Škoda Roomster je dostupná i „v nákladní úpravě“ N1

16 komentářů

Lahva
3. června • 11:41

Nemáte víc fotek, nebyl jste někdo na Autotecu, jak je to s variabilitou po namontování přepážky, asi šptatné co?

petrumr
3. června • 12:37

jedu v pondělí a budu se o to zajímat,hlavně vyndat zadní sedačky a přepážku až za přední a potom nazpátek,ale lepší je počkat,jestli vyrobí do boku zadní dveře

John
3. června • 1:24

Zadarmo je příprava pro N1. To znamená oka pro šrouby a zápis do techničáků. Extra je potřeba si nechat u prodejce namonsotva přepážku za další peníze, obvykle kolem 20-26 tisíc Kč (s DPH). Auto, které nemá N1 přípravu z fabriky pak není možné přihlásit jako N1 (prý).

petrumr
2. června • 16:57

od 1,7 riskují řidiči N1 bez přepážky řidičák a rok basy

Ráďa
2. června • 14:34

Tak ten batůžek na Fabii 2. gen (rozuměj Roomster) si o to přímo koledoval. Opět vrchol estetiky, ale co naděláš prachy jsou prachy a o ty tu jde až na posledním místě. Známý si chtěl koupit Avensis sedan, ale schválně aby neměl DPH tak koupil kombíka a dal tam tu "klec".
Někde jsem něco slyšel o BMW 1 s klecí, ale už nevím kde

Mirek
2. června • 13:02

Podivejte se jak Spidluv prznic automobilu przni kazde auto, a mate jasny obrazek jak socializmus przni hospodarstvi. Lepe se to snad neda ilustrovat.  Doufam, ze nova vlada tento Spidluv nador odstrani.

bedrich
2. června • 14:24

jestli tady nekdo przni auta tak je to skodovka. Bezva dodávka s nákladovou hranou...  neuveritelne. asi svetový unikat.
Jinak na "N1" doporucuji francii.  takové clio s platem až za přední sedačky je taky krasavec.

X
2. června • 12:31

Nakladak se schodem do nakladniho prostoru  Simply clever

x
2. června • 13:00

copak u N1, co si lidi kupujou kvůli dph, je to sice tragedie, ale dá se to.... Jenomže oni chtějí dělat Roomstera i jako dodávku - klasickou dvoumístnou a tam je to teda nářez - první dodávka na světě se schdem do nákladového prostoru.....

bob
2. června • 14:54

fabia combi schod ma a fabia praktik schod nema

p0etrik
2. června • 13:39

Silne pochybuju ze dodavka bude mit schod, pokud to bude mysleno opravdu jako dodavka a ne nejakej patvar...

x
2. června • 11:50

jenom 400 litrů a navíc je po variabilitě.......
to už radši normální kombi N1

Bob
2. června • 12:28

Je to ostuda,ze se auta musi vubec prestavovat. Typickej priklad reseni v CR. Bud je to danovej naklad a pro platce DPH bez DPH a zadny vopicarny a nebo vubec nic. Vzdyt vetsina prepazek jde stejne normalne vyndat,tak jaka prestavba.

x
2. června • 12:57

vyndání přepážky se prý rovná uskutečnení zdanitelného plnění - tj. měla by se doplatit DPH. To je ten přísnější výklad. Podle mírnějšího by se z autem bez přepážky jenom nemělo jezdit.......

El Carlos
2. června • 12:30

Taky mi moc nedochází proč musím mít ve Fabii mřížku. Nemůžu si sice stěžovat, že bych neviděl nebo něco, ale přijde mi to jako zbytečnost

ja
2. června • 12:14

No stale je to lepsie nez Grande Punto 3D v N1 alebo Astra GTC N1

Doporučujeme

Články odjinud