Škoda Rapid dorazila na slovenský trh

21 komentářů

Maňas
8. listopadu • 20:18

ŠKODOVKOU TAM A VLAKEM DOM !!!!!!!!!!B-]

join2free
7. listopadu • 21:54

Teraz som pozeral Fabiu Combi vo vybave Ellegance, ktora este donedavna stala nejakych 128XY a teraz uz stoji 134XY!!! Neviem kedy sa to zmenilo a ani ci sa nejako zmenila vybava, ale... Tu vidno ako to dopadne, ked okrem VW a spol. klesaju predaje im naopak stupaju. Hned reakcia v podobe "zaujimavych cien".

Art Vandalay
7. listopadu • 21:12

Tiez som fanusik Skody, a myslim ze ceny urcite pojdu dole, vymyslia nejake pakety atd atd, co sa mi ale paci je novy dizajn Renault Fluence plus ich nizke ceny, dufam ze sa im to bude riadne predavat aby sa Skoda s cenami Rapida (a potom aj Octavie) zobudila.

Kenny
7. listopadu • 19:55

Jééé, česká pomsta bude aj na slovensku :-D :-P Nejhorší jsou ale ty jejich přihlašovací poplatky dle výkonu motoru. Pro mě by to bylo skoro 3000Euro :-O Takhle bratry slováky motivují, ať si každý koupí jednoválec nebo si registuje auto někde v zahraničí :-/

Stefan
8. listopadu • 11:15

registračný poplatok platia predávajuci...:-D

Zelí
7. listopadu • 17:20

Proč se nad tím rozčilujete ? Špatné auto, špatné ceny, zakazníci šáhnou po kyji.:-D

join2free
7. listopadu • 9:53

Moj prispevok z predchadzajucej diskusie:Tak neviem ako v cechach, ale na slovensku som po preluskani cennikov porovnaval Rapida v najvyssej vybave s 1.2 TSI 77kW motorom (chcel som autom. klimu + dalsie nie az tak podstatne veci). Uvadzacia cena 15 630 ecok. Potom som siel na stranku fordu a focus combi s 1.0 Ecoboost motorom - uvadzacia cena 15 890 ecok. Ale pritom navyse oproti Rapidu (a to ma opravte ako som sa niekde sekol):
- lepsi motor (92 kW),
- otvaranie okien aj vzadu
- dvojzonova klima
- parkovaci asistent so senzormi vzadu
- START/STOP system,
- alarm,
- 16'' kolesa
- dojazdova rezerva.Si robia srandu?

Rattus rattus
7. listopadu • 10:39

START/STOP systémem bych se moc nechlubil.:-D To je první co by letělo pryč. Deaktivace

join2free
7. listopadu • 12:34

Sak v pohode. Len problem je ten, ze to tam je. Je tam nejaka vec (o uzitocnosti nechcem velmi...), ktora nieco stoji. Cize sa podiela na celkovej cene auta. A v celku by ma zaujimalo, v com je to mnou uvedene porovnanie nekorektne - teda najme minuskari by mohli reagovat. Porovnal som to len tak narychlo na zaklade cennikov. Takze ak som sa sekol, tak kludne do mna (ale na zaklade argumentov a nie minusok). Skutocne ma zaujima nejake to porovnanie z pohladu inych. Som dlhodoby skodafil, ale Rapid mi dal teda riadnu ranu. Uz len ten rozdiel v rozdiele ceny v cechach a na slovensku medzi 1.2 MPI a 1.2 TS 63 kW hovori za vsetko.

Rattus rattus
7. listopadu • 14:40

Jisté výhody to má. Když má auto START STOP a já vypnu,tak mám jako bonus výkonnější a odolnější akumulátor,silnější altík atd.

Stefan
7. listopadu • 8:36

musí to byť bohovsky kvalitné auto,ked má záruku na 60 000 km!!!
a tzv elegance s manual klimou a s motorom HTP 1.2..B-]

yoggi
6. listopadu • 21:45

V dnesnej automobilovej situacii je to doslova drzost ponukat za tie peniaze, to som priaznivec skody. Uvediem priklad cien na Slovensku.Octavia Tour 1,4 59kW 11 319 e + paket plus ( hmlovky, tempomat, elektrony) 500 e = 11 819 e ( pouzitelne vybava )
Octavia Tour 1,6 75kW 12 329 e + paket plus ( hmlovky, tempomat, elektrony) 500 e
= 12 829 e ( pouzitelne vybava )Rapid 1,2 55kW active 11 111 e (uvadzacia) 11 430 e - normalna
1,2 63kW active 11 999 e (uvadzacia) 12 430 e - normalna Zhrnutie: octavka tour ponukne 4 valce a 80koni 132Nm a klima v zaklade vzdy
(ziadna akcia) za 11 319eur, teraz ho nahradza prevratny model technologicky horsi menom RAPID a ponukne 3 valce 75 koni 112Nm za 11 111 v uvadzacej cene s klimou ( poserte sa vsetci co skoda pripravila ), inak v normalne cene bez klimatizacie za 11 430 eur.
No nekup to o 111 eur drahsie okresanejsie, mensie, bez klimatizacie a jednoho valca ako bonus - proste SIMPLY CLEVER :-D:-D:-D:-D

Psenda
7. listopadu • 8:05

Problem je v tom, ze srovnavas nesrovnatelne. Octavia Tour se uz par mesicu nevyrabi. Mozna by slo dodat bohuzel.

yoggi
7. listopadu • 9:33

Preco myslis, ja myslim, ze porovnavam nahradu za nahradu. Viem, ze sa uz nevyraba. Preto som pisal teto porovnanie, kde je vidiet co sa dalo doteraz kupit za ake peniaze a co prinasa nahrada. Jednoducho povedane Octavia II Tour bola lepsia ponuka ( cenovo, vybavou i technikou ) ako sucasny Rapid

lethal924
7. listopadu • 9:09

Ano, bohuzel. Proste nahradili jedno auto za mensi, horsi, slabsi, mene vybavene a drazsi. Pridejte reklamu, protrepte a zamichejte. A to se vyplati!

dado
6. listopadu • 17:34

príplatok za slabšie tsi 888Eur, čo má daleko od českých 10000Kč
bez uvádzacieho bonusu nepredajné auto a z uvadzacím bonusom len tažko predajné

WinDiesel
6. listopadu • 17:55

Je tam nějaký příplatek za luxus? (Ta Ficova daň z pořízení auta).

sergeant
7. listopadu • 7:57

Nie, to je len cenníkový príplatok. Ten Ficov príplatok za luxus (registračná daň) je od 80kW vyššie.

P
6. listopadu • 17:59

Ta cena je aj s uvadzacim bonusom nenormalna !!! Som zvedavy, co s tym spravia ceny Citroenu Elysee a Peugeotu 309, ci ako sa ma volat.

Nick
6. listopadu • 19:38

Škoda nemá normální ceny! Osobně jsem sáhl po VW a kupodivu v lepší výbavě a nižší cenu :-D

ck
6. listopadu • 20:21

Presne preto mam SEAT, vybava daleko za Skodovkou (kozene sedadla a pod) a pritom o 1000 E lacnejsi!

Doporučujeme

Články odjinud