Škoda Rapid vs. Vision D: škoda…

23 komentářů

Diamant
10. října • 20:27

Až na taký detail, že predobraz Rapidu je Mission L. Vision D je akýsi predobraz Octavie III, akurát má skrátený zadok.

PoliceCollector
7. října • 21:19

Proč si všichni pořád kálí do vlastního hnízda ? Mě příjde Rapid v pohodě, je to pěkné auto, řekl bych že bude pěkné i za deset let, fakt takový trochu konzervativní "audi" styl, vždyť to dělal Josef Kabaň, otec Veyronu... Jasně, Vision D vypadal jinak, ale nikdo nemohl přece počítat s tím že Škodovka udělá svůj low-entry model přesně podle konceptu... Ostatně,co když bude mít tu kratší záď třeba nová Octavia 3 ? To vás nenapadlo, co ? IMHO je Rapid dost pěkné auto, za ty peníze... Ale je fakt že já nemám rád nějaké extra designové výstřelky, takže se mi jeho jednoduché ale přesto ladné linky líbí...

ace_9
7. října • 10:45

stacili by vacsie kolesa (zaroven aj vacsi priestor pre ne) a uzsie svetla. hned by to vyzeralo lepsie.

Fanouš Hyundajéééé
6. října • 21:52

A hele! Opěvovanej Rapid! To je Rapid sem Rapid tam! Furt dokola čtu, že nemá konkurenta! Bez-tak ten kýbl nechci ani zadarmo, nazdar! :-P

David Obdržálek
7. října • 20:36

... řekl šťastný majitel Hyundaie Atos 1998.

Tom
6. října • 19:33

Pravda je taková, že Vision D měl naznačit nový designový směr značky a nové prvky, které se budou v budoucnu objevovat na nových škodovkách. Vision D nikdy neměl znamenat předzvěst Rapida, jak vyplývá z článku. Jediným konceptem Rapida tak byl téměř finální koncept Mission L, takže hledání odlišností mezi sériovým Rapidem a Vision D je dost slušný úlet hodný rubriky auto v nedělním Blesku... ;-)

pacho
6. října • 18:10

takže veľká sláva Rapidu po zverejnení cenníkov veľmi rýchlo opadla.

Rumprstumpr
5. října • 23:31

Proč neudělaj nějakou sportovnější verzi?
RS s 2.0TFSI a TDI 125kw -prodeje by šly celkem zaručeně nahoru...
Asi zas zasáhly soudruzi z DE :(
Ale i tak to bude celkem prodávaný model...

David Obdržálek
7. října • 20:33

Rapid podle všeho nemá dostatečně dobré jízdní vlastnosti, aby se dalo jezdit s takovými motory, či lépe, aby se dal jejich výkon vůbec využít. To by RS verze musela mít vlastní podvozek, vyztužené rámy a kdo ví co.Je asi jasné, že tohle nemá moc smysl. Soudruzi z NDR vůbec zasahovat nemuseli.(povšimněte si měkkého i)

Rumprstumpr
8. října • 17:04

omluva za I a Y
stačí jen trochu sportovně laděný podvozek a pár dalších úprav (viz.Fabka 1 RS)+
pořídit nějaký "schopný" motor a na to sodruzi ne ne ne!!!
Fab.1 RS taky měla mít namísto 96kw, původních 132kw,ale kterej kok.t by si pak pořídil Golfa za ty prachy co???
Takže Škoda sama nebrzdí vývoj,ale je stále pod vedením DE....

pd
6. října • 13:30

asi tomu moc nerozumíš, co?

Duja
5. října • 18:45

Škodivkou tam a busem dom.......B-]

Muja
5. října • 19:06

A ty jak na potvoru vlakem tam a busem zpátky :-D

martinchylek
5. října • 17:58

Já nevím, že to všichni tak řešíte. Rapid bude prostě velmi dobře prodávané auto (ikdyž je mi jasné, že většina řidičů 10+ let starých aut by si tohle NIKDY nekoupilo a radši koukají po něčem ojetym, na čem si budou moci budovat ego). Já mám 10 let starou Oktávku a neměl bych žádný problém si Rapida koupit. Od konceptu Vision D se liší. Ano. Není to náhodou účel konceptu? Seriové provedení Rapidu vypadá velmi dobře a mezi dvěma nejprodávanějšími vozy v česku - Octavia, Fabia - je jeho místo asi každému jasné. Ikdyž na internetu je každý velký pán :)

martinchylek
5. října • 17:59

tedy, chtěl jsem říct - většina řidičů 10+ let starých aut, kteří píší do těchto diskusí...

KptBobr
8. října • 16:07

Echchc...:-))
Moje řeč, já bych byl ostřejší, ale oni tady potom moc vyvádějí :-/

jj
5. října • 17:36

Vypada jako spatna cinska kopie

Tom
5. října • 15:07

Tak kratší prdel tomu celkem slušela.... B-]

martinchylek
5. října • 18:01

to je fakt :) ale co největší kufr je v čechách asi nejdůležitější... :)

cert
5. října • 13:07

Proste dizajneri sa mozu aj obesit ked management rozhodne ze Skoda bude vyrabat len auta s velkym kufrom a vrchol ponuky Skodovky bude tvorit dieslovy (!) sportiak. :-O
------
Vo vysledky zo slubnej studie ubranim zopar detailov, zuzenim auta a zmenou proporcii vzniklo uzke monstrum ktore je este pozliepane z Fabie a starej Octavie. :-O

Rumprstumpr
8. října • 16:50

u Fabie RS se to povedlo docela dobře(vím o čem mluvím-ty rychlé saze sem měl),tak proč by se to nepovedlo tady???

kukin
5. října • 15:02

Keď si taký dobrý a vieš, ako by všetko malo byť správne urobené, čo kebysi sa pokúsil neuberať zo slubnej štúdie, nezužovať auto, nemeniť proporcie a ponúknuť svoj návrh napríklad Chevroletu:-)), ty odborník;-). Trebárs by si sa stal ďalším slovenským milionárom a Slováci by konečne mali svoj vlastný automobil namiesto korejských či iných hebed?

cert
5. října • 15:42

Pokial viem tak diskusia je tu aby som mohol slobodne vyjadrit svoj nazor.A ak je jedinou ambiciou Skody vyrabat tuctovejsie rodinne auta tak je to proste smutne.

Doporučujeme

Články odjinud