Za mě teda červenej s černou střechou atd. palec nahoru. Ovšem cena takhle vyšperkovaného kusu už zřejmě bude mimo mísu a v teritoriu aut o třídu větších/lepších/vybavenějších.Co ale překousnout nemůžu, je nečalouněný víko kufru (kolem okna) - stejně jako Fabia... Alespoň to bylo vidět na předváděčce pro novináře, foto na konkurenčním webu. Jak to pak můžou chtít propašovat mezi kompakty (nižší střední)?!?
jednoduše - prohlásí to za standard :-P
LOL nezklamal a opet definoval mentalni dno...
jmenuji se Jacques-Yves Cousteau a rád se potápím až na dno. :-P
Tak to video je opravdu trapný. Tolikrát se opakující záběry jsou fakt trochu mimo. Opravdu "profesionálně" připravené. :)
Nezapomen si utřít pusu.
.....jest-li ten nový model bude mít šířku zas 1700mm a přední rozchod 1460, tak ho radějí ani NEPŘEDSTAVUJTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-O:-O
s tou šírkou, to asi nebude lepšie ako u rapida, len si všimnite, pravé koleno toho vodiča vo videu. Má ho oprete zpredu o autorádio, to je tak na meniskus. Taktiež s tým spolujascom, plece na pleci, hlavne v zákrutách. Zrejme toho vodiča platila škoda, tak za peniaze prečo nie.
Koleje mají rozchod jen 1435 a co po nich jezdí :-D
to je fakt, mašina má na každou stranu koleje přesah přes půl metru ;-)
Nevím proč ta Škodovka dělá s těma křápama takové divadlo s představováním. V závěru vždy dojdeme k tomu že celý Rapid je takové skládaniko něco z fabie něco ze starší octávie dplněné motorem MPI který se nehodí ani na malotraktorek,nebo poruchovými TSI které můžete najít v bazarech s pár kilometry a nikdo je nechce.Kde jsou ty škodovky s motory které vydržely i stovky tisíc kilometrů? Dnes jsou to jen předražené poruchové křápy v nic neříkajícím stylu Kabaň.
jasne, stovky tisic kilometru aby to slo este pred predajom stocit.
Kde jsou ty časy kdy se jezdilo na koních, kde jsou ty časy kdy se bydlelo v jeskyních, kde jsou ty časy ... Asi budete řádný pamětník, starý kmet, stařešina svého kmene. Rapid Spaceback je horký kandidát na mé příští nové auto, s 1.4TSI a DSG. Pro mé potřeby naprosto ideální, jen nevím jestli se tam bude dávat kůže v barvě cappuccino. Nerad bych si odíral zadek o látku, když už jsem si zvyknul na kůžičku :) A stovky tisíc km ? Nenechte se vysmát, kdo to dneska jezdí SOUKROMÝM autem ... Na to je firemní.
ideální kombinace: bílá kůže a nesepraný džíny, vysokootáčkovej motor a automat
Já nepsal bílá kůže ale barva cappuccina..., mám ji teď. Auto najeto 198 000km (ne to jsem nenajezdil celé já), no u řidiče už to není ono, boky sedáku jsou už popraskané, zato spolujezdec a zadní sedačky jsou jak nové, stačí se o to trošku starat :) Teď mám 2l+ 4st. HDM automat a světe div se, taky to jezdí a dokonce i předjíždí... Objem kufru je mi docela fuk, celé kolo jako teď tam stejně nedám, tak co. Na stěhování jsou firmy a nic jiného mne nenapadá, co bych mohl převážet. A že za stejné peníze můžu mít jiné auto ? A ? Já si kupuji co je pro mne nejvhodnější :) Octávka je zbytečně velká, Fábie je hnus. Možná Fiat 500L by se mi líbil, ale je moc ´´rodinný´´. Vybírám jen z evropských automobilek, takže žádné Hjondé nehrozí. Větší auto nepotřebuji, na delší vzdálenosti jezdím vlakem ( ne, opravdu s ČD nejezdím :D ) nebo letadlem.
kůže do trapida? Ses posral v kině, ne? :-D Teda pokud tou kůží nemyslíš volant ;-)A ta 1.4 s DSG je taky nápad - dát za protáhnutou Fobii skoro půl mega, to je už na Chocholouška. Ale jestli to má na ježdění do Lidlu, tak spánembohem, kufr to má velký.
Vidím že něco píšeš, ale prostě to nedává smysl.
pravda, tobě to asi smysl nedá, ty bys koupil i šlapací autíčko kdyby byla na haubně střelená slepice.Regulérně je trapid malé auto, v nějaké dražší konfiguraci si jej koupí naprosto mizivé procento lidí - už jen proto, že za tutéž cenu mohou mít plnohodnotnou střední třídu ve velmi podobné výbavě a ne jen uzoučké autíčko postavené z nejlevnějších komponent.
To se mi na fórech líbí. I sebevětší moula, co sotva prolezl základkou se tady může "odborně" vyjadřovat k autům a komponentám, ze kterejch jsou postavený...:-P
že ty sis koupil trapida?! :-D
Těžko. Auto se jmenem "trapid" Neexistuje :-)
jsi tak komisní! To mají ženy rády! :-D
Mně styl Kabaně říká hodně...A o poruchovosti TSI v Rapidu bych opravdu s takovou jistotou nehovořil.
Jaký se rozíld mezi 1.2TSI v Rapidu a ve Fabii? V obou je EA11, "krizový" motor na kterém se hodně šetřilo (záruka je 4 roky a pak si Němec stejně koupí nový auto, tak co), nové 1.2TSI EA2011 jsou až v Oktávce..
Já nepsal nic o tom, že má jiný než Fabia ani nic o EA211. Ale i to starší TSI bylo upravené, aby se problémy se spolehlivostí pokud možno neopakovaly.
nie rapid nema novu generaciu motorov 1,2 TSI ako octavia 3. Nova generacia motorov 1,2 TSI bude v modeloch octavia 3 a fabia 3.Rapid ma 1,2 TSI povodny, ale modernizovany, kde udajne vy mal byt problem odstraneny :)
Vôbec nemám ambície kúpiť Škodu, hlavne preto, lebo nikde nepíšu či bude mať škrabku na ľad, ale cena by ma veru zaujímala,?. nevie niekto či to bude zasa "lacné" auto ako Rapid?
Je to hatchback verze Rapidu, tedy to samé auto, cena by měla být stejná nebo o něco nižší.
Dovolím si tipnout, že bude dražší.
Nesmrtelná stropní lampička z Fabie I. :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.