Škoda Rapid: seriál se konečně blíží ke konci (+ dalších 12 snímků)

24 komentářů

kostis
20. června • 7:53

kufrová fabie je taky hnusná a někteří si jí koupili,tohle je o trošku hezčí a myslím,že si to taky kupce najde.Bude záležet na ceně. Pokud za to budou chtít 299tis za základní verzi,tak půjde každej ke konkurenci...

pb
20. června • 7:21

este O III mohli pridat

marek
19. června • 11:41

Proč ten nadpis "Bravo! Škoda..." Škoda nepředstavila žádné supersvětové auto. Nebo ten nadpis je myšlený ironicky? :-)

Robert Lucciano
9. června • 12:51

Hnusný vonkajší dizajn - odpad! Rapid bol vždy športový alebo kupe. Toto nema s povodnym rapidom nic spolocne.

zdenék
19. června • 12:41

To, že si ve svém věku pamatuješ pod názvem Rapid pouze sportovní karoserii, je jen tvá neznalost, tvoje poslední věta to jen potvrzuje. Pěkná hloupost...

Bojler
8. června • 20:38

Dobrej trapas!!!!! Das h.o.v.n.o

homer
8. června • 16:45

Češi si malý sedany vůbec nekupujou a maj pravdu. To jenom konzervativní amerika a asie si myslí že auto bez kufru je něco horšího.

Jerremy
17. června • 10:10

Odvaha nazvať krajiny Ameriky a Ázie "konzervatívne", najmä v porovnaní s ČR :-) (i keď Slovensko je ešte viac).hej, v Európe sú hatchbacky obľúbené, preto ma mrzí, že škodovka nemá stále v portfóliu niečo ako Golf, ale asi vieme prečo.
Škoda má však dodnes autá "medzi segmentami" podľa mňa najmä preto, aby nestúpala VAG na otlak a nekradla zákazníkov na západe. Octaviu si rodiny kupovali preto, lebo do 530-560 litrového kufru proste zabalíš pohodlne rodinu na dovolenku, kdežto do Golfa nie, a na Passata nemali.

Petr
8. června • 7:17

No nevím, my dříve narození pamatujem že Rapid byl nástupce Garde,hlavně to byl klasickej dvoudveřák se svažující se střechou. Supr kára, ale tohle? Škoda dobrého jména pro obyčejnej liftback.

Nenno
7. června • 23:03

:-)) stejně je to passat nic víc ..... jenom převlečená figurína

Fero
7. června • 20:10

Du Blejt......:-/

RAY
7. června • 13:05

Ti s tím kur.a nadělaj jako by tam byl Rolls. A přitom hov.. . Trapky. Si asi sednu na prdel kvůli nového WV - Škoda. Auto vypadá dobře, ale to kolem si mohli odpustit.

xXx
7. června • 12:03

Nádherný auto B-]

Zelí
7. června • 7:46

Zvnějšku je to dobrý, ale pokud jsou pravdivé fotky interiéru, tak to je bída. Tam je potřeba maskovat láci, tam musí být tvarový asijský příboj a spousta chromových lištiček, což maskuje láci. A na fotkách je přístrojovka horší jak v loganu. Takhle se nedělají laciná auta tady se měli ve škodě inspirovat u focusu, meganu, korejců....tj. konkurentů v tomto low-endu.

Karel
6. června • 19:51

no jsem zvědav na podvozek, prý se na tom dost šetřilo ....
Uvidíme zda media klasicky podlehnou nadšení po průjedu ideální tratí, nebo reálně popíší jízdu na horších silnicích ...

Jim
6. června • 14:12

Toledo je pěknější a bude se stejnou technikou i cenou.

Hugooo
6. června • 13:50

Připadá mi to, jak když v roce 1988 odhalovali Favorita :-D:-DB-]

martin
6. června • 11:44

tipuju že po uvedení na trh se bude cenově rovnat octavii. Zajímavý z hlediska ceny to bude až tak po 3 nebo4 letech, jako citigo, to je dokonce dražší než fabky

s(k)eptik
6. června • 11:30

komedie... To odhalování je zábavný a zajímavý asi jako kdyby zakryli bílou krychli bílým hadrem a pak každej měsíc odkryli jeden rožek

Kenny
6. června • 11:24

Auto vypadá z 99% jako dobře známý MissionL;-) Škodovka to vždycky tak dělá, pustí +-hotové auto jakože nic, že jen studie a pak zkoumá reakce na něj. Yeti to měl přece taky tak ;-) Vypalovačka to není, ale +- líbí, lepší než Fabka II :-D ... ps: konkurenční web už má na webu celé stříbrné auto z pod plachty, třeba přidat :-P

Pamětník
6. června • 12:57

Pokud má něco stejného majitele, tak to v podstatě konkurence není ... ;-)

eLzyx
6. června • 15:15

co má Mladá Fronta a.s. společného s Ringier Axel Springer CZ a.s.?

Pamětník
6. června • 16:04

To byl jen žert ;-)

Pamětník
7. června • 15:49

Žert spočívá v záměně určitých webů, které patří skupině Mladá fronta a.s., a webů patřících MAFRA a.s. Protože se názvy těchto společností poněkud podobají, někdo to může vnímat tak, jako by oba pomyslné weby o autech patřily stejnému majiteli. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud