Škoda Rapid: kompletní ceník všech výbav a motorizací

Ve čtvrtek, kdy Škoda Auto v Paříži poprvé oznámila cenu nového modelu Rapid, jsme se dozvěděli, že za základní motorizaci 1,2 MPI/55 kW bude třeba vydat 289 000 Kč. Dnes už známe kompletní ceník s různými motory a výbavami.

1,2 MPI/55 kW: spotřeba 5,8 l/100 km

  • Active: 289 000 Kč
  • Ambition: 314 900 Kč
  • Elegance: –

1,2 TSI/63 kW: spotřeba 5,1 l/100 km

  • Active: 299 900 Kč
  • Ambition: 324 900 Kč
  • Elegence: 359 900 Kč

1,2 TSI/77 kW: spotřeba 5,4 l/100 km

  • Active: 324 900 Kč
  • Ambition: 349 900 Kč
  • Elegence: 384 900 Kč

1,4 TSI/90 kW AP: spotřeba 5,8 l/100 km

  • Active: –
  • Ambition: 424 900 Kč
  • Elegence: 459 900 Kč

1,6 TDI CR DPF/63 kW: spotřeba 4,4 l/100 km

  • Active: 384 900 Kč
  • Ambition: 409 900 Kč
  • Elegence: 444 900 Kč
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Rapid na autosalonu v Paříži

Ke každému stupni výbavy lze za 10 000 Kč dokoupit balíček s další výbavou. Když si Rapid stihnete pořídit do konce roku, získáte ho zdarma:

  • Active Plus v hodnotě 30 000 Kč: klimatizace a tónovaná skla
  • Ambition Plus v hodnotě 29 400 Kč: rádio Blues s CD, MP3 a audiozdířka, přední mlhové světlomety, 15" kola z lehké slitiny a SunSet
  • Elegance Plus v hodnotě 28 200 Kč: malý kožený paket pro 4ramenný multifunkční volant pro rádio, 16" kola z lehké slitiny, tempomat a signalizace vzdálenosti při parkování vzadu

Za 8 000 Kč je pro všechny stupně výbavy k dispozici balíček Green tec: pneumatiky s nižším valivým odporem, Start-Stop systém, rekuperace brzdné energie. Důsledkem bude snížení emisí a spotřeby.

V dokumentu Škody Aut si můžete prohlédnout (PDF), co obsahují jednotlivé stupně výbavy Active, Ambition a Elegance. Případně kolik stojí další doplňky na přání.

Testuj Rapida: Škoda nabízí auto na tři měsíce s pěti nádržemi zdarma

Testuj Rapida: Škoda nabízí auto na tři měsíce s pěti nádržemi zdarma

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků