Škoda Rapid: ceny začínají na 289 000 korunách

Dneškem skončily všechny spekulace kolem Škody Rapid. Přes půl roku se vedla diskuze, kolik bude nová kompaktní limuzína stát. Novináři z Velké Británie „stříleli“ cenu kolem 400 000 korun, zatímco někteří čeští kolegové si byli „jisti“, že bude stát 270 000 korun.

Škoda Rapid: auto do každé české (a čínské a indické) rodiny?

Škoda Rapid: auto do každé české (a čínské a indické) rodiny?

Škoda Auto oznámila v Paříži, kde si Rapid odbývá premiéru, oficiální cenu. Zní zajímavě. Škoda Rapid se základní motorizací 1,2 MPI/55 kW se začne prodávat již za 289 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cena od 289 000 Kč není špatná, ale dostanete za ni 1,2 MPI/55 kW bez klimatizace

Oficiální zahájení prodeje v České republice bude 20. října 2012 u všech autorizovaných obchodníků Škoda Auto. Už dnes si ale vůz mohou zákazníci začít objednávat. Kdo ho zakoupí do 31. prosince letošního roku, tak z toho vytěží ještě něco navíc: ke všem třem výbavovým verzím (Active, Ambition, Elegance) bude dodáván Paket Plus bez příplatku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Příplatková výbava bude rozsáhlá

Ve verzi Active pak bude mít Škoda Rapid vedle základní výbavy také klimatizaci a tónovaná skla. Ve střední výbavové verzi Ambition získá zákazník bez příplatku rádio s CD/MP3, mlhovky, skla SunSet s vyšším stupněm tónování a 15“ kola z lehké slitiny. Výbava nejvyšší verze Elegance se v zaváděcí nabídce rozroste o malý kožený paket, tempomat, zadní parkovací senzory a 16“ kola z lehké slitiny.

V Evropě bude Škoda Rapid nabízena s celkem čtyřmi benzinovými a dvěma naftovými motory, všechny splňují emisní normu EU 5. Základní motorizací je zážehový motor o objemu 1,2 litru, tříválec MPI o výkonu 55 kW (75 koní). V nabídce jsou i další benzinové motory: 1,2 TSI o výkonu 63 kW (86 koní), motor 1,2 TSI o výkonu 77 kW (105 koní) a motor 1,4 l TSI o výkonu 90 kW (122 koní).
 

Kolik dnes stojí škodovky? Včetně Rapidu infografika

Kolik dnes stojí škodovky? Včetně Rapidu infografika

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků