Škoda Roomster přilákala na internetové stránky Škoda Auto rekordní počty návštěvníků

Ve stejném okamžiku, kdy Škoda Roomster 28. února odpoledne absolvovala svoji světovou premiéru na ženevském autosalonu, se jeho nová internetová prezentace objevila na tuzemských a mezinárodních internetových stránkách Škoda Auto a také v dalších jazykových mutacích na stránkách importérů Škoda.

Za prvních 24 hodin od spuštění internetové prezentace navštívilo stránky 46.260 uživatelů. Oproti průměrné návštěvnosti se jednalo o 40% nárůst.

 

Internetoví návštěvníci mohou otáčet vozem Roomster o 360°, prohlédnout si jej ze všech stran, otvírat dveře (včetně zadních pátých) a podívat se jak funguje systém úpravy zadních sedadel VarioFlex. Rovněž tak se mohou „posadit“ do virtuálního interiéru, rozsvítit vnější světla a podívat se, jak  fungují tyto světlomety, které „umí“ svítit do zatáčky.

 

Kromě fotogalerie vozu Roomster i jeho detailů nabízí internetová prezentace i možnost stáhnout si některou z tapet (nově i ve velikosti 1600x1200 px) nebo shlédnout stream video a popř. si jej uložit do počítače.

 

Konečná verze internetové prezentace vznikla za 28 dní a podílelo se na ní deset členů (programátorů, grafiků, textařů) internetového týmu Škoda Auto.

 

K datu zahájení prodeje modelu Roomster bude internetová prezentace rozšířena o ceníky, podrobné specifikace výbav, technická data apod. a bude rovněž propojena s aplikací konfigurátor Škoda (http://www.autonaprani.cz).

Škoda Roomster

Škoda Roomster bylo první české MPV a vzbudilo při svém příchodu rozruch nekonvenčním designem. Stejně jako ostatní škodovky se stal i Roomster nejprodávanějším modelem své třídy. V roce 2015 byla jeho výroba ukončena bez přímé náhrady.

Test • Historie Škody Roomster

Doporučujeme

Články odjinud