Škoda Rapid získala ocenění v anketě Auto Trophy 2012

19 komentářů

peter
25. listopadu • 15:54

reklama v nemeckom casopise musi vyhrat ubermenchs uber das auto so zarukou na 60 000 km a bastande?::.B-]

Dala
24. listopadu • 19:11

Skoda Rapid,potazmo vyrobky znacky Skoda jsou kvalitni, v jistych smerech i designove zdarila vozidla, plna nejlepsi techniky, ale rekneme si zcela otevrene, zda je kvalitni natolik aby si za ne automobilka zadala tak nehorazne penize. At uz je to auto jakekoliv, na oceneni auta roku, at uz se jedna o jakoukoliv asociaci co cenu udava, dle meho nazoru zdaleka nema. Cesi vyzdvihuji vlastni znacku, to je pochopitelne, ale podivejme se kolem sebe, kolik jezdi velmi kvalitnich vozidel a za podstatne mensi penize. Skoda nabizi za auto zcela v plne vybave stale jen tvrde plasty palubni desky, a takhle bych mohl pokracovat dale. Vyjadreni vedeni" Nasi zakaznici by to jiste neocenili", mam pocit, ze si z nas v Mlade Boleslavi delaji tak trosicku panacky na hrani a nebo alespon dobry den. . Mate stejny nazor?Skoda vzdy byla a bude hlavne o ceskem ...........velkem kufru a hlavne o srdci.........ale rekneme si otevrene, auto preci neni jen velikosti zavazadloveho prostoru, vsechny parametry musi byt vyvazeny, at se jedna o cenu, kvalitu,design a td. PSA prislo s Peugeotem 301 a Citroenem C-Elyse, za podstatne mensi cenu, solidni design a pro skromneho ceskeho clovicka docela pekne svezeni. Kdyz jsme uz u PSA, nejsem zadnym skalnim priznivcem, ale pro priklad. Sednete si nekdy trebas do C4 v hodnote 450,000-Kč a do Rapida s tou samou cenovkou. Jina trida, naprosto jina kvalita materialu, podstatne vyssi vybava, solidni svezeni..........Zaver - Skoda si dle meho nazoru svou cenovou politikou nezaslouzi stat se autem roku, vzdyt zcela za kazdou drobnost mimo zakladni vybavu si musite hodne priplatit, nepripada Vam, ze nas nase stara automobilka bere jako sve deti tak trochu na hul..........?

z750s
25. listopadu • 9:25

Vy se považujete za dítě Škodovky, že Vás bere na hůl? Škodovka není česká automobilka a zaplať pánbůh za to. Naštěstí Škodovka prodává převážnou většinu aut mimo Českou republiku, protože i kdyby to auto bylo za 220000,- tak by v ČR bylo strašně drahé. Oproti Peugeotu 301 i sesterskému Citroenu nabízí přístup do zavazadlového prostoru lepší. To je obrovská devíza liftbacku oproti sedanu. Připlácíme bez reptání destitisíce za kombíky, připlácet za liftback se nám nelíbí protože je to Škodovka... všechno je otázkou nabídky a poptávky... Jsem zvědavý na prodeje PSA vs. Rapid.

lethal924
3. prosince • 10:51

U rapidu se ale za ten liftback prave priplaci necelych 80 tisic oproti sedanove konkurenci. I fabia kombi vyjde levneji a to je auto stejne tridy. A jestli Skodovka neni ceska, tak nechapu to "zaplat panbuh za to" - jo je jako byste dekoval bohu za to, ze VW neni cesky. Neboli je to pochopitelne pouze pokud jste majitel Skody, pracujete ve Skode nebo jste Nemec...

Antiautomat
25. listopadu • 8:33

Aby som sa priznal (nebite ma hned), mne sa to auto (az na par designovych uchylnosti a hlavne problematickych motorov, odhliadnuc od ceny), dizajnovo a celkovym zameranim pozdava, mam za to ze auto takehoto formatu sa do dnesnej doby hodi. V tomto smere nemam vyhrad. Co sa tyka ceny, par otazok by som tu mal...v nasich koncinach sa auto zacalo predavat s hlasne propagovanou tzv.uvadzaciou cenou (udavany cenovy bonus je tu recou holych cisel pomerne priaznivy). Ono ciste prakticky, neodskusany produkt (na ktorom bude este x technickych zmien) by sa lacnejsie aj predavat mal, nakolko sa stastny majitel auta z prvych dvoch produkcnych rokov stava nedobrovolne zaroven akymsi testovacim kralikom a riziko objavenia sa konstrukcnych zavad je podstatne vyssie. Zaujimave potom porovnanie s cenou, za ktoru sa to bude predavat po skonceni tzv.'uvadzacej' akcie, na to som teda naozaj zvedavy. Dalsim postrehom je, ze uvedeny 'bonus' v hodnote 1431euro je najvyssi prave u 'slavneho' 1.2TSi - na tomto mieste sa zatvarim, ze som prave pozil ten isty stof, na ktorom slape ich marketing a uverim ze je to kvoli nespornym kvalitam tohoto genialneho, kvalitneho a neviem este akoeho agregatu. No a za posledne, este ma bude zaujimat, co to spravi s cenou fabie - napriek jej nepodarenemu dizajnu, vo verzii kombi ma stale este co povedat. Samozrejme cenu diesela tradicne neriesim, nakolko ta je uplne mimo misu....

tom
24. listopadu • 17:04

a kolik lidi co ji hodnotili ji aspon videlo ve skutečnosti,ne na počitači,ta cena je tak pro emiraty ale tam ji nikdo nekoupi

Kenny
24. listopadu • 16:57

Tak když je 1000 různých anket, tak je jasné že v nějaké se to musí umístit;-) Od novinářů to nemělo proto, protože VW grup nezaplatil :-P

Antiautomat
24. listopadu • 16:43

''110 000 hlasujících čtenářů''..... a kolko z nich v tom aute vobec sedelo? :-)Okrem toho, ledva to vyliezlo z nultej serie, uz je niekto hotovy s usudkom? Tak to mame potom v Nemecku 110.000 jasnozrivcov a prorokov....

z750s
25. listopadu • 9:14

Sedělo jich v něm asi tolik lidí, kolik tady na Fóru řve že Rapid je seskládaný z výběhových dílů ... hlavně že Peugeot, Citroen a Dacia jsou výkřikem nejmodernějších technologií. Seděl jsem jen v Rapidu, jel jsem v něm a osobně s tím autem nemám problém. V ostatních jsem nejel, to narozdíl od ostatních přiznám.

kjam
26. listopadu • 15:32

Ty nemáš problém s rapidem ale evidentně máš problém s Peugeoty a Citroeny, protože je v každým příspěvku omíláš:-)

z750s
28. listopadu • 10:15

Každý bere Rapida jako konkurenta pro Peugeot 301 a Citroen (jméno si nepamatuju)...

fanda008
24. listopadu • 14:01

To, že Rapid získal ocenění od samotných zákazníků je hodně vypovídající. Škoda spíš dělá auta pro zákazníky a né pro novináře, což ukazuje výsledek ankety Auto rok v ČR. Rapid nemá co nabídnout novinářům (což asi při vývoji ani nebylo hlavní kritérium) jako jimi nominované vozy, ale zákazníci Rapida ocení.
A věřím, že se v ČR prodá víc Rapidů než všech nominovaných na Auto roku ČR.

X1
24. listopadu • 15:09

Mne v tej ankete nesedi to "najvyhodnejsie", skus si vyskladat Rapid na normalnu vybavu hodnu roku 2012 a prides nato, ze je ta cena nenormalne prestrelena. Rapid je skladacka vybehovych komponentov koncernu a tomu by mala zodpovedat cena. Na trhu mas mrte aut, ktore stoja tak isto a su o triedu vyssie alebo su porovnatelne a stoja menej.A co sa tyka ankiet, v dobe internetu, kedy Ti robot naklika do ankety tisic hlasov nemaju ziadnu vypovednu hodnotu. Osobne verim skor tym novinarskym, stare novinarske garnyturi nie su odkazane nato, aby sa tlacili znacke do vyfuku a ked sa pozries na propagaciu Rapidu v Cesku tak pochopis, ze do vyfuku sa dost nazorov tlaci.

goga
25. listopadu • 9:38

ta anketa je německá, tak sem netahej české ceny. V Německu je naopak Rapid oproti konkurenci hodně levný (jako všechny Škodovky). Proto taky vyhrál v kategorii levných aut. V Německu je Rapid za stejné peníze jako o třídu níž postavená konkurence. Cenově je na úrovni Clia nebo Pola.

z750s
25. listopadu • 9:18

Co se týká objektivnosti novinářů tak nevím co na to říct..
Vy tu píšete jak jsou novináři strašně objektivní a že nemusí nikomu tlačit do výfuku... na druhou stranu, jakmile nějaký novinář napíše, že Škodovka je dobrá, tak se ječí, že je podplacený. Tak kde je ta objektivnost ?
Neříkám, že je to Váš názor, ale podle mého je to převažující názor na fórech. Nakonec ono rozhodnou prodejní čísla, a věřím tomu, že se Rapid bude v Čechách prodávat dobře. Lépe než Peugeot, Citroen atd.

jj
26. listopadu • 15:27

Tak si počkej a neokecávej to tady dopředu neúměrně dlouhým příspěvkem.;-)

Jouza
25. listopadu • 23:52

co se tyce objektivnosti novinaru, mam k tomu par pripominek ...
1. predstavovani vozu ... 5*hotely a s tim vse spojeno. Prijde mi ze ten kdo zaplati lepsi veceri ma lepsi clanek.
2. specialne pripravena auta pro novinare - to si vazne myslite ze to co dostane novinar do rukou si muzete koupit?? :D :D (podobne je to i ruznyma testama - EuroNCAP, mereni CO2 - se seriovyma autama, resp. chovanim to nema moc spolecneho ).
3. novinari - jsou to take lide, se svymi vrtochy, zazitym stylem zivota ... a jeste jsem necetl clanek kde by se novinar omlouval ci priznal pravdu (ok, par naznaku jsem cetl). Navic samozrejme vsemu rozumi....Jedinej ukazatel jsou lide ... nerikam clovek, ale mnozstvi lidi... pro me je ukazatel dobreho auta to, ktere ani po 5-7 letech nechcete vymenit - a takovych aut je safra malo.

pacho
24. listopadu • 15:24

tak v nemcku vyhrá citigo pred WV up-om? tak toto nech rozprávajú malím deťom pred spaním. No ale čo už, aspoň jedno auto montované na sk dostalo cenu.

LOL
24. listopadu • 20:49

kategorie "neněmecké".... ;-)

Doporučujeme

Články odjinud