Škoda Roomster, žhavá novinka se odhaluje (doplněny specifikace)

56 komentářů

anonym
3. dubna • 0:13

Keď zrátam zakladne veci,čo by to malo mať,(klimu norm.motor aspoň 1.4, )a ostatnu výbavu čo ostatne automobilky dávajú v základnej výbave,tak podľa skromneho odhadu sa priblíži cena ku 600 tisícom.Srdečná vďaka!  

Unknow
1. března • 11:00

No tak když člověk bude chtít trošku komfortu a síly, tak to bude nejmíň 500 000. A to není málo.

Golem
28. února • 15:45

Na zadních sedadlech se bude sedět natolik vysoko, že cestující bez problému uvidí přes řidiče a jeho spolujezdce vpřed na cestu.
A v případě nehody:
Na zadních sedadlech se bude sedět natolik vysoko, že cestující bez problému přeletí přes řidiče a jeho spolujezdce vpřed na cestu.

Komár
28. února • 16:10

To se ti povedlo, hehe.
Jinak Multipla je daleko praktičtější auto než tenhle Rum. Jsem pro ujetá auta, ale tohle je už i na mě divné. No rád si na něj někde u cesty bo v krámě počkám a omrknu jej.

Hans
28. února • 12:51

Nevíte náhodou někdo jaké prodejní čísla Škodovka u této hrůzy očekává???
Komu je toto auto apriory určeno? Živnostníkům na převoz zboží? Rodinám s dětma? Důchodcům, aby se jim do auta lépe nasedalo? Anebo to má být auto pro všechny a pro nikoho konkrétního??? 
Obávám se aby Škoda s Roomsterem nedopadla jako Renault s Avantaimem, Fiat s Multiplou nebo Smart se všemi svými modely.

x
28. února • 13:23

na zboží určitě ne - viz práh 5. dveří nad úrovní podlahy. Takže to má být cosi jako lifestylové vozidlo pro cyklisty, maminky s dětmi a chalupáře.

X
28. února • 13:51

To je dobry  Stejny nick, stejna IP, ale ja to nejsem  Nebo me klonovali a ani o tom nevim

x
28. února • 13:56

a jo . Ještě, že já jsem malé x. Nikdo si nás tak nemůže plést .

mr
28. února • 12:57

Predevsim si musime uvedomit, ze Skoda proste NEDELA super luxusni auta, ani sportaky ani kabriolety. Je to klasicka automobilka pro obycejny lidi. Bude tedy vyrabet i takova auta.
Tve srovnani je zcestne, Avantime je luxusni lod za mooc penez, Smart zas poze pojizdna sedacka. Jen s tim Multiplou ses priblizil, ale jeho prodeje zase nejsou tak mizerne, mozna ne u nas, protoze tady se na to lidi koukaji jako na Fiata.

Majk
28. února • 12:49

Podle mě je to jen další hnusná předražená škodovka pro falešné patrioty.

x
28. února • 12:27

Je to nějaké drahé.... Navíc podle seznamu příplatkové výbavy to vypadá, že v PLNÉ by to vyšlo tak na 899000,-. Ani takové základní věci jako manuální klima nejsou ani u vyšších výbav standardem....

ddd
28. února • 12:34

U nás určo ne... ale myslíš že to tak bude aj třeba v NěmeckRakousku,Francii,Holandsku apd ? zapomeň.. tam bude většina příplatkové výbavy už v základu.. Cena bude samozřejmě vyšší,ale ve srovnání s přílatkem u nás daleko menší,nehledě žev zahraničí uhádáš daleko větší slevu než u nás.. U nás si ho kůpí enom naprostý blázen...

patrik
28. února • 12:53

Pánové, neporcujte toho medvěda, počkejte si na oficiální ceník, pak to protřepeme. A nezapomínejte, jak konkurence dostala Fabii do kleští a Škodovka musela jít na drsnější cenové akce, než by ráda, aby ty Fabie do lidí natlačila - ale podařilo se a výsledek se cení.

ddd
28. února • 13:03

je to tak u v podstatě všech automobilek,včetně dnes u prodávaných modelů škody,takže nevidím důvod,proč by to mělo byt u Roomstera jinak.. Ikdyž rád bych byl překvapen,že to je naopak.. Nicméně jak říkám,co komu brání si kamkoliv do EU od našich hranic na západ a jih pro něj zajet a ušetřit tak nekolik desítek,možná stovek tisíc korun ?

Brouk
28. února • 12:01

Souhlasim s temi, kteri tvrdi, ze se tento model bude dobre prodavat. U Skodofky je totiz uplne jedno, jestli ma hezkej nebo divnej (viz. roomster) design. V tomto state jeste dnes zije mnoho lidi, kteri ac maji penize na nove auto, neznaji pojem internet a "porovnani cen konkurence" z tepleho mista z domova. DAlsi krasny mytus, ktery slycham kazdy den je, ze "Skoda ma levne nahradni dily". Je to samozrejme nesmysl.Kdyz se nasledne takoveho "odbornika" zeptam, zda-li vi, kolik stoji ten ci onen nahradni dil na skodofku a taky jine, cizi auto ve stejne tride, tak samozrejme nevi. Totizto doba, kdy po padu totality stalo svetlo na shadesku 200 kcs a na forda sieru 2000kcs je davno pryc.  Jsem zvedav, kolik desetileti (ne-li stoleti) se bude tento blud mezi ceskou verejnosti jeste drzet.

bingo
28. února • 17:02

Takze Skodovka se prodava proto, ze jsou vsichni, co si ji koupej, uplne blby. Jinak by prece logicky kazdej mel hjundaje. Gratuluju k uvaze roku.

štaflík
28. února • 12:35

Ano Brouku. Prodeje škodovek v ˇCechách stále klesají, její celkové prodeje stále rostou a je to tím, že je furt kupují ˇCeši. A jist Ti chutná? Nejdřív si něco zjisti, a pak dělej chytrýho. Mimochodem - budeš se divit, když jsem si kupoval auto, nechtěl jsem škodovku a přesto jsem si jí po použití internetu koupil. Vyšla mě prostě nejlevněji.

Brouk
28. února • 15:18

Jakou sis koupil skodofku?a s cim si porovnaval?  btw, to, ze se skodofka v zahranici prodava vic a vic neni tim, ze by ji na zapade vic chteli, ale oteviraji se nove trhy. Hlavne ty vychodni. uz dnes se vyrabi skoda myslim v kazachstanu ci kde, indii... a bude se vyrabet i v cine.

li
28. února • 11:07

předpokládám, že se do tabulky motorizací  nafty zatoulal šotek autora, protože 3-válec s objemem 1896 je deklarován jako 1,4 TDI PD, nebo se mýlím?

Radek Ondrášík
28. února • 11:09

Poslední dobou nás v redakci neskutečně obtěžují Permoníci... díky a opraveno

Brouk
28. února • 11:50

Mozna jsem slepej, ale nevidim, ze by tam bylo neco opraveno. V 11:49 je tam stale u motoru 1.4TDI chyba a motor 1.9TDI taky nema obsah 1598, ze ano?

Radek Ondrášík
28. února • 12:05

Stránky jsou načteny v cache, je třeba chvíli počkat, než se znovu načte, proto není oprava okamžítá. Nyní ve 12:05 to již je jak má.

Brouk
28. února • 12:09

Ano, souhlasim.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Delphin
28. února • 12:23

A Škodovka skutečně vyrábí motor 1.2 HTTP (Hypertext transfer protocol)?

Milan K
28. února • 10:22

 Jak zde již někdo řekl - nemohu se ubránit srovnání s Fiatem Multipla .. na druhou stranu si také myslím, že jestli Škoda Roomstera nepodtrhne cenovou politikou, bude se tenhle vůz prodávat - vozy z Francie také šokují designem a prodávají se velice slušně.
 Osobně se mi nelíbí ani trochu a v žádném případě bych si Roomstera nekoupil, nicméně je to jen můj názor a je jen a jen dobře že jsou lidé kterým se líbí něco docela jiného. Každopádně je ve mně trochu patriot a proto držím Škodě palec.

Test
28. února • 10:18

jedno z mála aut, které bych nechtěl ani zadarmo

mr
28. února • 12:52

myslim, ze kdyby si ho mohl mit zadarmo, tak by ses o nej jeste dokazl i pobit

patrik
28. února • 10:06

Poděkování redakci AR za doplnění údajů a hlavně fotek, které poprvé reálně ukazují, jak vlastně Roomster vypadá, včetně interiéru (jste jedni z prvních. Patřím založením spíš mezi skeptiky a měl jsem o Roomsteru řadu pochybností - o ústupcích designu oproti konceptu; o logice ploch, tvarů, jejích poměrů a návazností v bokorysu; o tom, jak dopadne slibovaná variabilita interiéru... Teď získávám hodně příznivý celkový dojem a velice rád chválím - tohle auto je sice opravdu trochu "quirky" (ulítlé), jak ho hodnotí Automobile Magazine, ale mezi kvazidodávky přináší jasnou vlastní řeč a posouvá jejich design o kus dál. Samozřejmě se vzhledově nebude všem líbit - ale to se nelíbí ani takový Scénic, C-Max nebo Berlingo. Hlavním argumentem pro mě ale je pohled do interiéru (slušná kvalita, že), popis variabilního systému a kapacity přepravního prostoru. Takže teď zbývá odpovědět na tyto otazníky: 1. jízdní vlastnosti a přiměřenost motorizací (jaká bude 1,4/63?); 2. důslednost při řešení detailů tak, aby Roomster pohodlně a nekomplikovaně přecházel mezi svými dvěma hlavními účely - rodinný vůz a účelový náklaďáček, 3. cenový cenzus - nastavení hladin ukáže, jestli bude Roomster více plnit pravou úlohu Volkswagenu (= lidového vozu) nebo drahé hračky a jestli bude schopen čelit hlavně asijské/francouzsko-rumunské konkurenci; 4. skutečná ergonomie kabiny - především výhled; 5. bezpečnost - neovlivní ji velké prosklené boční plochy?

mr
28. února • 10:37

Jen drobnost, Skoda se v zadnem pripade nechce merit s konkurenci Tebou uvedenou. Miri mnohem vyse, jak po strance kvality, tak i ceny. Tedy srovnavat Skodovku s rumunama/asijcema je hooodne nestastne, tedy pokud si sedel treba v Dacii Logan a Skode Fabia. I slepy a hluchy by poznal velky rozdil.

patrik
28. února • 12:40

Mluvil jsem o cenovém cenzu, což znamená zařazení do nějaké cenové hladiny (hladin), která je přístupná určité sociální vrstvě (vrstvám). U auta jako je Roomster není problém posadit cenu ke 300k stejně jako nad 600k. Jestli máš nějaké zaručené insider informace, že Roomster bude jen v horních hladinách a s lacinou konkurencí se bude totálně míjet, tak nám ty informace prosím poskytni. Byla by to ovšem od Škodovky pěkná hloupost. Pokud jde o kvalitu, nevířil bych tolik vodu - v Asii se dělají všelijaká auta, která se ve statistikách TÜV umisťují v horní polovině. A standardnímu uživateli stačí, že mu neupadnou kličky od dveří a auto se mu nezačne hned po 3 letech sypat. Jinak řečeno: spoustě, ale velké spoustě lidí, bude srdečně jedno, jestli si kupujou užitkové auto od Škody nebo odjinud, ani design je nebere, zajímá je pohled do kufru a pohled na cenovku. A přesně tomu musí být Roomster schopný čelit, jinak mu budou utíkat kšefty.

mr
28. února • 12:47

na prodeje Roomstru sem zvedavy i ja, osobne se ale priklanim k nazoru, ze s odbytem nebude problem.

Ty asijce jsem mel na mysli predevsim korejce, ne japonske vozy. Kvalita neni jen bezporuchovost, ale treba i dilenske zpracovani a pouzite materialy.

Jezevcik
28. února • 13:37

No nevim, fabii nevlastnim, ale parkrat sem s ni jel v posledni dobe (max. rok starou) behem servisovani o2. A zrovna dilenske zpracovani a pouzite materialy bych nevidel jako plus. Proste sem mel dojem, jako bych se vratil do stareho favorita. Uznavam ze s Octavkou to nemohu srovnavat, ale mam moznost to srovnavat treba s novym Getzem, ktereho si poridil tchan a bohuzel musim rici, ze Getz je na tom vyrazne lepe - muj subjektivni dojem.

patrik
28. února • 13:16

Korejce nepodceňovat, i některé staré modely od Hyundaie jsou ve statistkách TÜV výš než třeba francouzi a italové. A pokud jde o dílenskou kvalitu a materiály, Hyundai a Kia jsou v tom každý rok zase o kus lepší a dýchají už Evropě docela na krk. Evropští výrobci se jim tak dlouho posmívali, až jim tyhle značky začaly ostře ujídat z prodejů - zatímco spoustě tradičních značek prodeje stagnují nebo klesají, tak obvzlášť Kia (Hyundai spíš v US) letí v prodejích nahoru. To není cenovkou - tyhle značky se prodávaly v Evropě (i Americe) za levno už dřív - slušné západní autoziny všechny mluví právě o markantním zlepšování kvality a vlatností jako důvodu rostoucí důvěry v korejce. V evropském měřítku se Škoda se svou image nijak výrazně neliší - taky je to "východní" a "nová" značka, ke které není tradiční důvěra a musí si pozici tvrdě vybojovávat. A jen nám oběma asi jasné, že prodeje v ČR nebudou pro úspěšnost Roomsteru podstatné.

Mirek
28. února • 11:44

Je lhostejne s kym se snazi merit Skoda a kam se snazi marketingove oddeleni auto natlacit. Dulezite jak to budou citit zakaznici. Vetsina lidi si auto zarazuje podle uzitnych vlastnosti, nikoliv podle deklaraci vyrobce. A pokud si jich vetsina zaradi roomster mezi dodavky, tak budou souperi s francouzema, kteri dnes zacinaji na 290 tis. Takze pokud bude zaklad ocenen na 350 tis, muze to byt problem. Uvidime.

patrik
28. února • 13:00

To může, souhlasím a souboj s Renaultem asi bude pěkně tvrdý, ale zřejmě víc mimo ČR. Tady u nás hodně zapracuje sugesce "všichni sousedi už mají Roomstera" No, je to na Škodovce, přichází do segmentu až hodně opožděně, karty jsou tam dlouhodobě rozdané, tak bude muset dělat rychlá tempa.

mr
28. února • 12:32

Chtel jsem poukazat predevsim na to, ze z hlediska kvality je Skodovka jinde nez asijska a rumunska konkurence.

Skyline
28. února • 13:24

"je Skodovka jinde"
 
To souhlasim - vyrazne za japonskou, o neco min za korejskou a mozna o kousek pred rumunskou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mr
28. února • 16:40

jde videt ze o Quality managemnetu vis kulovy.

waqd
28. února • 11:19

Co tím máš na mysli? Že tě na místě spolujezdce při každým řazení pětky praští řidič do kolene? Že si dozadu mezi dvě dětské sesčky nesedne dospělý člověk, že při nasedání a vysedání vždycky zapadnu jak do díry, teda hned potom, co se praštím do hlavy? Na to fakt nemusím bejt slepej a hluchej

mr
28. února • 12:36

Jeste maly dodatek. Proc sis tedy kupoval Skodu??? Fakt nechapu, kdyz te to ocividne to auto irituje. Paleta modelu na trhu je velka, to ze sis pro pomerne velkou rodinu poridil maly vuz, je predevsim Tvuj problem.

štaflík
28. února • 12:32

Mno chlapče, slepej a hluchej možná jsi, ale šaltrpáka v Loganu je rozhodně o dost větší a má větší výkyvy než ve Fabii. Ergo kladívko spíš v Loganu otlučeš spolujezdce. Co se týče dvou dětských sedaček a jednoho dospělého tak, aby se nemačkal - ukaž mi auto v téhle rozměrové kategorii, kde se nebudeš mezi dvěma dětskými sedačkami mačkat. Garantuji Ti, že se budeš mačkat i třeba v Avensisu (vyzkoušeno).

mr
28. února • 12:28

A jel si uz nekdy v Loganu?

Jak tak ctu, tak asi ne. Klidne si dej inzerat, ze svoji Fabii za Logan vymenis. Lidi ti utrhnou ruce.

x
28. února • 9:59

až na vysoký zadní nárazník a schod do kufru nemám výhrady.

dochtor
28. února • 11:01

Ten schod do kufru je pri aute, ktoré sa chce tváriť (aj ) ako dodávka dosť tragický...
Ešte by mohol niekto v redakcií urobiť poriadok v obsahoch dieslových motorov.

x
28. února • 11:15

v souvislosti s tím tragickým schodem jsem zvědavý, jak vyřeší užitkovou verzi. Nebo že by s ní nepočítali a udělali jenom něco na způsob Fabie Praktik?

petr
28. února • 9:34

Pekne, ale ten motor

X
28. února • 9:30

Nemůžu se zbavit dojmu, že tahle škodovka se designem inspirovala u tohoto Moskviče:

Ale proč proboha?

Skyline
28. února • 11:04

BTW - nemas na to nekde link? Z jake je to stranky?

X
28. února • 11:36

Mám, nedám
Je to Moskvič Arbat - prototyp z konce osmdesátých let, který se nikdy sériově nevyráběl. Ta fotka je z téhle stránky: http://digilander.libero.it/cuoccimix/ENGLISH-automotorusse5(azlk).htm.
Lepší fotky - z nějakého šíleného ruského skladu prototypů - najdeš tady: http://photofile.ru/album.php?id=574450&pager=2.

Skyline
28. února • 11:55

Diky, je to fakt lahudka

Skyline
28. února • 10:49

No tak to je kruty))))) Nesoulad predniho bocniho okna a zbytku auta je proste uchvatny, kolik asi pan designer z Moskvice od Skodovaku dostal?))

patrik
28. února • 10:14

Moc pěkná podoba - ale to panoramatické pojetí čelní části už tady bylo v minulosti víckrát a nám letcům se stejně pokaždé líbí Jinak je ovšem mezi takovýmhle Moskvičem a Roomsterem rozdíl asi jako mezi pošťáckým Stadionem a Suzuki Bandit.

Tech
28. února • 9:20

Ač tady pod článkem bude spousta kritiky ač oprávněné či ne, vězte že to auto půjde na odbyt že to nebudou stačit vyrábět.To auto je zajímavé.Sice se mnou nemusíte souhlasit´, ale prodejní čísla to ukážou....nejen v ČR.

X
28. února • 9:36

To si u Fiatu mysleli taky, kdyz predstavili Multiplu.  A to byla Multipla jednoznacne hezci a zajimavejsi nez tohle.

patrik
28. února • 10:24

Podle mě Multiplu zabila jednak koncepce 3+3, která opravdu nikdy moc nefřčela a zdá se ani frčet nebude (jakpak si asi vede Honda FRV?), ale hlavně nepružnost Fiatu při faceliftu, když zjistili, že jim ten žabácký bumbrlíček u zákazníků neprojde (dnešní verze Multiply je naopak nudná jako včerejší noviny). Roomster vychází z naprosto osvědčené koncepce přestavěné dodávky (benchmark: Kangoo)a to, že je o něco konzervativnější než Multipla nebo Modus, mu v celé germanofilní zóně může jedině prospět. Takže bych to neviděl tak tragicky

martin
28. února • 9:17

Pekné

Doporučujeme

Články odjinud