Škoda Rapid sedan dostala facelift. Opět vypadá jako Fabia

pet  |  25. 10. 2016 11:16

kdyby radsi udelali konecne combi!!!

Odpovědět  |   | 
fmfkfknk  |  28. 10. 2016 18:50

To by pak moc lidí nekupovalo Octavii ... .

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 10. 2016 11:29

Sem s tou jednasestkou!
K tomu paket na zle cesty a k znacke vratim pri kupe buduceho auta.

Odpovědět  |   | 
xjohny  |  25. 10. 2016 12:04

Svítilny mají pocházet z Octavie, otázkou však zůstává, je to ale zatím pouze spekulace.

Odpovědět  |   | 
Radim  |  25. 10. 2016 12:16

CYYYYKKKKRRRAAAAVOOOOOO furt ŠKODOVKA.............. nic jiného není????????

Odpovědět  |   | 
Kahnt  |  25. 10. 2016 12:41

není..in Škoda We Trust..

Odpovědět  |   | 
Toper  |  25. 10. 2016 14:16

Na hlavní stránce máš 24 článků a z toho necelé 3 o škodovce...

Zdá se ti, že tam není nic jiného?

Odpovědět  |   | 
Radim  |  25. 10. 2016 20:00

Pro chudý Indy dobrý. Pro Evropana střední třídy novodobý trabant.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  26. 10. 2016 14:42

ultrahnus. asi sa predaval priliz dobre.

Odpovědět  |   | 
abc  |  26. 10. 2016 18:08

Sám mám 2 Rapidy 1.2tsi a 1.4tsi, nic lepšího neznám. Ať žije škoda, indové budu kupovat tyto auta. Já sám už se těším na facelift příšítí rok, moje přístí auto je jasné.

Odpovědět  |   | 
rackycz  |  26. 10. 2016 19:46

Je fajn, že někdo má na Škodovku i kladný názor. Čeho si na Rapidu ceníte? (Design, výkon, pohodlí, spolehlivost, hlučnost, brzdy, výbava atd atd) Můžete porovnat s nějakým jiným autem?

Odpovědět  |   | 
abc  |  26. 10. 2016 20:56

Design, ale to je asi osobní, nemám rád překombinované asiaty, sedí mi raději jednoduché linie. S výkonem jsem spokojen, už 1.2tsi 77kw je dostatečně pružný motor pro běžnou jízdu, na delší cesty si beru 1.4tsi s automatem, je to nejsilnější pohon do Rapidu a jede opravdu dobře, nemá problém udržet 160km/h na dálnici i v prudkém stoupání. Spolehlivost - 1.2tsi má najeto 75tis km, za sebou 3 výměny oleje a zatím mne nepostihla ani jedna závada. U 1.4tsi jsem měl při 82tis km problém s převodovkou, celkem oprava asi 20k, od té doby najeto dalších 45tis bez problému. Hlučnost- oproti fabii1.6tdi je to vyložený tichlošlápek. Brzdy mi příjdou ok, ale nejsem závodník, takže je nadměrně nevytěžuju. Výbava- 1.4tsi je prakticky v plné palbě (2015), a nechybí mi nic podstatného, má aut.klimu, 6,5 multimedální systém s navigací, okna v elektrice a kessy.
1.2tsi je 2013 - a jenom výbava Ambition, takže manuál. klima a radio klasika, okna el. jen ve předu. Chybí mi automat. přepínaní světel, to umí až ročníky 2015.
Porovnat mohu s Fabii 2 1.6tdi, a wv Golf 6 1.2tsi. Fabie je menší a hlučnější - diesel, Golf vede ve zpracování, a komofort podvozku je lepší, ale motor má slabší 63kw a taky je to už konkurent spíše pro octavii.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 10. 2016 07:48

hm takze slavne suche DSG od VW opat nesklamalo. Oprava po 80.000 pri dlhych cestach, nic ine k tomu dodat snad netreba. V podstate bezny jav, ta prevodovka bude tak ci tak po nejakych 100-150.000 na odpis /beruc do uvahy dlhe cesty/, co je znama vec, ja len tak dopredu....Ta jednadvojka /pokial to ma nove rozvody a kolesa, co je dolezite/ a manual, ta pri slusnom zaobchadzani a vymenach oleja po 15.000km mala drzat, je to do rapidky asi najvhodnejsia motorizacia a urcite slusne auto.

Fabia v diesli je samozrejme uplne mimo misu, tam to skor malo byt opacne : diesel do vacsieho a sirsieho Golfa /tam sa ta jednasestka TDi priam pyta/ a lahky TSi do malej a uzkej fabie, to by davalo zmysel. Mam za to, ze ked sa da 1.0TSi 85kW to fabie, tak to poleti ako baron Prasil...

Odpovědět  |   | 
abc  |  27. 10. 2016 09:08

No tak mám předplacnou záruku na 5let/150k km, takže pokud se to vysype do té doby, tak snad celé nové dsg platit nebudu, a jestli až potom, tak prostě těch 35k za mechatronický modul či suché spojky vysolím, co mi zbývá. Ale nemyslím, že to bude až taková katastrofa. Známý má Audi A6, 3.0tdi a taky 7st dsg, a najel už 220k km bez nějaké závady převodovky.

Ta Fabie je služební, já bych si diesel taky nekoupil a naopak Golf 63kw patří dceři, která ho koupila jako ojetý a jezdí s ním jen po městě, takže by ji byl diesel k ničemu.

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  27. 10. 2016 13:16

Takže to je ta nejhorší volba auta. Diesel do města! V zimě to netopí a ani v létě se motor moc nezahřeje.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  26. 10. 2016 23:29

Aspoň někdo je z toho přibližovadla nadšený, na rozdíl od tohoto uživatele a hlavně dalších uživatelů v diskuzi pod recenzí, asi mají všichni pondělní kusy
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Skoda/Ra... ...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  26. 10. 2016 23:31

Tak ještě jednou a s konkrétním odkazem
http://www.cars.cz/autorecenze/auta/Skoda/Ra... ...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  26. 10. 2016 23:33

Tak vidím, že to tady odkazy krátí, ale je to ta recenze, kde je nejvíce příspěvků.

Odpovědět  |   | 
abc  |  27. 10. 2016 00:27

Ve zkratce- ta teorie o pondělních kusech nebude daleko od pravdy, nebo je to fake, aby poškodili Škodovku. Protože je žádnými pazvuky v interieru netrpim, voda mi ze dveri netece, a vzpery kufru drzi. Jedine, co bych byl ochoten pripustit je to, ze repro opravdu nejsou nic moc, a ze wv golf má lepší. Ale srovnávat Rapida s Dacii, která i rok po výrobě smrdí lepidlem, zcela vypovídá o úrovni těchto "diskutérů" a vsadím se, že ten tituly ověšený Osvald, co zaměstnacům koupil Mondeo nikdy neexistoval. Celá ta diskuze na mně působí jako trolling.

Odpovědět  |   | 
Radim  |  27. 10. 2016 12:19

No já teda nevím,ale mně v Rapidu vrze skoro vše. Prostě za mě bych ho nevychvaloval,pro mě je to prostě novodobý trabant na nákupy. Ale chápu,že když někdo nemá lepší a dražší vůz,tak mu Rapid přijde dobry.

Odpovědět  |   | 
abc  |  27. 10. 2016 13:01

Definuj "lepší". Můj Rapid 1.4tsi stál 510k, což bych řekl není zrovna málo. Je možné, že máš třeba nějaký pondělní vůz z počátku výroby, to se stává. Ale mé rapidy r. 2013 a 2015 opravdu nevržou, maximálně na nekvalitní cestě někdy pronikají rázy od kol. Ale to je tím, že mám 17" kola. Na zimních ocelových 15" je to o dost lepší
. Jel jsem už ve spoustě aut, a skutečně větší komfort než v rapidu jsem poznal jedině u c5 s hydro podvozkem a potom mercedes řady c.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  27. 10. 2016 13:18

Tak tenhle byl dobrej
Za půl mega je např. Mazda 3 úplně jiná liga.

Odpovědět  |   | 
Radim  |  26. 10. 2016 21:22

No my doma bohuzel jednoho Rapida mame a k prispevku viz. vyse jake je to skvele auto musim rict asi jen to,ze hodne zalezi v cem jinak clovek jezdi. Je to takova lidova popelnice na nakupy,vnitrek,tichost ani podvozek nema cenu hodnotit. Takova nepatrne lepsi Fabie,takze si obrazek udelejte sami. Jet v nem treba 200 km,to uz je za trest,ale na druhou stranu pokud ma clovek deset,patnact let stare auto,tak se mu novy Rapid bude treba i libit. Celkove je to auto hlavne o cene. Ja osobne na auta moc nejsem,ale vystupovat z Rapidu na ulici se docela i stydim.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  27. 10. 2016 13:25

v rapide som sedel iba ako spolujazdec, ale v case ked ho uviedli, boli vsetci automoto redaktori napichani z jazdnych vlastnosti, ktore hodnotili ako vynikajuce. tak isto vykon motorov hodnotili ako pravdepodobne vyrazne vyssi ako papierovy udaj

Odpovědět  |   | 
vocko  |  27. 10. 2016 18:27

No my taky máme doma Rapida už skoro tři roky a už jsem s ním najezdil 90000 km a naprosto bez problému motor je TSI 1,2 77 kw a když se někde zastavím a mám nastartovaný motor tak se všichni diví , že není vůbec slyšet jezdím denně 40 km do práce a 40 z práce auto mám jako soukromé a nemůžu na něj dát dopustit a to že se stydíte když z něho vystupujete možná nebude tím autem jestli nejste náhodou nějaká citlivka a jako správný frajer byste raději jezdil v BMW co? Ale toho za 280 000 ,- s plnou výbavou nekoupím a Rapida mám za ty prachy s plnou výbavou a klidně si za 2 roky koupím jiné a klidně zase nějakou škodovku

Odpovědět  |   | 
abc  |  27. 10. 2016 23:09

Přesně, nadávají tu na škodovku, a co by za tu cenu čekali. Rapid je lidové vozidlo, kdo má víc peněz, koupí si octavii. Já jsem vyjímka, koupil jsem si Rapida za 500k proto, že cestuju max ve dvou a vzduch vzadu vozit nechci, takže by mi větší auto bylo k ničemu.
A motor 1.2 tsi 77kw je jeden z nejlepších, jaký znám, táhne líp než některé 1.6 a spotřeba je do 7l. Zázrak techniky.

Odpovědět  |   | 
Radim  |  28. 10. 2016 20:57

No já si myslím, že kdo má víc peněž, tak si nekoupí Octavii, ale úplně něco jiného. A toho Rapida jsem ani nekupoval, vzal jsem si ho domů z firmy právě na nákupy a takové to ježdění, když v něm potřebuji odvézt něco, co do auta manželky dávat nechci, neboť to není auto v podobné cenové hladině. Však jsem výše psal, že je to novodobý trabant a když si ho někdo koupí jako hlavní auto, tak buď je tak strašně spořivý, že si kupuje takový podřadný auto a nebo má prostě hlouběji do kapsy. Ale to je v pořádku, furt si myslím, že je leší Rapid než nějaká starší ojetina. Ale zas každý má jiný názor. Jen říkám, že co se týká jízdních vlastností, tak se to moc s kvalitníma autama nižší střední třídy či střední třídy srovnávat nedá. Prostě když ho někdo má jako hlavní auto, tak bych bylo fér, když by přiznal, že nic moc auto to není, ale na lepší prostě nemá nebo víc peněz dát nechce, ale vychvalovat ho do nebes to mi přijde trochu nesoudný. Taky když si koupím např. pračku za 15.000, protože na dražší nemám, tak přeci nebudu tvrdit, že je to vynikající pračka, když je jasné, že za ty prachy to ani vynikající pračka být nemůže. To je prostě můj názor. Ono Rapid je taková prodloužená Fabie, ještě k tomu zplatlaná ze starých dílů např. podvozek. Pokud vím, tak ten Rapid co občas doma používáme na užitkové věci, tak nemá ani ještě elektrický posilovač řízení ale jen hydrauliku, dále se např. ani automaticky nezamyká za jízdy atd.atd. A takových věcí jsou na tom autě desítky. Tak mi prosím netvrďte jaké to je skvělé auto a že vám takové věci nevadí. To pak můžeme všichni jezdit ještě na kole a nebo chodit pěšky.

Odpovědět  |   | 
vocko  |  29. 10. 2016 18:42

Dobrý den,

píšete , že jsem ho vychvaloval do nebes zkuste si ten můj první článek přečíst ještě jednou pokud vím tak jsem jen napsal , že jsem s ním spokojený a to doopravdy jsem mám ho tři roky a vše co má mi naprosto ve výbavě stačí nepotřebuji automatické zamykáni za jízdy a
taky k čemu? a jízdní vlastnosti zbytečně srážíte ke dnu zkuste s ním jezdit více zase tak hrozné nebudou a srovnávat ho s trabantem se nezlobte je ......

Odpovědět  |   | 
Radim  |  29. 10. 2016 20:08

Jezdit více s ním opravdu nebudu. Spíše Vy zkuste nějaké nové auto s víceprvkovou zadní nápravou. Pro mě to prostě trabant je, ale každý máme jiné priority a názory. Ale myslím, že když byste delší dobu souběžně jezdil sice v dražším autě třeba nižší střední třídy se všemi současnými vymoženostmi a nejmodernějším podvozkem, pak byste asi mluvil jinak. Pro mě třeba i takové automatické zamykání za jízdy, automatické odemykání palivové nádrže při zastavení, různé asistenční systémy důležité jsou, ale jak říkám každý má jiné preference. Já už každopádně v diskuzi končím a přeji ať jste nadále s autem tak spokojený jako doposud.

Odpovědět  |   | 
abc  |  29. 10. 2016 20:32

Automatické odemykání nádrže u rapidu 2015 spaceback mám, u liftback 2013 nikoli. Automatické zamykání za jízdy mi nijak nechybí, fakt nevím k čemu to vůbec je. Copak otvírám dveře za jízdy?

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  28. 10. 2016 15:50

280t s plnou vybavou? to je asi 10tis eur. na slovensku stoji rapidak zaklad s cca tymto motorom 13500 eur. s vybavou este nikolko tisic na to.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 10. 2016 08:02

...vsetko, co tomu chyba, je jednoduchy motor.

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  27. 10. 2016 14:46

No a bude po prodejích.

Odpovědět  |   | 
Sláva  |  29. 12. 2017 17:05

Jak tady čtu články od většiny mladých cvoků, podle kterých nejsou škodovky žádná auta, tak bych jim chtěl říct, že mám po škodě fabii 1.2TSI - 7 let a vše OK, nyní mám novou škodu rapid spaceback 1.0TSI 81kw Style a je to bomba. Výbava skvělá, auto jede dobře a supr úsporně a ne jako ty jejich vylágrované, staré, bez jakékoliv výbavy, ale hlavně, že to je silné a že to žere a jen se v nich mlaďasové zabijí, protože s bezpečností nemají nic společného. To jsou podle nich auta. Takové vraky na silnice mezi normální auta vůbec nepatří. Tak si ty vraky za 20.000,- Kč vozte z Německa dál a nenavážejte se do aut, která jsou skvělá a bezpečná.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A