Škoda Roomster: vybrané fotodetaily

Snad každý již zná novou Škodu Roomster, přesto neuškodí podívat se na některé detaily tohoto vozu.

V současné době se na nás ze všech stran hrne Roomster. Média se předhánějí v tom, které z nich představí nový model Škodovky na větší ploše a najde na něm více nedostatků. Uvádět na tomto místě další test Škody Roomster by proto bylo nošením dříví do lesa, či chcete-li sov do Athén. Rozhodli jsme se proto představit vám Roomster trochu jinou perspektivou: zaměříme se na jeho detaily.

Tip: Přečtěte si náš první test Škody Roomster

Klepněte pro větší obrázek

Za příplatek 6 500 Kč lze Roomster vybavit účinnými hlavními světlomety s projektorovou technikou. Za dalších 6 500 Kč je možné mlhovky doplnit funkcí „Corner“, přisvětlující při zatáčení prostor šikmo před vozem.

Klepněte pro větší obrázek

Ani by to nebyla správná škodovka, kdyby zadní obrysová světla nesvítila ve tvaru písmene „C“. Sdružená zadní světla jsou integrována vysoko do zadního sloupku, jsou proto dobře viditelná a neomezují přístup do zavazadlového prostoru. 

Klepněte pro větší obrázek

Dobré slícování horního okraje předních dveří a minimální spáry mezi povrchovými díly karosérie  potvrzují kvalitu výroby a přispívají ke snížení odporu vzduchu a aerodynamického hluku. 

Klepněte pro větší obrázek

Ostřikovač zadního okna je integrován do jednotky stěrače. Jde o jednoduché a navýsost účinné řešení, jež nevyžaduje komplikované rozvádění vody po zadním okně.


Klepněte pro větší obrázek 

Kliky zadních dveří jsou opticky integrovány do širokých rámů oken. Díky tomu se může zdát, že se zadní boční dveře posouvají, ale ve skutečnosti se otevírají běžným způsobem. 

Klepněte pro větší obrázek 

Standardní kombinovaný přístroj působí hodnotným dojmem, ale neobsahuje žádné údaje o teplotě chladicí kapaliny, a to ani stupnici, ani kontrolky. Za příplatek 4 000Kč však dostanete kompletně vybavený přístrojový štít, navíc vybavený velkoplošným informačním displejem Maxi-Dot.

Klepněte pro větší obrázek 

Design interiéru sice není tak extravagantní jako karosérie, ale jeho kvalita vůz přibližuje spíše modelu Octavia než Fabia. Výrazně vystupující knoflíky ventilace však z pohledu řidiče zakrývají části svých stupnic.

Klepněte pro větší obrázek 

Navíjecí pás pro cestujícího na zadním sedadle uprostřed má dvě přezky (je tříbodový) a je důmyslně integrován do střechy.

Klepněte pro větší obrázek 

Interiér je včetně zavazadlového prostoru kompletně čalouněný. Čalouněna je také vnitřní horní část víka zavazadlového prostoru.

Klepněte pro větší obrázek 

Prostor pro cestující vzadu je vybaven trojicí samostatných sedadel. Každé z nich lze individuálně posouvat, ale můžete také regulovat sklon jejich opěradel.

Klepněte pro větší obrázek 

Každé ze zadních sedadel lze navíc několika jednoduchými pohyby sklopit a z vozu vyjmout jako nákupní tašku. Na rozdíl od většiny podobných systémů však lze sedadla vrátit na původní místo podobně snadno, jako je z vozu vyjímat.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků