Škoda přiveze do Frankfurtu Superb Sportline. RS to nebude

Vedle ekologicky pojatého Superbu Greenline uvidíme na autosalonu ve Frankfurtu také Škodu Superb Sportline. Ta bude, jak název napovídá, pojata vskutku „sportovně“. Nic víc než decentní optický paket se sníženým podvozkem ale nečekejte.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vedle Superbu Sportline představí Škoda na autosalonu ve Frankfurtu i Rapid Monte Carlo a Rapid Spaceback ve verzi Scout

Automobilka už dříve odmítla spekulace o modelu Superb RS, tato dvě písmenka zůstanou prozatím vyhrazena pouze pro Octavii. Nebojte, ve Frankfurtu bude i Octavia RS230. Jestli chcete opravdu rychlého Superba, stačí si koupit vrcholnou motorizaci 2.0 TSI o výkonu 280 koní. To je prozatím nejrychlejší sériová škodovka v historii.

Škoda v r. 2025: Hybrid standardem a 1.0 TSI jako vrcholná motorizace

Škoda v r. 2025: Hybrid standardem a 1.0 TSI jako vrcholná motorizace

Škoda Superb Sportline se od běžné modelové řady skutečně odlišuje jen o 15 mm sníženým podvozkem a drobnými kosmetickými doplňky, jako je třeba maska chladiče s černým lemováním nebo černá zrcátka a zatmavená zadní okna. Uvnitř budou sportovní anatomické sedačky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Paket Sportline bude možné přikoupit i na Superb Combi. Na druhé straně je pak model Superb Greenline se spotřebou 3,7 l na 100 km. Uvidíme i kombi Fabia R5

Paket Sportline si můžete přikoupit ke všem motorům kromě základního benzínu a základního dieselu. Vedle tohoto Superbu ještě uvidíme ve Frankfurtu model Rapid ve verzi Monte Carlo a Rapid Spaceback jako verzi Scout. Ukáže se i koncepční vůz Fabia R5 Combi.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků