Škoda Rapid dnes zlevnila a získala na výbavě, prodeje byly tristní

37 komentářů

bundík
14. července • 17:51

Piště si a nadávejte na Škodovku jak chcete ale můj názor na ni se nezmění.Škodovky mi byly k smíchu za komančů tam byl Fiat nebo Žigulík jasná volba pro denní použití.
Po revoluci se tvář Škody změnila a první Octavií naprosto změnila.Ano mám další Octávku nyní řada IIIa dříve nafta a nyní benzín+cng.Jsem naprosto spokojen nájezdy 300 000 km žádný problém bez poruch.
Takže klidně plivejte a nadávejte - pro mě je Škodovka OK a myslím že jejich úroveň je za ty peníze v pořádku a adekvátní.

Ondra
28. ledna • 20:44

Koukám, že už ve Škodě pochopili, že za tu cenu, co za Rapida chtěli, uvidí od potencionálních zákazníků nejspíš jen prostředníček. Docela jsem tomuto modelu v prvních chvílích i fandil, když tvrdili, že to bude cenově velmi zajímavé vozidlo hlavně pro mladé rodiny, apod. Ve skutečnosti ale po zveřejnění cen Rapida hodně hluboko pohřbili a myslím, že ani po tom snížení ceny se fronty před autosalony Škody kvůli tomuto stále předraženému modelu tvořit nebudou. Já preferuji naftový motor v autě, ale když jsem viděl kolik za naftu u Rapida chtěli, tak jsem viděl rudě a není to o moc lepší ani po slevě.

veto
22. ledna • 10:29

nechapem politiku skodovky robit take sranda auta s malou sirkou. tento rapid ma len 170cm sirku, fabia/roomster je este uzsia.... ved ked dvaja sedia vedla seba, tak sa dotykaju. To mi je potom uplne jedno, kolko cm mam na kolena, ked sa do sirky citim stiesnene. Ani argument, ze do mesta dobre (koli dlzke) neobstoji.
Aj blbe clio4, co je o triedu nizsie ma na sirku 173cm.
Pre mna je minimalne auto zo Skodovky octavia2, vsetko nizsie su take sranda auta.

rembaz
22. ledna • 14:17

tak neviem, ja mam fabiu II a vedla sediacej manzelky sa nedotykam, resp. iba vtedy ked chcem :) (ja-80kg, ona 60kg)

jozo
23. ledna • 14:17

Prepac, ale pokial niekto povie, ze vo Fobii II je dost miesta, asi fakt v inom aute nesedel. V praci mame okrem inych aj 12 rocnu Feliciu a tu tvoju nestastnu Fabiu II, a ked mam niekam ist tak si beriem radsej Feliciu, v ktorej je HODNE miesta oproti tomu kurniku vo Fabii II.

rembaz
23. ledna • 17:35

ja som nikde nepisal ze je tam "dost miesta" ale odpovedal som na predchadzajuci prispevok, ze Fabia II je taka mala vnutri, ze sa sofer a spolujazdec navzajom dotykaju.

broom
22. ledna • 16:50

Já ti tam posadím svoji 120kg vážící hodnou babičku a budeš rád,že tam nakvrdláš nějakej kvalt,jak tam bude těsno.:-D

rembaz
23. ledna • 10:40

120kg babicke nedavajte tolko jest;) Na jednu stranu usetrite nielen za stravu ale nepotrebuje potom ani vacsie a drahsie auto. To uz nehovoriac o tom ze by jej to zdravotne pomohlo lebo s takou nadvahou dlho hodnou babickou asi nebude...

lulinak
22. ledna • 9:22

bohuzel stale drahe, kdo chce sedana a musi to bejt Skoda tak budiz mu to prano, ja bych osobne s cenovkou kolem 280k vzal Roomstera v plne vybave, ktery ma vetsi rozvor nez OII, vzadu je pro dve deti hafo mista, ma velka zadni okna, opet velke plus pro deti, hodne mista pro hlavu, a variabilni zadni sedacky lze posouvat a tim jeste dale zvetsit kufr. Roomstera 1,2 TSI rok mame, naprosta spokojenost, najeto 15 tisic, priumerna spotreba 6,1, a planujeme jej novyho cca za rok zakoupit i jako soukromy auto, za ty penize zcela dostacujici rodinny vuz IMHO, a ze je hnusnej? alespon ho nikdo neukradne, dalsi velkej benefit.... V Rapidovi jsem sedel a ten interier/plasty je snad jak z Logana, kdo tohle pustil do vyroby nechapu, i Fabia II po faceliftu je zevnitr neporovnatelne prijatelnejsi, Roomster totez...

broom
21. ledna • 23:08

rapid naprosto přesně splnil moje očekávání....Zbytečně předražená kára se strašnou motorizací v základu a o nic neříkajícím vzhledu. A těch 230 lidí co si rapida koupilo musí žít v jiným světě nebo hulej dobrej model....:-D

Xanadu
22. ledna • 6:13

Naprostý souhlas... no, přejme jim ten jejich výběr.Za sebe říkám, že bych o Rapidu uvažoval, pokud by měl nová TSI a jeho cena při standardní výbavě dnešní doby (6bagů, klima, centrál s DO, PPC, 15" hlíny, ESP, mlhovky, ideálně tempomat) nepřesáhla 260tis... Nevím, možná je jednoduché dosáhnout na slevu, která srazí Rapid tam kam patří...Těm lidem, co koupili Rapida za plnou cenu to celkem, ze srdce, přeji... aspirují na blbce roku :-P

Laky
24. ledna • 11:58

Ty si blbec roku. Každý koupí co chce a zakolik chce. Třeba se jim to auto líbi, tak ho koupili.:-)

Martin
21. ledna • 21:47

V porovnání s francouzkou konkurencí je Rapid lepší auto,i bez měkčených plastů uvnitř:-D jde prostě jen o tu vysokou cenu,která by měla být kolem 250000 za rozumně vybavené auto.Velký problém si udělala sama Škoda uvedením nové Octavie hned po Rapidu.Problém je také,že Škoda je zvyklá mít všechny modely v první pětce na trhu.Např. neustále kritizované prodeje Roomsteru v minulých letech zas nebyly tak tragické,pořád se držel mezi 15 nejprodávanějšími vozy.

Reven_21
21. ledna • 23:57

Asi to tak bude. Ale cena určitě ještě spadne.
Ty motory co se tam davaj.... není jich moc. Prostě by tam měla bejt 1.4TSI s manualem a ověřená 1.6MPI:D
Ted si počkáme až se sem slezou individua s nickem rama, lojza atd... a začnou tady do všech rejpat:D

lojza
22. ledna • 14:00

Na tvoje výslovné přání. Rapid mi nezajímá. Stačí?:-))

Reven_21
22. ledna • 14:38

Čekal jsem na to:D Potrefená husa se vždycky ozve:D

tom
22. ledna • 17:55

Koukám Revene 21, jak sis kejhnul. Dobrý.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Reven_21
22. ledna • 18:48

A to měl být pokus o co? :-) snaž se, zachvilku tvé zřeky budou dávat větší smysl :-)

Tomas
21. ledna • 21:32

Mě by docela zajímalo jak automobilky stanoví ceny nových automobilů . Na té změně cen u Rapida je vidět , že zisky jsou značné a to i z té nové ceny jim zbyde dost .

BRZy
21. ledna • 21:02

Rapid je auto, které se netrefilo do vkusu. Je sice poměrně kvalitně zpracován, ale má punc lowcost auta a tím se lidi neradi prezentují a dělají tak pouze pokud je cena velmi podbízivá, což v případě Rapida 270 tisíc rozhodně není. Auto je úzké, typická slabina všech Škodovek kromě Octavie. Vyloženě hezké (jako třeba Octavia III) rozhodně není. Tříválec 1,2 MPI je jasný outsider a spousta lidí si ho nekoupí už z principu. Čtyřválec 1,2 TSI za 285 tisíc je fakticky základ. Příplatek za diesel s 5-ti kvaltem je nepřiměřený, i přes lepší výbavu. Prodeje jsou slabé taky proto, že řada lidí chce jedině kombi. Výběhová Octavia II se prodává stále výborně i přesto, že je na trhu téměř 9 let. Cena nastupující Octavie III startuje pouze o 50 tisíc výše, než cena lowcost Rapida. To je značný nepoměr.
Nečekal bych, že tato nová cena a výbava pro Rapida výrazně zvýší poptávku. Doporučuji jít s cenou ještě významně níž, marže dává jistě stále velký prostor.

kk
21. ledna • 21:59

Rapid hlavne neposobi ako rodinne vozidlo.. Osobne hladam v sucasnosti nove auto a Rapid sa mi pacil. Bol som si hoaj vyskusat, ale stacilo mi si donho sadnut, aby som vedel, ze Rapidmoje dalsie auto nebude..dovody (ako pisem - hladam rodinny voz):1. malo miesta vzadu (potrebujem tam usadit dve detske sedacky a neobijat si pritom hlavu o ram dveri)2. vysoky priplatok za TSI3.stare TSIvysledok - pockam si bud na sportsback a nove TSI (vraj od2014), alebo kupim inde..

Reven_21
21. ledna • 23:53

Rovněž je špatné že se nemotntuje motor 1.4TSI s manuální převodovkou. Po něm by byl ohlas celkem slušný.

Lukas
22. ledna • 8:07

Nebyl. 90% zakazniku( fyzickych osob) , bude brat 1.2TSI.
Par let sem auta prodaval a vetsina lidi co si kupuje auto v teto tride voli zakladni motorizaci, pokud neni vykonove poddimenzovana, coz zde HTP bude.

Reven_21
22. ledna • 14:42

No nwm. Do fábie 1.2TSI... proč ne, je to celkem lehké auto... Ale do rapidu nebo do octavky, jsou to dost těžká auta... nwm možná tak do města. Vsechno tam tahne chudat to turbo a to pak hrozně trpí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ctrl
23. ledna • 0:28

Těžké auto? Ano i ne: Fabia/Fabia kombi/Rapid/Octavia nová/Octavia - 1130/1150/1155/1230/1265 kg (pohotovostní hmotnost vč. řidiče, údaj výrobce, motor 1.2 TSI 77kW). Bohužel, třeba na převážně městský provoz upřednostňuji atmosfericky plněný motor (časté starty, krátké trasy) a tyto motory se nám nějak ztrácí (že by tlak na "nebezpečný" CO2?)

josephko
21. ledna • 18:30

Teraz sa na Rapida bude stáť a stanovať v 3-dňových radoch ako kedysi na Favorita :-D.

marek zrak
21. ledna • 18:59

Mě se Rapid zdá jeko zbytečné auto v nabídce. Velikostně skoro jak Octavia, interiér laciný, zvenku docela škaredé, asi Škoda neodhadla správně vkus zákazníků.
Jméno Rapid měl být návrat ke sportovnějším kořenům a ne tento rádoby laciný povoz. Měli tomu dát staronový název Š 120 :-(

Tom
22. ledna • 13:09

Velikostně jako Octavia?? Já mám za to, že nová Oktávka stojí na jiném rozvoru než Rapid, tudíž z toho plyne že ta 44 cm hluboká lavice pro děti vzadu u Rapida, se snad v Oktávce už neopakuje. Rapid je špatně naroubované rádoby velké auto na malý podvozek. Design, ať si každý posoudí sám, to je subjektivní věc. Mě se taky nelíbí.

WinDiesel
21. ledna • 20:40

Š105 pro HTP, Š120 pro TSI 63 kW a Š125 pro TSI 77 kW.
Diesel mi nezapadá .......... :-D Možné Š125D :-D

KarelAntonin
21. ledna • 17:01

Až bude 150 000 tak by šlo o ní uvažovat jakákoliv vyšší cena je předražená:-D:-D:-D:-P

Reven_21
21. ledna • 18:53

Za 150 000 nekoupis pomalu ani Dacii sandero :D

Hat
21. ledna • 18:09

Hmmm za to si ale můžeš sám, že ti smrdí z ucha a máš akorát na Sandero, případně na Thaliu

Zelí
21. ledna • 17:39

Škoda potřebuje auto v segmentu pod 200 tisíc. Jestli to může být rapid je otázkou.

Karel Pamír
21. ledna • 18:25

ty potrebujes mozek

fogel
21. ledna • 18:37

to jsi vymyslel sám nebo ti někdo pomáhal

fogel
21. ledna • 17:54

až takto bych ho nepodceňoval...

fogel
21. ledna • 17:39

to je již reálnější cena,ale myslím si,že na levné,, francouze" to ještě stačit nebude

Doporučujeme

Články odjinud