Škoda Rapid Spaceback: projděte si všechny barvy a nabídku kol

Nový Rapid Spaceback je po faceliftové Škodě Yeti druhou významnou novinkou, která se představí na autosalonu ve Frankfurtu. Jak už Škoda dříve oznámila, tento model je o 180 mm kratší než liftback a jeho zavazadelník zvládne maximálně 415 l, respektive 1380 l po sklopení zadních sedadel. Rozvor náprav ovšem zůstal nezměněn.

Škoda Rapid Spaceback: o 180 mm kratší, o 135 l menší kufr

Škoda Rapid Spaceback: o 180 mm kratší, o 135 l menší kufr

Dnes vám můžeme na téma nového Rapidu Spaceback nabídnout nové obrázky, které ukazují interiér ve všech třech úrovních výbavy (Active, Ambition, Elegance), kompletní paletu barev karoserie a na červeném exempláři si pak můžete prohlédnout také všechny druhy kol.

Do prodeje se toto „polokombi“ dostane hned po autosalonu ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V nabídce najdeme třináct barev karoserie...
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
... a šest sad kol.
 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér v provedení Elegance, Ambition a základním Active
 
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků