. 2018
Motor Cena Active Cena Ambition Cena Style Cena Sportline Cena Scout
1.0 TSI/85 kW 489.900 Kč 544.900 Kč 599.900 Kč - -
1.5 TSI/110 kW - 589.900 Kč 644.900 Kč 674.900 Kč -
1.5 TSI/110 kW DSG - 639.900 Kč 694.900 Kč 724.900 Kč -
1.5 TSI/110 kW DSG 4x4   689.900 Kč 744.900 Kč 774.900 Kč -
2.0 TSI/140 kW DSG 4x4 - - - 839.900 Kč -
1.6 TDI/85 kW 534.900 Kč 589.900 Kč 644.900 Kč - -
1.6 TDI/85 kW DSG 584.900 Kč 639.900 Kč 694.900 Kč - -
2.0 TDI/110 kW - 634.900 Kč 689.900 Kč 719.900 Kč -
2.0 TDI/110 kW 4x4 - 684.900 Kč 739.900 Kč 769.900 Kč 780.900 Kč
2.0 TDI/110 kW DSG 4x4 - 734.900 Kč 789.900 Kč 819.900 Kč 830.900 Kč
2.0 TDI/140 kW DSG 4x4 - 799.900 Kč 854.900 Kč 884.900 Kč 895.900 Kč
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků