Zrovna vybírám po kterém voze šáhnout a musím říct, že Rapid vypadá ze všech nejlíp. Na https://kralmotoru.cz/media/skoda-rapid-spaceba... ... je i praktické srovnání s vozy stejné třídy a ve většině věcí si Škodovka drží prvenství, tak proč do ní nejít, že.
a SEAT Toledo combi bude? B-]
Mno taková ošklivější Audi A3. Holt Seat má Exeo a Škodofka Rapid spaceback akorát s mnohem horší technikou. Doba hranatých krabic odezněla před pár lety.
Proc s horsi technikou? Prvni audi melo stejny podvozek jako octa I, takze napr. zadni naprava je uplne stejna
Jednou se ta doba hranatých krabic zase vrátí => Škodovka je průkopníkem, pokud ovšem s tím návratem nepřichází příliš brzo? ;-)
Připomíná mi to audi A3 5dv někde z roku 2005, samozřejmě hezčí s ostřejšími hranami.
Zadní okno mne nadchlo při pohledu na červený model. Řekl jsem si, konečně nějaká odlišnost od jiných modelů i značek, navíc je to hezké a přečůrali všechny demaskovače. Při pohledu na bílý model nadšení zase opadlo. Nejde mi do hlavy, že se dá ušetřit na pár cm skla proti nutnosti dvou různých výlisků dveří, 2 různých oken, aj.. Prostě dvakrát Š(š)koda. :-(
Halt, kdo bude chtít tuhle pěknou záď s velkým oknem až k registrační značce, bude muset zacvakat panoramatickou střechu...
Až zjistí za kolik, koupí si možná jiné auto. Škoda, pokud to už nebude Škoda.
Zase to zabiji cenou?? ..staci ze fres uz nema v zakladu park.asistent a centr.do..jak se zvedli prodeje skoda uz znavoa cechacky zdime..stejne tak TDI 66KW pouze o litr levnejsi nez silnejsi verze, zato za jedinnou slusnou silnejsi motorizaci 77kw tdi si priplatime.. HNUS !!
Chtelo by to 1.6 benzinovou atmosferu, tu co ma Rapid v Cine.
Zapomeli Jsem napsat že od modelového roku 2014 jdou elektrické ovládat přední okna od řidiče nový je volant a prý měla být také nová paluba..
- Malý kufr,- Krátký- Úzký- Drahý- Podmotorizovaný (malolitražka ) :-D:-D:-D
A jestli tomu dobře rozumím, tak bys chtěl, aby byl Rapid delší, širší, s větším kufrem a motorem - takže ty vlastně chceš Oktávku? Nebo co? B-]
Špačekback je defacto Fabia Sedan, sedí téměř vše, jen ta díra do kufru je větší :-P
A proč bych měl chtít Octávku ;-) (To co chci nebo mám je moje věc)Reagoval jsem tady na Rapida. Respektive hovoříme o kompaktním hatchbacku nižší střední třídy.Srovnej parametry Rapidu s konkurencí a pochopíš o čem hovořím.
Kdyby byl Rapid delší, širší, s větším kufrem a motorem, tak by to byla Oktávka, takže opravdu tvoje úvahy nechápu.
Já tvoje taky ne. Tady se bavíme o určité karosářské variantě v určité třídě. Což Octa není ta je totiž Liftback nebo combi i celkově je o pomyslný stupínek výše.Podle tvé logiky by byl F. Focus vlastně F. Mondeo.
Shrnuto - není to auto pro tebe ;-)
Prostě levně vyrobený hatchback pro 4 se solidním kufrem.
"Novinka je dlouhá 4 483 mm, takže je o 180 mm kratší než liftback". Ehmm...liftback je dlouhý 4483 mm, takže tao "novinka" bude měřit kolik? No přeci 4303 mm.Byla to ale fuška to spočítat :-O
Byla a já Vám děkuji, že jste to udělal za mě :-) Děkuji za upozornění, opraveno.
jen skoda ze predni naprava je z roku 1999, teda z fabie... Jikak by to nebylo spatne auto.
Pokud tvrdíte, že je přední náprava z fabie 1, tak jste jí asi nikdy neměl :-D
A co je na ni spatne? Pokud vim, tak pseudo McPerson se moc nemeni ani u jinych automobilek...
Kde redaktůrci přišli na "příliš úzkou karoserii". Je stejně široká i uvnitř jako u focusu I. Neslyšel jsem nikdy, že by si někdo z "odborných" redaktorů na šířku fouse stěžoval.
Marně tak přemýšlím, jestli náhodou není Focus I patnáct let staré auto... Srovnávat to s dnešními je fakt úlet hodný jen Zelí...
Oni si totiž ti redaktůrci na rozdíl od čtenáříčků všímají hlavně podivných proporcí karoserie liftbacku Rapid. Já jsem se tomu věnoval v testu Rapidu TSI DSG: http://www.autorevue.cz/test-skoda-rapid-14-tsi-d... ... Ve druhé kapitole jsem srovnával s Octavií I.A srovnání s Focusem 5dv. dopadá podobně. Rapid liftback je oproti němu o 23 mm nižší, o 125 mm delší, ale zároveň o 117 mm užší...
Jenom pro úplnost : šířka vnitřní šířka vpředu vnitřní.š.vzadu---------------------------------------------------------------------------------------------FF I 1695 mm 1420mm 1430 mmŠRapid 1706 mm 1420 mm 1410 mm
Jenom pro úplnost, údaje Kia Rio:Šířka - 1.720 mmŠířka vpředu - 1.420 mmŠířka vzadu - 1.420 mmSoučasný Focus má 1.823 mm * 1.475 mm * 1.470 mmAuta rostou, současný Rapid patří svými rozměry spíše mezi malé vozy.
Ford rozměrově roste, protože nemá žádnou víceznačkovou strukturu. Takže to dělá tak, že velikostně všechno přefukuje. Chybí mu vyšší střední třída, nevadí přifoukne řádně mondeo. Pod mondeem tak vznikla díra, tak přifoukl řádně i fouse taky. Ve velikosti původního focuse tak nemá nic. Jeho chyba.Rozměry rapidu mi připadají vcelku rozumné a vyhoví spoustě zákazníků tak, jak vyhovoval původní focus I. Nevšimnul jsem si, že by si někdo stěžoval, že byl focus I malý. Závody o šířku interiéru v rozměrech, ve kterých se dnes tento mediální závod na všech webwch odehrává stejně nic neřeší. Ať je vzadu 1430 nebo 1470mm je to stejně úplně jedno, protože pro jízdu třech vzadu je to tak jako tak málo. V obou případech je to pro delší jízdu jen pro dva. Pro pohodlnou jízdu třech lidí vzadu je potřeba cca 1700-1800mm. A to nemá stejně nikdo ani ve vyší střední třídě.Např. A6 minulé generace měla šířku vzadu 1420mm. Žádný redaktůrek si nedovolil napsat, že je A6 vzadu úzká. Toto je stará dobrá komunistická autocenzůra. Redaktůrek se ovládne, aby si zastoupení audi nepozlobil - rád by ho ještě někdy testoval. U rapidu se může honit svaly.
Nejrozumnější příspěvek, jaký jsem od Vás za poslední dobu četl. S tím posledním odstavcem jste ale trochu vedle, ovšem chápu, že mnozí čtenáři to tak vnímat mohou. Nevím, jak je to v malých redakcích a různých blogýscích, kam je dostat dražší auto k testu problém, ale v těch větších to máme trochu jinak. Tady žádný importér neřeší, jak o jeho autě napíšeme, je zkrátka rád, že se tady jeho test objevil. Jasně, v nějakém vysloveně parádním autě se člověk intoxikovaný benzínem sveze rád, nicméně bývá to pro něj už docela rutina a většinou nakonec postupuje spíše pragmaticky. Takže dobře ví, že nechat se týden natřásat nějakou vranou za pár korun odvede pro redakci ve finále více práce než kolíbat se limuzínou. Hádám, že tušíte, co jsem tím chtěl naznačit...
:-D Zibo né abys to tu pokapal
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.