nevyděláte
nevydelate
Nejvíc vyděláte, když si nekoupíte Škodovku.
s nasi pamatkovou Felicii to zrovna neplati ale co se tyce soucasneho portfolia, neni tam nic co by jsem koupil. Vlastne jo, byl by tam karoq v nafte jenomze cenovka je 'ponekud' takova az bych se za to stydel pred normalnimi lidmi kolem
Škodovkou jezdí zadlužení, arogantní lidé co mají večer tak maximálně studenou večeři.
A jinak zdráv?
Škoda má problémy s dodávkou vozů. Na Škodu s individuální konfigurací se čeká přes rok až dva. Zřejmě se natahují čekačky i velkým odběratelům. Hrozí, že Škoda přijde o velké zákazníky, kteří se už nevrátí. Zvýšením cen elegantně pošle malé zákazníky ke konkurenci a zkrátí čekačky. Velcí odběratelé mají individuální nacenění, dosti odlišné od ofiko ceníku.
To se deje napr. u nas v Metrostavu. Fabie je draha a nema combi, takze udelali smlouvu s Loudou na Hyundaie. Zatim jrn i30 v kombiku, ale pry budou casem i Tucsony. Ja jsem si konfiguroval Koktu loni v kvetnu, termin podzim/zima 23.
Já objednával 7.7.2022 a dnes byla dovezena k dealerovi. Vyzvedávám příští týden.. Combi 1.0 TSI Active.. Dnes neexistující verze.. S tažným metlou a nějaký drobnostmi za 580 cash..
Právě jsem se škodolibě málem popukal smíchy. Nová cena vozidla Tesla Y v základu stojí v ČR 1,16 mil Kč, TOP výbavě 4 x 4 s nejsilnější baterii a výkonem 1,46 mil Kč včetně extra výbavy co jsem si tam naházel do konfigurátoru. A dostaneš ji za 2 - 3 měsíce, aktuálně únor až duben 2023. Enyaq iV RS je za 1,85mil Kč. A to jede AŽ 30 sekund !! na plný výkon když má baterie 95 - 100 % kapacity. Ha,ha,ha. Já se vážně uválím smíchem.Přitom tyto auta ani nejdou vzájemně srovnat , to je jako nebe a dudy. Hurá Škodovka, zdražuj, zdražuj a ............ jdi někam !!!!
No zrovna srovnání s enyaqem je dost mimo, je to suv prostorný, T M3 je normální sedan střední třídy. A navíc enyaq je auto s pěkným interiérem a spoustou dalších prvku. A začíná na 1,18 Mil Kč, Tesla je spotřebič s tabletem a začíná na 1,16 mil Kč. To možná bude ten důvod proč tesla je skoro hned a na enyaq se čeká.
Pane, promiňte, ale nepsal jsem M3 ale Y!!! To je zcela zásadní rozdíl. Y je taky SUV.
Není o čem se dohadovat (EV). V tomto mám jasno a vždycky jsem měl - Hyundai (Ioniq 5).Ioniq 5 - světové auto roku 2022
Není divu při téhle inflaci.
Inflace jako inflace, bonus na konci roku 100 000 Kč pro každého zaměstnance není problém. Kolektivní smlouva platí do 31.3.2023 a potom nejspíš nastane opět růst platů, který není schopna napodobit skoro žádná firma v této republice. Zisky chtějí, tak ať to vše zaplatí ostatní, kteří si budou chtít škodovky zakoupit. Takže fandové do škodovek, plaťte, je to přece nejlepší auto, zvláště v Česku.
Co to má společného se současnou inflací?
Opravdu ti za to nemůžu, že jsi to nepochopil. Napovím ti, o inflaci tady nejde.
Ale jde, v první řadě. A já zase nemohu za to, že tomu nerozumíš-
Kdyby šlo o inflaci, tak konkurence také bezhlavě zvedá ceny, ale to ty evidentně nechápeš. Tím myslím konkurence v tomto státě, nebo chceš říci, že mají energie... u konkurence za výrazně nižší ceny?
Jasně že nic.
Bohužel co se tu píše v komentářích je pravda.Už takhle si málo kdo může dovolit novou Škodovku a oni ještě zdražují..Je šílené co se za poslední 3-4 roky stalo stěmi cenami..A o to smutnější je, že za pár let automobilový průmysl v evropě bude převálcován čínou a jejich podstatně levnějšími výrobky..
Jeden příklad za všechny:Škoda Octavia Combi - 1.5T 110 kW - Active - 660.000,-Kia Ceed SW - 1.5T 118 kW - SPIN - 500.000,-160 tis. rozdíl a to se raději ani nezmiňuji o tom, že to "auto" vyjíždí z fabriky na plecháčích. Drzost německé Škody nemá evidentně hranice.
Nez vostudu za korejce radši si těch 160tis priplatim.
Tak ty mě fakt dojímáš...😂 prý ,,vostudu za korejce".Já to vnímám přesně opačně. Pro mě škodovka je a vždycky byla ZNAČKA druhé ligy (nemyslím tím lidí).
Kdybys tušil co si o nás žluťáci myslej a říkaj nebylo by ti dobře.
to same co nadlidi ve vlcim hrade verte nebo ne ale je to uplne to same
Plecháče vem čert. Horší je, že auto vyjíždí z fabriky s tím šíleným infotainmentem a bez panelu ovládání klimatizace.
Bylo to nevyhnutelne. Za tak premiovy vuz bez jakehokoliv problemu se proste musi priplatit.Co naplat, ze v mezicase uz jsou napr. korejci kvalitnejsi a cenovy rozdil je stale stejny jako kdysi (minimalne 100 tisic porovnatelne auto). Ale fleetu to asi nevadi? Mozna zacne :)
vadí, už pomalu začal, stačí se podívat na silnice, to, co jezdilo v Octaviích jezdí v Japoncích či Korejcích, sem tam Focus od Fordu, jo a Rencek...
Na preference/požadavky zákazníků - doopravdy ?
Inu, kdo chce kam... timto stylem si u soukr. vlastniku Skodovka snizuje odbyt vic a vic. Je to zvlastni, specialne kdyz se sem tlaci Cina s auty v dobrem pomeru cena/vykon/vybava. Fabie, prakticky v zakladu, je nove za 370tKc. Za cenu vetsi i30 od korejce.Vsiml jsem si, ze uz i Metrostav jezdi v Hyundaich, coz bylo jeste pred par lety asi nepredstavitelne. Ale kdyz pro nizsi THP pracovniky nema Skoda uz co nabidnout 🤷♂️
... jejich rozežranost nezná mezí, ...zjistili, když budou prodávat za dvojnásobnou cenu, budou jich nutno vyrábět jen polovic, takže to zkouší, ....jednoho dne ale pohár přeteče,....
Pritom v tendrech pro stat dokazou nabidnout docela zajimave ceny. Ale vypada to, ze asi chteji jet jen takhle, leasingovky a vetsi fleety. Korejci a nebo Toyota jim urcite podekuji.
No, my ve společnosti jsme dostali k Vánocům "dárek", až skončí operáky na rok staré Octavie tak už půjdeme jen do "zásuvky" a kolegové na SK už dostali první várku na podzim.... jo, Škodovka nevyhrála, šlo o 30 aut.
A proč by prodávali chudým "soukromníkům", když mohou a prodávají bohatým firmám resp. lidem na IČ. To by byli pěkní tupci. Konec konců každé firemní auto dříve nebo později skončí stejně v rukou "soukromníka" jakožto olítaná vrána.
A nešíří se náhodou, že Škoda v ČR poropadla o 9,7% a celosvětově o 16%?https://www.orlicky.net/index.php... .. to si opravdu myslí, že to doženou zvýšením cen aut?
Hmmm, pěkný článek. Alespoň je vidět, kam škodovka spěje...Stala se z ní malá podřadná automobilka s malým objem výroby a prodeje s celkovým (celosvětovým) prodejem jen 0,73 milionu vozů.Na rozdíl od ní třeba Hyundai (u nás nejprodávanější značka aut v soukromých prodejích) loni prodal 3,94 milionu vozů (samotná automobilka).https://europe.autonews.com/automakers/hyundai-kia-ex... ... Pro zajímavost - společnost Hyundai Motor s její dceřinou automobilkou KIA se stala 3. největším světovým výrobcem aut (6,85 milionu vozů).
Přesně tak, Škoda začíná být pro soukromé osoby nekoupitelná ale i firmy už zvažují odchod k, většinou ke Kii nebo Hyundai. Soukramnici k Dacii a pak uvidíme, co Číňani. MG ZS v plné výbavě s atmo 1.5 4válcem do půl milonu. Kamiq v plné za 650tis. Hmmmm
ja myslim ze cesky trh je to posledni co tuhle odnoz nemeckeho koncernu zajima
Dachna byla dycky automobilový dno a teď ještě začnou zasírat silnice číňaní!
A že ty něco o dnu a zasírání diskuzí dobře víš, co?
Na diskuzích je místa dost narozdil od silnic. Takže to si ty jak se ploužíš v sanderu sedmdesát a děláš všem zdarma safetycar?
Před chvíli tady ještě byl na hlavní stránce titulek, který evokoval něco s potravinami, že Češi mají specifické chutě a proto dostanou vyšší cenu. Copak pane Herbichu, proč jste nenechali ten ujetý titulek?
Bez komentáře.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.