Škoda v Česku výrazně zvýšila ceny. Karoq nedostal nic navíc, u Kodiaqu na tom vyděláte

45 komentářů

i20
22. ledna • 21:00

nevyděláte

i20
22. ledna • 12:36

nevydelate

Jim
20. ledna • 17:08

Nejvíc vyděláte, když si nekoupíte Škodovku.

i20
22. ledna • 21:09

s nasi pamatkovou Felicii to zrovna neplati ale co se tyce soucasneho portfolia, neni tam nic co by jsem koupil. Vlastne jo, byl by tam karoq v nafte jenomze cenovka je 'ponekud' takova az bych se za to stydel pred normalnimi lidmi kolem

David
20. ledna • 10:41

Škodovkou jezdí zadlužení, arogantní lidé co mají večer tak maximálně studenou večeři.

.
20. ledna • 12:28

A jinak zdráv?

xXx
20. ledna • 10:18

Škoda má problémy s dodávkou vozů. Na Škodu s individuální konfigurací se čeká přes rok až dva. Zřejmě se natahují čekačky i velkým odběratelům. Hrozí, že Škoda přijde o velké zákazníky, kteří se už nevrátí. Zvýšením cen elegantně pošle malé zákazníky ke konkurenci a zkrátí čekačky. Velcí odběratelé mají individuální nacenění, dosti odlišné od ofiko ceníku.

Hare Rama
20. ledna • 16:33

To se deje napr. u nas v Metrostavu. Fabie je draha a nema combi, takze udelali smlouvu s Loudou na Hyundaie. Zatim jrn i30 v kombiku, ale pry budou casem i Tucsony. Ja jsem si konfiguroval Koktu loni v kvetnu, termin podzim/zima 23.

Jirii
20. ledna • 22:46

Já objednával 7.7.2022 a dnes byla dovezena k dealerovi. Vyzvedávám příští týden.. Combi 1.0 TSI Active.. Dnes neexistující verze.. S tažným metlou a nějaký drobnostmi za 580 cash..

JoAn
20. ledna • 10:04

Právě jsem se škodolibě málem popukal smíchy. Nová cena vozidla Tesla Y v základu stojí v ČR 1,16 mil Kč, TOP výbavě 4 x 4 s nejsilnější baterii a výkonem 1,46 mil Kč včetně extra výbavy co jsem si tam naházel do konfigurátoru. A dostaneš ji za 2 - 3 měsíce, aktuálně únor až duben 2023. Enyaq iV RS je za 1,85mil Kč. A to jede AŽ 30 sekund !! na plný výkon když má baterie 95 - 100 % kapacity. Ha,ha,ha. Já se vážně uválím smíchem.
Přitom tyto auta ani nejdou vzájemně srovnat , to je jako nebe a dudy. Hurá Škodovka, zdražuj, zdražuj a ............ jdi někam !!!!

Chytrak
20. ledna • 12:17

No zrovna srovnání s enyaqem je dost mimo, je to suv prostorný, T M3 je normální sedan střední třídy. A navíc enyaq je auto s pěkným interiérem a spoustou dalších prvku. A začíná na 1,18 Mil Kč, Tesla je spotřebič s tabletem a začíná na 1,16 mil Kč. To možná bude ten důvod proč tesla je skoro hned a na enyaq se čeká.

JoAn
21. ledna • 18:41

Pane, promiňte, ale nepsal jsem M3 ale Y!!! To je zcela zásadní rozdíl. Y je taky SUV.

Libor K.
21. ledna • 10:08

Není o čem se dohadovat (EV).
V tomto mám jasno a vždycky jsem měl - Hyundai (Ioniq 5).
Ioniq 5 - světové auto roku 2022

Abc
20. ledna • 9:23

Není divu při téhle inflaci.

Mirek
20. ledna • 11:46

Inflace jako inflace, bonus na konci roku 100 000 Kč pro každého zaměstnance není problém. Kolektivní smlouva platí do 31.3.2023 a potom nejspíš nastane opět růst platů, který není schopna napodobit skoro žádná firma v této republice. Zisky chtějí, tak ať to vše zaplatí ostatní, kteří si budou chtít škodovky zakoupit. Takže fandové do škodovek, plaťte, je to přece nejlepší auto, zvláště v Česku.

.
20. ledna • 12:00

Co to má společného se současnou inflací?

Mirek
20. ledna • 19:19

Opravdu ti za to nemůžu, že jsi to nepochopil. Napovím ti, o inflaci tady nejde.

.
21. ledna • 7:54

Ale jde, v první řadě. A já zase nemohu za to, že tomu nerozumíš-

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
21. ledna • 11:10

Kdyby šlo o inflaci, tak konkurence také bezhlavě zvedá ceny, ale to ty evidentně nechápeš. Tím myslím konkurence v tomto státě, nebo chceš říci, že mají energie... u konkurence za výrazně nižší ceny?

Abc
20. ledna • 14:37

Jasně že nic.

ondrik
20. ledna • 9:16

Bohužel co se tu píše v komentářích je pravda.
Už takhle si málo kdo může dovolit novou Škodovku a oni ještě zdražují..
Je šílené co se za poslední 3-4 roky stalo stěmi cenami..
A o to smutnější je, že za pár let automobilový průmysl v evropě bude převálcován čínou a jejich podstatně levnějšími výrobky..

Shimi
20. ledna • 8:48

Jeden příklad za všechny:Škoda Octavia Combi - 1.5T 110 kW - Active - 660.000,-
Kia Ceed SW - 1.5T 118 kW - SPIN - 500.000,-160 tis. rozdíl a to se raději ani nezmiňuji o tom, že to "auto" vyjíždí z fabriky na plecháčích. Drzost německé Škody nemá evidentně hranice.

homer
20. ledna • 17:23

Nez vostudu za korejce radši si těch 160tis priplatim.

Libor K.
21. ledna • 9:54

Tak ty mě fakt dojímáš...😂 prý ,,vostudu za korejce".
Já to vnímám přesně opačně. Pro mě škodovka je a vždycky byla ZNAČKA druhé ligy (nemyslím tím lidí).

homer
22. ledna • 17:10

Kdybys tušil co si o nás žluťáci myslej a říkaj nebylo by ti dobře.

i20
22. ledna • 21:14

to same co nadlidi ve vlcim hrade verte nebo ne ale je to uplne to same

Q
20. ledna • 12:25

Plecháče vem čert. Horší je, že auto vyjíždí z fabriky s tím šíleným infotainmentem a bez panelu ovládání klimatizace.

takurcite
20. ledna • 8:22

Bylo to nevyhnutelne. Za tak premiovy vuz bez jakehokoliv problemu se proste musi priplatit.Co naplat, ze v mezicase uz jsou napr. korejci kvalitnejsi a cenovy rozdil je stale stejny jako kdysi (minimalne 100 tisic porovnatelne auto). Ale fleetu to asi nevadi? Mozna zacne :)

šofér
20. ledna • 10:32

vadí, už pomalu začal, stačí se podívat na silnice, to, co jezdilo v Octaviích jezdí v Japoncích či Korejcích, sem tam Focus od Fordu, jo a Rencek...

smějící se bestie 2
20. ledna • 7:49

Na preference/požadavky zákazníků - doopravdy ?

Czechystan
20. ledna • 7:04

Inu, kdo chce kam... timto stylem si u soukr. vlastniku Skodovka snizuje odbyt vic a vic. Je to zvlastni, specialne kdyz se sem tlaci Cina s auty v dobrem pomeru cena/vykon/vybava.
Fabie, prakticky v zakladu, je nove za 370tKc. Za cenu vetsi i30 od korejce.
Vsiml jsem si, ze uz i Metrostav jezdi v Hyundaich, coz bylo jeste pred par lety asi nepredstavitelne. Ale kdyz pro nizsi THP pracovniky nema Skoda uz co nabidnout 🤷‍♂️

Robin
21. ledna • 8:05

... jejich rozežranost nezná mezí, ...zjistili, když budou prodávat za dvojnásobnou cenu, budou jich nutno vyrábět jen polovic, takže to zkouší, ....jednoho dne ale pohár přeteče,....

Robin
21. ledna • 8:03

... jejich rozežranost nezná mezí, ...zjistili, když budou prodávat za dvojnásobnou cenu, budou jich nutno vyrábět jen polovic, takže to zkouší, ....jednoho dne ale pohár přeteče,....

Pikus
20. ledna • 10:08

Pritom v tendrech pro stat dokazou nabidnout docela zajimave ceny. Ale vypada to, ze asi chteji jet jen takhle, leasingovky a vetsi fleety. Korejci a nebo Toyota jim urcite podekuji.

šofér
20. ledna • 10:31

No, my ve společnosti jsme dostali k Vánocům "dárek", až skončí operáky na rok staré Octavie tak už půjdeme jen do "zásuvky" a kolegové na SK už dostali první várku na podzim.... jo, Škodovka nevyhrála, šlo o 30 aut.

.
20. ledna • 8:56

A proč by prodávali chudým "soukromníkům", když mohou a prodávají bohatým firmám resp. lidem na IČ. To by byli pěkní tupci. Konec konců každé firemní auto dříve nebo později skončí stejně v rukou "soukromníka" jakožto olítaná vrána.

šofér
20. ledna • 10:28

A nešíří se náhodou, že Škoda v ČR poropadla o 9,7% a celosvětově o 16%?
https://www.orlicky.net/index.php...
.. to si opravdu myslí, že to doženou zvýšením cen aut?

Libor K.
21. ledna • 9:14

Hmmm, pěkný článek. Alespoň je vidět, kam škodovka spěje...
Stala se z ní malá podřadná automobilka s malým objem výroby a prodeje s celkovým (celosvětovým) prodejem jen 0,73 milionu vozů.
Na rozdíl od ní třeba Hyundai (u nás nejprodávanější značka aut v soukromých prodejích) loni prodal 3,94 milionu vozů (samotná automobilka).
https://europe.autonews.com/automakers/hyundai-kia-ex... ... Pro zajímavost - společnost Hyundai Motor s její dceřinou automobilkou KIA se stala 3. největším světovým výrobcem aut (6,85 milionu vozů).

ericn
20. ledna • 7:15

Přesně tak, Škoda začíná být pro soukromé osoby nekoupitelná ale i firmy už zvažují odchod k, většinou ke Kii nebo Hyundai. Soukramnici k Dacii a pak uvidíme, co Číňani. MG ZS v plné výbavě s atmo 1.5 4válcem do půl milonu. Kamiq v plné za 650tis. Hmmmm

i20
22. ledna • 21:12

ja myslim ze cesky trh je to posledni co tuhle odnoz nemeckeho koncernu zajima

homer
20. ledna • 7:30

Dachna byla dycky automobilový dno a teď ještě začnou zasírat silnice číňaní!

k8
20. ledna • 16:48

A že ty něco o dnu a zasírání diskuzí dobře víš, co?

homer
22. ledna • 17:03

Na diskuzích je místa dost narozdil od silnic. Takže to si ty jak se ploužíš v sanderu sedmdesát a děláš všem zdarma safetycar?

Mirek
20. ledna • 6:23

Před chvíli tady ještě byl na hlavní stránce titulek, který evokoval něco s potravinami, že Češi mají specifické chutě a proto dostanou vyšší cenu. Copak pane Herbichu, proč jste nenechali ten ujetý titulek?

Pavel
20. ledna • 5:45

Bez komentáře.

Doporučujeme

Články odjinud