Viděl jsem tohle to auto v autosalonů na primě a nevěřil jsem svým očím že může škodovka s takovou obludou přijít na trh. Ten německý spojenec nás žene do záhuby.
Taky jsem to videl. A je to hruza-des, hlavne pri pohledu z boku. Roomster vypada, jak kdyby byl slepeny ze dvou aut.
Náhodou celkem pěkný třeba pro český pošty, jenom by to potřebovalo trochu normální motor kterej snese každodenní vožení nákladu, tohle si snad na dojíždění do práce nikdo nekoupí....
Tak vidim, ze slusna 1.4 FSI a klima bude minimalne za 400 tis Kc. To si snad nikto nekupi. Alebo ano? To uz za tu cenu radsej vacsi a slusnejsi Ford C-Max s motorom 1.6.
Rikam ze 1,4FSI NEBUDE!! Misto toho 1,4 59KW
Motory budou 1,2 12V 47kW ... v prubehu roku ji nahradi 1,2 12V 51kW, dale 1,4 16V 59kW a 1,6 16V 77kW (ten vychazi z 1,4 16V a nikoli z 1,6 8V) no a dízly me nezajimaj protoze ani jeden nestoji za rec ...Jinak s tou dychavicnosti 1,2HTP .. ja bych to tak blbe nevidel .. kounete na O1 1,9SDI, Fiat Doblo atd atd ... proste 0-100 za 20s ... ale pojede to .. co vic si prat :)
Co víc si přát? No, snad aby to bylo zadarmo, jinak to nevidím...
Jaký motory by jste si tam přáli vidět ? 1.8T 2.0 FSI to snad néMě připadají velmi slušný na VW a s 1.4 59kw TDI ideální
Klidne zakladni 1,2 ALE 4 valec.1,4 TDI, ALE 4 valec.3 valce at montuji do vozitek za 200.000 ne do aut za 350.000.Za chvili budou montovat 3-valce do Octavek a 2-valce do nizsich trid a lidi si to jeste budou pochvalovat
To jsou proste modni vlny zajmu o vetsi/mensi motory. Myslim, ze automobilky reagujou na zakazniky a ne opacne. Kdyz bude trh pozadovat reinkarnaci Fiatu 126, dostane 2-valec. Az bude zakaznik pozadovat Velorex 1-valec, dostane i ten, jdi se podivat do asie.Zaver: co se ti nelibi nekup, pokud budes v mainstreamu, vyrobci se prizpusobi. Nechapu lidi, kteri koupi a pak nadavaji - jakoby jim to nekdo nanutil.
Ale nasazeni zakladnich motoru diselu i benzinu v 3valci a premrstene priplatky za 4valce neni skutecne nic jineho nez vnucovani techto motoru lidem Fakt jsu zvedavej za jak dlouho bude zakladni motor pro O2 treba takovy 1,4 HTP
jj.... 1,2THTP v O2
THTP je 'totalni hovno to pojede'?
Vsadil bych se ze lip nez sila jednoho vola na tvym kole
koupit licenci na starou toyotu 1,3/16V-65kW a od fiata 1,3multijeta.
nevim nevim ale ta 1,2 HTP se 47 kW se mi tam nejak nelibi je to malo pro auto jako je roomster s tou 1,4 uz to bude lepsi ale nevim jak pri plnym obsazeni a zavazadli?
50% nabizenych motoru jsou trivalce !!Navic nechci videt kolik budou chtit za 1,4FSI 1,6 a 1,9TDI. Humus
Panove je jasne vetsina z vas tady hodnoti auta jestli jsou dobre nebo spatne podle toho jaky zvuk maji jejich motory, jestli se s nimi da dobre driftovat nebo podle toho, v kterem z nich budete vypadat jako vetsi veka.. Ale pomerne velka cast Ceskych rodin na tyto "parametry" z vysoka sere a chteji nenapadne Ceske, spolehlive auto ve kterem odvezou rodinu. Myslim ze tohle auto rozhodne nebude propadak a konkretne motory jsou u nej rozvrzene velmi dobre. Urcite lepe nez u Fabie ktera se i tak prodava dobre.
"nenapadane ceske spolehlive" ) jo, tak este mozno to ceske by sa dalo pochopit, mozno v tom je nieco z Ceska, ale co ma Skoda spolocne so spolahlivostou a papamobil Roomester s nenapadnostou mi vazne unika, Ty si ho este asi nevidel zboku ze? ked uz tu rozpravas o nejakej socanskej ceskej familii, tak ta da prednost radsej velkopriestorovemu Logan Combi nez predrazenemu roomsteru
Hele, jses tady jen na navsteve, tak se trochu krot
Tos to teda řekl-nenápadné české a spolehlivé-a proč je teda na každým rohu servis?když jsou taák spolehlivé.Kolik tych dividentů ty němci dostali za ty české káry?
"...a proč je teda na každým rohu servis?když jsou taák spolehlivé."To je fór nebo ne? Máš rád flamewar v diskuzích, co?
To Petrumr:a všiml jsi si takové maličkosti,že škodovek je u nás taky suverénně nejvíc?Asi ne ,jinak by jsi takové hovadiny neplácal...Jinak němci první investovali a to obrovské sumy,proč myslíš,že se investuje?Taky nechápeš???
Já žiji v jiném městě a v jiné ulici než ty a mám jiné mínění o vozech škoda,ale nejsu sám co nikdy si nekoupí německej výrobek.Ted sem se podíval z okna a je to2:12-tj na 12 aut dvě škodovky(120 a Felda kombi).Víš proč investovali-aby oni ztoho měli něco a né ty.Ty si akorát můžeš koupit škodu,aby oni měli zase zisk.A když se budou kupovat,můžou zdražovat a zase budou mít větší zisk.
Tvoje okno neznam, ale nove vozy za rok 2005 - Skoda 44%- Renault 7%- Volkswagen 5,5%Tomu odpovida servisni sit. To proste neukecas at se ti to libi nebo ne
Není to pro česko?,morava je něco jinýho,tady lidi mají jiný myšlení.Já tych 44%nových škodovek nevidím,tady nekupujeme ani autobusy z českanatož osobáky.Co tady jezdí fabky nový,tak sou podnikový a mají pražskou rz.
2 Petrumr: Ty tvoje provinční mindráky jsou fakt k popukání.
Smrt českému nacionalismu!
Čechy, Morava a Slezsko - to je naše Česko. Říkával ředitel Železný. Prober se, člověče! Česko = ČR, Čechy = to území na východ od Moravy.Teď jsem vykoukl z okna a vidim jednu Toyotu a BMW, takže ty statistiky jsou úplně mimo.
"Čechy = to území na východ od Moravy."Na východ?!? Já si asi půjdu zopakovat zeměpis...
Říkával ředitel Železný... stíhaný zločinec...
Protoze ten kdo ma na Škodofku ma barak a u nej velkou garaz :)Jen ti co na to nemaj jezdej v starych kraksnach a parkujou na verejnych parkovistich
A ták. Velký garáže maj pochopitelně hlavně na Moravě.
Jo Fiat prodává auta pro radost,ne pro zisk-to si myslíš??
Jo taak uz to chapu, cim rozsirenejsi je servisni sit, tim ty auta musi byt logicky horsi protoze auta ktere se nekazi vlaste servisy ani nepotrebuji.. Slusna dedukce..
Jo přesně tak,ty servisy jsou v soukromých rukách(píše se rok 2006)a musí si na sebe vydělat a ty mě chceš namluvit,že tam není co dělat .?
Dozivotni zaruka mobility nebo jak se to jmenuje. Kdyz nic tak kazdy rok vymena predrazeneho oleje + prace za povoleni sroubu a filtru za 500. Hromada sluzebnich skodovek a jejich pravidelny servis, ktery firmy samozrejme delaji. Ze by ta pricina teda byla v tom ze jich tady jezdi minimalne 4x tolik co ostatnich znacek
Ale treba se tolik prodavaj prave proto, ze je tady tolik servisu Treba je to uplne obracene...
Toto mi nedelejte...jsem skoro sletel ze zidle
Nevim nevim ale neco mi rika, ze tohle bude totalni propadak...
I ty jeden chytroline se tady nejak hodlas primerovat s marketingem Skodovky? No nevim jak ty a Tvoje firma (pokud ji vubec mas), ma cisty zisk. Zeby mensi nez ta neschopna skodovka? Oni moc dobr vi co tam dat a jak vydelat. PS: Nemam Skodu, ani me nijak nezajima.
350t je akorát pro Helmuta a spol.česká rodina si nekoupí levnější fabku,nebo ta dostane nastupce a ta bude stát v základu od 380t.Jak to říkal ten němec od vedení,že škoda není a nebude pro socky.
Jenže už i Helmut aus der DDR stojí frontu na Dacii Logan. Toho smutně vypadající pickup s prosklenou bednou za cenu skoro dvou Loganů asi neosloví.
Cena 350 za zaklad je docela dost. Ceska rodina s nizsimi prijmy bude vahat, jestli koupit toto, nebo levnejsi, pohlednejsi a klasictejsi Fabii Combi.Docela by me zajimalo, o kolik to bude levnejsi (pokud vubec), nez srovnatelne vybavena a omotorovana O2. Vezmeme nejaky srovnatelny motor (treba 1.9 TDI), dorovnejme vybavu - a pak uvidime.
Rodina s nižšími příjmy je ráda, že má na nájem a na jídlo, chytráku.
Myslel jsem pracujici rodinu, ne rodinu parazitujici na davkach - ta by nemela mit ani na jidlo, pokud ji nekdo DOBROVOLNE ze sveho neda.Pokud nekdo praci jen nepredstira, na Fabii by si snad mohl usetrit. Samozrejme pokud nema jine priority (vlastni bydleni, zahranicni dovolene, cigarety a alkohol, atd...).
Asobne bych se, jako rodina s nizsim prijmem, vyprdnul na celou Skodu atd. Nedavno jsem mel tu cest a jel jsem s Dacii Logan 1.4. Rikejte si co chcete, ale je celkem prostorna, motor take neudela ostudu a za ty prachy? Proste jen koupit.Netvrdim ze ma vse jen super. To ne, ale za ty prachy cca 230 tis v plne vybave to jiste stoji za pozornost. Jinak preju stesti skodovce at prodava a vyrabi u nas. Napada mne takove heslo "Ma-li se Skoda dobre i my si muzem chrochtat"
Roomster se postoví proti Opelu Meriva a podobným. Určitě bude mít své kvality, které přilákají spoustu zájemců, ale na druhou stranu, potencionální zákazníci hlavně na západ od nás (kam se snad chce řadit) se určítě nespojí s tak bídnou nabídkou motorů. Dýchavyčné HTP, které by mohlo stačit v provozu v 80. letech, ale ne teď. zastaralé diesely. snad jen ta 1.4řka FSI. I když takový motor by mi do auta nemohl.
Hm. Ja bych si taky asi z tech motoru nevybral. U nafty chybi moderni stredoobjemovy motor -okolo 1.6l. Koncern ho proste nema. No a kupovat dnes motor spalujici jenom benzin je vyhazovani penez, protoze od zacatku pristiho roku startuje prechod na biolih. Motor, ktery ho nedokaze spalovat nema budoucnost. Cekal bych, ze u zbrusu noveho auta uz na tento zretelny trend bude Skodovka reagovat.
Od začátku příštího roku startuje přechod na bioethanol ??? A kde ? Jestli máš na mysli to, že se na západě běžně bude do benzínu přidávat bioethanol v poměru 85:15 ve prospěch benzinu (na rozdíl od severského E85 kde jde to obráceně), tak s tím současné (i starší) motory nebudou mít problém. Přechod na E85 v Evropě je ještě setsakramentsky daleko - bohužel...
Od pristiho roku 2007, se bude do veskereho benzinu u nas pridavat 5% bioetanolu - je na to zakon. To znamena ze v prubehu tohoto roku a na zacatku noveho roku se rozjede nekolik novych lihovaru, ktere se v tomto okamziku stavi. Jakmile budou stat tovarny, kazda bude nepochybne chtit prodat co nejvice sveho produktu a proto se jiz nyni testuje vyroba E85. Jedine co prechod na E85 dnes brzdi je temer totalni ignorace automobilek. Ale ne vsech. Ford a Saab chysta uvest lihovy motor u nas jeste letos. Renault planuje do dvou let vyrabet vetsi cast benzinovych motoru se schopnosti spalovat biolih. Proto mne zarazi, ze uplne nove auto, ktere se zacne masivneji prodavat prave na prelomu roku tohle vubec neresi. Ja bych si pouze benzinovy motor dnes jiz nekoupil, protze to je stroj s velmi kratkou budoucnosti - cena takovych aut pujde velmi rychle dolu. Malo se o tom mluvi, ale prechod na lih bude rychlejsi, nez si mnozi mysli.
konecne slusnejsia ponuka motorov, este ju rozsirit aj do modelov fabie.
konecne uz slusnejsia ponuka motorov, este tuto ponuku rozsirit aj do modelov fabie.
"Zavazadlový prostor nabídne velký prostor"
Prostě absolutní rým, s tím začal koketovat už Jára Cimrman :,,Naše staré hodiny, bijí čtyři hodiny"
Jede paní z Frýdlantu - dyjadyjadáCo nám veze paní z Frýdlantu? - dyjadyjadá
to uz neni ale absolutni rym, nybrz rytmicka konstanta
na model Roomster RS, mno to bude urcite dalsi raketa z produkce skodovky
krásný postřehy , obojí vám snadno vysvětlím - je to proto že se s tím počítá jako náhrada za š 1203 pohřební služby - takže zadek musí bejt vejš aby bylo vidět na rakev (proto taky to obří okna) a motor není potřeba silnej protože pozůstalý v průvodu stejně půjdou krokem :)
Na rakev je to pouzitelny tak leda pro asiaty. Nicmene s nastupem H5N1 je to doslova genialni tah ...
To mi nedělejte!
Tak to je super, Skoda zacne vyrabet pojizdnou tribunu Anebo hlediste, jak kdo chce...
Jestli by nebyl lepsi napad, aby ten kdo vidi lepe, byl ridic. Ale to je asi prilis konvencni koncepce.
No to s 1.2 HTP , hmotností a čelním odporem bude dělo ! Myslím, že shade 120 bude mít konečně koho předjíždět ...
No vidis, alespon neco pozitivniho na tom trivalci je :)Jinak bych doplnil, hante si zde ten trivalec jak chcete ... ale napiste sem co mate za auto vy a jakej v nem mate motor .... ( model, r.v., objem a vykon).Ja mam O1 1,6 74kW ... 1,2 z tohohle motoru vychazi, ale nechtel bych ji ... no, mozna dyby me vymenili tu O1 z 98 za Roomstra tak bych to vzal... Ale jen s prosklenou strechou :)Ale chapu ze pro rodinku, ktera do ted jezdila ve Š120 nebo feline je to pokrok :)
Schade, ne shade, clovece
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.