Ta diskuse na téma výbava je 20let stará nebo mě šálí zrak? Ty výbavy jsou takto poskládány jen právě pro tento region a modelový rok. V jiném modelovém roce a regionu tomu může být zcela jinak. Já osobně zasávám názor, že Škodovka ty výbavy konfiguruje dle trhu a v CZ kupuje okolo 85% nové vozy firma. A pak to tak dopadá. Hned vedle v německu jsou výbavy úplně jiné a za jiné ceny. Taky ty auta kanibalizují dealeři, když objednají nějaké základní výbavy a do toho příplatkově nějaké do oči bijící prvky z nejvyšší úrovně výbavy, aby to vypadalo, že v tom je skoro vše a není to drahé. Takže pak máš třeba auto s panoramou, navi, ale nemá mlhovky a v TP jsou dva rozměry disků, a další dva tam chybí... A nejvíc to naštve, když v DE je za stejné peníze víc výbavy :-D (Jak kdy, chvíli jsou auta levnější v CZ, chvíli venku, to se pořád mění) ale němci měli běžně jedničkové Fabie s Klimou, 4x okna, dálkový centrál, alu 16, tažné, vyhřívané sedačky, počítač, což je v CZ jedna ze sta (a příplatkově sem tam i někdy i barevnou navi, takové auto v CZ skoro nenajdeš...)
Výborně a jdou ty výbavové stupně koupit i bez toho ? Asi jako tvrdit že všichni majitelé vznětového motoru chtějí DPF.
škodovka má veľký problém, že musí doplácať na VW prešlapy a zarobiť nemalé prachy na ich pokuty, preto musí šetriť na všetkom. Stačí si pozrieť napr anglické trhy https://auto.pravda.sk/magazin/clanok/548345-dri... ... , kde vw je absolútny prepadak a škoda aspoň ako tak sa dokáže presadiť. Jednoznačne do popredia sa derú kórejske autá a japonské. Francúzi sa tiež v celku držia. Oni sa nespoliehajú na tradície podvody a masívnu reklamu, ale zakladaju si na spoľahlivosti a serioznosti. Nedá mi tá všeobecná až glorifikovaná mantra u nás 4x4, je absolútny blud, čoho dôkazom je peugeot 3008, ktorý je najpredávanejšie SUV v európe aj bez 4x4. Bohu žiaľ, aby sa škodovka aby sa aspoň trocha udržaal , musí sa znižovať k takýmto plateným PR článkom.
Korejci mozna (i kdyz i u nich roste jenom Kia, Hyundai spise stagnuje), ale o Japoncich, ze se "deru do popredia" bych zrovna nerekl. Japonske automobilky ustupuji z evropskych trhu uz minimalne deset let, maji tu cim dal tim mene modelu, nektere znacky uz jsou jenom stinem byvale slavy. I nejvetsi japonsti borci z Toyoty maji market share hluboko pod tim co meli jeste necelych deset let zpatky, byt poslednich par let neco zase nabrali zpatky. A to jsou jeste japonsti premianti, to takova Honda za deset let prisla v EU o polovinu market share. Nissan mel silnou prvni polovinu tehle dekady, ale posledni dva roky prisel od TRETINU trhu.Oproti tomu treba VW pres vsechny problemy prisel jenom cca o deset procent trhu a Skodovka spokojene roste jako by se nechumelilo.
Škoda Auto by měla také zveřejnit, kdo vlastně v drtivé většině její produkci kupuje. Soukromé osoby to jistě nejsou.
Jako kdyby u jiných značek tomu bylo jinak... Že neuhádneš, které značky mají nejvíce firemních prodejů? Ne, není to Škoda, není to ani VW. Z běžné "konfekce" to jsou prémiovky a jinak třeba luxusní auta a sporťáky, vše na IČ.
Tak už vidím zrovna v ČR ty flotily sporťáků :-P V Německu klidně mohou být i firemní flotily BMW, protože je to domácí značka, stejně jako u nás Škodovka, ale pro našince je více než často jakékoliv BMW automaticky symbolem něčeho extra, i když nedělá pouze managerské vozy a sporťáky, ale i vozy nižší třídy, stejně jako třeba ta Škodovka. Nicméně tady se bavíme o ČR a největší podíl na prodejích mají právě firemní flotily složené z ..... překvapivě Škodovek :-P
Kámoš si kupoval nového mustanga, zářivá žlutá, 5L motor, cena > mega. Pro radost.Samozřejmě na firmu :-)
Místo vnucených/předražených doplňků výbavy (např. navigace 25 600 Kč) by měli zapracovat na spoustě nedodělků jinak celkem dobrého vozu Kamiq:Nejde uživatelsky trvale vypnout start/stop.Po zapnutí zapalování trvale svítí denní světla.Nenastaví se automaticky čas (a to má dvě SIM, RDS, DAB)V základu hodně omezená a téměř nefunkční aplikace Connect auto pro Android (kolabuje).Vzadu pod sedadly jsou viditelné ostré pojezdové lišty.Odemykání i zamykání dveří funguje občas (někdy je třeba zatřást kessy klíčkem, někdy počkat, někdy odemknout klíčkem).Android auto se zobrazuje jinak než na telefonu (Bolero) - chybí google tachometr.Škoda nejen zdražuje ale i redukuje výbavu (např. u Style již není stmívatelné zrcátko u spolujezdce a chlazená schránka před spolujezdcem.
Nahrazuji nektere prvky vybavy jinymi (uplne nebo v ramci vybav), simply clever ;-)
Co takhle nejprodavanejsi vybava Octavie a jeji prumerna cena? Nepochybne obchodni tajemstvi na rozdil od 'nic' nerikajicich (spise PR) cisel v clanku.
Kamiq mi nedává vůbec smysl. Proč si škodovka neustále konkuruje svým vlastním modelům, vždyť ten vývoj se jim nemůže nikdy zaplatit.
Kamiq je zcela v duchu současného trendu cross-SUV mutací aut, takže naopak smysl dává.
podle propočtů zdražili aby se jim to rentovalo se snižující poptávkou a hlavně musejí lidi nalákat reklamou, že je to prodejní hit a lidé kupují s největší výbavou. Třeba tam nahoře to zbaštili i s navijákem, přeci když se prodává, tak nejde o propadák.
scala je propadák !!!
Tak nějak. Ale v článku se paradoxně píše, že se prodává dobře.
I kdyby prodali jen 100 kousku, % z toho udelaji a o zbytek se postaraji okurkovi novinari ;-)
To byl i rapid. Ten když vyšel, tak si lidé počkali radši rok na novou oktavii. Tyto mezisegmentové auta se celkově špatně prodávají.
Octavia je více mezisegmentové auto než scala.
Octavia je klasická nižší střední. Scala neví co je (zřejmě lowcostový pokus o nižší střední - něco jako Tipo a pod.)
Ne, octavia je to zcela jednoznačně a nezpochybnitelně mezisegmentové auto v tomto smyslu. To co platí pro scalu, platí mnohem více pro octavii.
není
jestli tenhle článek byl srozumitelný, tak pro mně ne. To není jednoduchý si tu škodovku poskládat a když něco chci, tak musím vzít to..dražší výbavu, kde je to už ve standartu, tak si nemůži odřeknout to, co nechci a mám to a do statistik se to zapíš a škoda si myslí, že to chcou zákazníci.
Ano je to tak. Například smartlink je součástí výbavy style. Rozhodně by si jej tolik zákazníků nekupovalo, zvláště proto že jej podporuje oficiálně asi 20 modelů smarfounů. Třeba Xiaomi je tady zcela nefunkční - tedy kromě AndroidAuto.
Nevím jak je to u toyoty, ale německé auta si můžeš nakonfigurovat přesně podle sebe. Můžeš si dát nejnižší stupeň výbavy a do toho si naházet pouze to, co opravdu chceš (takové to jak na to neznalí nadávají že vše je tam za příplatek), takže tento příspěvek je trochu mimo
Tady se někdo poslední dobou ani neobtěžoval projít si konfigurátor Škodovky a vyzkoušet si podle vlastních představ nakonfigurovat vlastní standardní, pravda u Škodovky spíše nadstandardní výbavu. Každý, kdo to udělal totiž zjistí, že aby dostal nějakou běžnou věc, musí koupit celej paket k tomu s blbinama, které nechce. Pak budeme číst takové plky Škodovky vytržené z kontextu ;-)
Tak úplně to neplatí. Nemůžeš kombinovat libovolně, jsou určité prvky výbavy, které jdou jenom v kombinaci s jinými prvky. Ale ano, je pravda, že ta konfigutovatelnost je podstatně lepší než u Korejců a Japonců. Někomu vyhovuje ten evropský systém, jinému ten japonský, korejský.
Karle, přečti si můj první příspěvek.
Bejvávalo, je vidět, že už jste dlóóóuho u koncernu neobjednával.:-/
Ve standartu si koupis maximalne cervene trenky z hradu.
nemáš pravdu, píšeš hospodský řeči. Podívej se, jestli ti to rodiče povolí na nějaký auto které má několik výbav např toyotu C-HR-ta má 4 výbavy plus edici. Třeba bílá je pro comfort bez příplatku. Adaptivní tempomat taky bez příplatku ve standartu od nejnižší verze. Prostě něco si přečti a neposlouchej rodiče, že škoda je nej.
V té reakci na tebe šlo o něco úúúplně jiného, tak si to přečti pořádně a zamysli se nad tím, jinak ze sebe děláš "momentálně zavostalého" :-D Jako obvykle...
petr r.: Tak tohle už je moc i na mě :-D:-D:-D Ty budeš asi opravdu hodně "nadaný" človíček.
shimi, já sem na tě vůbec nereagoval nebo ty máě více niců a nevíš jak ses do diskuze zapojil?
tak řekni, co jsi se o kupujících škody dozvěděl,každý si nemyslí že je nadaný a ty právě troubíš do světa co nejsi.
Jedno se ti musí přiznat - tvá sebedůvěra je naprosto nepřekonatelná, i když jsi jinak ve všem ostatním zcela zaostalý.
To je jen varianta holt/hold "ve standartu", já už většinou na osvětu kašlu.;-)
Mirek: Tady už ani tak nejde o osvětu, ten borec vůbec netuší, která bije. Jemu absolutně nedochází souvislosti. Se podívej, co mi píše :-D Fakt může být někdo tak, jak to říct slušně, opožděný?
Já to raději ani moc nečetl, jen mi v očích utkvělo to slovo, které se táhne od začátku téhle větve, a nedošlo mu to ani u těch hradních trenýrek. Aby to konečně pochopil u hradní vlajky (standarTy). To, že řeší blbiny a zatahuje do toho rodiče je jen detail, já jsem dle něj, i někteří jiní tady, například komunista.
nemůžeš mu to poslat e-,mailem, nebo si opožděný a neznáš e-mail?
bzzz: To je něco podobného jako holt/hold, bojuješ s větrnými mlýny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.