Škoda Roomster: technické parametry, motory

Na komplexní představení nového Roomsteru si musíme počkat na úterní začátek ženevského autosalonu, již nyní se ale na veřejnost dostaly některé podrobnosti, které jsme dříve jen odhadovali. Mladoboleslavká novinka měří na délku 4 205 mm, je široká 1 684 mm a vysoká 1 607 mm – je tedy jen o pár milimetrů kratší než Fabia kombi. Rozvor je o téměř 4 cm větší než u Octavie, měří 2 617 mm, což zaručuje dostatečně prostorný interiér. Na zadních sedadlech se bude sedět natolik vysoko, že cestující bez problému uvidí přes řidiče a jeho spolujezdce vpřed na cestu.

Zavazadlový prostor nabídne velký objem – v základu cca 450 l, přičemž po posunutí zadní lavice vpřed (o zhruba 15 cm) se zvětší na špičkových 530 l, což je téměř tolik, jako má velká Octavia. Po sklopení sedadel se pak zavazadelník dále zvětší na cca 1 780 l. O motorech jsme psali již dříve, základem bude benzíňák 1.2 HTP s výkonem 47 kW, další v řadě pak budou motory 1.4 FSI 63 kW a 1.6 77 kW. Naftu zastoupí dva tříválce 1.4 TDI s výkony 51 a 59 kW, a větší čtyřválec 1.9 TDI 77 kW.

Cena zatím není známa, v základu by se měla podle našeho odhadu pohybovat okolo 350 tisíc Kč. Poprvé se v nabídce Škody objeví aktivní světlomety, které zlepší viditelnost v zatáčkách. Nebude chybět ani filtr pevných částic pro dva výkonnější nafťáky.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků