Škoda Rapid stále žije. Po modernizaci téměř nelze rozeznat od nejnovější Scaly

36 komentářů

Žere mi klakson
23. září • 11:35

Škoda Scala je velké zklamání. V kompaktním segmentu vypadá mezi zajetými osobnostmi jako Golf, Focus, 308, Megane a vlastně i Octavia jako zastydlý gymnaziální profesor chemie, který si koupil o dvě čísla větší oblek od Gucciho (pozn.: nevím, jestli Gucci dělá obleky, ale rozumíme si). Rapid - hlavně sportsback - je dobře střižený vehikl s přiznanou praktičností a rezignací na nějaké zbytečně drahé zbytečnosti.

nemám jméno
21. září • 18:45

Škodovky jsou sice předražené a spolehlivost také není bůhví jak velká, ale je to Německé auto vyrobené v Česku a jako takové ho někteří jedinci chtějí.

Fanda
20. září • 7:04

Některé komentáře pod článkem ,to je teda úroveň. Pokud jejich tvůrci schválně neuráží a neprudí,tak by měli neprodleně vyhledat pomoc psychiatra.Doufám,že na silnici se s nimi nepotkám,neboť úroveň jejich komentářů naznačuje,že ještě dlouho nedovrší věk,kdy budou moci si udělat řidičák.

Michal
19. září • 9:21

Dyť jsou všechny ty auta stejný.Mají 4kola a volant.

H4H2
19. září • 13:28

A vypadají všechny stejně blbě. Škodovácký design je nudný, bez emocí, bezpohlavní bez nápadu. Prostě, zbytečná auta.

Michal
19. září • 15:01

..a proto se Škoda dobře prodává protože lidi až tak moc netrápí venkovní vzhled ale chcou se do auta pohodlně vejít a vše dát do kufru.

H4H2
19. září • 20:07

Jsem netušil, že čecháčci škodováčci chtějí ("chcou") dodávky. Ty jim ale ta jejich nicotná automobilka ani nenabídne, protože je ani nevyrábí.

Kukuc
19. září • 17:39

Protoze lidi jsou stado tupych hovad.

Petr Vaněk
18. září • 17:28

Rapid netřeba, je tu praktický Kamiq :-) :-) :-)

Suditscher
18. září • 23:00

Hlavně bacha, abys tady nebyl kokotiq. ;-)

Petr Vaněk
19. září • 18:51

Proč v čem? Vaši srandičku jsem moc nepochopil, ale aspoň že se bavíte. Nic proti Rapidu, je to relativně povedené auto. Ale do Kamiqa se úplně super nastupuje. Sedadlo máš v optimální výšce přímo pod hýždí. Na druhou stranu nemusíš tahat žádné SUV s velkými odpory, když jej stejně nepotřebuješ a v ČR mimo asfalt legálně téměř jezdit nemůžeš. Vyzkoušejte Kamiqa sám a uvidíte že na tom něco je. Pokud se Vám líbí něco jiného tak proti tomu nic mít nebudu, jen říkám svůj názor.

Ivka
18. září • 15:57

Tak to vidím na další propadák od Škodovky, oni prostě nezklamou. Jedno je ale jisté, Česká ovečka si to i za ty peníze koupí.:-/

chytrak
18. září • 17:14

Co ty si za lůzra? Sice číst neumíš ale ostatním nadáváš do ovcí?!
Takže ještě jednou - upravený rapid si nekoupí jediná česká ovce, protože se v Čechách nebude vůbec prodávat. Je to auto pro Číňany. To čumíš co?

Ivka
18. září • 18:48

Dívám se že s tebou všichni souhlasí ty burane.

Ivka
18. září • 17:43

Tak se nerozčiluj ať ti neprdne cévka, já za to nemůžu že musíš jezdit ve Škodovce.;-)

mpolan
18. září • 17:22

Snad jsi od podobných nečekal uvažování a přemýšlení.

Rokyta ex Acz
18. září • 14:26

Maska a užší stavba = za mě je to facelift od Fabia 3 halbkombi ;-)

Kejsy
18. září • 13:50

Buřteee kde si?????

Assasin
18. září • 12:40

Pn mačkač klávesnice to právě napsal. Nelze rozeznat, vzhledem ke skutečnosti 10 let staré sdílené technice. To jen PR automobilky a její vazalové tvrdí, že jde o nejmodernější techniku v galaxii.Tedy souhlas. Nelze rozeznat.

Hřibovec
18. září • 12:32

Obávám se, že i u nás stále Rapid žije. Postavit Scalu v každém testu na tři kola není problém. Led světlomety nic moc...560tis...no.

lišák
18. září • 13:50

Co to melete za nesmysly?Jakých 560 tisíc? Jaké Led světla u Scaly, myslíte si, že Scala je jen o led světlech? Co je na Rapidu tak úžasného? Rapid je pro mě něco, co je zločin v dnešní době prodávat a vydávat za současné vozidlo. Ale Škoda v tom má docela praxi, viz. první oktávka, kterou byli schopni prodávat 14 let a nutit lidem technologii devadesátek i v roce 2010 za nekřesťanské peníze. Scala je současné auto, je sice drahá, ale i s cenou vyšší o 100 tisíc oproti Rapidu je její užitná hodnota stále daleko vyšší...

nemám jméno
19. září • 13:14

Lišáku : Popiš prosím co znamená vyšší užitná hodnota Scaly proti Rapidu. Díky předem.

lišák
19. září • 17:29

1. Šířka vozu - Rapid je postavený v duchu devadesátých let a vyhovovat může akorát někomu, kdo do něj přesedá ze staré Fabie nebo Felicie, i první oktávka představená myslím v roce 1997 je širší a pohodlnější vůz. Scala/Kamiq mají šířku odpovídající dnešním vozům. 2. Platforma auta, složenina staré oktávky a Pola - záležitost zastaralá už v době uvedení na trh, nyní archaický přežitek a zlodějina chtít za to peníze. Scala/Kamiq postaveno na MQB (vyšší pevnost "klece", větší pohodlí posádky). 3. Rapid je nejhůř vyrobená Škodovka od dob Felicie - nehodnotné materiály, šetřilo se všude. Je to auto postavené v duchu "je krize, tak těm balíkům, kteří chtějí mít něco v duchu sousedovic oktávky musíme prodat něco za menší meníz". Scala/Kamiq jsou sice předražená auta, ale mají alespoň interiér ze slušných materiálů a jsou "dnešní". 4. Tyto všechny rozdíly už v základu, u Scaly/Kamiqa navíc možno pořídit výbavu, o které se Rapidu ani nesní. 5. Rapid ve výprodejovce vyšel skoro na 400 tisíc (ve výbavě "menší socka), pokud někdo nelpěl na Škodě, ale byl ochoten si pořídit něco jiného, tak za ty peníze mohl usmět i jinde a mít moderní vůz, a to mohl zůstat i u koncernu. Zaslepenců, kteří ale umí leštit kliky jen v autosalonech Škoda je ale myslím dostatek, takže odbyt Rapidů je slušný. V srpnu druhé nejprodávanější vozidlo segmentu C (do které vlastně nepatří ani omylem). Tak nějak to odpovídá tomu, jaké jsou Češi ovce s mozkem zničeným komunismem, uznávající stbáky apod. verbež. Takže asi tak...

ZF
18. září • 15:56

Vás někdo nutí kupovat Škodu?

Benda
19. září • 16:56

Kupovat ne, to bych raději skočil z mostu, ale musím sní jezdit v zaměstnání a to nikomu nepřeji. Raději ji zaparkuji ve firmě a domů dojedu svým vozem, aby mě v ní nikdo neviděl

JirkaX
18. září • 16:07

Prosím vás, kdo by koupil dobrovolně Škodovku, snad jen člověk smyslů zbavený. Tato rádoby auta si kupují jen firmy a to za jinou cenu, než to koupí hlupáček čecháček.

nemám jméno
19. září • 13:16

JirkoX : urážíš celkem dost lidí nejen v této zemi. Je otázkou, jestli nejsi ten hlupák ve skutečnosti Ty ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rubík
19. září • 16:11

Ale no tak kluci, přece nebudete tomu JirkoviX závidět, že on má auto a vy jen škodofku.

ZF
18. září • 19:00

Tak proč Vás sere, co a za kolik prodává? Hlupáček, čecháček budete nejspíše Vy, když Vás otravuje téma, které se Vás vůbec netýká.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
18. září • 20:28

A první hlupáček čecháček se ozval.

Suditscher
18. září • 22:55

Ale my ty Tvoje komenty, JirkoX, vidíme. Nemusíš nám psát, že jsi se ozval. B-]

JirkaX
21. září • 8:17

Je to vůl.

Hřibovec
18. září • 14:23

a) 1.5 dsg style je 560 tis, cena jde s výbavou i výše
b) u vozu přes 500tis si není možné připlatit za kvalitni biled, je zde pouze levné polovičaté řešení
c) scalu na třech kolech lze vidět nejen v losím testu, ale i při testování na okreskách, je to na netu. To je fail velkého rozměru. Svědčit to může o nevhodném podvozku pro tyto rozměry vozu nebo o neodladění asistenčních systémů.

slovacik
18. září • 19:20

Je uplne zbytočne si tu nadavať a vyťahovať čo všetko Scala ma alebo nema, či je dobra alebo nie.
Obyčajny človek Scalu na 3 kolesa neda v bežnej prevadzke. nachodil som Scalou uz cca 2300 km a neviem čo je na nej take zle. Viezol som sa v i30 aj ceede a neviem aky rozdiel vždy niekto hľada. Ja som napr. proti Korejcom aj keď su lacnejši nekupim si ich už len s principu.
Tak ak su Škodovky zle netreba ich kupovať a kritizovať tych čo sa rozhodli si ich kupiť , su to ich peniaze a ich rozum.
Mne osobne sa Scala pači.

pacho
19. září • 20:43

tak to by ma veľmi zaujímalo o aký princíp Ti ide, že nekúpiš korejca??: Veď keď kúpiš KIU, alebo Hyundaj popdporuješ slovenský priemysel !!! No to , že obyčajný človek, scalu nepostaví na 3kolesá, tak to bude veľmi silno polemizovať. Ono aj ten najkľudnejší vodič sa môže dostať, jak sa hovorí do ošemetnej situácie, lebo po cestách jazdí dosť kokotov, a vtedy, by si bol veľmi vďačný za lepšie jazdné vlastnosti!!! , ale hej samozrejme patríš, k tým frajerom, ktorým sa to nemôže stať, že??: No a po 2300 km, sa fakt nedá konštatovať, že auto je zlé, to zistíš až neskôr. Dúfam, že máš skackavú 1,5 .

H4H2
19. září • 13:15

No vidíš, a já si Korejce (Hyundai nebo rovnou Genesis) koupím už z principu, protože nechci být součástí škodováckého moru. Škodovky jsou jako mor, stačí se podívat kolem sebe kolik jich jezdí (díky služebákům) a chce se mi z nich blít...

Doporučujeme

Články odjinud