Škoda Roomster: opravdu prostorný vůz (první dojmy)

173 komentářů

Peter
26. března • 21:32

Bol som v Blave na autosalóne, meriam 1,90m, mám problémy s chrbticou. Sedel som v Suzuki SX4, Seat Leon a aj v Roomsterovi. Jedine v ňom som si našiel veľmi rýchlo pohodu za volantom s dobrým výhľadom.  Aj interiér bol veľmi ergonomický, za mňou veľa miesta, veľký a dobre prístupný kufor. Akurát sa mi nepáčil tvar predných dverí, ktoré priveľmi oddeľujú prednú časť kabíny od zadnej. Na SK sa má od leta predávať s 4 motormi: benzín 1.2 12V 47 kW, 1.4 16V 55 kW,  1.6 16V 77 kW a dízle 1.4 59 kW, 1.9 77 kW. Teraz mám Fábiu combi, hneď by som ju zamenil za Roomstera s tou 1.6-kou.
 
 

zrubec
9. března • 21:56

Prosim Vas neni to nahodou fotomontaz, jedno auto slepeny ze dvou? Dekuji za odpoved.

Petr Broža
25. března • 13:22

Ne, skutečně to není fotomontáž

m.k.
4. března • 16:15

Och bože to je hnusný.Proč nám tohle dělají.NEBRAT.

michal
3. března • 23:58

No, tentokrat se moc netrefili, okynka nakrivo, linie nelicujou, no, proste hruza, vypada to jak smontovany z dilu, co nekde posbirali

Martin
3. března • 23:25

Zdravim. Nevedel som, ake su ceny aut v CR, tak som sa pozrel, kolko by stal moj cerveny tatos a zda sa, ze by vysiel na cca 490 tisic Kc. Vo vybave Stylance s 1.6, climatronic, vsetko v elektrike, 8 airbagov, 16" elektrony, volant v kozi, tempomat, central+dialkove, pocitac... dostatok miesta pre cestujucich, samozrejme trochu mensi ako dodavkovy kufor (341l), no ale auticko, ktore je pozitok riadit!  V zaklade 430 tisic s tym istym motorom, stale s neobmedzenou pasivnou bezpecnostou... A skryta klucka zadnych dveri, ale v tomto pripade vydarena. Ak niekto kupi Roomster za pol mega a vyhlasi to za dobru kupu, nech urychlene vyhlada pomoc psychologa

SCh
3. března • 17:12

...tady se píše budoucnost automobiovýho průmyslu, vy kkti...

SCh
3. března • 17:00

hehe. jen nadávejte, v anglii se to bude prodávat ještě líp než fabie. a ako sa to někomu nepáčí vzhledově, tak ať si kúpí trakař. neni to žádná dodávka, je to konkurent opla merivy, renaultu scenic a podobných, jen asi trochu menší, hlavně zvenčí. není to tradiční kousek jako je fabie nebo octavie, je to ale povedený kousek. design je na špičkové úrovni, oku člověka alespoň minimálně výtvarně talentovaného lahodící báseň křivek a ploch, která však rozhodně časem nevýjde z nějaký módy. hustá kára, na první pohled tedy určitě. jestli je pravda, že bude mít, pro škodovku už tradičně, skvělý podvozek, pak už chybí jen dostatečná motorizace a novináři v celý evropě nebudou vědět, jestli dát auto roku octavii nebo roomsteru..

8degu
3. března • 0:50

Normálně do diskuzí nepíšu, jen mě občas docela pobaví slinty v nich napsaný. Sem ale napsat musím... Vážně si myslíte, že někoho zajímá že se vám to auto nelíbí a váš názor že si to nikdo nekoupí? Je super probrat přednosti a zápory a diskutovat o nich, ale tyhle všeználkovský kecy mě zvedaj ze židle. To auto se prodávat bude a půjde na dračku, i když třeba jen v ČR, s tím se smiřte. Cena kolem 450k je za auto tohodle typu v běžný výbavě (mech.klima, přední okna a zrcátka v el., 4x bag, abs) úplně normální, možná o 20-30k víc než konkurence - zcela v intencích cenový politiky Škodovky, skuste si poskládat kangoo nebo partnera nebo combo (o tom je psáno o kousek výš) v konfigurátorech na webech konkurence a uvidíte sami. Že je to moc práce? Apropo, najde se někdo, kdo by snad chtěl tvrdit, že tyhle "konkurenční" auta jsou nejak pěkný? Dyť jsou to většinou bezpohlavní krabice s hnusným interiérem, kde z výplní dveří kouká lakovanej plech jak ve stodváce, o motorech nemluvě, běžnej motor to mívá 1.4 do 80 koní... Roomster je pro rodinu se dvěma malejma děckama, který potřebujou kvantum místa na dětský sedačky a velkej kufr na kočár a tunu krámů na dovolenou za cenu menší než oktávice s dvojnásobnou praktičností. Je to designový auto bez kompromisu který se buď líbí nebo ne. A mě se sakra líbí, protože je jiný, odvážný, prostorný a hezký. Pokud si myslíte že se někde pletu, rád se poučím. Na flamewar bez argumentů házím bobek

Milmon
2. března • 19:38

Tohle auto je právě to co jsem hledal. Dlouho jsem přemýšlel které auto je to nejškaredší.
A už jsem ho našel je to ŠKODA ROOMSTER. Prosím Vás kde vyhrabali ve škodovce takovou hrůzu. No potěž pánbůh.

SCh
3. března • 17:04

blbečku, nakresli vlastní. zajímalo by mě, co se ti líbí? nový lambo? nebo enzo? nebo jako co? ale ať je to něco ohromně prostornýho pro celou rodinu, se sakra praktickym interiérem a ať to za 10 let nevypadá k smíchu.

Arnošt
3. března • 13:36

Hehe, oni toho Roomstera ani nemuseli navrhovat, tahle prasárna vyjela tušim v září 1998, akorát se to menovalo Multipla, vyplodit osum let po tomhle "skvostu" takřka to samý, tak tomu říkám odvaha

zvědavec
2. března • 13:44

Před autosalonem byla vyjmenovávaná konkurence pro Roomster, ale chyběl tam podle mého hlavní konkurent, kterým je Opel Combo Tour. Princip stavby Oplu je velmi podobný, přední část z Corsy a k ní je naroubován veliký prostor na rozvoru, přesahujícím Astru a možná i Vectru. Boční profil vozu, při odmyslení křivky zadního okna Roomsteru, je taky velmi podobný. Roomster, který je zřejmě svou přední částí po sloupek B předobrazem nové Fabie II, tuto myšlenku rozvíjí o něco dál a odstraňuje nedostatky Oplu, kterým je hlavně obtížné nastupování na zadní sedadla přes vysoký práh, vynucený posuvnými dveřmi (koncept Roomsteru je měl), dále pro tak vysoký a velký vůz, jakým Combo je, částečně nepříjemný "utopený" posaz vpředu i vzadu. Jinak vypadají základní tvarové proporce vnější i vnitřní, bez ozdobných prvků, jakými jsou rozličně tvarovaná okna Roomsteru, velmi podobně a jsou si určitě bližší, než konkurence zmiňovaná v oficiálních pramenech škodovky, tj. Opel Meriva, Renault Kangoo a Citronem Berlingo. Pravděpodobně i stavba Roomsteru, jako derivátu budoucí Fabie II, více odpovídá stavbě Oplu Combo, který je derivátem Corsy, než autonomní stavby všech zmiňovaných konkurentů, z nichž ani jeden není derivátem modelu třídy Fabia a Corsa. Nicméně nic z výše zmiňovaného není ku škodě věci, pro mne osobně jen čas vadí, protože bych teď jezdil v Roomsteru, místo v Combu Tour, který má ostatně i ceník velmi podobný.

vvv
1. března • 23:28

Černý Roomster s červenými prvky čalounění nemá na palubovce ukazatel paliva a teploty motoru? Kde tam asi jsou?

Nekdo
1. března • 19:31

D
1. března • 18:14

"Z exteriéru stojí za pozornost ještě skrytí kliky zadních dveří do C-sloupku" Tato maličkost má na Roomsteru úplně opačný efekt naž na Alfě-Romeo 156. Zatímco u 156 měla tak trochu z 4 dveřového sedanu udělat švihácké kupé (což se docela podařilo), tak z Roomsteru to prostě dělá 2 dveřovou dodávku (nevím, zda li záměrně ale i to se podařilo). Dle mě, je to druhý největší omyl na tomto autě. (Pochopitelně hned po linii bočních oken)

Felicij
1. března • 16:40

Hluboce jsem se nad tím papamobilem zamyslel a zdá se mi, že by se mohl stát hitem mezi zákazníky taxislužby, zvlášť kdyby bylo možno část zavazadel odkládat na/místo sedadla vedle řidiče. Můj problém je, že jezdím už deset let felicií a tak je aktuální otázka její výměny. Snad už příští model škodovky...

kuba
1. března • 11:34

cauky,

bude s e z teho konecne zase vyrabet i dodavkova verze? bylo by to suuupr...

kuba

Image
1. března • 10:54



fomesh
1. března • 9:56

... hlavně v té černé barvě

chestburster
1. března • 9:05

Honza
1. března • 9:02

Dobrý den, Roomster se mi líbí, ve skutečnosti to bude jistě hezčí než z fotek. Chci se ale zeptat, všude se uvádí ložná plocha kufru PO SKLOPENI SEDADEL že je 1022 mm - viz. převzatý text: (Zavazadelník nabízí základní objem 450 až 530 litrů v závislosti na poloze zadních sedadel, přičemž sklopením sedadel vznikne zcela rovná nákladová plocha o délce až 1022 mm a objem naroste na 1555 l.). Není to nějak divné? Přeci 1022 mm je jen 1 metr! To má i Fabia Combi BEZ SKLOPENYCH SEDADEL! Při prakticky stejné délce Roomsteru a Fabie Combi je to značný nepoměr. Spíš bych řekl, že po sklopení sedadel bude plocha kolem 1500 mm. Jak to vidíte Vy? Přeji hezký den. Honza

MR
1. března • 9:18

BOjím se že to tak bude doopravdy, protože sedadla se nelogicky ani nesklápějí, ani nezasouvají do podlahy, ale po vzoru Favoritu poskládají za přední sedadla, čímž se cca o 25cm sníží délka, navíc kratší převysy, menší celková délka..Prostě 1,5 metru tam podle fotek asi nebude ani náhodou. Možná po vyjmutí sedadel se této hodnotě přiblíží... Vždyť prostor je přibližně stejně dlouhý jak široký, což tomu odpovídá. Je to prostě od B-sloupku odfláknuté auto, bez nápadu.

Michal
1. března • 2:03

Asi som slepy, tak som sa chcel spytat, na co nadvazuje spodna linka okna zadnych dveri?

Garfield
1. března • 8:44

Asi na tu hranu blatníku, co jde od předního světla.

tb
1. března • 0:18

Mne se nakonec docela libi, narozdil od dojmu po prvnich fotkach pred par tydny. Ovsem myslim, ze Skoda Auto mi ho neumozni si koupit, tak jako mi neumozni koupit si zadnou jinou skodovku, kvuli cene. Za 339 tis. Kc nejchudsi vybava, motor 1,2 HTP ( kdyz se tam toho tolik vejde, ale jak to uvezu ? ), predpokladam bila barva a 14-palcova plechova kola ? To bude jine auto nez obrazky ze Zenevy. Takze si vyberu slusnou vybavu, motorizaci, barvu a par doplnku, ktere bych u noveho vozu ocekaval, a Roomster stoji pul milionu. To uz ho nekdo opravdu bude muset hodne chtit.

Tech
1. března • 9:51

Většina to bude brát s odpočtem DPH.Proto je taky nastavená cena, tak jak je.Masovka to nebude, ale prodejnost bude velice slušná.

Hejj
28. února • 23:06

jako nevim o co nekomu jde? u auta je zajimavy na prvnim miste bezpeci tzn. pokud ma ABS atd + airbagy 4 predni a bocni uz od zakladu, tak jen tak dal - to k te cene ktere se zda vyssi me teda ne... a jestli je to pekny auti nebo hotovej hnus to at si kazdej rozhodne sam ale vetsinou je to tak ze nekomu se libi jen BmW nekomu zas Skoda a nekomu vse... a nekomu nic a jen kritizuje! muj nazor: skoda jen ze si nevsimali detailu... jinak si myslim ze se povedlo

mmx
28. února • 22:24

vcelku by ma zaujímalo, ako vysoko to má podvozok nad cestou. Podla fotografii to vyzera podobne ako na Fabii, co moze byt hlavne v zime vdaka vacsiemu razvoru celkom problem. Aj s Fabiou sa velmi casto "sucham bruchom po zemi". Asi to nebude mat nastavitelnu svetlu vysku, ze :)

Golem
28. února • 21:59

máte alespoň jistotu, že vám to nikdo neukradne.

Petr
28. února • 20:56

No panove ja nevim za 350 000 dostat 1.2 HTP 3 valec, bez centralu,s klickama na stahovani okenek apod.
Uz se tesim az si  Skodovka chytne za nos ...350 tisic za co ? Ani  nahodou !!!!!
 

...
28. února • 20:20

http://news.auto.cz/zeneva-2006/dacia-logan-steppe-yeti-z-rumunska.html

JayDee
28. února • 20:19

když sem roomstera osobně viděl na silnici už asi před 14ti dny..

Dan
28. února • 20:03

Zlata X5...

Harry
28. února • 19:17

No, nevím, co napsat. To divný vůz. Jsem zvědav jaká bude cena.

petrumr
28. února • 19:06

Nejlevnější od 340t bez přístrojovky v roce2006 kde se hledí na bezpečnost a přístrojovka musí mít uzavřený otvor pro přihrádky větší jak stanověj předpisy EU.Ta bude mít aspon v nár.testu1*.

John
28. února • 19:03

Nemuzu si pomoc, ale tohle se mi libi vic:
The image “http://img158.imageshack.us/img158/7341/dacialogansteppe027km.jpg” cannot be displayed, because it contains errors. The image “http://img158.imageshack.us/img158/3262/dacialogansteppe032ra.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
A prostoru v tom asi taky bude vic.  Ale jinak je docela s podivem, jak moc jsou si ta auta (svym zpusobem) podobna

Dan
28. února • 20:17

A co je na tom noveho? Vysoka mira pouziti sedivych plastu? Az z toho vyhodej ty malickosti ktery jsou tam protoze je to prototyp tak z toho bude obycejna krabice. To ze v ni bude vic mista je pravda.

Marek_Litzman
28. února • 20:03

Jenže tohleje studie, když vyběhla škoda se studií Roomster, taky všichni říkali, jak je krásná, po přerodu do sériové verze však své kouzlo pro mnohé ztratila...

nocni_dric
28. února • 23:38

problem je v tom ze ty si tohle auto budes moct koupit nekdy na konci tohoto roku urcite a v puli mozna dyz se vse povede tip top..jinak odmysli si diodove svetla, renault interier,strc si tam interier z logana svetla z logana a oplacej to plastem min nalestenym nez na teto studii..podvozek ma logan dost vysokej a je to mas efektni auto za velmi rozumnou cenu..

cernymotyl
28. února • 19:00

Kdyz jsem videl asi pred 10-ti lety Renault Scenic, vubec se mi nelibil. Dnes je na tento zpuseb skoro kazde MPV. Tenkrat predbehl vzhledove svoji dobu mozna jako Roomster dnes...
...ale zlata Honda Jazz. Sklopim zadni sedadla a muzou se v zavazovadlem prostoru vyspat dva lidi, nebo odstehovat lednicku. Co se tyce Merivy - jestli tam cpou stejny motory 1,6 jako do Astry, tak bych ji nechtel ani zadarmo. Mame ve firme dve a maji stejnou zavadu na motoru. Obcas ztraci vykon a nechteji nastartovat. V servisu rekli, ze se ma motor obcas "protahnout" a pak bude chodit jako hodinky... Nu co, musime jim verit, jsou to odbornici

dawidss
28. února • 18:40

skodovka opet zklamala takovej hnus at ani nedavaj do prodeje...................

Hiro
28. února • 19:00

Na Fabii jsme si také zvykli. Kdopak to asi bude kupovat?

mr
28. února • 18:54

Ty si nejaky mlady skolacek co si mysli ze Skoda dela supersporty, ze?

dawidss
28. února • 18:40

skodovka opet zklamala takovej hnus at ani nedavaj do prodeje...................

dawidss
28. února • 18:40

skodovka opet zklamala takovej hnus at ani nedavaj do prodeje...................

Jjuan
28. února • 18:25

Tedy za prostorné považuji auto kde si můžu trochu natáhnout nohy,kde je místo pro nohy.Nepotřebuji pohybovat se po autě vzpřímeně.I kdyby jsem měl nad hlavou metr místa a žádné na nohy,tak se nemůžeme bavit o prostorném autě.Vždyť se jen nafukuje nahoru.

Honza
28. února • 19:27

je tam
- snížená podlaha ( vzadu ) takže nohy je možné si natáhnout
- lidé vzadu sedí výš
- nastavitelná zadní sedadla, podle toho jestli povezu děti nebo dospělé 

Luk
28. února • 18:25

Proč to sakra vypadá jako nějaký japonský auto, ty světla jsou hnusný, nejhorší na tom je že je chcou dát i do nové fabie. Připadá mě to jak nějaký auto pro holky, nebo nafukovací, prostě divný.
Za ty prachy si ho můžou strčit.

Strikha
28. února • 17:53



MF
28. února • 17:22

A zas to ma nakladaciu hranu. Preco nevyrobia nieco co ma rovny kufor? Obzvlast ak to ma byt prakticky orientovane auto.

Marian
28. února • 17:29

A cemu to vadi?? Jestli chces dodavku, porid si Kangoo, nebo Partnera. Tohle ma byt auto pro mlade rodiny. A nejaka 10cm hrana nicemu nevadi.

hans
1. března • 0:15

zkus z takovyho auta vytahnout pytel cementu nebo cestovní kufr a pak si řeknem, každej druhej pytel protrhnes a bude to za chvili dodřeny jak vix

Shimi
28. února • 17:46

to Marian: Kurňa co je tohle za názor? "Tohle ma byt auto pro mlade rodiny. A nejaka 10cm hrana nicemu nevadi.".  Možná tobě nevadí, ale představ si, že já mám rodinu, dokonce mladou, a zrovna tohle mi ku*evsky vadí. Takový týpky miluju !! Mluv sám za sebe a né za ostatní !!

Marian
28. února • 17:53

A co tak tezkyho do rodinnyho auta nakladas, kdyz to tolik vadi?? Ja mam taky rodinu v mmy aute hrana neni,ale i kdyby byla, bylo by mne to jedno. Stejne to vyresi zvysenou podlahou. Vztekas se uplne zbytecne.

Skunk
28. února • 18:20

Vadí to, a hodně.
Škodovka totiž nevyrábí jediný model s rovnou plochou kufru. Z pohledu člověka s omezenou pohyblivostí nebo vozíčkáre velký problém.
Mezipodlaha je hezká věc, ale pokud máte el. vozík tak narazíte buď na nízkou výšku otvoru, nebo na praktickou únosnost podlahy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gusta
25. března • 12:51

Nechci se nikoho dotknout, ale pokud dokážu, to co do kufru dávám, zvednout ze země do cca šedesáti čísel, tak těch deset při vyndavání mně osobně nerozhodí (a v tý naší zemi i dalších cca 48% lidí co ročně kupují škodovky). Jinak musím uznat, že zatím Škodovka nic pro lidi s omezenou pohyblivostí nevyrábí. Aspoň zatím, ale podobně jsou na tom i ostatní značky.

Marian
28. února • 18:30

Uznavam. Tohle je uz duvod.

fahrman
28. února • 19:17

proto si koupi Corollu kombi

Martin
28. února • 20:27

Jako ty a já

Shimi
28. února • 18:05

to Marian: Vztekám ?? Néé, já jsem kliďas, špatně sis ten článek vyložil. Řekni mi jednu věc, proč to řešíš? Já ti jednoduše říkam, že mi to vadí a to je vše co ti k tomu můžu říct. Víc to nerozebírej. Mám k tomu spoustu důvodů, ale žádný k tomu, abych ti to vysvětloval. Ty píšeš, že i kdyby si ve svém autě tu hranu měl, tak by ti to bylo stejně jedno. No ale mně ne, ok? V tomhle máme úplně odlišný názor. S tím rozdílem, že já mluvím sám za sebe, ty za ostatní. Když ti někdo něco řekne, že to chce tak a tak, tak to tak ber a nepátrej proč to tak chce.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marian
28. února • 18:18

I ja rikam jen svuj nazor. Vysoka hrana nakladove plochy vadi jen kdyz nakladas neco tezkeho. Jen jsem reagoval na prispevek. Rikas, ze ti to vadi, ale nerikas proc. Vypada to, ze jses jen jednim z tech typku tady, co pisi negativni reakce jen aby provokovali. a asi z toho mas hroznou srandu. (ja ve svem rodinnem aute pytle s cementem nevozim)

Shimi
28. února • 18:45

to Marian: Srandu z toho rozhodně nemám a nejsem jeden z těch co jsi napsal. Kdyby to tak bylo, tak by si můj nick určo moc dobře znal a to nepředpokládám. Někdy se mi tady z těch příspěvků spíš chce brečet, než se jim smát. A pokud reaguju, tak to už musí být. "Vysoka hrana nakladove plochy vadi jen kdyz nakladas neco tezkeho." mýlíš se. Budeš se asi divit, ale mně to vadí už když vytahuju velkou sportovní tašku, která, když jedu na služební cestu, váží nemálo kg. Když jedu na chalupu a potřebuju na otočku naložit sekačku na trávu, když nakládám kočárek, atd. Někomu se to může zdát jako drobnost, něco, co se dá přežít, ale proč to dělat, proč se omezovat, když člověk nemusí. Všude uvádí jaké je to super rodinné auto. Proboha, ale tohle je zrovna ta věc, kterou by 99% mladých lidí uvítala. Ať jsem se bavil s kýmkoliv, tak mi řekl, že by to bral, ale bohužel. Tahle "vymoženost", jak jednoduchá, asi výrobcům uniká. A když už vrazím do auta bezmála půl mega, tak od něho taky něco čekám a to mi v tomhle případě "hybrid" neposkytuje.

štaflík
1. března • 7:58

Ježiššmarjá Vy máte ale problémy... Hrana sem hrana tam, to je fakt argument. Pokud trpíš svalovou atrofií a neuzvedneš věci o 10 cm výše, pak to chápu. V opačném případě mi to přijde jako naprosto zanedbatelný argument. Měl jsem auta s malinkou hranou, větší i žádnou a nikdy mi to nepřišlo jako parametr, kterého bych si všiml. Nicméně asi přeferuji vyšší tuhost karoserie nad tou strašnou dřinou, zvednou něco o kousek výš. Navíc skoro vždy se dá pořídit mezipodlaha.

Shimi
1. března • 12:10

to štaflík: Vůbec nic jsi nepochopil. Ale apoň, že píšeš sám za sebe, to se cení. Tobě to přijde jako zanedbatelný argument, pro někoho je to zásadní věc a ty s tím nic neuděláš :) Můžeš se ale vztekat dál.

štaflík
1. března • 13:34

Nevím co na ttom chápat. Když by zakousli víko kufru hluboko do zadního nárazníku, tak tu zase bude hromada chytrolínů řvát, že to vypadá hnusně a že ten zadek nebude dost tuhý. Prostě někdo u auto chce tohle, jiný něco jiného, prostě neexistuje auto, které by strefilo všem. Navíc tohle dopustilo zločinu, že je to škodovka. Prostě říkám, že v hodnocení auta (pokud nejsem invalida) je toto marginální parametr. Pochopitelně, někoho může rozčilovat, že Impreza WRX má žlutý špunt od nádržky ostřikovače a on by chtěl modrý, ale... Je to hyperbola, ale snad chápeš, kam tím mířím.

Marian
28. února • 20:06

Uz jsem napsal, ze Skoda to urcite vyresi zvysenym dnem zavazadloveho prostoru.

hans
1. března • 0:10

jo jak citron u C3 das tam naradi a prolomi se to

x
28. února • 17:42

jednak to vadí a jednak je to auto pojatý jako levná dodávka - viz. základné verze....

Marian
28. února • 17:48

jo, ale cemu ti to vadi?? Pletes se, tohle neni dodavka. Je to prostorove auto, zrovna jako Toyota Yaris Verso. I velikost je skoro stejna. Kocarek se tam vejde. Rostorove je to mnohem lepsi nez Octavia.

fahrman
28. února • 17:02

netusite jaky je prakticky rozdil mezi kulatymi a tvarovanymi mlhovkami? Krome konstrukce... trochu mi unika, proc nabizeji 2 typy i v tomhle smeru.

Dalsi, co si nedovedu predstavit je vytahnout ruku z auta pri placeni mytneho, na benzine nebo jen tak v lete - prave v miste lokte je ten oblouk B sloupku, ktery bude mit navic asi docela ostrou hranu, kdyz ho z jedne strany tvori sklo, ktere zajede... proste fakt divne detaily, ktere by me od koupe odradily...

JanQ
28. února • 17:28

treba si ridic bude stahovat zadni okynko aby zaplatil u benzinky..treba ty predni ani stahovat nejdou:)........je to fakt divny kdyz hlava ridice bude z boku videt az za B sloupkem

George_Couser
28. února • 17:06

Kulate mlhovky jsou klasicke, mlhovky ve tvaru D jsou s funkci "corner" (tzn. ze se pomalu rozsvecuji, kdyz se jede do zatacky...)

afk_cz
28. února • 16:56

koukam ze na 3. a 4. dveri neni z venku klika ... zajimave ... za tento nedostatek mne vyhodili s mym autem z STK se slovy, ze co kdyby se tam potrebovali dostat hasici. nepomohlo ani to, ze auto pouzivam jako 2-mistne a zadni sedacky bych rad vyhodil. tak jsem zvedavy, jak se hasici dostanou k posadce na zadnich sedackach do roomsteru ...

45hdfh
28. února • 17:05

Klika je v tom debilním tlustém sloupku, je skoro neviditelná. Prostě pohřebák...

George_Couser
28. února • 17:05

Kdyby ses dival poradne, tak zjistis ze tam kliky vzadu jsou...zlata STK

45hdfh
28. února • 16:55

Trochu mi to připomíná pohřebák. Vám ne? Nevím, proč nezačnou vyrábět radši Yettiho. Ten je skutečně originální, viděl jsem ho živě loni v Brně.

Marian
28. února • 17:25

ale az ho z Konceptu predelaj, bude to zas uplne neco jinyho

Smx
28. února • 19:26

Už ho předělali.. ..jmenuje se Fábia..

George_Couser
28. února • 17:03

Neboj, dockas se...nezapomen ze studie Yeti byla predstavena trosku pozdeji...

fff
28. února • 16:29

http://www.skoda-auto.com/cze/model/roomster/

Michal
28. února • 16:22

Takové auto se odborníkovi nemůže líbit.

Marian
28. února • 17:26

Trosku te opravim. TOHLE SE BURANOVI NEMUZE LIBIT.

mr
28. února • 16:55

prave ze muze, je to neco, co tady na trhu nema takovou konkurenci jako jine modely.

X
28. února • 16:10

Zaujala me tato fotka:

Muze mi nekdo vysvetlit, jak se skodovce povedlo dosahnout toho, aby i v tomto udajne "prostornem" aute sedici clovek mlatil hlavou o strop? A co to vubec ma vzdu za sedadla? Vzdyt dokonce i ta naplno vytazena operka konci tomu manikovi "v pulce" zad? Nebo to je nejaky obr?
 

Honza
28. února • 18:23

výškově nastavitelné zadní sedačky

Marian
28. února • 17:16

Joudo, tenhle typek ma dobry 2 metry. Predtim se posadil na predni sedadlo. Zkus si to v Octavii. Ve stary ani nahodou a v novy se usadis s kolenama za usima. Ve vnitr je Roomster prostornejsi nez nova Octavia.

X
1. března • 9:41

Me nemusis presvedcovat, ze Octavia je shit. Ja to vim

xsarahdi
28. února • 17:10

presne tak a ked sa budem chciet pozriet nahodou vedla seba tak sa asi budem musiet predklonit lebo ten "krasny stlpik prednych dvery je perfektne vymysleny a vsetky automobilky to zacnu takto vyrabat" ale hlavne ze to bude mat kufor ako prase ale ludia sa mozu tlacit.

Radek Ondrášík
28. února • 16:31

On ten figurant také měří přes 195 cm

Audipetr
28. února • 16:18

Vzdyt ma mista nad hlavou jak nadelano, se asi spatne koukas  Ze sedacky budou mensi, to je problem, v Merive je to podobny...

Petr Broža
28. února • 22:32

"Týpek" má nad sebou dobrých deset cm místa, jen to na té fotce tak nevynikne...

illusions
28. února • 15:55

fuj to je hnus.

Kikina
28. února • 16:08

A jeste k tomu fialovej.  "Cisarovy novy saty" se ale Cechackum opet zalibi a bude se to prodavat jak housky na krame.

StandaT
28. února • 15:49

nadpis zní: "Škoda Roomster: opravdu prostorný vůz"

a když se podívám na fotku týpka, kterej sedí na zadní sedačce a kolenama ryje do přední sedačky je mi na blití - ještě míň prostoru než v první oktávce.

Je to hnus velebnosti

Jarda
28. února • 15:55

Ono taky zalezi na tom, kdo si predtim hral s posuvnyma zadnima sedackama a ci je nahodou nezanechal v poloze uplne vpredu...myslet je treba a ne hned odsuzovat, velebnosti.
 

zekon
28. února • 17:18

myslím, že je tam napsáno 2m + 2m, tím pádem je tam místa dost.
R.

Bik
28. února • 15:31



Shimi
28. února • 15:20

Můj vlastní názor, nikomu ho nevnucuju. Proboha co to je? Já marně hledám NĚCO, co by se mi na tom.... chtěl jsem říct autě, ale to nejde.....hybridu líbilo, ale bohužel vůbec nic nenacházím. Snad jen ta přístrojová deska a to ještě jen její středová část, kde, ač to asi někdo neunese, se Škoda inspirovala u japonských a korejských vozů. Škodě jako takové fandím, ale tohle je nepopsatelný paskvil. Věta "Cena slušně vybavené verze s rozumnou motorizací by se mohla pohybovat kolem 500 tisíc Kč" ta mě dorazila úplně. :))))) to je výsměch všemu. Za půl mega ??? To snad ani nemůžou myslet vážně. Vždyť už jenom Octávka II s 1.6 Ambiente stojí 499.000,- a to je kurňa kára. Budu v koutku duše obdivovat člověka, který si tuhle obludu koupí. Ale třeba má někdo naprosto odlišný názor a zrovna pro něho je to mega kára.

sirup
1. března • 8:27

No kdyby se škodovka inspirovala u korejců, tak by to mohla rovnou zabalit! To ses trochu uťuknul, ne? Pokud sis nevšiml, tak korejci se začínají opičit po evropských autech, aby se ty jejich rádoby auta aspoň trochu prodávala! Docela jsi mě pobavil, srando!

Shimi
2. března • 10:27

Uťukl ?? nééé. Stačí se podívat jak je řešená horní polovina středového panelu, ventilace spolu spojená s klimou a pod ní druhá polovina autorádio. Celý panel je značně vystouplý a obě půlky jsou od sebe barevně odlišeny. Tento vzor je pro Škodu atipický, nikdy ho nepoužívala. Naopak japonci (Honda, Toyota) to používají roky. Co se týče prodeje korejských aut, tak se nejdřív mrkni do statistik a potom něco povídej. Takhle akorát plantáš nesmysly a jsi pro smích, "srando". Máš ale pravdu v tom, že by to mohla Škodovka s modelem Roomster zabalit, to je fakt.

Marian
28. února • 17:56

Ta pristrojova deska je nejvetsim zklamanim. Auto z takovym designem a z takovou pristrojovkou. Z venku auto s napadem a zevnitr zase jedna nudna skodovka.

siberian
1. března • 1:23

100% souhlas

saya
1. března • 12:44

jo. presne, chtelo by to drobet chromu a dreva, teda, stacila by i imitace, ale paradu by to udelalo, takhle je to jak opl nebo korejec, btw, byl jsem nedavno v jednom autosalonu v nemecku, kde meli vystavenu lehce jetou vrcholnou verzi Opelu Signum s motorem 3,2/215k "poladenou" irmscherem. a max. vybavou - na ten hnus v interieru jen tak nezapomenu, a nejvetsi prusvih byl, ze vedle stala lancia lybra ve stredni vybave LS a ac mela najeto o 50000 vic, byla daleko hezcim autem

Venca
28. února • 15:30

Slušně vybavená Meriva s rozumnou motorizací stojí taky kolem 500t. Možná byste mohl ještě pohovořit o tom, co si myslíte o majitelých takové Merivy.

Shimi
28. února • 17:34

to Venca: Jestli to bylo na mě, tak mile rád odpovím :) Na začátek bych chtěl říci, že já osobně vůbec neholduju této skupině aut, tzv. MPV. Ale budiž, někdo to vidí opačně. Tím pádem pohovořit o majitelých Merivy nemohu. Jedno ale říci mohu a to, že co se designu a interiéru týče, tak Roomster nesahá Merivě ani po kotníky, aspoň v mých očích. Né vždy se snaha za každou cenu nějak odlišit, být cool, stylový, převratný, atd. nazvěte si to jak chcete, vyplácí. Prostě pro mě, je tenhle hybrid naprostým propadákem. Teď k té ceně. Pro mě by, z nabídky,  připadala v úvahu jediná motorizace a to 1.6 16V 77kW. Když si vezmu jakou má Škoda cenovou politiku, tak mi z toho vyplývá, že se standartní výbavou (tím myslím airbagy, klimu, el. oken a zrcátek, posilovnu, centrál, ABS, atd.) se cena vyšplhá na řekněme 450.000,- Dát skoro půl mega za TOHLE??? Nejsem blázen :))

Venca
1. března • 6:59

Hodnocení designu vozu je velice osobní věc. Mě se zrovna Roomster líbí víc, než Meriva.
Cena kolem 450k za Roomster ve Vámi popsané výbavě a motorizaci by mi přišla odpovídající při porovnání s cenou takto vybavené Merivy, Ford Fusion či Fabie Combi. Samozřejmě otázkou osobních preferencí potom zůstává, zda člověk užije výhod koncepce Roomsteru nebo zda mu bude více vyhovovat klasický vůz o stupeň vyšší třídy, jako Focus, Octavia, Astra apod., za jen mírně vyšší cenu.

koffr
28. února • 15:28

to si piš, škodovka je to nejlepší, co může bejt. s HTP to buje jezdit 200km/h za 2 litry/100, při předjíždění se zapne pomocný reakční pohon ve formě ostřikovače zadního vokna (takže to požere 2litry benzinu a 1 litr nemrzky) a pri likvidaci toho vozidla se ty levny plasty proste spalej v kamnech. takze na tom vlastne jeste vydelas.

Milan K
28. února • 15:13

Ta klika dveří zevnitř - respektive úchyt - jasná inspirace Subarem - Outback, Legay

Standa
28. února • 15:22

A ty čtyři kola s pneumatikama - jasná inspirace bavorákem.

Milan K
28. února • 15:33

jejda to bylo vtipne  
Najdi si prosím obrázek interieru Outbacku nebo legacy a pak začni chrlit moudra

john s
1. března • 9:19

 A ten pohled ze předu... jasná inspirace BMW 645CSi

Milan K
1. března • 12:32

tak

mira.m.
1. března • 9:51

 čtyři kola... jasná inspirace BMW

Novice
28. února • 15:19

LeGay je skoro jako LeBaron

Milan K
28. února • 15:37

Touche !

Novice
28. února • 15:04

V te tmave modre a s prosklenou strechou vypada opravdu pekne.Ten B sloupek na zivich fotkach lépe zapada do celku karoserie nez na oficialnich fotkach.Uz se tesim na prvni video ze Zenevy.
BTW:Multipla pred faceliftem/novou generaci se me libi vic nez ta co se ted prodava.

Player
28. února • 15:14

Nevypadá vůbec špatně-v reálu je to fajn autíčko, akorát v černé je to pohřebák jako brno  Tato barevná varianta se asi moc prodávat nebude

nxt
28. února • 15:02

Zajimalo by me, kdo je cilovym zakaznikem Roomstru, koho timto vozem hodla Skodovka oslovit??

otevřená huba
5. března • 6:15

Třeba mě. Mám dvě děcka, občas potřebuji něco velkýho dovést a v meganu-sedanu se to blbě veze a to vyhazovatelný pátý sedadlo je bomba-nikdy vezbude místo pro tchýni ale pro lyže.

Matematik
28. února • 15:34

Že by byli cílovým zákazníkem Roomové? Ale vypadá to jako docela zajímavý vůz a každý si asi spočítá, zda by si ho koupil nebo ne. A i v té nejchudší výbavě by asi mohl dobře sloužit jako náhrada užitkových Felicií a Formanů (Pick-Up, Praktik), pokud bude rozumně nastavena cena.

Riccardo
28. února • 17:05

Ale kuš, neurážej naše roomy. Ti přece jezdí zásadně v mercedesech nebo pěškobusem ...

saya
1. března • 12:37

zapominas na nejrozsirenejsi vozidlo roomu-zigulik

Audipetr
28. února • 16:19

Tohle ale kuci neni dodavka, to je osobak...

Venca
28. února • 15:40

Taky si myslím, že pro intenzivní pracovní použití je palubní deska z levného odolného, snadno omyvatelného plastu, bez dvířek a zbytečných ozdob spíše výhodou. Takto také tu nejlevnější verzi chápu.

Venca
28. února • 15:19

Taky mi Roomster připadá docela zajímavý. Podle fotek i o něco hezčí než Meriva. Určitě si ho dojdu prohlédnout důkladně a porovnám s konkurencí.

ov
28. února • 15:11

no například mě - právě jsem si koupil porculánový prasátko... Super koncept, jen škoda, že tam nešoupli zadní multilink z nový oktávky, ale to by se asi prodražilo...

Kikina
28. února • 14:59

Je to hnus, velebnosti. A fialovej. Za daleko mene penez Berlingo, Partner nebo i Multiplu.

otevřená huba
5. března • 6:11

Když vidím multiplu tak zvracím, berlingo je "traktor" a s partnerem to snad nelze srovnávat?

dmiba
28. února • 15:01

ale no, nevychvaluj ju tolko... povedal by som, ze je to horsie ako hnus...

Kikina
28. února • 15:03

 

hreba
28. února • 14:59

Tak ja uz ty marketingovy strategii skodovky vubec nerozumim, nerikejte mi, ze trochu plastu navic u pristrojove desky, zasadne navysi celkovou cenu automobilu...co nas to v tom managementu a ekonomii ve skole uci?...nebo se snad mylim?..alespon dvirka u schranky spolujezdce, je to jak pest na oko...a u auta za cca 420 000... muzou vyvolat u spotrebitele, ktery ozeli klimatizaci, radio s cd apod., pocit socialniho pripadu....skodovka se ne a nepouci z predesle octavie I (neadekvatni prvni verze palubni desky) ani z fabie Junior (opet chybici dvirka schranky spolujezdce)...a krmi nas stale jakymisi polotovary....copak vyrobni naklady na novou formu, odlisne dodavky plastu, zvysene naroky na dodavatele a dalsi specifika spojena s vyrobou odlisne "levne" verze pristrojove desky jsou pro automobilku vyhodnejsi?...nebo jde spis o hru na psychiku zakaznika a marketingovy tah ?...aneb, radeji si priplatim tech 20 000 navic za vyssi stupen vybavy, abych se nemusel divat na tu "levnou" hruzu....a sousedi se mi nesmali....mno nevim

lexus.rx
1. března • 8:45

já naopak marketingu škodovky rozumím víc než dobře.....cílem je přeci prodat za co nejvíce peněz a tak udělám základní verzi natolik odpudivou že to každýho donutí připlatit si za lepší výbavu....a vo vo votom to je néééé

Venca
28. února • 15:27

Myslím, že zákazníci, kteří budou kupovat Roomster pro podnikání (stavební firmy, řemeslníci, rozvoz zboží, autoškoly, apod.) a kteří dají autu dost zabrat intenzivním používáním, nezakryté schránky v palubní desce stejně jako levnější materiál celé desky přivítají. Stejně ho během pár dní odřou, zašpiní nebo olepí. Proč by měli připlácet za zbytečný a třeba i překážející kus plastu?

hreba
28. února • 15:03

..sorry jsem s prekouk 340 - 350 000.....pro zaklad...ale stejne?....dela tohle zakaznikum konkurence?....ja vim pouze o skodovce....

Kikina
28. února • 15:02

Sranda je, ze na tom, co pisete, ma Skoda postaven svuj prodejni uspech. Opticky maji "levna" auta jen diky tomu, ze lide nesrovnavaji srovnatelne se srovnatelnym. Vzdyt u Fabie Ambiente (stredni vybava) nemate ani dalkove ovladani zamykani. Kazdy prd je za priplatek. I to, co ostatni vyrobci ani neuvadeji, protoze to povazuji za samozrejmost. Holt tradicni "ceske" "lacine" auticko.

Dodo
28. února • 22:04

No tak tím bych si nebyl tak jist. Treba takovej golf, polo..... ty nemaj v základní výbavě taky nic, takže bych řekl, že s tou výbavou je to docela vyrovnané. Jediný kdo nabízí vyšší výbavu jsou většinou asia

Kikina
1. března • 15:40

To mate pravdu, ale VW=Skoda. Co se tyce vybavy, nejen asijska, ale i francouzska jsou na tom lepe.

PeterBlack
28. února • 14:48

Zajímavá by byla tak o 100k nížší než se uvádí v článku - jinak je to o ničem. Konkurence má v tomto segmentu náskok.

ov
28. února • 15:06

a ono to nějakou konkurenci má? to si nejsem tak úplně jist. Leda ta meriva, a ta je o hodně dražší a pěkně vošklivá..  Škodovka udělala opravdu super auto za slušný peníze, toť můj názor.  S tou skleněnou střechou je fakt neodolatelnej . Bravo Škoda!!

PeterBlack
28. února • 15:34

Vše v osobní úpravě a 5 dveří (je více cool než rooooooooomster):
Renault Kangoo (i 4x4)
Peugeot Partner
Citroen Berlingo
... nebo z jiného (korejského) soudku s ohledem na max výbavu:
KIA Carens
Hyundai Tucson ... atd.

A Opel Meriva? ... to je trochu blíže k těm korejcům. Opel Combo by bylo podobnější auto.
Prostě to je hybrid a jestli to nebude stát do 400k se slušnou výbavou a čtyřválcem motorem, tak to nemá šanci.
Škoda se chce mermomocí vyrovnat ztrátovému Seatu ...

štaflík
1. března • 7:25

wow! Tucson začíná na 350 kpenězích a 500l kufr? Já ho chci!!
No a Kangoo - nic ve zlém, jel jsem v tom 300km a měl jsem dost. To je prostě dodávka s plechy uvnitř, tvrdým poskakujícím podvozkem a hodně, hodně hlučné. Základní verze je sice o pár korun levnější než Roomster, ale má ještě sociálnější výbavu než Roomster a nemá ani čalouněný kufr.

PeterBlack
1. března • 10:30

V té samé výbavě je cena Rooooomsteru a Tucsonu srovnatelná. A co se týká vnitřního prostoru také. 500l v Roomsteru dostaneš jen když žádný dospělý nesedí vzadu tzn. kouzlo je (jak jsem dočetl) vzadních posuvných sedadlech ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
štaflík
1. března • 13:27

Nejlevnější Tucson naftový stojí 700 kpeněz. Jeho jízdním parametrům odpovídá 1,9 TDI Roomster. Vsadím se, že nebude stát se stejnou výbavou (4 x airbag, ABS, el.okna, manual klimatizace) 700 tisíc. Dtto benzín - 600 kilo Tuc, stejně dynamická 1,6 16V jistě nebude stát 600 (to auto nebude citelně dražší, než OII). Kufr Tucsona je 325l. Kufr Roomsteru 450l (sedačky zcela vzad) až 530l. Nemám vůbec nic proti Tucsonu, líbí se mi, ale prostě to není konkurence pro Roomster. Je to SUV.

zvědavec
2. března • 21:18

Štafle, že se ti chce bojovat marný boj s těmi, co tomu nerozumí, jen si potřebují do někoho rýpnout !! Peter Black má v ruce asi hezky dlouho černého petra, když srovnává Tuscon a Roomster, a chce takové auto za 250 tis.a ještě tvrdí, že konkurence ho má.

vX
28. února • 14:47

PROC SE MNE WOBJEWUJE CLANEK Z TOHOHLE SERVERU V RSS Z MOBILMANIE A ZIVE????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????? NEMAM ZAJEM WO TAKOWYHLE S PROMINUTIM WOLOWINY? KDYBY MNE ZAJIMALY AUTA TAK SI BUDU SOSAT RSS I ODSUD!!!

Radek Ondrášík
28. února • 14:55

Kanal RSS od nas lze vypnout vyraznym navysenim poctu otazniku

gyt
28. února • 15:33

jj, za posledni dny me to taky dostalo, v RSS ze AutoRevue.cz me to hodilo na FinExpert o Barme, v RSS z Mobilmanie se objevil odkaz na AutoRevue.......atd. bral jsem to jako nejakou chybku, ale pokud je to zamerne....... 

Marek
28. února • 15:18

Opravdu to mam zkouset ?

V kazdem pripade to neni uplne korektni... Take to tu ted ctu z RSS agregatoru a musim rict ze me ocekavani ze to snad bude mit neco spolecneho s IT se naprosto nenaplnilo ... proste a jednoduse : nedelejte to , mozna vam to pripada jako uciny trik jak zvysit navstenvnost zpratelenych webu , ale jenom si tim popudite ctenare.

Tomiku
28. února • 14:43

mám dvě poznámky:
1. výhled z vozu ven z předních sedaček je opravdu zvláštní- za bočními skly je vidět rám dveří...to je opravdu divné. K čemu tam to sklo potom je, když přes něj není vidět!
2. Jaké jiné funkce nabízí projektorový světlomet oproti halogenovému? (kromě vzhledu) 

tomeeno
28. února • 14:54

projektor sviti o trochu lip a hlavne se da natacet do zatacek

Niemand
28. února • 19:47

A to Skoda nabizi?

robert1
28. února • 14:42

živé fotky jsou mnohem lepší než ofic.

Tomas Zamostny
28. února • 17:14

A zive auto je jeste daleko hezci nez jakykoliv fotky nebo videa =)

a
1. března • 10:53

ne vzdy. napr novy civic sa mi na fotkach paci viac ako v realy

Kaja2
28. února • 15:40

Mne taky. Ma neco do sebe.

jukl
28. února • 17:05

hm

Jogurt
28. února • 14:38

Ačkoliv nepatřím ke skupině "škodovku pomluvím za každou cenu", tentokrát mne naplňuje jakýsi pocit zklamání.
Za prvé: Není to nic víc než pickup, který bohužel zaostává za původní studií Roomster ve vzhledu i v interiéru a to propastně
Za druhé: Pokud do toho přijdou tříválce, bude to obrovská nevýhoda proti konkurenci
Za třetí: Uvedená cena by byla OK v případě ctyřválce s objemem 1,6 a nějakými 70kW.

plný souhlas
28. února • 21:19

plně souhlasím jen dodám HTP - 3 válce se v zimě zachlastá a auto nejede, nejčastejší závada Škody pod - 15 stupňu. Motor musí být zásadně 4 válcový  a cena o 150 fíků níž ! Toto auto mě vůbec neoslovilo.
 Poslední schopné auto do kvality - pořizovací ceny - provozních nákladů je FELICIE od škody !
Takže nezbívá než jít ke konkurenci  

Peto
5. dubna • 0:16

Isiel som 400km do Tatier pri  -16 až -23°C (1/2006) s HTP a ziadny problem

štaflík
1. března • 7:21

Musím říci, že mě docela těší, že ti, co nadávají na dnešní škodovku jsou zpravidla duševně trošku mimo.
Pokud je podle Vás Felicie poslední škodovácké kvalitní auto, tak jste asi mentálně postižený. Reznoucí herka s uřvanými motory, minimální pasivní bezpečností a jeden z nejméně spolehlivých vozů dle všech statistik je pro Vás kvalita? Pak ovšem chápu Vaše hloupé kecy....
Na zachlastávání tříválců jste přišel jak? Letos mrazy byly docela slušné, startoval jsem to po pětidenním stání při -22 stupních a na rozdíl od vedlestojícího Mondea TDCi to chytlo na první tuknutí. Možná ale můj motor nečetl názory "odborníků" a milovníků opravdu kvalitních aut.
Jinak kdyby Roomster stál o 150 tisíc méně, tak bude pod cenou Loganu.

super auto
2. února • 11:13

a proč by nebyl pod cenou Loganu, když je Logan lepší.

PIT
1. března • 8:18

Přečti si statistiku spolehlivosti na felicii, není na tom tak špatně jak píšeš! Třeba R Clio, Twingo jsou na tom o dost hůř. Samozřejmě že to není všechno. Jinak s názorem odborníků a milovníků opravdu "kvalitních" aut (nevím teda kterých) na HTP taky nesouhlasím, asi spadli z hrušky?

mira.m.
1. března • 9:45

takže stáží 8 až 9 let: 61.felicia z 78 možných
stáří 6 až 7 let: 90. Felicia z 97 možných
nějak tam tu kvalitu nevidím

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
xerxon
1. března • 15:08

To je statistika TUV, v podstate bezcenna. Pokud ma nekdo v Nemecku Felicii (pravdepodobne chuda socka), tak na ni neopravuje nic dokud nemusi (tzn. dokud mu to neprikazou u technicke kontroly = TUV). To ze Porsche vyhrava je pochopitelne, to si nekupuje nikdo, kdo nema na pravidelnou udrzbu. To ze Felicie neni posledni naopak svedci o tom, ze je to docela rozumne spolehlivy auto.
Dost casto muze dostat vuz dostat na konec tabulky nejaka drobna konstrukcni vada cele serie, ktera se provuje po letech. Dost typicky je to porucha sklapeni svetel po nekolika letech. Z hlediska uzivatelskeho spise prkotina, z hlediska TUV zavazna vada.

štaflík
2. března • 7:04

Aha, Felicii si kupovaly socky, co nemají na údržbu, Fabii si najednou kupují nadprůměrně pečliví uživatelé, kteří dopřávají údržbu nadprůměrnou. Ještě tu o Karkulce prosím.
Měly jsme v rodině tři Feldy. Dvě z toho se navzdory údržbě sra..y pořád. Proč v té kvalitní Felicii hnily dvěře a lemy blatníků? V čem byla kvalita auta, které nad 120 řvalo jako raněný? Kde byla kvalita auta, jehož bezpečnost byla tragická?

xerxon
2. března • 10:01

Felicia byla levnejsi nez Fabia, Fabii uz si kupuje jina skupina lidi (mluvime o Nemecku). Socky tedka presedaly na levne korejske vozy. Navic Fabie je nadprumerne spolehlive auto, viz http://www.reliabilityindex.co.uk/ (tenhle zebricek spolehlivosti je lepsi, ma i tabulku najetych kilometru, cenu oprav, cas straveny v servisu a podobne, vyrazne lepsi nez TUV zebricek, ktery jenom nesmyslne rika prosla STK/neprosla).

štaflík
2. března • 10:59

Fabie stojí v podstatě stejně, jako Felicie. Felicie Combi Trumf (akční model s centrálem a čtyřrameným volantem)jaký luxus..)) stála 270 tisíc. Fabie Combi Classic Plus stojí zhruba stejně. Má navíc servo, dva airbagy, přední okna v elektrice a pár drobností navíc. Fabie není dražší než Felicie a pokud, tak naprosto minimálně. Nevěřím, že by zdražení jednoho auta o nic až procento-dvě vyvolalo statisticky významný přesun skupin zákazníků. Prostě tvrzení, že poslední kvalitní škodovka je Filcka je bohapustý blábol.

xerxon
2. března • 11:21

Samozrejme ze Fabie je o dost lepsi a spolehlivejsi auto nez Felicie, o tom nepochybuji, ja sem se jenom vyjadroval k tem statistikam, kteryma se tady nekdo ohani... Fabia je mezi spickou ve spolehlivosti, Felicie spis takovy podprumer, ale neni to katastrofa.

štaflík
1. března • 8:45

Viděl jsem asi jenom dvě nebo tři statistiky a ve všech byla Filcka až dole s Toledem. Nicméně vzhledem k tomu, že Fabia i Oktávka jsou lehce nad průměrem, nevím co Brouka k domněnce, že Felicie byla poslední kvalitní auto od škody. U služebních Filcek nám do čtyř let rezly kufry. Svojí negarážovanou oktavku jsem po sedmi letech prodával s původním výfukem a tlumiči (obě ještě OK, i když bez perspektivy) a rez nebyla téma. Ale holt to asi nebyla ta správná kvalita.

Rudo
28. února • 16:51

Pozeram na to uz hodnu chvilu ... A podoba sa to na taku nafuknutu nemotornu chladnicku na kolesach.
Ak to ma byt pick up / dodavka pre stavbarov ... budis.
Ak to ma byt ale osobak, tak sa asi svet zblaznil ...

beda
1. března • 10:31

Rudo pozeraj sa dobre,možná jsi poslední pozeral ŠKODU 1203 (TAZ)

fuk
5. března • 11:27

A možno VW Touareg

Doporučujeme

Články odjinud