Škoda Rapid dnes zlevnila a získala na výbavě, prodeje byly tristní

Automobilka Škoda nabízí odedneška svůj Rapid za ceny od 269 900 Kč, což má konečně probudit zájem o tuto modelovou řadu.
Škoda Rapid dnes zlevnila a získala na výbavě, prodeje byly tristní

Již při prvním nacenění bylo jasné, že Škodovka s cenami svého Rapidu poněkud přestřelila. Tragické prodeje tuto skutečnost pouze potvrdily, takže zlevnění bylo jen otázkou času, který přišel právě dnes. Vždyť Rapid byl zatím vůbec nejhůře prodávaným modelem značky Škoda! Nejde vlastně o plošné zlevnění, ale o zavedení nových verzí do ceníku. Jde o pakety Fresh, které jsou nabízeny pro všechny tři výbavové stupně.

Test Škoda Rapid 1,4 TSI DSG: docela drahý kufr

Test Škoda Rapid 1,4 TSI DSG: docela drahý kufr

Nejlevnější Škoda Rapid Fresh Active tak stojí 269 900 Kč s motorem 1,2 MPI/55 kW a 284 900 Kč s agregátem 1,2 TSI/63 kW, přičemž jiné motory pro ni k dispozici nejsou. Ve standardní výbavě najdeme nově především klimatizaci, autorádio s CD a MP3 (Blues), centrální zamykání s dálkovým ovládáním a přední mlhovky.

Verze Rapid Fresh Ambition začíná na 299 900 Kč za motor 1,2 TSI/63 kW a je nově bohatší o automatickou klimatizaci, litá kola, multifunkční kožený volant, lepší rádio nebo couvací asistent. Rapid Fresh Elegance, dodávaný výhradně se vznětovým motorem 1,6 TDI/77 kW za cenu 409 900 Kč, pak přidává třeba tempomat, Bluetooth, větší litá kola či stěrač zadního okna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Rapid v našem nedávném testu

Je sympatické, že seznam dalších prvků příplatkové výbavy pro verze Fresh je stejný jako pro výchozí standardní stupně. Za loňský prosinec si u nás Rapid pořídilo jen 230 zákazníků, přičemž například vozů Hyundai i30 bylo více než dvakrát tolik. Pro srovnání, odbyt modelu Citigo činil u nás v prosinci 291 vozů, Superbu 262, Roomsteru 286 a Octavie 1 360.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků