Škoda Rapid Spaceback: technické údaje pro všechny motorizace

Seznam kapitol
  1. Rapid Spaceback
  2. Technické údaje - zážehové motory
  3. Technické údaje - vznětové motory

Jednou z hlavních novinek, které se ukáží na stánku automobilky Škoda ve Frankfurtu, je nová varianta modelu Rapid. Spaceback jsme si sice už představili a na internetu se už objevily také snímky všech barev karoserie, disků a provedení interiéru, ale až dnes k tomu můžeme přihodit podrobné a zcela kompletní technické údaje.

Škoda Rapid Spaceback: projděte si všechny barvy a nabídku kol

Škoda Rapid Spaceback: projděte si všechny barvy a nabídku kol

Rapid Spaceback je oproti základnímu modelu o 179 mm kratší a objem jeho zavazadelníku je o 135 litrů nižší. V základu pojme 415 litrů, přičemž jeho výška má hodnotu 841 mm a nákladová hrana se nachází v úrovni 677 mm. Po sklopení sedadel zvládne Spaceback 1380 litrů. Zavazadelník dostal rovněž dvojité dno, krycí plato bude údajně možné uložit za zadní sedadla.

Škoda Rapid Spaceback: o 180 mm kratší, o 135 l menší kufr

Škoda Rapid Spaceback: o 180 mm kratší, o 135 l menší kufr

Co se samotných technických údajů týká, ty téměř kopírují to, co známe ze základního Rapidu. Například provedení 1.2 MPI je u Spacebacku lehčí o pět kilogramů, stovku zvládne za 13,8 s (o desetinu sekundy lépe) a maximální rychlost činí 172 km/h (oproti 175 km/h).

Světová premiéra proběhne ve Frankfurtu, na evropských trzích se Rapid Spaceback objeví od října.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Rapid Spaceback
  2. Technické údaje - zážehové motory
  3. Technické údaje - vznětové motory
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků