Po dlouhých deseti letech se dostupný sedan odebere na zasloužený odpočinek. Indickým řidičům se po něm už teď stýská.
V roce 2011 Škoda vyslala na indický trh subkompaktní sedan o délce 4,4 metru. Nešlo o odvozeninu mezinárodně prodávané verze Rapidu, nýbrž o specifický stroj na platformě Volkswagen PQ25, poháněný benzinovým motorem 1.6 MPI (EA111) o výkonu 77 kW nebo naftovou 1.6 TDI a později 1.5 TDI rovněž se 77 kW. Objevil se také s litrovým přeplňovaným TSI.
Původně měl indický Rapid příď á la dvojková Fabia, kterou v roce 2017 nahradil redesign s tvary trojkové Fabie. Nyní bude tento model nahrazen chystanou Škodou Slavia, postavenou dle stejného principu – za rozumné peníze hodně muziky.
Indičtí řidiči si na „svém“ Rapidu chválili zejména kvalitní jízdní vlastnosti, které dobře kombinovaly pohodlí s ovladatelností. Dále si cenili velký kufr a přesné řízení, interiér jim přišel prémiový, navzdory tvrdším plastům. Na špici boje o zákazníky v Indii bude nyní již zmíněná Slavia a také mini-SUV Kushaq.