Škoda Roomster má titul rodinného vozu roku 2006

Česká automobilka Škoda opět bodovala se svým novým modelem Roomster. Nyní se ji podařilo získat první místo v anketě Rodinný automobil roku 2006 ve Švédsku. V hlasování, kterého se zúčastnilo jedenáct předních motoristických novinářů, získal Roomster šest prvních míst.

Celkově tak vyhrál Roomster před novým Citroenem C4 Picasso a evropským vozem roku 2006, Fordem S-Max. Roomster získal první místo hlavně pro svůj atraktivní design a zajímavou filozofii. Dále za praktičnost pro rodinné využití s mladými dětmi i staršími seniory. Dle poroty je Roomster inteligentní, prostorný a praktický automobil se třemi zadními sedačkami a výborným výhledem. Má flexibilní zavazadelník a interiér a také výbornou cenu.

Úspěchy Roomsteru se v poslední době množí nezadržitelným tempem. Jen během pár posledních týdnů vůz uspěl v anketách o Evropské auto roku, Zlatý volant německého Bild am Sonntag, v prestižním vyhlášení nejkrásnějších vozů roku nebo ve skotské anketě o rodinný vůz roku. Zní to podivně, ale Roomster se i přes své mnohé kontroverze stává v tomto ohledu jednoznačně nejúspěšnějším modelem škodovky všech dob. Zda bude dlouhodobě zářit i v myslích zákazníků, to poznáme až za čas.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků