Škoda Rapid vs. Vision D: škoda…

cert  |  05. 10. 2012 13:07

Proste dizajneri sa mozu aj obesit ked management rozhodne ze Skoda bude vyrabat len auta s velkym kufrom a vrchol ponuky Skodovky bude tvorit dieslovy (!) sportiak.
------
Vo vysledky zo slubnej studie ubranim zopar detailov, zuzenim auta a zmenou proporcii vzniklo uzke monstrum ktore je este pozliepane z Fabie a starej Octavie.

Odpovědět  |   | 
kukin  |  05. 10. 2012 15:02

Keď si taký dobrý a vieš, ako by všetko malo byť správne urobené, čo kebysi sa pokúsil neuberať zo slubnej štúdie, nezužovať auto, nemeniť proporcie a ponúknuť svoj návrh napríklad Chevroletu, ty odborník. Trebárs by si sa stal ďalším slovenským milionárom a Slováci by konečne mali svoj vlastný automobil namiesto korejských či iných hebed?

Odpovědět  |   | 
cert  |  05. 10. 2012 15:42

Pokial viem tak diskusia je tu aby som mohol slobodne vyjadrit svoj nazor.

A ak je jedinou ambiciou Skody vyrabat tuctovejsie rodinne auta tak je to proste smutne.

Odpovědět  |   | 
Rumprstumpr  |  08. 10. 2012 16:50

u Fabie RS se to povedlo docela dobře(vím o čem mluvím-ty rychlé saze sem měl),tak proč by se to nepovedlo tady???

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 10. 2012 15:07

Tak kratší prdel tomu celkem slušela....

Odpovědět  |   | 
martinchylek  |  05. 10. 2012 18:01

to je fakt :) ale co největší kufr je v čechách asi nejdůležitější... :)

Odpovědět  |   | 
jj  |  05. 10. 2012 17:36

Vypada jako spatna cinska kopie

Odpovědět  |   | 
martinchylek  |  05. 10. 2012 17:58

Já nevím, že to všichni tak řešíte. Rapid bude prostě velmi dobře prodávané auto (ikdyž je mi jasné, že většina řidičů 10+ let starých aut by si tohle NIKDY nekoupilo a radši koukají po něčem ojetym, na čem si budou moci budovat ego). Já mám 10 let starou Oktávku a neměl bych žádný problém si Rapida koupit. Od konceptu Vision D se liší. Ano. Není to náhodou účel konceptu? Seriové provedení Rapidu vypadá velmi dobře a mezi dvěma nejprodávanějšími vozy v česku - Octavia, Fabia - je jeho místo asi každému jasné. Ikdyž na internetu je každý velký pán :)

Odpovědět  |   | 
martinchylek  |  05. 10. 2012 17:59

tedy, chtěl jsem říct - většina řidičů 10+ let starých aut, kteří píší do těchto diskusí...

Odpovědět  |   | 
KptBobr  |  08. 10. 2012 16:07

Echchc...
Moje řeč, já bych byl ostřejší, ale oni tady potom moc vyvádějí

Odpovědět  |   | 
Duja  |  05. 10. 2012 18:45

Škodivkou tam a busem dom.......

Odpovědět  |   | 
Muja  |  05. 10. 2012 19:06

A ty jak na potvoru vlakem tam a busem zpátky

Odpovědět  |   | 
Rumprstumpr  |  05. 10. 2012 23:31

Proč neudělaj nějakou sportovnější verzi?
RS s 2.0TFSI a TDI 125kw -prodeje by šly celkem zaručeně nahoru...
Asi zas zasáhly soudruzi z DE :(
Ale i tak to bude celkem prodávaný model...

Odpovědět  |   | 
pd  |  06. 10. 2012 13:30

asi tomu moc nerozumíš, co?

Odpovědět  |   | 
David Obdržálek  |  07. 10. 2012 20:33

Rapid podle všeho nemá dostatečně dobré jízdní vlastnosti, aby se dalo jezdit s takovými motory, či lépe, aby se dal jejich výkon vůbec využít. To by RS verze musela mít vlastní podvozek, vyztužené rámy a kdo ví co.

Je asi jasné, že tohle nemá moc smysl. Soudruzi z NDR vůbec zasahovat nemuseli.(povšimněte si měkkého i)

Odpovědět  |   | 
Rumprstumpr  |  08. 10. 2012 17:04

omluva za I a Y
stačí jen trochu sportovně laděný podvozek a pár dalších úprav (viz.Fabka 1 RS)+
pořídit nějaký "schopný" motor a na to sodruzi ne ne ne!!!
Fab.1 RS taky měla mít namísto 96kw, původních 132kw,ale kterej kok.t by si pak pořídil Golfa za ty prachy co???
Takže Škoda sama nebrzdí vývoj,ale je stále pod vedením DE....

Odpovědět  |   | 
pacho  |  06. 10. 2012 18:10

takže veľká sláva Rapidu po zverejnení cenníkov veľmi rýchlo opadla.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  06. 10. 2012 19:33

Pravda je taková, že Vision D měl naznačit nový designový směr značky a nové prvky, které se budou v budoucnu objevovat na nových škodovkách. Vision D nikdy neměl znamenat předzvěst Rapida, jak vyplývá z článku. Jediným konceptem Rapida tak byl téměř finální koncept Mission L, takže hledání odlišností mezi sériovým Rapidem a Vision D je dost slušný úlet hodný rubriky auto v nedělním Blesku...

Odpovědět  |   | 
Fanouš Hyundajéééé  |  06. 10. 2012 21:52

A hele! Opěvovanej Rapid! To je Rapid sem Rapid tam! Furt dokola čtu, že nemá konkurenta! Bez-tak ten kýbl nechci ani zadarmo, nazdar!

Odpovědět  |   | 
David Obdržálek  |  07. 10. 2012 20:36

... řekl šťastný majitel Hyundaie Atos 1998.

Odpovědět  |   | 
ace_9  |  07. 10. 2012 10:45

stacili by vacsie kolesa (zaroven aj vacsi priestor pre ne) a uzsie svetla. hned by to vyzeralo lepsie.

Odpovědět  |   | 
PoliceCollector  |  07. 10. 2012 21:19

Proč si všichni pořád kálí do vlastního hnízda ? Mě příjde Rapid v pohodě, je to pěkné auto, řekl bych že bude pěkné i za deset let, fakt takový trochu konzervativní "audi" styl, vždyť to dělal Josef Kabaň, otec Veyronu... Jasně, Vision D vypadal jinak, ale nikdo nemohl přece počítat s tím že Škodovka udělá svůj low-entry model přesně podle konceptu... Ostatně,co když bude mít tu kratší záď třeba nová Octavia 3 ? To vás nenapadlo, co ? IMHO je Rapid dost pěkné auto, za ty peníze... Ale je fakt že já nemám rád nějaké extra designové výstřelky, takže se mi jeho jednoduché ale přesto ladné linky líbí...

Odpovědět  |   | 
Diamant  |  10. 10. 2012 20:27

Až na taký detail, že predobraz Rapidu je Mission L. Vision D je akýsi predobraz Octavie III, akurát má skrátený zadok.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A