Škoda Roomster Roadshow: se vzducholodí Skyship Evropou

 
Originální Roomster Roadshow, určenou pro malé i velké příznivce značky Škoda, představí společnost Škoda Auto v rámci kampaně na podporu nástupu nové Škody Roomster na trh v celkem 18 metropolích 11 zemí Evropy.

Přímo v živých centrech měst vyroste rozlehlá pozemní základna, složená ze šesti prostorových modulů se specifickou obsahovou náplní. Modul Ratio například nabídne technická data vozů či vystavený motor, zatímco sousední Emotion představí barvy, design, čalounění interiéru a také koutek stylisty. Pro hravější návštěvníky jsou připraveny dokonce i internetové terminály, konzole Playstation, hokej či skluzavka pro děti a další atrakce. Spolu s možností důkladného osobního seznámení s vystavenými vozy Škoda Roomster tedy show nabídne i bohatý zábavný program pro celou rodinu. Roomster Roadshow, partnersky podporovaná společností Shell, začíná 27. července v Praze, hlavním městě České republiky. Po jednotlivých městech Evropy bude putovat až do 22. října tohoto roku. Každá zastávka bude obvykle dvou až třídenní a díky pestré nabídce zábavy rozhodně stojí za návštěvu.

Roomster Roadshow bude celou cestu doprovázet naprosto nepřehlédnutelná atrakce, viditelná na jedenáct kilometrů – vzducholoď Skyship nesoucí na boku obří reklamu na Škodu Roomster. Více než šedesátimetrová vzducholoď s luxusní kajutou pro osm pasažérů bude ve dne i v noci křižovat nebe nad místem konání show. Během svých letů navíc nabídne místo na palubě i výhercům napínavých soutěží, připravených pro veřejnost v každé z navštívených metropolí.

Fred Kappler, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za prodej a marketing, přiblížil záměr celé show: „Roomster je pro Škoda Auto čtvrtou, samostatnou modelovou řadou a prvním modelem kompaktního MPV. Jedná se o vůz tak jedinečný, atraktivní a všestranný, že jsme se rozhodli dát naším zákazníkům možnost poznat jeho rozmanité vlastnosti naživo. Roomster Roadshow právě tuto možnost naším zákazníkům dává – k tomu mají příznivci naší značky možnost poznat Škodu z poněkud jiné perspektivy. Jsem si jistý, že při návštěvě Roomster Roadshow prožijí den plný zážitků a překvapení se značkou Škoda a s novým vozem Škoda Roomster.“

Roomster je po modelech Fabia, Octavia a Superb čtvrtou zcela samostatnou modelovou řadou značky Škoda. Svým pojetím se vymyká dosud zažitým automobilovým třídám a jako průkopník inovativně vytváří nový segment.

Škoda Roomster zaujme na první pohled svým unikátním, velmi moderním designem, který zdařile kombinuje prvky typické pro vozy Škoda se zcela novými řešeními. Výrazné je vyznění přední části jako prostoru pro řidiče, neméně svébytná je ale i zadní část pro cestující. U té dominují především velké prosklené plochy, které zasahují až ke střeše vozu.

Škoda Roomster je v České republice již v prodeji a v příštích měsících se dostane na ostatní evropské trhy. Ještě do konce roku 2006 vyrobí Škoda Auto nejméně 15 000 vozů, v dalších letech pak počítá s prodejem nejméně 50 000 roomsterů ročně. Také díky úspěchu své nové modelové řady překročí Škoda Auto již v letošním roce hranici půl milionu automobilů prodaných na světových trzích.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků