Škoda Rapid: ceny začínají na 289 000 korunách

Dneškem skončily všechny spekulace kolem Škody Rapid. Přes půl roku se vedla diskuze, kolik bude nová kompaktní limuzína stát. Novináři z Velké Británie „stříleli“ cenu kolem 400 000 korun, zatímco někteří čeští kolegové si byli „jisti“, že bude stát 270 000 korun.

Škoda Rapid: auto do každé české (a čínské a indické) rodiny?

Škoda Rapid: auto do každé české (a čínské a indické) rodiny?

Škoda Auto oznámila v Paříži, kde si Rapid odbývá premiéru, oficiální cenu. Zní zajímavě. Škoda Rapid se základní motorizací 1,2 MPI/55 kW se začne prodávat již za 289 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cena od 289 000 Kč není špatná, ale dostanete za ni 1,2 MPI/55 kW bez klimatizace

Oficiální zahájení prodeje v České republice bude 20. října 2012 u všech autorizovaných obchodníků Škoda Auto. Už dnes si ale vůz mohou zákazníci začít objednávat. Kdo ho zakoupí do 31. prosince letošního roku, tak z toho vytěží ještě něco navíc: ke všem třem výbavovým verzím (Active, Ambition, Elegance) bude dodáván Paket Plus bez příplatku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Příplatková výbava bude rozsáhlá

Ve verzi Active pak bude mít Škoda Rapid vedle základní výbavy také klimatizaci a tónovaná skla. Ve střední výbavové verzi Ambition získá zákazník bez příplatku rádio s CD/MP3, mlhovky, skla SunSet s vyšším stupněm tónování a 15“ kola z lehké slitiny. Výbava nejvyšší verze Elegance se v zaváděcí nabídce rozroste o malý kožený paket, tempomat, zadní parkovací senzory a 16“ kola z lehké slitiny.

V Evropě bude Škoda Rapid nabízena s celkem čtyřmi benzinovými a dvěma naftovými motory, všechny splňují emisní normu EU 5. Základní motorizací je zážehový motor o objemu 1,2 litru, tříválec MPI o výkonu 55 kW (75 koní). V nabídce jsou i další benzinové motory: 1,2 TSI o výkonu 63 kW (86 koní), motor 1,2 TSI o výkonu 77 kW (105 koní) a motor 1,4 l TSI o výkonu 90 kW (122 koní).
 

Kolik dnes stojí škodovky? Včetně Rapidu infografika

Kolik dnes stojí škodovky? Včetně Rapidu infografika

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků