Škoda Roomster: známe všechny její ceny

93 komentářů

El Carlos
10. května • 17:35

Asi máš pravdu, když jsi srovnával, ale nezapomeň na jednu důležitou věc a sice, že Škodovka přeci jen za pomoci koncernu
udělá auto, které je schopné najet 200 až 300 tis. km (záleží na chování řidiče), kdežto ty Frantíky, cos vyjmenoval lze
po 2 letech hodit ze skály - rozhodně to vyjde levněji než je každý měsíc opravovat.

Pár známých má francouzský auta, ale neznám jediného člobrdu, co by takové auto neměl měsíc, co měsíc v servisu

Solipso
30. května • 21:19

Mám R19, r.v. 1991, objem 1722 ccm (benzín), najeto 370 000 km bez JAKÉKOLIV opravy motoru, jen výměny oleje, rozvod. řemenu (1x i napínáky a gufero), tlumičů, destiček, výfuku, akumulátoru, ulomené páčky stěračů a kuláčů a silentbloků přední nápravy. Za celou dobu jsem do údržby a oprav nedal víc jak 25 000 KČ. Stojí stále venku a koroze - 3 tečky na zadních blatnících (do průměru 5 mm - neřeším). Spotřeba (50% město, 50% mimo) 6,8 l/100. Kdyby se ještě vyráběl, jdu do něj znovu.

El Carlos
10. května • 17:27

Kamarádi, nezlobte se na mě, ale co by ste chtěli? Už není rok 93, aby jste si kupovali auto za 150.000 CZK a když si od oka vemu
nejvyšší výbavu s 1.9 TDi za cca 550.000 CZK nezdá se mi to zase tolik.

Zkuste se podívat od monitorů ven z oken a skoro v každý ulici uvidíte Fabii 1.2 HTP. Lidi si prostě kupujou (a kupovat budou) základní
výbavu s benzíňákem chabého výkonu, protože to finančně ukočírujou (občas) a některým vůbec nedojde, že kdyby si přirazili pár tisíc
(a třeba kvůli tomu počkali nějakej čas až našetřej) a koupili naftu, že při hodně najetejch km ušetřej.

Ruku na srdce, výbava tu zase takovou roli nehraje - jak často vídáte Fabie v Elegance s 2.0 MPi nebo 1.9 TDi??? Je nutné si taky uvědomit, že
Škodovka je přeci jenom někde jinde než (stále prodávané) Dacia a Lada

Pijte s mírou, řiďte s humorem a počkejte si na oficiální ceny na stáncích Škodovky

A. Ch.
8. května • 21:54

Přiznám se, že někdy nechápu obchodní politiku českých, resp. firem se zahraniční účastí. Vzal jsem si srovnání ceny Roomsteru s jinými vozy. Snažil jsem se přihlédnout k podobné "třídě", či jak se to dnes uměle vymyslelo, abych nikomu nestranil.
Renault Kangoo - základní cena 281900,-: v této ceně má silnější 75 k motor, o jednu barvu navíc - tj. žlutá,  bílá, zelená, červená (bez příplatku - dosud má Š tři barvy - bílou, modrou a červenou, zbytek bohužel za příplatek). Roomster má navíc  standardní ABS v základní ceně, ale zřejmě v zadu má "bubny" - ty se chovají ale úplně jinak než kotouče (vlastní letitá zkušenost nyní s Š-Fabia (kombinace "bubny" a ABS opravdu NEBRAT).
Peugeot Part Vu (či někdy Partner - snad nemíchám dva typy dohromady) - je obecně dražší než "stejnozemní" Renault; základní činí 335.000,-, tedy o malinko méně než Roomster. Motor je ale i zde lepší 1,4 a výkonově je na 75 k. V základní výbavě nemá sice ABS, ale odbočím-li zpět na barvy, tak dle současné nabídky Peugeotu jde o devět typů (za stejnou cenu - příplatek jsem za tyto barvy nenašel). Airbag spolujezdce lze dokoupit za 5 tis. Kč, čímž jsme "přes" cenu Roomsteru; ten má navíc Airbag spolujezdce v základu, což je SUPR. Peugeot Part Vu v této ceně nemá ABS (to by bylo dalších 20,7 tis. Kč), ale jak jsem již uvedl bubny NE.
Citroën Berlingo je nyní v základu již na 239.900,- tis. Kč a na Roomster se jen  (pro neznalce "zubí"). Nyní upustím od techniky ABS, airbagů apod. - něco má v úplném základu Roomster a něco zase Berlingo. Co mě nejvíce upoutalo je, že Citroën nabízí již alternativní pohon na zemní plyn. V začouzených Čechách se o tomto dosud všem jen sní. Snad jen LPG domontovávané za pár tisícovek se občas vyskytne u některých aut.
Záměrně jsem nevolil srovnání např. s vozy Hyundai, býv. Daewoo, kde bohužel Roomster propadá už od základní ceny a výbavy. Škoda .
Rozměry vozů a jízdní vlastnosti jsem nezkoumal... je dosud brzy hodnotit Roomster.
Závrem se vrátím k začátku. Namátkou srovnatelné vozy se liší - něco má Roomster v "základu", jiné však mají zbývající zahraniční vozy. Je však škoda, že obchodní politika míří jinam, než by snad český kupující po "domácím" autě požadoval. Sám doufám, že se nebudou vyskytovat potíže s elektronikou jako u současných fábií (mohu byjmenovat osm známých, kteří Fabii mají a s elektronikou jsou opravdu problémy; je třeba  opravdu hloupé, když při zapnutí levého blinkru se začne otvírat levé přední okno ).
Tak nevím. Snad začátek ceny na 220-250 tis. by mne osobně začal Roomster zajímat. Ale o 100 tis. výše opravdu ne. Za tuto cenu se dají pořídit i jiná vozidla s lepší výbavou. Kdyby alespoň v základu již nabízel alternativní pohon ... přece jen ty ceny benzínu !

sayza
30. dubna • 1:30

Videl jsem Roomster na autosalonu a opravdu mam pocit, ze neni o co stat. Osobne radsi fabii nez tohle (kdyz bych se mel drzet Skody). "Room"ster mi dokonce prisel uzsi nez fabie.

Honza P.
29. dubna • 12:42

Omlouvám se za několikanásobné vložení příspěvku. Vracel se zpět s hlášením chyby systému

Honza P.
29. dubna • 12:39

Nechápu většinu čtenářů (resp. diskutujících) tohoto článku a už vůbec jejich porovnání Roomsteru s auty typu Mazda 2, Suzuki SX4 (natož pak Ignis / jsem jeho majitelem) apod. Roomster vnějšimi rozměry, rozvorem, velikostí zavazadlového prostoru atd. patří na horní okraj kategorie vozů typu Opel Meriva, Fiat Idea, Hyundai Matrix, Nissan Note nebo na spodní okraj kategorie plnohodnotných MPV (Citroen Picasso, Renault Scénic, Ford Focus C-Max...). Cena 399 000 za takové auto s dostačující motorizací (1.4, 63 kW) a uspokojivou výbavou (myslím, že výbava  style  obsahuje vše, co od vozu očekává průměrný zájemce) je pak velmi velmi rozumná

Honza P.
29. dubna • 12:13

Nechápu většinu čtenářů (resp. diskutujících) tohoto článku a už vůbec jejich porovnání Roomsteru s auty typu Mazda 2, Suzuki SX4 (natož pak Ignis / jsem jeho majitelem) apod. Roomster vnějšimi rozměry, rozvorem, velikostí zavazadlového prostoru atd. patří na horní okraj kategorie vozů typu Opel Meriva, Fiat Idea, Hyundai Matrix, Nissan Note nebo na spodní okraj kategorie plnohodnotných MPV (Citroen Picasso, Renault Scénic, Ford Focus C-Max...). Cena 399 000 za takové auto s dostačující motorizací (1.4, 63 kW) a uspokojivou výbavou (myslím, že výbava  style  obsahuje vše, co od vozu očekává průměrný zájemce) je pak velmi velmi rozumná

Honza P.
29. dubna • 12:12

Nechápu většinu čtenářů (resp. diskutujících) tohoto článku a už vůbec jejich porovnání Roomsteru s auty typu Mazda 2, Suzuki SX4 (natož pak Ignis / jsem jeho majitelem) apod. Roomster vnějšimi rozměry, rozvorem, velikostí zavazadlového prostoru atd. patří na horní okraj kategorie vozů typu Opel Meriva, Fiat Idea, Hyundai Matrix, Nissan Note nebo na spodní okraj kategorie plnohodnotných MPV (Citroen Picasso, Renault Scénic, Ford Focus C-Max...). Cena 399 000 za takové auto s dostačující motorizací (1.4, 63 kW) a uspokojivou výbavou (myslím, že výbava  style  obsahuje vše, co od vozu očekává průměrný zájemce) je pak velmi velmi rozumná

Honza P.
29. dubna • 12:11

Nechápu většinu čtenářů (resp. diskutujících) tohoto článku a už vůbec jejich porovnání Roomsteru s auty typu Mazda 2, Suzuki SX4 (natož pak Ignis / jsem jeho majitelem) apod. Roomster vnějšimi rozměry, rozvorem, velikostí zavazadlového prostoru atd. patří na horní okraj kategorie vozů typu Opel Meriva, Fiat Idea, Hyundai Matrix, Nissan Note nebo na spodní okraj kategorie plnohodnotných MPV (Citroen Picasso, Renault Scénic, Ford Focus C-Max...). Cena 399 000 za takové auto s dostačující motorizací (1.4, 63 kW) a uspokojivou výbavou (myslím, že výbava  style  obsahuje vše, co od vozu očekává průměrný zájemce) je pak velmi velmi rozumná

Honza P.
29. dubna • 12:10

Nechápu většinu čtenářů (resp. diskutujících) tohoto článku a už vůbec jejich porovnání Roomsteru s auty typu Mazda 2, Suzuki SX4 (natož pak Ignis / jsem jeho majitelem) apod. Roomster vnějšimi rozměry, rozvorem, velikostí zavazadlového prostoru atd. patří na horní okraj kategorie vozů typu Opel Meriva, Fiat Idea, Hyundai Matrix, Nissan Note nebo na spodní okraj kategorie plnohodnotných MPV (Citroen Picasso, Renault Scénic, Ford Focus C-Max...). Cena 399 000 za takové auto s dostačující motorizací (1.4, 63 kW) a uspokojivou výbavou (myslím, že výbava  style  obsahuje vše, co od vozu očekává průměrný zájemce) je pak velmi velmi rozumná.

Honza P.
29. dubna • 12:10

Nechápu většinu čtenářů (resp. diskutujících) tohoto článku a už vůbec jejich porovnání Roomsteru s auty typu Mazda 2, Suzuki SX4 (natož pak Ignis / jsem jeho majitelem) apod. Roomster vnějšimi rozměry, rozvorem, velikostí zavazadlového prostoru atd. patří na horní okraj kategorie vozů typu Opel Meriva, Fiat Idea, Hyundai Matrix, Nissan Note nebo na spodní okraj kategorie plnohodnotných MPV (Citroen Picasso, Renault Scénic, Ford Focus C-Max...). Cena 399 000 za takové auto s dostačující motorizací (1.4, 63 kW) a uspokojivou výbavou (myslím, že výbava  style  obsahuje vše, co od vozu očekává průměrný zájemce) je pak velmi velmi rozumná.

kaspi
28. dubna • 9:50

Jen dotázek pro obhájce skvělých korejských vozů... můžete mě vysvětlit, na co mi bude ovládání CD na volantu či 16" kola, když do kufru nedám ani dětské kolo a na zadních sedadlech bude dřít kolena o přední? To je snad jiná kategorie, to bych si taky mohl koupit Spark v plné palbě a být spokojený, že za ty peníze,bych neměl Roomstra ani v základu  ...

Shimi
28. dubna • 10:45

to kaspi: Můžem mi říct konkrétně o jakým modelu mluvíš a jestli si v něm někdy seděl ?  Už v malým Getzisu je na zadních sedadlech víc místa jak v Octávce I. Příště se raději zamysli, než vypustíš takový ho*no  

Martin
27. dubna • 20:54

Ja by som povedal, že ako je Octavia 2 veľmi podarené a pekné auto, tak je naopak Roomster otras. Bol som na autosalóne v Inchebe 3 krát a ostali vo mne takéto dojmy: O2 - perfektná, Superb - ok, Roomster - katastrofa.

x
27. dubna • 20:51

mně ty ceny připadaj docela přiměřený.... třeba ta 1.6tka  style  s klimou mi připadá za ty peníze v pohodě.....

cartman
27. dubna • 20:14

Takze som sa nemylil, zakladna vybava uboha, cena premrstena. 340k czk za "splaseny trihrnek" prakticky bez nicoho si mozu strcit. V sk to bude 450k. Za 380k sk je Suzuki SX4 s podstatne lepsim motorom, bohatsou zakladnou vybavou, krajsim vnutornym aj vonkajsim designom - to su vlastnosti kvoli ktorym pri SX4 ozeliem tych par cm3 vnutorneho priestoru. Roomster si nezasluzi aby ho vobec niekto kupoval. Skodovka sux.

Marta
28. dubna • 14:04

Bez ohledu na výbavu a cenu - Suzuki SX4 je uplně jiný auto a můžou mi ho dát zadarmo a s rodinou bych s tím na dovolenou jet nechtěl.

fok
27. dubna • 21:04

Nic proti SX4, ale jen v kufru tech "par cm3" dela, pokud se dobre divam, nejakejch 260000.

YPO
27. dubna • 18:53

 lol moc jsem se pobavil po přečtení všech příspěvků........nicméně včera jsem byl v MB a viděl jsem ho porvé "naživo" a můžu říci ,že se mi líbil....kdyby cena začínala někde kolem 250000 tak do toho jdu..........

Jožin
27. dubna • 14:11

Na Vánoce jsem si koupil Mazdu 2 zoom-zoom a i kdyz je mazda "drahá značka" , rozhodně na tohle ani zdaleka nemá. U nejlevnejsi dvojky ac motor "jen 1.25i" tak má velmi slusnych 75 koní pod kapotou pri 16V a v "zakladu" je za 329.000,-(v základu mimo jiné: man. klimatizace, ABS+EBD, 4 airbagy, autorádio s ovladanim na volantu, bocni ochr. listy dokonce v barve vozu,tonovana skla,posilovac, v elektrice predni okna ...).
Je jen skoda, ze plno lidi si rekne ceske auto - levne auto - levny servis. Dnes uz z daleka ani NE!!!

Karel
27. dubna • 15:16

Mazda 2 je ovsem podstatne mensi auto. Rozdil 40000 oproti 1.2 (ano, papirove asi horsi motor)  style  je v tomto pripade myslim dostatecne vyvazeny...

saya
27. dubna • 13:54

v pripade, ze kupuji novy prirustek do vozovehu parku, pak mi nenapadne se na nektere veci, jake jsou uvedeny ve vybavach ani zeptat, protoze je povazuji u moderniho noveho vozu za NAPROSTOU samozrejmost. např. Airbag řidiče a spolujezdce, Hlavové opěrky vpředu výškově stavitelné, Hlavové opěrky vzadu (3 ks), Posilovač řízení, Přední mlhová světla, Přední brzdy kotoučové, Sklopná stropní madla, zadní s háčky, Stěrač čelní skla intervalový, seříditelný (4 stupně). Pokud se vubec marketingove oddeleni vyrobce dokaze zabyvat takovimi prkotinami, pak nemam o jejich vyrobek zajem. Muj pocit se jen utvrdi pri zmince o makeup zrcatku, ctecich svetlech a zasuvce v zavazadlovem prostoru. jesteze neni uvadeno, ze na steracich jsou gumicky a ve svetlech zarovky, ve trmenech brzdove desticky a uvnitr sedadla. PROTO jsem si od novodobe historie zadnou skodovku nekoupil a nekoupim, at si ty svoje zazraky s HovnoToPojede (a odne to sezere) prodavaji kde chteji, moje penize jim nepritecou

Radek Ondrášík
27. dubna • 15:03

To není problém pouze Škody, ale i daleko prestižnějších automobilek. Stačí si zajít na stránky BMW a podívat se co ty vozy mají v základu. Jsou to také, vůči ceně, nevybavené auta a člověk by čekal u vrchnolného modelu jako je např. 330i v ceně nad 1M opravdu pořádnou výbavu, ovšem je tam jenom základ na úrovni vyšší výbavy nižší střední třídy za poloviční cenu...

PájaTHC
27. dubna • 14:01

Doporučení: Pokud chceš výbavu, podívej se na tu správnou stranu Atlantiku...
Konfigurátor embéčka je fakt k usmání: tkané koberce, bez označení motorizace apod.

Cynik
29. dubna • 14:12

Na tý straně Atlantiku, kterou máš na mysli, sice možná dostaneš výbavu za hubičku, ale zase k ní nedostaneš auto...

doubt
27. dubna • 13:44

Rozdíl ceny mezi výkonově a ekologicky odpovídajícími motory 1,4 16V 63kW a 1,4 TDI-PD DPF 59kW je 81 tisíc. Tady asi vážně někdo upadl. A to nemluvím o tom, že v tomto případě je TDI docela znatelně pomalejší.

PS: Celkově je to hnusné a drahé auto, ale to je jedno, hlavně že je aspoň trošku české

Hen
27. dubna • 13:12

Popisu vybavy sa ani moc necudujem, od cias, co Skodovka uvadzala vo svojich reklamnych prospektoch ako super tuti ruti suty vybavu , (myslim u felicii to bolo) zelene podsvietenie pristrojovej dosky, cierny ozdobny pas na bocnych stlpikoch, stylizovany napis sport line, color line ci co to bolo a ozdobnu kocovku vyfuku (v hodnote asi 20 Kc), takze niet sa co divit. Netusim sice, na koho to ma urobit dojem, lebo som presvedceny ze sa tym automobilka iba zhadzuje, ale ok... na druhu stranu, je pravda, ze ak by taketo veci neuvadzali, tak pri zakladnych vybavach skodoviek tam naozaj bude len velke prazdne miesto...

soudce
27. dubna • 12:52

po přečtení tohoto článku mě bylo opravdu smutno.To je vrchol co si nárokuje za cenu ,,naše-německá,, škoda. To co všechno je za příplatek je u konkurence v ceně samozdřejmostí.Nu což bude mít problémy s prodejností u nás. Což jí aji přeji

freezer
27. dubna • 13:11

nedelam si iluze, hloupych lidi je vic nez dost, proto komuniste (CSSD a KSCM) vyhravaji volby a roste prodej skodovek

Sporťák
27. dubna • 11:42

Ja povazuju Skodovky za poctive udelany a vesmes spolehlivy auta, presto bych si Skodovku nekoupil z  nekolika duvodu : motory na ho.vno, hlavne benziny 1.2, 1.4, chybi poradny motor 1.6 nebo 1.8, neskutecne draha auta v porovnani s konkurenci, minimalni vybava, a kdyz uz se clovek rozhodne ji doplnit, tak za nehorazne penize a v neposledni rade ma Skodovku kazdy, strasne se kradou, hlavne kvuli drahym nahradnim dilym, a servisy stoji za starou belu, extremne okradaji zakazniky kde muzou. Jak to vypada, Roomster bude pokracovat v te same linii.

Karel
27. dubna • 12:14

Roomster je neskutecne drahy v porovnani s cim konkretne (kdyz tedy nesrovanvame akce, ktere casem prijdou nebo vyber ze skladovych zasob u skodovky zrejme neprekonatelny)? Ja mam na skodovku vyborny servis a na rozdil od vetsiny aut si v nasem kraji muzu opravdu hodne vybirat...

Jo, kradou se, to je pravda.

bojler
27. dubna • 12:03

no ze se strasne kradou... ja si myslim, ze se krade skoro vsechno stejne, je potreba pocitat jake procento se ukradne, ne kolik kusu

Hen
27. dubna • 13:06

myslim ze nie je uplne pravda, ze vsetko sa v rovnakej miere kradne, su naozaj znacky, ktore sa v podstate nekradnu.. ci uz nie je zaujem o nahradne diely, alebo nie je zaujem v okolitych benevolentnejsich statoch o cele ukradnute auta, myslim ze zo vsetkych statistyk kradezi vychadzaju auta koncernu VW ako tie najkradnutejsie.. napr. azijske auta sa moc nekradnu, ani talianske (nemyslim supersporty..) ... aj ked uz cakam reakcie typu, jasne, sunky sa nekradnu...

Gusta
28. dubna • 16:33

Bude to znít asi dost divně, ale je to fakt, krade se jen to o co je zájem ať už jde o auta nebo něco jiného. Co se týče zámků, tak ty používá celý koncern VW a nejvíc se kradou v ČR (stydím se za to, ale my prostě ukradnem cokoli). Je potřeba rozlišovat počty ukradených aut v poměru k tomu kolik jich je registrováno. Zkuste si sečíst všechny značky dohromady (mimo Škody), aby to aspoň z části odpovídalo poměru registrovaných aut. Jinak v Auto Bildu vychází jednou za rok tabulka s "ukradnotelností" aut a zatím neljíp dopadl už několikrát Lexus, ale i Škodovka si nevede špatně v porovnání s ostatními.Když se vrátím k Roosteru, tak Ti co ho nechtějí, hnusí se jim, má ničemný a líný motory, žádnou výbavu, drahý díly i servis i pojištění, navíc se hodně kradou, tak si ho určitě, ale určitě nekupujte, ať zbude pro Ty co ho chtějí (má jich být jen pár, 1.500 pro ČR letos).

daruru@seznam.cz
22. června • 11:11

ahoj Gustíku máš pravdu takhle já musím čekat na ROOMSTRA dost dlouho a ještě kdyby se lidem líbil ták bych se načekalajá jsem se do něj zamilovala na první pohled a moooooooooc ho chci v barvě capucino a ti lidé co ho tak nenávidí a pomlouvají at si dál jezdí v těch svojich nádherných autech které jsou určitě dokonalá jako oni chytří

Petr
27. dubna • 12:51

Ja jsem si treba kvuli tomu nekoupil kdysi Octavii. Znam celkem dost majitelu a zatim krome jedne nove OII maji vsichni minimalne vypacene zamky (nekdo opakovane, treba uz 5x), nekolik ukradenych, zadna nalezena. Rekord mame firemni TDI 4x4 po 4 tydnech. Dalsi uz jsme nekupovali.

PájaTHC
27. dubna • 11:22

Co to je OBSAH MOTORU? Soudruzi "novináři", styďte se... :(

yoggi
27. dubna • 10:35

tak motorizacia HTP a vybava sport tak to je sila. no este ze zaklad netvori HTP 40kW a 47kW HTP by bolo za priplatok 25000. mozno aj mali v plane tam dat tu 40kW-tu verziu ale zistili ze nalozene auto im zastavilo v kopci . doporucoval by som im oznacovanie v zadu s vybavou sport: HTP-cervene S

Bobek
27. dubna • 10:57

Nezastavilo, ale museli ho vyjet na zpátečku

Valdauf
27. dubna • 10:30

Nevím co všichni máte proti Rómstáru,takhle jsem neměl ani vybavenýho žigula a že to je auto.Sedačky,volant i kola jsou v standardu a dokonce za malej příplatek dávaj ochranný lišty!!!!!!
Příklad klasickýho škodováka.

stepkos
27. dubna • 10:04

v zadu to ma jen bubny?????? to si skodovka zas chysta práci pro servisaky a karosaře, v plnem zatizeni to neubrzdi nic

MrMarkus
27. dubna • 10:35

Zadní brzdy stačí v pohodě bubny, to problém není. Spíše bych se bál aby přední nevadly po pár zatáčkách, Škodovka s tím má celkem problémy. Do dneška jsem o Roomsteru uvažoval jako alternativě ke koupi pár let staré ojetiny, ale už neuvažuju, nejsem magor abych dal takové peníze za konkurence neschopné auto. To že má Škodovka servis na každým rohu už pro mě není dostatečný důvod proč koupit opět Škodovku, vypadá to že budu hledat servis Renaultu nebo nějakýho japonce ...

Golem
27. dubna • 15:58

No raději bych doporučoval toho japonce, servis pak hledat nemusíte. S tím Renaultem by to naopak mohlo být až příliš doslovné.

Bobek
27. dubna • 9:59

"1,2 12V HTTP" - a s bezpečností výbavou navíc to bude "1,2 12V HTTPS"?

Maly Toldi
27. dubna • 9:34

s vysokou cenou a nizkou vybavou si kupi iba fanusik Skodovky. Racionalne uvazujuci clovek pri pohlade na Roomster a jeho cennik musi nanho okamzite zabudnut.

Eli
27. dubna • 11:49

Tak fanousku Skodovky je mi fakt lito, ze si musej koupit takovouhle herku. Mam 13 let staryho Rendlika a po posazeni do Felicie i Fabie se do nej vzdy rad vracim.

Ilja
27. dubna • 21:12

Mám novou Octavii a do 13 let starých aut nesedám.

Ladisek
27. dubna • 9:23

Zdravím diskutéry,
může mě laikovi někdo objasnit, proč se užívá termínu "obsah motoru", když jednotkou je "ccm", což by znamenalo objem?
Děkuji.

Fyzik
27. dubna • 10:53

Podle mě jen zažitý termín, u aut se to používá běžně, logiku v tom nehledám...

Avant
27. dubna • 8:38

za takové ceny? jsem zvědavej na prodeje.... až opadne první zájem fanatiků bude muset cena dle mého soudu dolu

Golem
27. dubna • 8:06

Bezpečnostní pásy a zadní mlhovka v základní výbavě! A brzdový pedál není za příplatek?

Mirek
27. dubna • 8:27

Jaaaa gut,skoda rooomstár...das ist zimply kleva!

XXX
27. dubna • 7:32

VÝBAVY BUDOU BOHATŠÍ, NEŽ JE UVEDENO V TABULCE. TATO TABULKA VÝBAV POCHÁZÍ JEŠTĚ ZE ŽENEVY.
ŠKODOVKA VŽDY NEJDŘÍV UVEŘEJNÍ CHUDŠÍ VÝBAVU A POTÉ, PŘED ZAČÁTKEM PRODEJE JÍ OBOHATÍ.
BYLO TO STEJNÉ U  O2 A O2 RS.
 

Radek Ondrášík
27. dubna • 9:45

Tak výbava je již doplněna, prozatím pouze o standardní výbavu, příplatkovou prozatím nemáme k dispozici, jakmile se objeví, ihned ji doplníme.

Petr Broža
27. dubna • 8:32

Víme o tom - autor článku to ASAP upraví.

martineQ
27. dubna • 6:32

Zde uvedené ceníky neodpovídají realitě...prošel jsem jen velice zběžné výbavu a jsou naprosto chybné např. SPORT má v základu 16" kola, poloautomatická klima ( automatická tuším příplatek mezi 10 - 13.000) je v základu od druhé výbavy STYLA stejně tak i el. zrcátka...a tŕebas příplatek za MAXI-DOT je 4.000,-
A proč nemá ovládání rádia na volantu...to naprosto nechápu...úsporná opatŕení))))) zásah od boha(VW)...domnívám se že ho nebude mít ani "NOVÁ" Fabka...

ROZUMvHRSTI
27. dubna • 3:43

Kalkulačka je ale nemilosrdná. Třeba Hyundai s tří- nebo dokonce akční čtyřletou zárukou a o třídu nižší cenou je pak pozdravem s hlubokým kavalírským smeknutím - a úklonou Panu Zákazníkovi. A jistě nejen Korejec, co ho zapomněli dát do vyjmenovaných slov. Suzuki IGNIS není sice tak sexy, ale zase ta cena! A jinak srovnatelný. No, metrosexuál si už asi ušetří na malýho bavoráka za šest kilo. Škoda lásky - ke škodovce... Ale zase nás kluci (a holky z MB naučí sčítat, to jo. Je to vlastně takový dvojitý dépoháčko. To druhý člověka jakžtakž dostane na cenu použitelnýho auta. Takže pro ty, co mají problémy s procenty - když si 339 900 vynásobíte ještě jednou 1,19 (to je to "druhý" dépéháčko), dostanete skoro 405 000 a za ně auťák aspoň s jednačtyřkou, klimoškou... A dost. Škodovko: "A DOST!"

ROZUMvHRSTI
27. dubna • 3:42

Kalkulačka je ale nemilosrdná. Třeba Hyundai s tří- nebo dokonce akční čtyřletou zárukou a o třídu nižší cenou je pak pozdravem s hlubokým kavalírským smeknutím - a úklonou Panu Zákazníkovi. A jistě nejen Korejec, co ho zapomněli dát do vyjmenovaných slov. Suzuki IGNIS není sice tak sexy, ale zase ta cena! A jinak srovnatelný. No, metrosexuál si už asi ušetří na malýho bavoráka za šest kilo. Škoda lásky - ke škodovce... Ale zase nás kluci (a holky z MB naučí sčítat, to jo. Je to vlastně takový dvojitý dépoháčko. To druhý člověka jakžtakž dostane na cenu použitelnýho auta. Takže pro ty, co mají problémy s procenty - když si 339 900 vynásobíte ještě jednou 1,19 (to je to "druhý" dépéháčko), dostanete skoro 405 000 a za ně auťák aspoň s jednačtyřkou, klimoškou... A dost. Škodovko: "A DOST!"

soudce
27. dubna • 12:56

to je i můj nároz pane kolego.Od doby konce výroby 3koda Felicie jsem přešel ke korejcům a jen srovnávám Hyunday vers.Škoda a mohu říci na to,že škoda se v vyrábí v Čr je dražší než DOVÁŽENÝ hYN.

Cynik
27. dubna • 14:31

Mercedes je dražší než Renault, Škoda je dražší než Hyundai. Za značku a kvalitu se holt dneska platí.

petrumr
27. dubna • 18:01

za kvalitu?

hlobilp
27. dubna • 15:05

Mozna pro Tebe je Skoda znackovejsi a kvalitnejsi. Pro me jen predrazena.

freezer
27. dubna • 13:17

a to si vem, ze na asijska auta je nejvyssi clo ...

ROZUMvHRSTI
27. dubna • 3:42

Kalkulačka je ale nemilosrdná. Třeba Hyundai s tří- nebo dokonce akční čtyřletou zárukou a o třídu nižší cenou je pak pozdravem s hlubokým kavalírským smeknutím - a úklonou Panu Zákazníkovi. A jistě nejen Korejec, co ho zapomněli dát do vyjmenovaných slov. Suzuki IGNIS není sice tak sexy, ale zase ta cena! A jinak srovnatelný. No, metrosexuál si už asi ušetří na malýho bavoráka za šest kilo. Škoda lásky - ke škodovce... Ale zase nás kluci (a holky z MB naučí sčítat, to jo. Je to vlastně takový dvojitý dépoháčko. To druhý člověka jakžtakž dostane na cenu použitelnýho auta. Takže pro ty, co mají problémy s procenty - když si 339 900 vynásobíte ještě jednou 1,19 (to je to "druhý" dépéháčko), dostanete skoro 405 000 a za ně auťák aspoň s jednačtyřkou, klimoškou... A dost. Škodovko: "A DOST!"

ROZUMvHRSTI
27. dubna • 3:40

Kalkulačka je ale nemilosrdná. Třeba Hyundai s tří- nebo dokonce akční čtyřletou zárukou a o třídu nižší cenou je pak pozdravem s hlubokým kavalírským smeknutím - a úklonou Panu Zákazníkovi. A jistě nejen Korejec, co ho zapomněli dát do vyjmenovaných slov. Suzuki IGNIS není sice tak sexy, ale zase ta cena! A jinak srovnatelný. No, metrosexuál si už asi ušetří na malýho bavoráka za šest kilo. Škoda lásky - ke škodovce... Ale zase nás kluci (a holky z MB naučí sčítat, to jo. Je to vlastně takový dvojitý dépoháčko. To druhý člověka jakžtakž dostane na cenu použitelnýho auta. Takže pro ty, co mají problémy s procenty - když si 339 900 vynásobíte ještě jednou 1,19 (to je to "druhý" dépéháčko), dostanete skoro 405 000 a za ně auťák aspoň s jednačtyřkou, klimoškou... A dost. Škodovko: "A DOST!"

ROZUMvHRSTI
27. dubna • 3:40

Kalkulačka je ale nemilosrdná. Třeba Hyundai s tří- nebo dokonce akční čtyřletou zárukou a o třídu nižší cenou je pak pozdravem s hlubokým kavalírským smeknutím - a úklonou Panu Zákazníkovi. A jistě nejen Korejec, co ho zapomněli dát do vyjmenovaných slov. Suzuki IGNIS není sice tak sexy, ale zase ta cena! A jinak srovnatelný. No, metrosexuál si už asi ušetří na malýho bavoráka za šest kilo. Škoda lásky - ke škodovce... Ale zase nás kluci (a holky z MB naučí sčítat, to jo. Je to vlastně takový dvojitý dépoháčko. To druhý člověka jakžtakž dostane na cenu použitelnýho auta. Takže pro ty, co mají problémy s procenty - když si 339 900 vynásobíte ještě jednou 1,19 (to je to "druhý" dépéháčko), dostanete skoro 405 000 a za ně auťák aspoň s jednačtyřkou, klimoškou... A dost. Škodovko: "A DOST!"

patrik
27. dubna • 3:15

Snaha by tu byla, ale Škoda se chystá dosáhnout konkurenceschopnosti opět především čachry s motorizací. Pro srovnávání s jinými značkami je ale nutné začít s motorizací 1.4/63kW, jelikož v žádném koncepčně a velikostně porovnatelném modelu (třeba Nissan Note) žádnou podvyživenou 1.2 nenajdeme. Pozice výrobce se sídlem v ČR tudíž není vyjádřena jakýmkoli změkčením cen pro domácí zákazníky. Škoda opět dává arogantně najevo, že dobře ví, že si český konzervativně loajální trh bude roomster kupovat tak jako tak. Posílení bezpečnostní výbavy v základu je chvályhodné (konečně!, ovšem vynucené vývojem v EU), neschopnost vkloubit do výbavy vyšších verzí rádio a klimatizaci je naopak ubohá. Dovybavení o tyhle prvky běžného komfortu plus metalízu zdraží roomster řádově o dalších 50.000. A to nemluvím o stabilizačním systému, předních mlhovkách atd. Pokud si vezmete cenové pravítko a podíváte se, co dostanete u jiných značek za 370, 400 a 450k (plus 50k na dovybavení), udělají se vám kruhy před očima. Nezbyde než se do roomsteru zamilovat, aby člověk tyhle věci přestal vnímat.

JayDee
27. dubna • 19:12

přesně tak...předražená škodovka jako všechny ostatní modely...ještěže maj tak levnej servis a náhradní díly

patrik
27. dubna • 3:33

Podle ceníku vyvěšeného jinde, je Climatic ve standardu hned od druhého stupně výbavy - dívám se tu špatně, nebo tam máte překlep?

RB
27. dubna • 3:06

Tak to su teda brutalne ceny. V zaklade nie je nic ani vo vyssich vybavach. Za dobre ( normalne ) vybavene auto si treba priratat este 100k Fuj Skodovka !!! Na Slovensku bude cca o 20k lacnejsia, ale aj tak je to moc. Zabudnem na Roomster a kupim Suzuki SX4 v plnej vyvave za podstatne mensie prachy. Plna vyvava u SX4 vyzera uplne inak ako u Skodovky

patrik
27. dubna • 3:21

Mně se SX4 (zatím na obrázkách) taky moc líbí, ale přecejen to je jiná koncepce, ne rodinný/živnostnický náklaďáček... Na Slovensku už je v prodeji, že? Už jste ho vyzkoušel? A..?

RB
28. dubna • 1:04

Na Slovensku sa uz bezne predava. Videl som ho na vystave v Blave. Dojmi boli rozpacite, lebo interiet je dost tvrdy ( ale iba malo ktore male auto ma mekcene plasty ), a trochu malo miesta tam je vo vnutri aj v kufri. To je velka skoda, ale zasa si porovnaj cenu. Za 494.000,- SK ( 380 tis KC ) mas plnu vyvavu s motorom 1,5 16V 73kW. Vo vybave je: automaticka klima, CD ovladanie na volante, komplet elektrika, dialkove, vyhrievane zrkadla a predne sedadla, pocitac, ELEKTRONY 16", ABS + EBD, 6x airbag ... Daj si tuto vybavu do skodovky sa si na 1mil SK :)))

Cynik
27. dubna • 2:19

V "plný palbě" s 1.9 TDi za 530k? To mi příjde jako velmi dobrá koupě.

m.
27. dubna • 7:46

Plná palba je bez klimatizace, radia a dalších drobností. Hmmm ...

Petr Broža
27. dubna • 8:20

Toto jsou původní specifikace dle tiskové zprávy; skutečnost je trošku odlišná - doplníme.

vedeni
27. dubna • 0:29

Proc je u rodinneho auta deaktivace airbagu spolujezdce za priplatek i v nejvyssi vybave? To melo kdysi i Twingo ve standardu. Dale - jak souviseji hlavove airbagy s pripravou pro radio, proboha? Ve standardu je "ochrana chodcu" - co to je? (pochybuju, ze jde o vystrelovaci kapotu jako ma novy XK)  A co takhle "deformacni zony"? Ty jsou za priplatek? Treti operka vzadu za priplatek - opet super. To bych bral treba v 407 Coupe, ale ne u rodinnyho auta, ktery se prakticnosti a rodinnosti ohani jak muze. Zadni mlhove svetlo je nastesti v zakladu.  Jinak me prekvapilo servo v zakladu, to bych necekal...  Co je to "narodni standard"? V pripade "ceskeho nar. standardu" mne ve vybave citelne chybi rozsireny plato na vajicka. Houkacka je taky v zakladu, to jsem si oddech. Ovsem zapalovac uz ne. Plastovy "ozdobny" kryt motoru.  
Co mi hlava nebere je to, ze ani v nejvyssi specifikaci neni v zakladu byt obycejny radio ci el. zrcatka. Lity kola (aspon 14") se ani neodvazuju od nejvyssi vybavy pozadovat.  A proc neexistuje multifunkcni volant (mohli vzit z Octavie) a misto toho tam cpou nejakou multifcni packu? Na na konec - skoda, ze tam nedavaj 1.4 TSI - stacila by ta 140k verze jako na Touran... Ale aspon ze je Roomster HTP Sport.

Gusta
28. dubna • 14:33

Nevím jaké ceníky jsou k dispozici, ale pro úplnost - deaktivace airbagu spolujezdce u všech verzí standard, ochrana chodců znamená upravenou čelní část auta tak, aby splňovala předpisy (na ochranu chodců), které vyjdou v platnost 2007, 5 hlavových opěrek standard, za zapalovač ať si čuďáci připlatí, rádio DANCE s CD a MP3 + audiozdířka + 8repro standard pro verze Sport a Comfort, al. kola 15" u verze Comfort standard, al. kola 16" u verze Sport standard, atd. Je dobré než něco vypustím, tak si ověřit informace  .

petr
27. dubna • 18:41

Asi jste pane špatně prohlédl tabulku s výbavou, umíte číst?

Jirka .
27. dubna • 10:04

A to jsou v ceníku dokonce psány přední kotouče jako standart pro všechny výbavy. Hmmm, mám za to, že přední kotouče byli ve standartu snad i před lety v MBéčku.....

Radim
27. dubna • 15:08

no tak to opravdu nebyly  MBecko (tedy S1000MB) mela vsechny brzdy bubnove, predni kotouce jsou az od rady S100

petrumr
27. dubna • 17:58

1000MBX měla kotouče ve předu.

Petr
13. června • 18:48

Kde by.... až 100 měla kotouče, ale moc slabé cepy kola a tak se ukrucovala celá kola..

Tiger
27. dubna • 9:21

Elektricky ovladava a vyhrivana zrcatka jsou v Comfortu. Je to uvedeno i v clanku. Mene prskat, vic premyslet a cist

vedeni
27. dubna • 10:54

Ta tabulka se zmenila, puvodne ty pismenka s, resp. m byly barevny.  Tak treba upravili i tohle. Na ty zrcatka jsem se totiz schvalne dival.

Delphin
27. dubna • 1:04

Moc mi ta tabulka výbav nesedí. Krom čalounění a plastů jsou podle ní všechny 3 vyšší výbavy stejné. Úplně. Pokud tedy m znamená výbavu za příplatek.

Golem
27. dubna • 8:15

není úplná, verze sport bude mít vzadu barevnou nálepku "sport" a verze comfort bude mít v ceně víčko nádrže.

Flipper Tom
27. dubna • 0:58

z duše mi hovoříte, pane kolego, z duše !

jirka
27. dubna • 10:08

tak pod toto se podepisu:) Zachvilu to zacnou prodavat i bez pneumatik a ty si clovek bude muset do autosalonu dovezt a oni mu je za "lidovou cenu" obujou:)))

furgon
27. dubna • 0:21

ten 1,2 HTTP v ceniku je 3 valec v turbu?

Herm
27. dubna • 5:05

Ne, to je zřejmě nějaká webová edice. Ale preferoval bych HTTPS.

George_Couser
27. dubna • 0:02

Hehe, ja vedel ze to v diskuzi neutajime

George_Couser
27. dubna • 0:06

Jinak, pokud by nekoho zajimaly novinky u Octavie v MR2007, tak je najde tady:
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?t=155&postdays=0&postorder=asc&start=2175

Doporučujeme

Články odjinud