Škoda Rapid dnes zlevnila a získala na výbavě, prodeje byly tristní

Automobilka Škoda nabízí odedneška svůj Rapid za ceny od 269 900 Kč, což má konečně probudit zájem o tuto modelovou řadu.
Škoda Rapid dnes zlevnila a získala na výbavě, prodeje byly tristní

Již při prvním nacenění bylo jasné, že Škodovka s cenami svého Rapidu poněkud přestřelila. Tragické prodeje tuto skutečnost pouze potvrdily, takže zlevnění bylo jen otázkou času, který přišel právě dnes. Vždyť Rapid byl zatím vůbec nejhůře prodávaným modelem značky Škoda! Nejde vlastně o plošné zlevnění, ale o zavedení nových verzí do ceníku. Jde o pakety Fresh, které jsou nabízeny pro všechny tři výbavové stupně.

Test Škoda Rapid 1,4 TSI DSG: docela drahý kufr

Test Škoda Rapid 1,4 TSI DSG: docela drahý kufr

Nejlevnější Škoda Rapid Fresh Active tak stojí 269 900 Kč s motorem 1,2 MPI/55 kW a 284 900 Kč s agregátem 1,2 TSI/63 kW, přičemž jiné motory pro ni k dispozici nejsou. Ve standardní výbavě najdeme nově především klimatizaci, autorádio s CD a MP3 (Blues), centrální zamykání s dálkovým ovládáním a přední mlhovky.

Verze Rapid Fresh Ambition začíná na 299 900 Kč za motor 1,2 TSI/63 kW a je nově bohatší o automatickou klimatizaci, litá kola, multifunkční kožený volant, lepší rádio nebo couvací asistent. Rapid Fresh Elegance, dodávaný výhradně se vznětovým motorem 1,6 TDI/77 kW za cenu 409 900 Kč, pak přidává třeba tempomat, Bluetooth, větší litá kola či stěrač zadního okna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Rapid v našem nedávném testu

Je sympatické, že seznam dalších prvků příplatkové výbavy pro verze Fresh je stejný jako pro výchozí standardní stupně. Za loňský prosinec si u nás Rapid pořídilo jen 230 zákazníků, přičemž například vozů Hyundai i30 bylo více než dvakrát tolik. Pro srovnání, odbyt modelu Citigo činil u nás v prosinci 291 vozů, Superbu 262, Roomsteru 286 a Octavie 1 360.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků