Škoda Roomster a Roomster Scout 1,9 TDI: s plasty, nebo bez?

124 komentářů

lub
15. července • 21:15

nechci hanit škodovku,jízní vlastnosti má celkem na úrovni,ale kabát je u fabie a roomstru děs a běs.tvary světel př. i zadních dělají auto opticky ještě užší než ve skutečnosti jsou.škodovka má tendenci se chlubit velikostí kufru,ale já sedím uvnitř vozu a ne v kufru.A vnitřní prostor - nic moc.Nové auto v dnešní době musí být hlavně pohodlné pro cestující a ne zavazadla.Rovněž přístrojové desky škody jsou příliš strohé,bez nápadu.

visu
14. července • 15:05

...ten Roomster, aneb hezky cesky "Prostornik" je hodne kontroverzni auto...Skodovkari jen neradi slysi, ze to, co se v Bolce vyrabi, je jen to, co jim ve Wolfsburgu dovoli a ktere dily jim VW dovoli pouzit...tak se leckdy setkavame s typockou nemeckou idiocií na tema velikost praveho zpetneho zrcatka a.p.Skodovka vyrabi auta, ktera se daji jen tezko zaradit do kategorií ost. vozidcel, protoze modely nafukuji zamerne a tak se setkavame s tim, ze ve sve kategorii maji nejvetsi kufry ap....je otazka, zda je na poradu dne, porad vychvalovat velikost kufru, copak jsme jako za minuleho rezimu, aby se vsude kradlo kde co a pak se to mohlo v patek odpoledne v tichosti prevezt na "daču" ??? je to asi zamer Skody, takova auta vyrabet... Co se tyce take zminene Fabie II, je to docela hnuj a pani v Bolce museji jen skripat zuby, jakouze platformu dostal novy Seat Ibiza... a ceny ??? Jen hloupe ceske firmy stale kupuji pro sve zamestnance fabie, protoze veri propagandistickym kecum lobbystickych Skodaru o tom, ze jsou super... Do firmy jsme koupili nyní 4 Clia Grandtour a byl jsem v souku, kdyz mi ekonom dal k porovnani cenik s vybavou Fabie a Clia - minus 60.000,- !!! ZA 50 litru objemu kufru ??? To je tedy sila... A jen tupec si koupi Skodu v Cesku za tak nehorazne penize, je to nase narodni blbost a na lidske blbosti se vzdycky daly vydelavat velke penize ( za podpory statu, ktery leze Skodovce ...kamsi...)
howgh.

Pepa
11. července • 17:12

Najezdil jsem roomsterem zatim 40 kkm a nestacim se pri cteni recenze divit.
To ze se roomster nelibi mne muze byt mym smyslem pro krasne ale ja jsem jeste opravdu nepotkal nikoho dalsiho, komu by se libil.
Jizdni vlastnosti jsou lepsi nez jsem cekal ale dani je tvrdy podvozek, nizkoprofilove pneu a s tim souvisejici hlucnost, razy od kazde nerovnosti, hluk a nepohodli. A napsat, ze pri brzdeni neni nervozni je nesmyl.
Vetsi vnitrni prostor a spatne odhlucneni vede k opravdu velke hladine vnitrniho hluku a na dlouhych cestach je to optrava i pro priznivce nafty.
Radio je sice mozna rychle ale hraje mizerne a citlivost je tragedie.
Vetsi pasazeri na zadnich sedadlech sice maji dost mista nad hlavou ale v jake vysce maji operky hlavy? Autore, sedl jste si vubec na zadni sedadlo a oprel se?
Treti radu sedadel povazuji za sverazny druh humoru...
Dosud auto jezdilo bez problemu, nyni se objevily potize se synchronem na dvojce; trochu brzy zda se mi...
Pomer cena vykon nic moc, nizkym prodejum se nedivim.
Pepa.

Childeater
11. července • 11:51

Tyhle věty: "Pohled na siluetu Roomsteru nabízí strhující divadlo. Zatímco přední část připomíná jachtu s propnutou plachtou, záď je vlečným remorkérem nabízejícím ztvárnění prostoru. " mě definitivně poslaly do kolen.Tuším, že autor bude scénáristou Rodinných pout a taky myslím, že je to žena.
Nebo Vítek Havliš.
Ale rozhodně ne muž.

andy_apo
10. července • 23:34

Tento reklamný článok je najlepším dôkazom toho, ako Škodoffka zúri pri pohľade na predajné čísla FabioDodávky... :-D
Pri aktuálnom dizajnovom trende ale hlavne cenotvorbe sa však nikto iný normálny nediví...

Ijon
9. července • 18:54

Je to již druhý příspěvek Romana Vašíčka, který mne naplňuje úžasem. Přímo vybízí k přemýšlení, kdo je tento kritický redaktor. A je tento redaktor vůbec kritický? A je tento člověk vůbec redaktor? A je to vlastně vůbec člověk? Pro pořádek - ten první test byl VW Caddy Maxi, ve kterém Vašíček nazvalo jízdní vlastnosti této bedny se zadní tuhou nápravou odpruženou listovými pery (!!!) okruhovým speciálem. Asi nechápu Vašíčkův zvrácený smysl pro humor, ve kterém do nebes vychválil tuto zoufalou snahu koncernu srovnat krok s Renaultem a PSA. V tomto testu škodovácké velkoprostorové chlouby hýří výrazy typu "vzadu je spousta místa pro tři osoby" a jinými, které zde ani nechci opakovat, abych někomu nezpůsobil akutní žaludeční nevolnost. Nicméně tato věta o třech osobách mě jen utvrzuje v mém přesvědčení, že RV nepochází z této planety, že je v lepším případě malý zelený mužík, v horším pak hrouda fosforeskujícího rosolu, jehož inteligence je sice nesporná, ale bohužel naprosto odlišná než lidská...

Petr1968
9. července • 19:16

Už jsou tady. Borgové :-O:-O:-O

Ijon
9. července • 20:21

Nevím. zda Borgové odpovídají povšechnému mentálnímu obrazu R.V. Borgové jsou vysoce inteligentní, navíc proporcemi přibližně odpovídají lidské rase. Na druhé straně pro tyto hypotézu hovoří to, že při zapojení do jakési vyšší "koncernové" metainteligence Borgové zcela pozbývají schopnosti samostatného myšlení. Navíc je jejich snahou asimilovat všechny ostatní bytosti do svého kolektivního vědomi. Nevím, některé rysy R.V. napovídají ferengijskému původu, například podlézavost a snaha ze všeho něco získat... Navíc to jsou skrčkové.

Childeater
11. července • 11:39

Dle mého názoru osoba Vašíček neexistuje. Jsem přesvědčený o tom, že se jedná o vychytralý způsob monitoringu veřejnosti. Za marketingový průzkum se platí příšerný částky, navíc je vopruz s tím, abys z respondenta vyrazil aspoň holou větu.Takhle je to daleko jednodušší. Použiješ Vašíčka, napíšeš pár blábolů a voila! Veřejnost chrlí cenné názory pod tlakem.N'cest pas?

Petr1968
10. července • 7:47

:-D:-D:-D:-D:-D

lexus
9. července • 13:49

s patnáctimetrákovým benzvinovým dvaapůllitrovým šestiválcem při pohodové jízdě (rozuměj dodržování limitů) za 7,1.....................a balzám to byl hlavně na uši že sem nemusel xxxhodin v kuse poslouchat rachtání motoru.

pepa
9. července • 15:24

A pointa ?
Ze 6 valec ma lepsi zvuk jak 4 valec v dehtu ?
Nebo nejaka jeste hlubsi myslenka ? :-P

Vifon
9. července • 10:12

Nemělo se to auto spíš jmenovat HNUSTER???????:-))

Mc Cali
9. července • 10:08

Roomster se mě teda vůbec nelíbí, ale proti tomuhle je KRASAVEC !!!!!

Vlk
9. července • 9:56

Vážně si to po sobě autor nemůže přečíst?
A ty perly jako "vydali jsme se přiznávat krásy našich východních sousedů" :-D Jaké krásy jste jim přiznali? A nejsou východní sousedé Slováci?.

Vlk
9. července • 9:54

Vážně si to po sobě autor nemůže přečíst? A ty perly jako "jsme se vydali přiznávat krásy v zemi našich východních sousedů" :-D
Jaké krásy jste jim přiznali? A nejsou východní sousedé Slováci?

Milan
9. července • 3:30

Když tedy volit ve stáji Škody, nebyl by už lepší Superb v zakladu za 599.000 než Roomster za 574 600,- Kč vč. DPH ?

petr
9. července • 11:23

Nebo Octavii 1.9TDI PD 77kW Elegance Edition 08 za 554.900,- Kč :-D

k..
9. července • 8:42

jj:-):-))

_Teddy_
9. července • 8:37

Mozno ano, lenze Superb nevyzera ako plachetnica v sargasovom mori! :-)

Pětiprdelní opice
9. července • 17:31

Dobře ty B-]

Petr1968
9. července • 6:25

:-D

misha-typ
8. července • 19:50

jeden hnusnější jak druhej junior je roztomilej

bobr
8. července • 18:40

Prilis drahe = u nas neprodejne. Diesel = hluk, smrad, draha nafta, vysoka cena motoru, nakladne opravy. Tohle si koupi opravdu jenom fanda Skodovky. p.s. uz asi vim, proc jsou u nas nejvyssi ceny aut v Evrope. :o)

Maja
8. července • 19:49

S roomsterem jsem najel asi 1000km. Do kufru se nevejde poradne ani slozeny kocarek ani pes. Skoncili jsme u Fiat Doblo jako rodinneho MPV - v kufru je rozlozeny kocar vcelku, nas 40kg pes a zavazadla a vzadu je misto na 3 detske autosedacky nebo pro 3 dospele.

bůh
8. července • 20:02

no tak to jsi asi nejak spatne skladal. Ja jsem do R za 7 dni naskladal cely svet a jeste bylo misto.

midli
9. července • 10:29

Ted jse pro něj rozhoduji Doblo je fakt super velká krabice.

maja
9. července • 10:48

Antiautomat
8. července • 18:27

´´Pohled na siluetu Roomsteru nabízí strhující divadlo´´
Divadlo? Ano.
Strhujuce? Urcite.
Naozaj suhlasim, totiz nieco tak otrasne, bez ladu a skladu pozliepane dokopy, proste skratka nenajdete. Zle sa na to pozera s ktorejkolvek strany...

Z priemerneho auta sa da par sikovnymi tahmi spravit auto pekne, ale z tohoto psieho grcu kazdopadne nie... Argumenty typu 'niekomu sa to moze pacit' neobstoja - ono aj nacierno vymalovany byt sa niekomu moze pacit, ze /s poukazkou do cvokhauzu/
;-)

rymac
8. července • 20:10

dobre ty :-D:-D:-D

Childeater
8. července • 16:31

Je mi líto, pane autore,
sice obdivuji Váš vzletný sloh, ale jak mám krucinál věřit recenzi, která popisuje Roomster jako plachetnici na Sargasovém moři? Já vám prostě nevím. Fakt nevím. Nevím co je básnická nadsázka, co je satira, co ironie, kde jste to podškrábl sarkasmem a kde si ze mě jenom děláte prdel.Když čtu recenze páně Ondrášíka nebo Jandy, tak nějak se mi daří vžít se do jejich dojmů při testování vozu - aspoň si to tedy myslím.
Tady jsem nevydržel dočíst do konce.

Jenyk
9. července • 18:34

Ono je to asi nakažlivé, začalo to Jandovým testem Superbu.

BaJaJa
9. července • 20:47

Huraaa to je zakerny alien Jenyk Pyj Pupik? hehehe :-P

BaJaJa
9. července • 20:46

Bleh zakerny Jenyk? :-P

RobbieKCZ
8. července • 15:53

Nejdriv jsem si rikal, ze je to spickove napsany clanek plny ironie a nadsazky...ale zrejme to autor mysli vazne...Schvalne jsem vysel pred kancelar podivat se na naseho sluzebniho Roomstera.....marne jsem hledal plachetnice, remorkery....velkorysy interier MPV nekdo pri vyrobe zrejme zapomnel dodat.....:-D Roomster je, velmi ohleduplne receno "velice osklivy splacanec', ktery by mel potencial...ale musela by se predel cela karoserie od ackoveho sloupku....v zadu tri mista?Ano..ale pro deti do deseti let....

Fucker
8. července • 15:20

Zdravím,
měl jsem tu čest si Roomstra vyzkoušet asi na 1000km a byla to 1.6 benzín ve výbavě Style. Na 100 kobyl to nejezdí špatně, ale pár postřehů (negativních) by tu bylo:
- divně nastavený posilovač řízení, někdy bere hned, jindy jakoby se sekundovým zpožděním
- zbytečně tvrdě naladěný podvozek (po D1 je to vážně utrpení)
- rádio opravdu moc nebasuje (asi levná repro)
- zdá se mi, že ty projektorové světlomety málo svítí
- dost silný aerodynamický hluk (od 140 nahoru)
- při prudkém brzdění ve větší rychlosti a strhnutí volantu do strany má tendenci se jakoby rozhoupávat (typicky při zařazování se mezi předjížděná auta, kdy silněji dobržďujete za autem před váma)
- a pak jedna hodně nepříjemná věc - pokud si opřete levý loket do opětky dveří, narazíte na látkou potaženou tvrdou umělou hmotu, tohle mi přijde nedůstojné škodovky, šetřit na takovém místě...

bojler
8. července • 15:47

- ja to mam s nakou vycpavkou, mozna zmena nakyho MR
- autoradio, podle me basuje az moc a basy mam dokonce ubrany, cd je jeste dobry, ale radio je nabasovany az hruza

fRot
8. července • 13:41

Možná kdyby Scout 1.9Tdi začínal na 380k jako v Litvě, ale za 505k ? Celkově si z nás automobilky dělaj dobrej den.

Automobilka
8. července • 13:48

Dobrej den.

Helmut
9. července • 15:19

Tóprý dén

zmulin
8. července • 12:39

To sem si zas jednou pojezdil na super reklamě.Navíc ještě na růmstra.I když to bych nechal na vkusu každýho soudruha.Mě se zase líbí Multipla...:-D
Každopádně je ta krabice zastaralá a předražená a jízdníma vlastnostma asi taky nic neurčuje,protože "1,5 ramene" vpředu a lešenářská roura zaháklá vzadu moc parády nedokáže.Maximálně naladit do tuha a vyklepat z rodiny duši...Jinak servis škodovek je pro většinu lidí levnej,páč se dá na každym vrakáči sehnat spousta věcí z ukradenejch aut,ale v ofigo servisu je to kapánek jiná hra;-)

bojler
8. července • 13:18

zastaralá a předražená :-))

zmulin
8. července • 14:02

No kromě tvarů,který jsou minimálně diskutabilní tam nic moderního nevidimB-]

Rodrigez
8. července • 12:21

1. Jo Roomster se mi mibi. Zrejme trpim nejakou spolecenskou deviaci (soude podle ostatnich zde v diskusi)
2. Vzdy se mi libi, kdyz nekdo zacne tahat cenu Skodovky vybavene vsemi moznymi nesmysly, a zacne porovnavat se zabozrouty nebo zlutakama.
3. Skoda bude daleko trvanlivejsi zbozi nez frantici.Jo Skoda dela dobry auta. Tak uz to pochopte. Nerikam, ze cenove nelze vybrat lip. Ale kdyz se nekomu libi, tak si ji proste koupi. Alfa a omega je stejnak servis, a ten znackovej stoji za *****. Skodovku vam aspon spravi kdejakej vilageautoservisman.

IIIRazor
8. července • 22:35

Souhlas..mám roosmstra a naprostá pohoda.. šlape jak hodinky a líbí se mi upe nejvíc, takovej stylovej ;), a škoda? nemám sní problém.. podlě me i v zahraničí si vede dobře..prodeje ji furt vzrustaj (proč by ne, že)

kokiš
8. července • 15:59

no hurá, konečně příspěvekco neuráží a je myslím i objektivní. By me celkem zajímalo, v čem tu ti chytráci co jen fňukají jezdí.

Automobilka
10. července • 16:46

Tak myslím, že to jsou buď hyperšoukcháry VW Golf r.v. Josef II se superlakem imitujícím rez, osmi konfovkami na laufu a megakřídlem pro zlepčení už tak bezvadnejch jídních vlastností, a Windows Vista ready volantem. No a pak tu budou taky zastánci jednoznačně nejspolehlivějších džapanýs kchárs, protože nemůže být něch spolehlivějšího, než 300tisíci km prověřená Korolla z bazáršopu. No a pak Sídi. Protože nic lepčího a vybavenějšího a za míń kaček než Ceed prostě nekoupíš. Možná sem zapomněl ještě na Lagunisty/Loganisty...

petr
8. července • 13:24

ad 1) přiznání si problému je prvním krokem k nápravě :-D:-D:-D

Rodrigez
8. července • 13:45

Hmm a co je druhy krok? Koupe Roomsteru, aby me to vylecilo? ;-)

petr
8. července • 16:53

Žádný druhý není, hold to byla jen první blbost co mě napadla ;-) Asi následek filmu o setkání anonymních alkoholiků co jsem nedávno viděl :-D:-D:-D

petr
8. července • 12:10

"Audiosoustava ve škodovce je kvalitní a rychlá." :-OCo je to "rychlá" audiosoustava ? :-) To jako, že z dechovky udělá tu-tuc ? :-D:-D:-D

_Teddy_
8. července • 12:28

To bude asi nieco ako ruske hodinky - najrychlejsie na svete! :-)

Rodrigez
8. července • 12:26

To jako ze zmacknes cudl a necekas pul minuty, co to udela. Nebo kdyz do toho das CD (takova placata kulata vec co neni pizza), tak to rychle zacne tedat tu-tuc. B-]

petr
8. července • 13:23

Hmm, tak to ty "originál" audiosoustavy v některých autech stojí asi za prd. S Blaupunktem, Sony ani současným Clarionem jsem nikdy nečekal půl minuty, Clarion mi začne přehrávat MP3 z CD do 3 vteřin po zapnutí ;-)

Rodrigez
8. července • 13:44

Jo to ja ti nereknu, jestli origo stoji za prd. Kazdopadne driv bych tomu veril. Jednu dobu davala Skoda Grundigy, no a o znacce grundig si myslim sve. Jinak ty origo jsou fakt sileny (obyc). Kdyz vemu, co za to chtej, za 10 tycek mam originalni neoriginalni radio pomalu i s vyklopnym LCD. Jinak nemel jsem namysli orig. odladene sestavy v premiovkach.

petr
8. července • 16:58

Jen je škoda, že se výrobci aut snaží pomocí atypických rozměrů a designů zamezit používání "normálních" autorádií :-/

Skyline
8. července • 11:26

"Testy" pana Vasicka nikdy nezklamou:-D S novym Berlingem jsem zatim nejel, ale jsou-li jizdni vlastnosti Hnustru "etalonem", musi to byt naprosta tragedie na urovni S120 na ojetych letnich protektorech v zime. Mel jsem tu "cest" jezdit s 1.4 16V a krome pocitu levnoty z interieru jsem si odnesl jeste vzpominky na neskutecny rachot motoru a mizerne jizdni vlastnosti. Hlasky o tom, jak je konstrukcne zastaraly podvozek (zadni naprava z O1 je jiste hodna uctivani) uzasny jsou korenim celeho "testu":-D Panu Vasickovi fandim a tak nejak bych mu i pral, aby aspon jednou dokazal na aute neco poznat a jizdu si uzil bez toho, ze pak za sve dojmy vydava ony vyctene, nicnerikajici blaboly. Roberte, jdi do toho!:-D:-D:-D

Posraldescu
8. července • 13:18

"krome pocitu levnoty z interieru jsem si odnesl jeste vzpominky na neskutecny rachot motoru a mizerne jizdni vlastnosti"
Přesně to vystihuje moje pocity z jízdy v posledním pouťovém Civicu (UFO). Hondivkář Skyline opět nezklamal :-P

XYZ
8. července • 12:17

Skyline, fakt si nepřipadáte jako zamindrákovaný blbeček ?

Skyline
8. července • 13:34

Neco konkretniho a k veci by nebylo?B-]

Radek Ondrášík
8. července • 14:42

Dyt má pravdu

Skyline
8. července • 15:06

Ale on nepsal, ze zamindrakovanej blbecek ses ty:-DB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bojler
8. července • 15:16

Jenze Ondrasik rekne obcas i neco rozumnyho a jako ty se chova jenom, kdyz ho to chytne. Ty porad.

Skyline
8. července • 16:17

PS: je zajimave, ze kdyz uplne stejne kritizuju jina auta, nez skodovky, tebe i tve skodifkarske souputniky to nechava chladnym. To samo o sobe o necem svedci vic, nez byste hosi asi chteliB-]

Skyline
8. července • 16:15

Opet nic k veci, ale reci na mou osobu:-D Hele bojlere, ja za to nemuzu, ze sis to koupil. Ja v tom jel, mam svuj nazor a nebojim se ho rict, i kdyz je na zdejsim skodifkarskem foru mensinovy. Ty misto abys s nim polemizoval umis jen osobni urazky, coz Radek taky (pikantni je v tomto smeru jeho obvykle fnukani v jinych diskusich, ze to on nedela a ze jsou na nej ostatni zli). Mozna by pomohla studena sprcha a min rude barvy pred ocima pri spatreni meho nicku B-]PS: za nazorem na "praci" pana Vasicka si stojim, po te, co tady predvedl v minulosti mu v oblasti posuzovani jizdnich dojmu verim asi tolik, jako sveho casu Grossovi ono slavne "myslim to uprimne". Holt neschopny clovek, ktery ani tu svou neschopnost neumi zabalit tak, aby nevypadal jako uplny idiot.

MadMack
8. července • 16:24

Ja bych jen k prispevkum pana Skyline dodal, ze kdokoli napise, ze ma Skodovku a je spokojeny je okamzite Skodifkar, ktery je uplny blbec, protoze naletel na PR kecy a utratil neskutecne penize za popelnici... Nechapu, proc by nekdo nemohl byt spokojeny se skodovkou...

Skyline
8. července • 18:13

a) opet jen ubohe narazky na me, ale nic k veci. To uz samo o sobe je znamka chovani klasickeho mistniho skodifkare.b) prosim o citaci, kde pisu neco o tom, co jsi napsal ve svem prispevku. Proste sis tady neco vymyslel, napsals, ze jsem to napsal ja a ted na tom machrujes. Nejaky psychicky problem, sileny macku?c) psal jsem to mockrat, ale pro tebe jeste jednou: clovek spokojeny se skodovkou je skodovkar. Obvykle se pozna podle normalnich prispevku a na vecnou kritiku (hluk, jizdni vlastnostni) reaguje vecne. Oproti tomu skodifkar je hlupec a fanatik, ktery misto vecne diskuse voli osobni utoky a hoji si sve ego, posramocene koupi snu o nadpozemskych kvalitach auta, tvrde konfrontovaneho s realitou. Z takovych mam pochopitelne akorat srandu a kdyz jejich tupost vyleze dostatecne na povrch, jsou jejich urazky a fnukani krasne nastavenym zrcadlem, ktere ovsem ve sve debilite nevidi. Je to proste takova klasika zdejsiho fora, ze kritika Skody se neodpousti, kritici jsou oznacovani za socky a vubec se tu tradicne odvijeji skodifkarske kratochvile v podobnem duchu. Pokud tolik touzis patrit k teto skupine, je to jen tvoje volba.

MadMack
8. července • 18:55

a) a b) zbytecne urazky. c) http://www.autorevue.cz/Skoda/Skoda-Octavia-19-TDI-sedm-let-zkusenosti/Uvodem-Strucne-k-detailum-exterieru-Interier-a-zavazadelnik-Podvozek-a-motor-Spolehlivost/sc-127-sr-1-a-11994-ch-30794/default.aspx
Clanek mladeho kluka spokojeneho se svym autem - bez utoku, bez glorifikace.Pohled do skodifkarove mysli
Skyline | 20. 11. 2007 12:59
Clanek me pobavil a diky za nej, je to krasna sonda do duse skodifkare, kterych se tady pohybuje spousta. Zminka o srazu kamnaru a z ni vyplyvajici upravy na votuzidle jsou proste dokonalou studii teto specificke sorty motoristu a skvele jsem se bavil.

Skyline
9. července • 7:52

a) takze zminka o tom, ze me urazis je pro tebe "zbytecna urazka"?:-O Hele ty si fakt nevidis do huby:-Db) takze neschopnost uznat chybu (a nebo dokazat, ze cos napsal, nebyla lez) je "zbytecna urazka". Fantazie:-Dc) ano, tuzer nekriticky obdivujici sva cadici kamna patri presne tam, kam rikam. Ale jak vidim, podle tvych ubohych reakci na a) a b) nema jakakokliv rozumna diskuse smysl, takze koncim.

MadMack
9. července • 8:14

Nasel jsem prispevek, kde mlady kluk je spokojeny se svym - pravdepodobne - prvnim autem na kterem najel nejake kilometry a udelal upravy, o ktere se spousta jinych zajima. Ze tuning a podobne veci jsou ti proti srsti neznamena, ze ten dotycny je tuzer nekriticky obdivujici sva cadici kamna.
Chybu neuznas stejne jako ja. Navic se poustit do urazek.
Nevim, co je rozumna diskuse v tvem podani - vznesl jsem argument a ty jej odpalil zesmesnovanim a smajliky - velmi dospele.
A zaverem bych si dovolil jednu otazku - jak nazyvas lidi s Hondou, kteri ji maji oplacanou laminem ze vsech stran a ukopnuty vyfuk?

Skyline
9. července • 8:56

Je zajimave ohanet se dospelactvim a pritom vesele ignorovat, zes urazkami zacal ty na me, zes napsal lzi a nehlasis se k tomu. Ja to povazuju za docela ubohe a otaceni to smerem na me, ze ja chybu taky neuznam je primo neskutecna drzost, protoze jsi si zacal sam.Ze tuzing je mi proti srsti znamena, ze na nej mam svuj nazor, ktery se ti nemusi libit. V clanku bylo vic veci a je priznacne, zes z mych prispevku vybral jeden, absolutne nesouvisejici s touto diskusi a snazis se mi na nem dokazovat, ze jsem spatny. V kontextu daneho clanku jsem napsal svuj nazor a za tim si stojim, nic s tim neudelas. Nebudu se poustet do rozboru, co dalsiho v clanku me vedlo k tomu, ze je dle meho majitel typicky skodifkar. A majitele votuzenych Hond povazuju za tuzery, stejne jako majitele votuzenych HTP nebo BMW. Jak jinak bych jim mel rikat? A jak to souvisi s vlastnostmi, ktere jsem popsal u skodifkaru? Nevsiml jsem si, ze by se tady pohybovalo stado majitelu votuzenych plechovek, co by rvali, ze nad jejich (pod)prumerne auto neni, jako to delaji skodifkari.

MadMack
9. července • 10:21

Nechci se hadat ani urazet, tak muj prispevek nemel vyznit. Tady na AR se stalo jakymsi pravidlem, ze pod jakymkoli clankem o skodovkach se strhne diskuse plna urazek - na jedne strane majitele skodovek brani sva auta za kazdou cenu a to utoky na sve odpurce a na druhe strane odpurci skodovek do nich siji. Kolikrat uz tady padlo, ze koupit si novou Fabii je uplna blbost, protoze za stejny penize je fantasticky 4 roky jety "trojkovy bavo". Sve rozhodnuti ve vyberu auta kazdy haji - kdo by taky chtel pruznat, ze je blbec, ze? A tak pak padaji i odpovedi plne argumentu : Co mas za auto ty? Kolik ti je? Ani na skodovku nemas a tak zavidis atd. Ja osobne nechapu ani jeden proud.
No a protoze tvoje prispevky jsou skoro pod kazdym takovym clankem, kde prilevas olej do ohne a bavis se tim, vybral jsem si te jako exemplarni priklad :-)
Nemam zadnou touhu te urazet, proc taky. Proto mi taky prislo zbytecne zhazovat toho kluka s oktavkou - ma z toho auta proste radost tak proc ho zhazovat?
Staci to jako vysvetleni a pripadna omluva?

Posraldescu
8. července • 17:20

To chce klid, Skajlajn je zase Hondivkar B-]

dall
8. července • 9:28

sexy design, podvozkovy etalon, plachetnice v Sargasovém mori...
uz vcera se nekdo ptal, na cem ze to autor jede...?

traveller
8. července • 9:37

Pro českou automobilku je základním úhelným kamenem pro další stylové modely pro mladé zákazníky.Asi něco silného - jinak si ty povídačky nedokážu vysvětlit... "úhelný kámen" - to musí být něco nového...:-P

uzivatel "vozu" roomster
8. července • 10:50

sexy design se da opravdu rici tak maximalne autu jehoz predni dvere jsou vystrceny tak ze miri prumerne vysokym lidem primo do obliceje... jeste by mohli zminit ze v aute jsou kvalitni ventilatory diky kterym jiz pri polovicni rychlosti (stupen2) neslysite motor.. atd...

bojler
8. července • 11:51

Tak to mate na ventilatorech asi zavadu. Ja nic takovyho nepozoruju. A nebo je mozna ten motor docela tichej.

Jack
8. července • 9:16

Tak to je dobrá parodie, chlámal jsem se od začátku do konce. Sbírka floskulí, jak opsaná z propagačního letáku. To se fakt povedlo, tleskám :-D

bojler
8. července • 8:48

Jako cerstvej majitel Ruma musim s vetsinou souhlasit. Na druhou stranu kufr s 450l plati pouze pro sedadla v krajni poloze vzadu - a kdyz s nima clovek soupne, tak misto vzadu porad zustava a kufr narusta. Tohle se vsem libi, kazdej to chce slyset dvakrat :-)

Radek
8. července • 11:54

Posuvnou zadní lavici měl už Citroen ZX z roku raz dva, mimochodem vydržel jen 350 000 km bez výměny spojky a s originálním motorem. Dál slouží jednomu studentovi.
Tragické na tom je, že nekvalitní Citroen Xsara hatchback v jednom testu s hodnoceným kufrem jako podprůměrným má kufr o objemu 408 litrů.
Těch 450 litrů není na danou kategorii u Roomstra nic moc....
:-D

dj
8. července • 18:19

to ste pane u toho zx moc neradil... ja jedno mam a spojka po 120..... v motoru 1.4 se po 130 oziva klika......

bojler
8. července • 12:11

Realne je 450 minimum, vetsina normalnich lidi muze bez problemove uzivat 500. Zalezi mimochodem nejenom na posunuti zadnich sedadel, ale i poloze operadla.

Radek Ondrášík
8. července • 9:07

Tak posuvné sedačky má dnes snad všechna MPV, na druhou stranu snížit onen prostor ne vždy lze. U malých dětí, případně jízdě ve dvou proč ne, ale pokud sem vzadu jel já (188 cm) tak při poloze úplně vzadu sem měl relativně dost místa, ale nedovedu si představit ubrat 5 cm. U malých dětí je to na pohodu.

bojler
8. července • 10:40

Mám 185 a i pokud je sedadlo kousek od dorazu vpredu, pro kolena par cm zbyvalo. 5 cm ubrat je naprosto bez problemu.

Radek Ondrášík
8. července • 11:50

Při výšce 185 lze mít nohy dlouhé 110 i 120 cm ...

bojler
8. července • 12:09

Pokud jste to na obrazku v testu z minulych let vy, tak to mozna bude velmi nestandardni polohou sedadla ridice...

Adamantium
8. července • 8:47

Ponechám bez komentáře tu autorovu ódu na Roomstera. Nicméně co mě pobavilo je porovnávat zrůdičku Roomstera Scout s Nissanem Quashqai :o) I když vlastně ano, cenově jsou na tom podobně..

Radek Ondrášík
8. července • 10:28

Tak že by Quashqai byl nějaký krasavec to určitě ne. Pravda, možná by se dalo najít pár otřesnějších aut po stránce designu, ale kde je hledat?

Q
9. července • 20:46

krasa je ciste subjektivni vec a co clovek to jiny nazor - nekoho vzrusuje pohled na mrtve zvireci samecky stazene z kuze a pribite na obraceny kriz, nekdo zase zastava nazor ze rumstr je krasny.
z ciste praktickeho hlediska to auto neni uplne spatne, jezdim s nim ovsem vyhradne z pozice zadniho sedadla - jezdi s nim dost taxikaru. z pohledu ridice mi prijde vyhled ven takovy podivne uzky, jak v tanku. ale to je u skodovky tak nejak trend.
romstr neni spatne auto, ale na to aby to bylo dobre auto by musela cenovka hoodne spadnout.. ale cesi to kupuji, protoze je to "echt tsechisch wagen, ja?" tak proc by zlevnovali.
ano, ani me Quashqai neprivadi z estetickeho hlediska do extaze (na to ma nissan jine zbrane) nicmene prijde mi vzhledove uspokojivy, technicky velmi dobry a odpovidajici cene.

Pětiprdelní opice
9. července • 17:20

www.skoda-auto.cz ??? :-))

radek
8. července • 10:14

no, já když to četl, tak mne napadlo jediné: "hrom aby do básníka !" :-))

traveller
8. července • 9:32

No já si myslím, že se autor po shlédnutí vozu šel přebalit. Tolik keců o "kráse" této zrůdičky jsem dlouho neviděl. Navíc asi to s tou krásou nebude tak žhavé, když se lidi nechtějí po Roooomstrovi utlouct.

_Teddy_
8. července • 9:00

Nastastie len cenove... :-)

megi
8. července • 8:14

Praha-Plzen-Mnichov-St.Galen-Zurich 4,7l. Octavia 1.9TDI 81kw (plne nalozena)

MiRoX
8. července • 22:04

a čas, prosím? Stejnou trasu prodlouženou do Luzernu jsem byl schopen odjet za 5:40. Spotřeba však byla 2x vyšší, s motorem 2.0 TDI.

VANDIT
9. července • 10:20

ono je to vsechno tezky... znamej se me pta.. jaktoze sakra to zere stejne nebo vic, kdyz ty motory jsou novy, lepsi...a ja rikam, to vite, stara oktavka mela 1150kg a "pantofle" na ni byli tak 205ky...
dnes ma O2 1400kg a jezdi se i na 225...

Adamantium
8. července • 9:44

Tak tak, oktávky první generace s 66kW i 81kW byly velmi málo hladové..

Radek
8. července • 7:50

Je potřeba exoticky tu slátaninu popsat, aby se někomu zalíbila. Logan krásou nevyniká, ale je aspoň levný. Nechápu ty, co to kupují, ale jsou to jejich peníze. Berlingo je levnější, hezčí a lepší, ale někteří ještě nepochopili. Zvláště obdivuju ty, co to koupili s motorem 1.2 HTP - houby to pojede, hyjé ty potvotvoro, honem to prodej....:-D

picaso
9. července • 9:31

Ty si ale debil. Berlingo a hezčí a lepší? Ty vole už to nehul, leze ti to na mozek B-]

IIIRazor
8. července • 22:10

Roomster byl mnohem úspěšnější než podle očekávání škodovky.
co se týče Berlinga > hruza , nechtěl bych videt 4-členou rodinu v tomto užitkovém voze
roomster je rodinné auto. a podle mě škodovka je daleko lepší než třeba citroen, a hlavně Logan. tak, a ted vidim samý nadávky jakej sem blbec že nic nevim že roomster je strašák škodovka špatná..jenom oni sou nejchytřejší

JiVi
8. července • 9:07

Problem Berlinga Caddyho a spol je to, ze to jsou dodavky, jakztakz predelany do osobni verze .. kdezto Roomster a Touran atd . je osobak od narozeni ... a uvnitr je to sakra znat.

bojler
8. července • 8:59

Dik za obdiv. Nez budes placat, tak se v tom aspon svez. Je docela zajimavy, ze prave to Berlingo je ve vsech testech pasovano do role outsidera a oznacovano za dodavku na puli cesty k osobaku..a co se tyce Loganu - za ctyry roky pokvete stejne jako prvni Felicie, rez proste nezastavis.

petr
9. července • 7:33

Konkurentem Roomstera je spíše než Berlingo, Renault Scenic :-) Viz. testovaný Roomster Scout 1.9TDI za 625 600,- Kč vs. Renault Scenic Cross 1.9 dCi za 574.900,- Kč :-D

ivan
8. července • 22:51

Ten VW Roomster by som velmi nefotografoval na poli,lebo to nie je auto do
pola a na lúky,pretože si tam odthne spodok,pretože nielen VW Roomester ale aj fabie a Octavie majú pekelne nízky podvozok-to len pekne
na cestách 1-2 triedy ev môžu jazdiť!!!B-]

krkavec
28. července • 16:54

TY ivánku SLOVENSKA VYPATLANA,??VW ROOMSTER?,TO AUTO NEZNAM

Radek
8. července • 11:47

Napřed než začneš plácat ty, tak se svez v Berlingu, seznam se důkladně s ceníkem. Dnes vyšla zpráva o C3 Picasso - to bude asi také šrot, že?
Kolik se těch špatných Berling vyrobilo, kolik se vyrobilo Xsary Picasso? Vždyť počty Roomstru jsou vedle toho jako počty pro výrobu ověřovací série.
Nic proti tobě, klidně si to užívej a chval až do nebe. pokud jsi spokojený je to jen dobře.
Firma Škoda se chová výborně k domácím zákazníkům, ceny jsou super, zajímavé, že v Německu se dá totéž auto koupit s lepší výbavou za menší peníz.
K těm testům - nevím jaké čteš, ale u nás se asi pravdy nedobereš, můžeš se počíst o krásně zaobleném blatníku a nebo srovnání hrušky s jabkem, aby to pro Škodovku dopadlo. Srovnává se nesrovnatelné a vyhodnocení dá porovnavatelům hodně práce, aby dopadlo jak dopadne téměř vždy - čest výjimkám.
Je zajímavé, že na to už přišly i firmy a Berlinga kupují pro své potřeby v pěkných počtech, tam už nezabírá reklama ale funguje chladný mozek ekonoma.:-D

bojler
8. července • 12:18

Ceny jsou proti konkurenci naprosto odpovidajici, jenom to nechce prijit do kseftu a na vsechno kejvnout. V nemecku ceny vyrazne nizsi nejsou, je tam hlavne rozdil v bezpecnostni vybave a absenci zcela holych verzi.Firma Skoda se chova uplne normalne zakaznikum, prodava totiz za ceny za ktere zakaznici kupujou. A jenom pitomec si muze myslet, ze si dovozci zahranicnich aut si muzou dovolit bejt drazsi. V realu jsou ceny uplne srovnatelny, cest vyjimkam. Kdyz Renault zacne prodavat Clio Combi, tak holt musi bejt levnejsi, aby si toho nekdo vsiml..

Skyline
8. července • 18:19

"Ceny jsou proti konkurenci naprosto odpovidajici, jenom to nechce prijit do kseftu a na vsechno kejvnout."Tedy priznavas, ze ceny jsou prilis vysoke, ale dokazal sis usmlouvat takovou, jakou by stala konkurence. Jeste by to chtelo si priznat fakt, ze i u te konkurence bys dostal slevu, takze jsi porad preplatil."V nemecku ceny vyrazne nizsi nejsou, je tam hlavne rozdil v bezpecnostni vybave a absenci zcela holych verzi."Tedy priznavas, ze v Nemecku stoji srovnatelna auta mene, nez tady. Tedy ceny nizsi JSOU. A ano, Skoda skutecne prodava za tolik, kolik ty jsi ochoten dat. A jsi-li ochoten dat vic, nez kolik da Nemec, je to holt tvuj problem. Skodovka by byla blba, kdyby ti dala slevu. A jeji marketing si muze gratulovat, ze jsi presvedcen, zes zaplatil ferovou cenu a jeste se za ne bijes na diskusich. Je fajn videt tvoje nazory takhle "live", pekna sonda.

Skyline
8. července • 12:03

Nic proti tvemu nadseni z Citroenu, ale Xsara Picasso 2.0 HDI bylo jedno z nejhorsich aut, jakymi jsem jezdil. Pominu-li design, kde si s Hnustrem nezada (verze s ho.nove hnedym interierem), jsou na tom stejne i tragickymi jizdnimi vlastnostmi, ale navic bylo HDI neskutecne hlucne a prevodovka byla horsi, nez co jsem mel kdysi v S120. Takze ja osobne to vidim jako rovnocenne konkurenty (aspon po strance "kvality").Jinak argument poctem vyrobenych kusu je ponekud mimo, o kvalite to nesvedci ani trochu. Jsem si jisty, ze i "cokolad" z Kauflandu se vyrobilo vic, nez kolik jich proda Godiva, ale to neznamena, ze je to dobre a kvalitni.

lojz
8. července • 22:19

Kecáš pěkné kraviny, Picasso jezdí slušně, na to jak je veliké a motorově v pohodě stíhá. Po stránce interiéru je to ještě dnes slušné auto. Je sice pravda, že na mokru při vyšších rychlostech bylona našich cestách trošku neposlušné, ale jinak je to dobré auto. To, že se ti nelíbí design, za to nemůžeme, ale ve své době to byl docela odvážný počin. A že jich u nás jezdí docela hodně. Možná jsi měl špatný kus, ale s řazením žádný problém. I když to nechci srovnávat, sedni si do Roomstru a sedni si do Picassa. A potom nám povyprávěj o pocitu uvnitř v interiéru. Takže zpátky do stodvácy a zkus to znovu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
9. července • 7:49

Motorove je HDI 60 (nebo 66, uz nevim) kW naprosta tragedie, ktera jede na urovni te tve "stodvacy". Sladeni prevodovky s motorem je katastrofalni, motor bud vubec netahne, nebo naopak silene rve. Predjizdeni je adrenalin, stejne jako se "stodvacou". Presnost razeni je spis nepresnost a delka drah je na urovni favoritu. A jizdni vlastnosti - stejna hruza jako Roomster. Interier ma Roomster levny a nudny, hnede Picasso je vsak primo hnusne. Mozna se delala i nejaka verze v jine barve, ale to nehodnotim.

lojz
11. července • 22:10

Ty, kolik ti je, 18 ? " Motor netáhne nebo šíleně řve? " Máš pocit, že některý stupeň je vyloženě krátký? Který? Přesnost řazení? No pro takové ňoumy jako ty co neumí řadit se dělají automaty. Zeptej se táty, řazení není o tom, že to tam hážeš jak sedlák s vidlema.

Petr
8. července • 9:41

No, Roomster tě do těch čtyř let taky přestane bavit, takže se ho pokusíš prodat. Teď ho koupíš za 600, pokud ho za tři-čtyři roky prodáš za 300 tisíc tak budeš hodně rád.
Naproti tomu pokud teď kopím Logana za 200 a za 4 roky ho dám třeba sešrotovat nebo prodám za 50 tisíc, tak jsem oproti tobě stále ve velkém plusu ;-)

bojler
8. července • 10:13

A co kdyz ho za 4 roky prodavat nebudu? Co kdyz s nim pocitam na 6-7 let a chcu, aby to auto i v te dobe rozumne a pohodlne jezdilo?

Radek Ondrášík
8. července • 10:30

Tak auto bude jezdit tak, jak se o něj bude majitel starat s ohledem na přirozené opotřebení, kterému nejde zabránit. Známý má ve firmě 3 Logany a najeto mají hrubě přes 300tkm, jsou přetěžovány, vytěžovány, jezdí se s nimi denně. Za ty 4 roky žádná koroze a opotřebení pouze v rámci používání. Je třeba si uvědomit, že kdysi auta nedosahovaly ani setiny kvality dnešního Loganu a jezdí v klidu i dnes. Takže zase nedělejme z těch běžných aut něco, co vydrzí a ostatní se rosype.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
viko757
14. září • 22:32

Vypatlaný si Ty,vtáku, myslel to úplne normálne - je to vw v úplne blbom obale

viko757
14. září • 22:19

Vypatlaný si Ty,vtáku, myslel to úplne normálne - je to vw v úplne blbom obale

viko757
14. září • 22:16

V minulosti sa autá vyrábali tak, aby niečo vydržali, dnes sa musia rýchlo opotrebovať, aby si bol nútený kúpiť si nové. Z toho automobilky žijú. A pozri si ceny servisov.

bojler
8. července • 10:38

Dneska opravdu neuvazuju opotrebeni. Jde mne o neco ve smyslu bezpecnost, jizdni vlastnosti, komfort. S tim prvnim jsou problemy uz dneska (3 hvezdy, byt u diskutabilniho testu je ostuda), jizdni vlastnosti nemuzu posoudit (ale jak pisatel clanku, tak konecne i pan Ondrasik Rum chvali slovy "etalon", "o generaci dal" atd.), komfort muze byt relativni a treba nekomu nevadi absence spousty prvku, ktery imho velmi usnadnuji rizeni a pobyt v aute.

Radek Ondrášík
8. července • 9:06

No staré berlingo bylo skutečně užitkové auto s pěticí míst. Nové je o něčem jiném, byť ej to stále prioritně užitkový vůz, ale osobní vlastnosti jsou na daleko vyšší úrovni a již snese srovnání s malými MPV.A k te rzi - já bych to zas tak špatně neviděl. Neříkám, že je to hi-end, ale na druhou stranu je třeba zde stále vnímat onu cenu. Není problém udělat auto této velikosti za 500tis. plný hi-end technologií, pozinku, hliníku apod. Jenže o tom ten Logan přece není. To je jednoduché, nenáročné auto s odzkoušenou technikou za velmi malý peníz s ohledem na užitné hodnoty. A pokud ho takto vnímáme, je to super kára.

bojler
8. července • 10:35

No, super kára. Pokud člověku nevadí plno věcí dělaných na půl a jde mu o to koupit nový auto, prosim. Moje vnímání prostoru je u Ruma bezproblémový, pokud má člověk malý děti, tak uvažujme i tu FabiuCombi. A teď pohled do ceníku - Logan MCV s 90k motorem 308k, FIIC 86k Sport 365 /Elegance 380k. A u ty Fabky se bavime o Climatronicu misto manualu, tempomatu, bocnich airbazich atd. Jasny je, ze si Logan s vyssi vybavou koupi malokdo. Je jasny, ze clovek muze preferovat misto kolem sebe a mit tendence srovnavat ho s autama o tridu vys. Ale precejenom uvazujme alespon v rovine cloveka chapajiciho vyznam airbagu spolujezdce a podobnych veci. Potom Logan neni levnej. Je jenom orezanej.

HondaMan
8. července • 12:22

Tak MCV je mnohokrát větší, je sedmi místné... MCV je lowendový konkurent pro Zafiru... srovnání s FIIC je hodně mimo mísu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bojler
8. července • 13:16

Sedmimistny je za priplatek. A mam takovej pocit, ze se sedmi mistama je trochu mimo kufr.

rexrex
8. července • 14:21

No mám tři děcka a nyní jsem koupi Zafiru, chtěl jsem 7 místný auto. O Roomsteru jsem ani nepřemýšlel, zkuste dát dozadu tři sedačky - pro děti do 4 let - 2x a větší podsedák... Uvažoval jsem o novém Loganu v supervýbavě - nejdražší, no prostě vše a vyšlo by na 410 000 Kč. nakonec jsem koupil za půl Zafiru. Nevím, zda jsem udělal dobře, ale říkám si, že ještě tři roky Zafira vydrží a pak půjde do světa a třeba Logan bude zase o kus lepší...

Doporučujeme

Články odjinud