Škoda rozšiřuje nabídku Karoqu. V prodeji už je nová nejvýkonnější verze

SUV od Škody je nyní k dispozici s nově homologovanými motory. Potěší zájemce o zážehový motor s pohonem všech kol či nejsilnější dvoulitrový diesel.

Škoda Karoq si podobně jako celá řada modelů koncernu Volkswagen prožila velmi chudé období kolem náběhu nových homologací. Vždyť v polovině srpna zůstaly pouze motory 1.0 TSI a 1.6 TDI. V říjnu už je však nabídka bohatší, a aktuálně doplněná o další motorizace.

Jednotka 1.5 TSI doplnila nabídku dříve, nyní je k dispozici i s pohonem 4x4. Povinně tehdy vždy se sedmistupňovou převodovkou DSG a výkonnější konfigurací se 110 kilowatty. K dispozici je od verze Ambition za 689.900 korun. Na nejsilnější benzínový motor, dvoulitrové TSI, se stále v běžných verzích čeká, ovšem k dispozici je již zpět ve verzi Sportline od 839.900 korun. Nabídku dočasně opustilo litrové TSI s DSG.

Škoda Octavia RS je zpátky na scéně. S filtrem pevných částic a bez dieselu

Škoda Octavia RS je zpátky na scéně. S filtrem pevných částic a bez dieselu

Druhou novinkou je nejsilnější vznětová verze. Dvoulitrové TDI bylo už dříve k dispozici jako čtyřkolka s dvouspojkovou převodovkou. Nově, či spíše staronově ale verzi se 110 kilowatty doplňuje také varianta se 140 kilowatty. Tím mírně klesly i ceny slabších dvoulitrových dieselů.

Od verze Ambition silnější techniku pořídíte za 799.900 korun. Také to ale může být nejdražší Karoq. A to ve verzi Scout od 895.900 korun bez příplatkové výbavy.

Škoda Karoq - České ceny platné k 30. 10. 2018
Motor Cena Active Cena Ambition Cena Style Cena Sportline Cena Scout
1.0 TSI/85 kW 489.900 Kč 544.900 Kč 599.900 Kč - -
1.5 TSI/110 kW - 589.900 Kč 644.900 Kč 674.900 Kč -
1.5 TSI/110 kW DSG - 639.900 Kč 694.900 Kč 724.900 Kč -
1.5 TSI/110 kW DSG 4x4   689.900 Kč 744.900 Kč 774.900 Kč -
2.0 TSI/140 kW DSG 4x4 - - - 839.900 Kč -
1.6 TDI/85 kW 534.900 Kč 589.900 Kč 644.900 Kč - -
1.6 TDI/85 kW DSG 584.900 Kč 639.900 Kč 694.900 Kč - -
2.0 TDI/110 kW - 634.900 Kč 689.900 Kč 719.900 Kč -
2.0 TDI/110 kW 4x4 - 684.900 Kč 739.900 Kč 769.900 Kč 780.900 Kč
2.0 TDI/110 kW DSG 4x4 - 734.900 Kč 789.900 Kč 819.900 Kč 830.900 Kč
2.0 TDI/140 kW DSG 4x4 - 799.900 Kč 854.900 Kč 884.900 Kč 895.900 Kč
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků