Škoda Rapid: ceny začínají na 289 000 korunách

Dneškem skončily všechny spekulace kolem Škody Rapid. Přes půl roku se vedla diskuze, kolik bude nová kompaktní limuzína stát. Novináři z Velké Británie „stříleli“ cenu kolem 400 000 korun, zatímco někteří čeští kolegové si byli „jisti“, že bude stát 270 000 korun.

Škoda Rapid: auto do každé české (a čínské a indické) rodiny?

Škoda Rapid: auto do každé české (a čínské a indické) rodiny?

Škoda Auto oznámila v Paříži, kde si Rapid odbývá premiéru, oficiální cenu. Zní zajímavě. Škoda Rapid se základní motorizací 1,2 MPI/55 kW se začne prodávat již za 289 000 korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Cena od 289 000 Kč není špatná, ale dostanete za ni 1,2 MPI/55 kW bez klimatizace

Oficiální zahájení prodeje v České republice bude 20. října 2012 u všech autorizovaných obchodníků Škoda Auto. Už dnes si ale vůz mohou zákazníci začít objednávat. Kdo ho zakoupí do 31. prosince letošního roku, tak z toho vytěží ještě něco navíc: ke všem třem výbavovým verzím (Active, Ambition, Elegance) bude dodáván Paket Plus bez příplatku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Příplatková výbava bude rozsáhlá

Ve verzi Active pak bude mít Škoda Rapid vedle základní výbavy také klimatizaci a tónovaná skla. Ve střední výbavové verzi Ambition získá zákazník bez příplatku rádio s CD/MP3, mlhovky, skla SunSet s vyšším stupněm tónování a 15“ kola z lehké slitiny. Výbava nejvyšší verze Elegance se v zaváděcí nabídce rozroste o malý kožený paket, tempomat, zadní parkovací senzory a 16“ kola z lehké slitiny.

V Evropě bude Škoda Rapid nabízena s celkem čtyřmi benzinovými a dvěma naftovými motory, všechny splňují emisní normu EU 5. Základní motorizací je zážehový motor o objemu 1,2 litru, tříválec MPI o výkonu 55 kW (75 koní). V nabídce jsou i další benzinové motory: 1,2 TSI o výkonu 63 kW (86 koní), motor 1,2 TSI o výkonu 77 kW (105 koní) a motor 1,4 l TSI o výkonu 90 kW (122 koní).
 

Kolik dnes stojí škodovky? Včetně Rapidu infografika

Kolik dnes stojí škodovky? Včetně Rapidu infografika

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků