Škoda Roomster: vybrané fotodetaily

Snad každý již zná novou Škodu Roomster, přesto neuškodí podívat se na některé detaily tohoto vozu.

V současné době se na nás ze všech stran hrne Roomster. Média se předhánějí v tom, které z nich představí nový model Škodovky na větší ploše a najde na něm více nedostatků. Uvádět na tomto místě další test Škody Roomster by proto bylo nošením dříví do lesa, či chcete-li sov do Athén. Rozhodli jsme se proto představit vám Roomster trochu jinou perspektivou: zaměříme se na jeho detaily.

Tip: Přečtěte si náš první test Škody Roomster

Klepněte pro větší obrázek

Za příplatek 6 500 Kč lze Roomster vybavit účinnými hlavními světlomety s projektorovou technikou. Za dalších 6 500 Kč je možné mlhovky doplnit funkcí „Corner“, přisvětlující při zatáčení prostor šikmo před vozem.

Klepněte pro větší obrázek

Ani by to nebyla správná škodovka, kdyby zadní obrysová světla nesvítila ve tvaru písmene „C“. Sdružená zadní světla jsou integrována vysoko do zadního sloupku, jsou proto dobře viditelná a neomezují přístup do zavazadlového prostoru. 

Klepněte pro větší obrázek

Dobré slícování horního okraje předních dveří a minimální spáry mezi povrchovými díly karosérie  potvrzují kvalitu výroby a přispívají ke snížení odporu vzduchu a aerodynamického hluku. 

Klepněte pro větší obrázek

Ostřikovač zadního okna je integrován do jednotky stěrače. Jde o jednoduché a navýsost účinné řešení, jež nevyžaduje komplikované rozvádění vody po zadním okně.


Klepněte pro větší obrázek 

Kliky zadních dveří jsou opticky integrovány do širokých rámů oken. Díky tomu se může zdát, že se zadní boční dveře posouvají, ale ve skutečnosti se otevírají běžným způsobem. 

Klepněte pro větší obrázek 

Standardní kombinovaný přístroj působí hodnotným dojmem, ale neobsahuje žádné údaje o teplotě chladicí kapaliny, a to ani stupnici, ani kontrolky. Za příplatek 4 000Kč však dostanete kompletně vybavený přístrojový štít, navíc vybavený velkoplošným informačním displejem Maxi-Dot.

Klepněte pro větší obrázek 

Design interiéru sice není tak extravagantní jako karosérie, ale jeho kvalita vůz přibližuje spíše modelu Octavia než Fabia. Výrazně vystupující knoflíky ventilace však z pohledu řidiče zakrývají části svých stupnic.

Klepněte pro větší obrázek 

Navíjecí pás pro cestujícího na zadním sedadle uprostřed má dvě přezky (je tříbodový) a je důmyslně integrován do střechy.

Klepněte pro větší obrázek 

Interiér je včetně zavazadlového prostoru kompletně čalouněný. Čalouněna je také vnitřní horní část víka zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek 

Prostor pro cestující vzadu je vybaven trojicí samostatných sedadel. Každé z nich lze individuálně posouvat, ale můžete také regulovat sklon jejich opěradel.

Klepněte pro větší obrázek 

Každé ze zadních sedadel lze navíc několika jednoduchými pohyby sklopit a z vozu vyjmout jako nákupní tašku. Na rozdíl od většiny podobných systémů však lze sedadla vrátit na původní místo podobně snadno, jako je z vozu vyjímat.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků