Škoda Rapid stále žije. Po modernizaci téměř nelze rozeznat od nejnovější Scaly

Hřibovec  |  18. 09. 2019 12:32

Obávám se, že i u nás stále Rapid žije. Postavit Scalu v každém testu na tři kola není problém. Led světlomety nic moc...560tis...no.

Odpovědět  |   | 
lišák  |  18. 09. 2019 13:50

Co to melete za nesmysly?Jakých 560 tisíc? Jaké Led světla u Scaly, myslíte si, že Scala je jen o led světlech? Co je na Rapidu tak úžasného? Rapid je pro mě něco, co je zločin v dnešní době prodávat a vydávat za současné vozidlo. Ale Škoda v tom má docela praxi, viz. první oktávka, kterou byli schopni prodávat 14 let a nutit lidem technologii devadesátek i v roce 2010 za nekřesťanské peníze. Scala je současné auto, je sice drahá, ale i s cenou vyšší o 100 tisíc oproti Rapidu je její užitná hodnota stále daleko vyšší...

Odpovědět  |   | 
Hřibovec  |  18. 09. 2019 14:23

a) 1.5 dsg style je 560 tis, cena jde s výbavou i výše
b) u vozu přes 500tis si není možné připlatit za kvalitni biled, je zde pouze levné polovičaté řešení
c) scalu na třech kolech lze vidět nejen v losím testu, ale i při testování na okreskách, je to na netu. To je fail velkého rozměru. Svědčit to může o nevhodném podvozku pro tyto rozměry vozu nebo o neodladění asistenčních systémů.

Odpovědět  |   | 
slovacik  |  18. 09. 2019 19:20

Je uplne zbytočne si tu nadavať a vyťahovať čo všetko Scala ma alebo nema, či je dobra alebo nie.
Obyčajny človek Scalu na 3 kolesa neda v bežnej prevadzke. nachodil som Scalou uz cca 2300 km a neviem čo je na nej take zle. Viezol som sa v i30 aj ceede a neviem aky rozdiel vždy niekto hľada. Ja som napr. proti Korejcom aj keď su lacnejši nekupim si ich už len s principu.
Tak ak su Škodovky zle netreba ich kupovať a kritizovať tych čo sa rozhodli si ich kupiť , su to ich peniaze a ich rozum.
Mne osobne sa Scala pači.

Odpovědět  |   | 
H4H2  |  19. 09. 2019 13:15

No vidíš, a já si Korejce (Hyundai nebo rovnou Genesis) koupím už z principu, protože nechci být součástí škodováckého moru. Škodovky jsou jako mor, stačí se podívat kolem sebe kolik jich jezdí (díky služebákům) a chce se mi z nich blít...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  19. 09. 2019 20:43

tak to by ma veľmi zaujímalo o aký princíp Ti ide, že nekúpiš korejca??: Veď keď kúpiš KIU, alebo Hyundaj popdporuješ slovenský priemysel !!! No to , že obyčajný človek, scalu nepostaví na 3kolesá, tak to bude veľmi silno polemizovať. Ono aj ten najkľudnejší vodič sa môže dostať, jak sa hovorí do ošemetnej situácie, lebo po cestách jazdí dosť kokotov, a vtedy, by si bol veľmi vďačný za lepšie jazdné vlastnosti!!! , ale hej samozrejme patríš, k tým frajerom, ktorým sa to nemôže stať, že??: No a po 2300 km, sa fakt nedá konštatovať, že auto je zlé, to zistíš až neskôr. Dúfam, že máš skackavú 1,5 .

Odpovědět  |   | 
ZF  |  18. 09. 2019 15:56

Vás někdo nutí kupovat Škodu?

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 09. 2019 16:07

Prosím vás, kdo by koupil dobrovolně Škodovku, snad jen člověk smyslů zbavený. Tato rádoby auta si kupují jen firmy a to za jinou cenu, než to koupí hlupáček čecháček.

Odpovědět  |   | 
ZF  |  18. 09. 2019 19:00

Tak proč Vás sere, co a za kolik prodává? Hlupáček, čecháček budete nejspíše Vy, když Vás otravuje téma, které se Vás vůbec netýká.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  18. 09. 2019 20:28

A první hlupáček čecháček se ozval.

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  18. 09. 2019 22:55

Ale my ty Tvoje komenty, JirkoX, vidíme. Nemusíš nám psát, že jsi se ozval.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  21. 09. 2019 08:17

Je to vůl.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  19. 09. 2019 13:16

JirkoX : urážíš celkem dost lidí nejen v této zemi. Je otázkou, jestli nejsi ten hlupák ve skutečnosti Ty

Odpovědět  |   | 
Rubík  |  19. 09. 2019 16:11

Ale no tak kluci, přece nebudete tomu JirkoviX závidět, že on má auto a vy jen škodofku.

Odpovědět  |   | 
Benda  |  19. 09. 2019 16:56

Kupovat ne, to bych raději skočil z mostu, ale musím sní jezdit v zaměstnání a to nikomu nepřeji. Raději ji zaparkuji ve firmě a domů dojedu svým vozem, aby mě v ní nikdo neviděl

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  19. 09. 2019 13:14

Lišáku : Popiš prosím co znamená vyšší užitná hodnota Scaly proti Rapidu. Díky předem.

Odpovědět  |   | 
lišák  |  19. 09. 2019 17:29

1. Šířka vozu - Rapid je postavený v duchu devadesátých let a vyhovovat může akorát někomu, kdo do něj přesedá ze staré Fabie nebo Felicie, i první oktávka představená myslím v roce 1997 je širší a pohodlnější vůz. Scala/Kamiq mají šířku odpovídající dnešním vozům. 2. Platforma auta, složenina staré oktávky a Pola - záležitost zastaralá už v době uvedení na trh, nyní archaický přežitek a zlodějina chtít za to peníze. Scala/Kamiq postaveno na MQB (vyšší pevnost "klece", větší pohodlí posádky). 3. Rapid je nejhůř vyrobená Škodovka od dob Felicie - nehodnotné materiály, šetřilo se všude. Je to auto postavené v duchu "je krize, tak těm balíkům, kteří chtějí mít něco v duchu sousedovic oktávky musíme prodat něco za menší meníz". Scala/Kamiq jsou sice předražená auta, ale mají alespoň interiér ze slušných materiálů a jsou "dnešní". 4. Tyto všechny rozdíly už v základu, u Scaly/Kamiqa navíc možno pořídit výbavu, o které se Rapidu ani nesní. 5. Rapid ve výprodejovce vyšel skoro na 400 tisíc (ve výbavě "menší socka), pokud někdo nelpěl na Škodě, ale byl ochoten si pořídit něco jiného, tak za ty peníze mohl usmět i jinde a mít moderní vůz, a to mohl zůstat i u koncernu. Zaslepenců, kteří ale umí leštit kliky jen v autosalonech Škoda je ale myslím dostatek, takže odbyt Rapidů je slušný. V srpnu druhé nejprodávanější vozidlo segmentu C (do které vlastně nepatří ani omylem). Tak nějak to odpovídá tomu, jaké jsou Češi ovce s mozkem zničeným komunismem, uznávající stbáky apod. verbež. Takže asi tak...

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  18. 09. 2019 12:40

Pn mačkač klávesnice to právě napsal. Nelze rozeznat, vzhledem ke skutečnosti 10 let staré sdílené technice. To jen PR automobilky a její vazalové tvrdí, že jde o nejmodernější techniku v galaxii.Tedy souhlas. Nelze rozeznat.

Odpovědět  |   | 
Kejsy  |  18. 09. 2019 13:50

Buřteee kde si?????

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  18. 09. 2019 14:26

Maska a užší stavba = za mě je to facelift od Fabia 3 halbkombi

Odpovědět  |   | 
Ivka  |  18. 09. 2019 15:57

Tak to vidím na další propadák od Škodovky, oni prostě nezklamou. Jedno je ale jisté, Česká ovečka si to i za ty peníze koupí.

Odpovědět  |   | 
chytrak  |  18. 09. 2019 17:14

Co ty si za lůzra? Sice číst neumíš ale ostatním nadáváš do ovcí?!
Takže ještě jednou - upravený rapid si nekoupí jediná česká ovce, protože se v Čechách nebude vůbec prodávat. Je to auto pro Číňany. To čumíš co?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 09. 2019 17:22

Snad jsi od podobných nečekal uvažování a přemýšlení.

Odpovědět  |   | 
Ivka  |  18. 09. 2019 17:43

Tak se nerozčiluj ať ti neprdne cévka, já za to nemůžu že musíš jezdit ve Škodovce.

Odpovědět  |   | 
Ivka  |  18. 09. 2019 18:48

Dívám se že s tebou všichni souhlasí ty burane.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  18. 09. 2019 17:28

Rapid netřeba, je tu praktický Kamiq

Odpovědět  |   | 
Suditscher  |  18. 09. 2019 23:00

Hlavně bacha, abys tady nebyl kokotiq.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  19. 09. 2019 18:51

Proč v čem? Vaši srandičku jsem moc nepochopil, ale aspoň že se bavíte. Nic proti Rapidu, je to relativně povedené auto. Ale do Kamiqa se úplně super nastupuje. Sedadlo máš v optimální výšce přímo pod hýždí. Na druhou stranu nemusíš tahat žádné SUV s velkými odpory, když jej stejně nepotřebuješ a v ČR mimo asfalt legálně téměř jezdit nemůžeš. Vyzkoušejte Kamiqa sám a uvidíte že na tom něco je. Pokud se Vám líbí něco jiného tak proti tomu nic mít nebudu, jen říkám svůj názor.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 09. 2019 09:21

Dyť jsou všechny ty auta stejný.Mají 4kola a volant.

Odpovědět  |   | 
H4H2  |  19. 09. 2019 13:28

A vypadají všechny stejně blbě. Škodovácký design je nudný, bez emocí, bezpohlavní bez nápadu. Prostě, zbytečná auta.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 09. 2019 15:01

..a proto se Škoda dobře prodává protože lidi až tak moc netrápí venkovní vzhled ale chcou se do auta pohodlně vejít a vše dát do kufru.

Odpovědět  |   | 
Kukuc  |  19. 09. 2019 17:39

Protoze lidi jsou stado tupych hovad.

Odpovědět  |   | 
H4H2  |  19. 09. 2019 20:07

Jsem netušil, že čecháčci škodováčci chtějí ("chcou") dodávky. Ty jim ale ta jejich nicotná automobilka ani nenabídne, protože je ani nevyrábí.

Odpovědět  |   | 
Fanda  |  20. 09. 2019 07:04

Některé komentáře pod článkem ,to je teda úroveň. Pokud jejich tvůrci schválně neuráží a neprudí,tak by měli neprodleně vyhledat pomoc psychiatra.Doufám,že na silnici se s nimi nepotkám,neboť úroveň jejich komentářů naznačuje,že ještě dlouho nedovrší věk,kdy budou moci si udělat řidičák.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  21. 09. 2019 18:45

Škodovky jsou sice předražené a spolehlivost také není bůhví jak velká, ale je to Německé auto vyrobené v Česku a jako takové ho někteří jedinci chtějí.

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  23. 09. 2019 11:35

Škoda Scala je velké zklamání. V kompaktním segmentu vypadá mezi zajetými osobnostmi jako Golf, Focus, 308, Megane a vlastně i Octavia jako zastydlý gymnaziální profesor chemie, který si koupil o dvě čísla větší oblek od Gucciho (pozn.: nevím, jestli Gucci dělá obleky, ale rozumíme si). Rapid - hlavně sportsback - je dobře střižený vehikl s přiznanou praktičností a rezignací na nějaké zbytečně drahé zbytečnosti.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A