Škoda prozradila, jakou výbavu zákazníci nejčastěji kupují. Rozhodně na ní nešetří

jestli tenhle článek byl srozumitelný, tak pro mně ne. To není jednoduchý si tu škodovku poskládat a když něco chci, tak musím vzít to..dražší výbavu, kde je to už ve standartu, tak si nemůži odřeknout to, co nechci a mám to a do statistik se to zapíš a škoda si myslí, že to chcou zákazníci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2020 11:34

Ve standartu si koupis maximalne cervene trenky z hradu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2020 11:56

bzzz: To je něco podobného jako holt/hold, bojuješ s větrnými mlýny.

Odpovědět  |   | 

nemáš pravdu, píšeš hospodský řeči. Podívej se, jestli ti to rodiče povolí na nějaký auto které má několik výbav např toyotu C-HR-ta má 4 výbavy plus edici. Třeba bílá je pro comfort bez příplatku. Adaptivní tempomat taky bez příplatku ve standartu od nejnižší verze. Prostě něco si přečti a neposlouchej rodiče, že škoda je nej.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2020 12:32

petr r.: Tak tohle už je moc i na mě Ty budeš asi opravdu hodně "nadaný" človíček.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2020 12:53

To je jen varianta holt/hold "ve standartu", já už většinou na osvětu kašlu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  13. 04. 2020 13:25

Mirek: Tady už ani tak nejde o osvětu, ten borec vůbec netuší, která bije. Jemu absolutně nedochází souvislosti. Se podívej, co mi píše Fakt může být někdo tak, jak to říct slušně, opožděný?

Odpovědět  |   | 

nemůžeš mu to poslat e-,mailem, nebo si opožděný a neznáš e-mail?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 04. 2020 16:30

Já to raději ani moc nečetl, jen mi v očích utkvělo to slovo, které se táhne od začátku téhle větve, a nedošlo mu to ani u těch hradních trenýrek. Aby to konečně pochopil u hradní vlajky (standarTy). To, že řeší blbiny a zatahuje do toho rodiče je jen detail, já jsem dle něj, i někteří jiní tady, například komunista.

Odpovědět  |   | 

tak řekni, co jsi se o kupujících škody dozvěděl,každý si nemyslí že je nadaný a ty právě troubíš do světa co nejsi.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 04. 2020 14:54

Jedno se ti musí přiznat - tvá sebedůvěra je naprosto nepřekonatelná, i když jsi jinak ve všem ostatním zcela zaostalý.

Odpovědět  |   | 

shimi, já sem na tě vůbec nereagoval nebo ty máě více niců a nevíš jak ses do diskuze zapojil?

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 04. 2020 12:37

V té reakci na tebe šlo o něco úúúplně jiného, tak si to přečti pořádně a zamysli se nad tím, jinak ze sebe děláš "momentálně zavostalého" Jako obvykle...

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 04. 2020 13:46

Nevím jak je to u toyoty, ale německé auta si můžeš nakonfigurovat přesně podle sebe. Můžeš si dát nejnižší stupeň výbavy a do toho si naházet pouze to, co opravdu chceš (takové to jak na to neznalí nadávají že vše je tam za příplatek), takže tento příspěvek je trochu mimo

Odpovědět  |   | 
šofér  |  13. 04. 2020 14:56

Bejvávalo, je vidět, že už jste dlóóóuho u koncernu neobjednával.

Odpovědět  |   | 

Karle, přečti si můj první příspěvek.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  14. 04. 2020 12:38

Tak úplně to neplatí. Nemůžeš kombinovat libovolně, jsou určité prvky výbavy, které jdou jenom v kombinaci s jinými prvky. Ale ano, je pravda, že ta konfigutovatelnost je podstatně lepší než u Korejců a Japonců. Někomu vyhovuje ten evropský systém, jinému ten japonský, korejský.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  14. 04. 2020 16:37

Tady se někdo poslední dobou ani neobtěžoval projít si konfigurátor Škodovky a vyzkoušet si podle vlastních představ nakonfigurovat vlastní standardní, pravda u Škodovky spíše nadstandardní výbavu. Každý, kdo to udělal totiž zjistí, že aby dostal nějakou běžnou věc, musí koupit celej paket k tomu s blbinama, které nechce. Pak budeme číst takové plky Škodovky vytržené z kontextu

Odpovědět  |   | 
mmx  |  13. 04. 2020 16:45

Ano je to tak. Například smartlink je součástí výbavy style. Rozhodně by si jej tolik zákazníků nekupovalo, zvláště proto že jej podporuje oficiálně asi 20 modelů smarfounů. Třeba Xiaomi je tady zcela nefunkční - tedy kromě AndroidAuto.

Odpovědět  |   | 
riči  |  13. 04. 2020 13:21

scala je propadák !!!

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 04. 2020 13:40

To byl i rapid. Ten když vyšel, tak si lidé počkali radši rok na novou oktavii. Tyto mezisegmentové auta se celkově špatně prodávají.

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  13. 04. 2020 13:56

Octavia je více mezisegmentové auto než scala.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  13. 04. 2020 14:52

Octavia je klasická nižší střední. Scala neví co je (zřejmě lowcostový pokus o nižší střední - něco jako Tipo a pod.)

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  13. 04. 2020 18:12

Ne, octavia je to zcela jednoznačně a nezpochybnitelně mezisegmentové auto v tomto smyslu. To co platí pro scalu, platí mnohem více pro octavii.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 04. 2020 11:15

není

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  13. 04. 2020 13:55

Tak nějak. Ale v článku se paradoxně píše, že se prodává dobře.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2020 14:06

I kdyby prodali jen 100 kousku, % z toho udelaji a o zbytek se postaraji okurkovi novinari

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 04. 2020 13:43

Kamiq mi nedává vůbec smysl. Proč si škodovka neustále konkuruje svým vlastním modelům, vždyť ten vývoj se jim nemůže nikdy zaplatit.

Odpovědět  |   | 

podle propočtů zdražili aby se jim to rentovalo se snižující poptávkou a hlavně musejí lidi nalákat reklamou, že je to prodejní hit a lidé kupují s největší výbavou. Třeba tam nahoře to zbaštili i s navijákem, přeci když se prodává, tak nejde o propadák.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  13. 04. 2020 14:57

Kamiq je zcela v duchu současného trendu cross-SUV mutací aut, takže naopak smysl dává.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2020 14:45

Co takhle nejprodavanejsi vybava Octavie a jeji prumerna cena? Nepochybne obchodni tajemstvi na rozdil od 'nic' nerikajicich (spise PR) cisel v clanku.

Odpovědět  |   | 
mmx  |  13. 04. 2020 18:01

Místo vnucených/předražených doplňků výbavy (např. navigace 25 600 Kč) by měli zapracovat na spoustě nedodělků jinak celkem dobrého vozu Kamiq:
Nejde uživatelsky trvale vypnout start/stop.
Po zapnutí zapalování trvale svítí denní světla.
Nenastaví se automaticky čas (a to má dvě SIM, RDS, DAB)
V základu hodně omezená a téměř nefunkční aplikace Connect auto pro Android (kolabuje).
Vzadu pod sedadly jsou viditelné ostré pojezdové lišty.
Odemykání i zamykání dveří funguje občas (někdy je třeba zatřást kessy klíčkem, někdy počkat, někdy odemknout klíčkem).
Android auto se zobrazuje jinak než na telefonu (Bolero) - chybí google tachometr.
Škoda nejen zdražuje ale i redukuje výbavu (např. u Style již není stmívatelné zrcátko u spolujezdce a chlazená schránka před spolujezdcem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2020 18:21

Nahrazuji nektere prvky vybavy jinymi (uplne nebo v ramci vybav), simply clever

Odpovědět  |   | 
marthys  |  13. 04. 2020 20:13

Škoda Auto by měla také zveřejnit, kdo vlastně v drtivé většině její produkci kupuje. Soukromé osoby to jistě nejsou.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  14. 04. 2020 07:40

Jako kdyby u jiných značek tomu bylo jinak...
Že neuhádneš, které značky mají nejvíce firemních prodejů? Ne, není to Škoda, není to ani VW. Z běžné "konfekce" to jsou prémiovky a jinak třeba luxusní auta a sporťáky, vše na IČ.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  14. 04. 2020 16:48

Tak už vidím zrovna v ČR ty flotily sporťáků V Německu klidně mohou být i firemní flotily BMW, protože je to domácí značka, stejně jako u nás Škodovka, ale pro našince je více než často jakékoliv BMW automaticky symbolem něčeho extra, i když nedělá pouze managerské vozy a sporťáky, ale i vozy nižší třídy, stejně jako třeba ta Škodovka. Nicméně tady se bavíme o ČR a největší podíl na prodejích mají právě firemní flotily složené z ..... překvapivě Škodovek

Odpovědět  |   | 
jiri  |  16. 04. 2020 09:00

Kámoš si kupoval nového mustanga, zářivá žlutá, 5L motor, cena > mega. Pro radost.
Samozřejmě na firmu

Odpovědět  |   | 
pacho  |  14. 04. 2020 08:02

škodovka má veľký problém, že musí doplácať na VW prešlapy a zarobiť nemalé prachy na ich pokuty, preto musí šetriť na všetkom. Stačí si pozrieť napr anglické trhy https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/548345-dri... ... , kde vw je absolútny prepadak a škoda aspoň ako tak sa dokáže presadiť. Jednoznačne do popredia sa derú kórejske autá a japonské. Francúzi sa tiež v celku držia. Oni sa nespoliehajú na tradície podvody a masívnu reklamu, ale zakladaju si na spoľahlivosti a serioznosti. Nedá mi tá všeobecná až glorifikovaná mantra u nás 4x4, je absolútny blud, čoho dôkazom je peugeot 3008, ktorý je najpredávanejšie SUV v európe aj bez 4x4. Bohu žiaľ, aby sa škodovka aby sa aspoň trocha udržaal , musí sa znižovať k takýmto plateným PR článkom.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  14. 04. 2020 08:51

Korejci mozna (i kdyz i u nich roste jenom Kia, Hyundai spise stagnuje), ale o Japoncich, ze se "deru do popredia" bych zrovna nerekl. Japonske automobilky ustupuji z evropskych trhu uz minimalne deset let, maji tu cim dal tim mene modelu, nektere znacky uz jsou jenom stinem byvale slavy. I nejvetsi japonsti borci z Toyoty maji market share hluboko pod tim co meli jeste necelych deset let zpatky, byt poslednich par let neco zase nabrali zpatky. A to jsou jeste japonsti premianti, to takova Honda za deset let prisla v EU o polovinu market share. Nissan mel silnou prvni polovinu tehle dekady, ale posledni dva roky prisel od TRETINU trhu.
Oproti tomu treba VW pres vsechny problemy prisel jenom cca o deset procent trhu a Skodovka spokojene roste jako by se nechumelilo.

Odpovědět  |   | 
Martin P.  |  14. 04. 2020 08:47

Výborně a jdou ty výbavové stupně koupit i bez toho ? Asi jako tvrdit že všichni majitelé vznětového motoru chtějí DPF.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  15. 04. 2020 18:51

Ta diskuse na téma výbava je 20let stará nebo mě šálí zrak? Ty výbavy jsou takto poskládány jen právě pro tento region a modelový rok. V jiném modelovém roce a regionu tomu může být zcela jinak. Já osobně zasávám názor, že Škodovka ty výbavy konfiguruje dle trhu a v CZ kupuje okolo 85% nové vozy firma. A pak to tak dopadá. Hned vedle v německu jsou výbavy úplně jiné a za jiné ceny. Taky ty auta kanibalizují dealeři, když objednají nějaké základní výbavy a do toho příplatkově nějaké do oči bijící prvky z nejvyšší úrovně výbavy, aby to vypadalo, že v tom je skoro vše a není to drahé. Takže pak máš třeba auto s panoramou, navi, ale nemá mlhovky a v TP jsou dva rozměry disků, a další dva tam chybí... A nejvíc to naštve, když v DE je za stejné peníze víc výbavy (Jak kdy, chvíli jsou auta levnější v CZ, chvíli venku, to se pořád mění) ale němci měli běžně jedničkové Fabie s Klimou, 4x okna, dálkový centrál, alu 16, tažné, vyhřívané sedačky, počítač, což je v CZ jedna ze sta (a příplatkově sem tam i někdy i barevnou navi, takové auto v CZ skoro nenajdeš...)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia