Škoda připravuje výkonnější Octavii RS. Zde jsou první fotky

101 komentářů

JAN R
30. června • 22:31

Jak může auto jezdit na českejch převozkách v cizině??? :-/
V německu za to zavíraj do vězení ;-)

GL
1. července • 19:36

Když ony tyhle značky nejsou převozky...F a zelené písmo znamená, že jde o značky (vůz) pro testovací účely. A je to mezinárodní ;-)

yoggi
30. června • 18:12

Boze, vazne zeriete tieto nezmyselne info, ze udajne motor cupra 280 koni v octavii RS :-D:-DKed niekto pusti info, ze by mohla mat cez 300 koni, tak polka ludi sa tu k tejto info bude uz modlit. Teraz ma Octavia RS 220 koni a pri oslave 40. vyrocia daju tomu vyssi vykon t.j. 240 koni a aj info, ze tam bude mozno motor s Leona Cupra je tiez pravda v roku 2006 mal Leon Cupra tiez 240 koni :-)Takze vsetci co uz s tym pomyselne leteli na mars mozu opat pristat na zem, zazrak ani nic prevratne sa nekona. Fakt neverte vsetkemu co sa napise :-)

Revan_21
30. června • 18:34

To se zanedlouho dozvíme... Ale už to vidím. Dostane 280koní ale "lidi" jako vy si zas najdou něco jiného do čeho budou moc rejpat.

yoggi
30. června • 20:57

Vobec nechapes co som myslel. Skoda doteraz mala O1 RS 180HP, O2 RS 200 HP teraz maju O3 220HP, sorry ale Skoda fakt nema skusenost s motorom vo vozidle okolo 300HP.
Nezabudaj, ze Seat nedostal len tak teraz 280 koni, uz v Leone 2 mali CUPRU R vyladenu na 300 koni, bohuzial vw a seat maju skusenost s takto vykonnou motorizaciou.
Ono dat pod kapotu vela koni nie je ziaden problem, aj ja ti narvem 500 koni do octavie, ale co stym dalej, pokial sa nechces zabit. To si fakt myslis, ze zvysenie vykonu o povedzme 60 koni je len tak, na to aute by museli prebehnut urcite upravy a terajsia cena zacina na 632tkc, vies si predstavit, kde by to zacinalo, ked leon cupra stoji 696tkc ?Druha vec je, ze Skoda nema v koncerne poslanie robit sportove auta;-)

revan_21
1. července • 0:18

Nicméně věřím tomu, že bude mít 280koní... Zas není takovej problem zavolat do seatu a objednat si tam 1000 motorů :-D :-DAno, máš pravdu... Škodovka takové poslání nemá... Nicméně u limitované edice určita "pravidla" padají. Navíc to nebude normální seriová výroba... Bude si jednat nejvíce o několik stovek kusu.

Jiří Kokoška
1. července • 8:54

JJ říkal mi to známí co dělá ve Škodovce, že ty motory budou brát z Číny! A také říkal že Revan je Kašpar!:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
johan tar
21. srpna • 1:24

Děláš tady machra, ale ani čeština ti moc nejde :-/

revan_21
1. července • 11:53

Ignore, hlupáku:) Až se naučíš inteligentní debatě, tak stebou budu tak jednat :) Do té doby jsi jen vylízanej internetovej Troll.

Jiří Kokoška
1. července • 14:27

Koukni se na hodnocení svých příspěvků! Každý tě tady bere za totálního dementa plácající jen samé nesmysly! Jednou jsi mladý študent, potom máš dokonce nějaký výuční list, potom zase máte rodinný servis, ale tatík musí jezdit do servisu s každým prdem i na výměnu oleje, pak máš O1 na LPG a musíš měnit zapalovací cívku za 1000,- a přitom ani nevíš že to je důsledek vadných svíček, které odcházejí při provozu na LPG 2x častěji jak při provozu na benzin! Vůbec nic nevíš, jen si stále hraješ na mistra a přitom jsi totální zoufalec na úrovni mizerného učedníka prvním rokem! Musíš se holt ještě hodně a hodně učit a do té doby zalez pod stůl a neotravuj normální lidi a hlavně pořád nikomu nenadávej, už tady dřív zaznělo že jsi zralý pár facek!!! :-D:-D:-D

revan_21
1. července • 19:59

A ty jsi zase pitomeček co si naklikává + :))Ale abych ti to osvěžil :) Studen už davno nejsem. Jsem vyučen v oboru, máme rodinný autoservis (rodinnou situaci ti opravdu vysvetlovat nebudu, protože je ti do toho UPLNY HO*NO, DEM*NTE)
A muj otec žije 250km daleko, proto mu nemužu dělat tyto opravy.
Ano, zapalovací civka na kod motoru AGU stojí kolem 1000kč (u normalního prodejce, a od někoho kdo má přebalené činské díly.)
Civku jsem měnil ještě předtim, než jsem namontoval LPG, hlupáku :) TO TY nic nevíš, TY tu ze sebe dělaš mistra a neuvedomuješ si... Že ze sebe dělaš uplnýho idiota.
A to že mě nějaká tvá parta podkuřovaču "nebere" mě absolutně nebaví :) Je to jen stádo ovcí :)

Jiří Kokoška
1. července • 20:37

Tak koukám že jsi zase vedle jak ta jedle! Bohužel ale ještě nevíš že ve Škodovce je oddělení, kde se testují levné díly z Číny a pokud splní to že vydrží po dobu záruky cca3-4 roky a pochopitelně i nízkou cenu, pak se tyto značkové díly kupují a montují už v prvovýrobě! A také se balí do obalů VW a Škoda a prodávají za super příznivé ceny těm co věří zrovna jako ty že kupuji 100% značkové díly! Ale to by ti mohl ten tvůj známý co dělá ve Škodovce snad už dávno říct, není to vůbec žádné tajemství!!! Ale to je dnes běžná praxe většiny výrobců! :-D:-D:-D

revan_21
1. července • 20:49

A co jako? Myslíš že takové volvo ho nemá? Zvlášt když ho vlastní čínané?! Nebo i jiní výrobci?!

Jiří Kokoška
1. července • 21:34

Jasně že ho má, je to dnes naprosto běžné u všech výrobců! Měnil jsem ve 150t ložisko lev. před kola a bylo bez označení no name! Pokud bych koupil origo ložisko Volvo v jejich obalu, tak by stálo cca 7000,-Kč a v krabici by bylo ložisko FAG! Bohužel jsem chtěl ušetřit a tak jsem koupil ložisko FAG a na obalu bylo malými písmenky napsáno volvo a cena 2366,-Kč ! Žádná automobilka většinu dílů nevyrábí a kupuje to nejlacinější co sežene a za co nejnižší cenu! A tyto díly pak i prodává jako své značkové! Originální díly rozvodů Škoda v prvovýrobě INA eventuálně řemen Contitech- standard! Na trhu je daleko víc kvalitnějších dílů od značkových výrobců za mnohem nižší ceny! Ale jen ovce kupují Originální značkové díly! B-]

revan_21
1. července • 21:38

Jenže většina evropských značek je dostatečně kvalitní... Febi, KN, Beru, SKF atd atd.
Věř, že kdyby byla priorita co nejmenší cena, tak bys tam měl nějakej MaxGear :)

Jiří Kokoška
1. července • 22:08

Ale žádné díly ATE, Zimermann, Meyle HD, Brembo tam nenajdeš! MaxGear, Starline, Kamoka, Janipars jsou pouze přebalovací firmy! A na dílech Febi jsem měl vybroušené označení výrobce, takže koupeno a přebaleno a díly SKF ( kladky rozvodu ) Korea! :-D

revan_21
1. července • 22:14

Chápu dobře že si ted řekl že SKF je korea? :D Doufam že jen špatně čtu :D

Jiří Kokoška
1. července • 22:34

Bohužel jsem čuměl jak puk když mě přišla sada rozvodu na Mazdu 323F, řemen Dayco a 3 kladky SKF a na obalu Korea!!! Čteš naopak dobře! Jinak je docela problém u laciných sad INa, používají kladky s černými simerinky GMS Korea zatím co jiní používají hnědé Japonské Koyo, což je výrobce drahých rychloběžných hřídelových těsnění!

revan_21
1. července • 22:40

Tak to fakt nevím co kupoval! SKF Je švédské!
Víš co je to u mobilu tvz. Šedivka? "šedivky" bejvají levnější než mnohem levnější, a jedna si o telefony dovezené z jinych státu... Resp. mužeš si koupit telefon v ČR který byl ale puvodne určen třeba pro francouzský trh...Je dost možné, že si narazil na něco podobného ale u autodílů.

Jiří Kokoška
1. července • 23:08

SKF dělají i Poláci ale kvalita bohužel! Zrovna jako Barumky v Brazilii, nebo ve Švédsku! Značkový výrobci vyrábí hodně dílů právě v Číně a Korei! VW,Škodovka, německá kvalita a místo kvalitních gum Continentál korejské Nexeny! Proč tady staví Korejci fabriku na gumy, pokud by neměli dohodu s koncernem a zaručený odbyt tak by nic nestavěli, zase se jedná jen o zlevnění výroby a úspory!? Francouzi a Italové používají gumy od svých domácích výrobců! Já osobně bych na auto nic jiného než Continentál nedal přestože mě sada stojí cca 14000,-Kč! B-]

Fiřtíku
11. července • 22:50

Čtu tvý komentáře až dneska a čím víc jsem jich přečetl, tak mě utvrzuješ v dojmu že jsi naprostej blb :-D S Volovem jdi někam...A když Ty Oktávky nemáš v lásce, tak se do nich neser! Jim to neublíží... Zajímalo by mě, jakej motor měl lepší než nesmrtelná 1.9 66 KW a 81 KW ;-) PS. Jak vidim tvou fotku.. koukam že z toho tvýho sráče máš pěkný vrásky... Ani se nedivim. :-D

Jiří Kokoška
14. července • 16:37

Koukám že se ozvala dálší sociáka!???:-D:-D

Fiřtíku
14. července • 19:06

Jestli mluvíš o sobě, tak tim si můžeš bát jistej :-D

Fiřtíku
14. července • 19:10

Pardon... Bejt jistej... Jsem z Tebe mimo :-D

revan_21
2. července • 0:29

TAk jistě že budou mit tovarny v ruzných státech!
Ještě jsem neviděl novou škodovku která by měla Nexeny! Všechny mají obuté contíky!
Nexen se tu staví na popud korejských automobilek.

jenda
1. července • 16:12

Jo s tím se dá souhlasit.

Jiří Kokoška
1. července • 10:38

Pro rok 2015 nový motor TSI 1.0 85Kw 3válec, pro Passat, Golf, Superb, Octavie, Seat! Letos TSI 1.0 3 válec s nižším výkonem pro Polo a Fabii 3 ! :-D:-D:-D

jenda
30. června • 17:40

vždyť to je jen obyčejná škodovka. Akorát je trochu rychlejší. Nic víc nic míň. Kdo chc koupí, kdo nechce koupí něco jiného.

Petr
30. června • 16:13

benzínové RS 4x4 s automatem bych si koupil hned...

flakacka
30. června • 14:43

Podle neoficiálních informací 280 PS. :-):-):-) Pane bože kam ta redakce na tyhle plky chodí. Nemyslí si snad někdo, že VW dovolí Škodovce dát tam motor z Cupry s 280 koňmi, aby so dostali s výkonem na dostřel Golfu R, který stojí s akceptovatelnou výbovou mega. A rapidně by jim poklesly prodeje GTI. Nakonec z toho bude 10 koní navíc jako u GTI Performance a budou rádi. Už vidím zarytý škodovkáře jak jim poklesne čelist. :-))

revan_21
30. června • 15:44

Ale ty to očividně nechápeš, vid:D TOhle nebude normální seriová produkce:D Bude to jen limitovaná edice o několika stovkách kusech...
Není duvod proč by měl diky tomu rapidně poklesnout prodej GTI

revan_21
30. června • 14:50

Motor z cupry? Mysliš ten motor v cupře kterej je stejnej jako v RS? :D Jenom je jinak naladěný? :D
Proč by to VW neměl dovolit? Bude se jednat o limitovanou edici na oslavu 40 let RS... TAkže nevidím duvod k nedovolení.

flakacka
30. června • 15:13

Omyl. Motor z Cupry není totožný s motorem z Octavie RS. Vyjma jiného naladění (jak píšeš) má motor Cupry větší turbo. A nejsem si jist zda tam není i jiné sání a hlava. Myslíš, že VW bude zajímat nejaká oslava 40 let, aby jim toto dovolili?

revan_21
30. června • 15:28

Jistě že bude. Proč by neměl? I VW z toho bude mít zisk.
Není jedný duvod proč by to vtomto připadě nemohlo být.
Uvidime :) Jen aby si se spadlou bradou nekoukal ty, až zjistíš že si placal blbosti :)

flakacka
30. června • 15:47

Nebudu se tady s tebou hádat. Uvidíme. Ono tady půjde o cenu jakou tomu nastaví také. Já tu spadlou bradu mít určitě nebudu. Za 14 dní si jdu pro novou Cupru, právě je vyrobená. Ale u tebe si tím nejsem tak zcela jist. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
revan_21
30. června • 15:52

Ať slouží ;-)

Jiří Kokoška
30. června • 16:54

Doporučuji nový SM Special Ojetiny ( vyšel dnes ), co Octavie to průser! Konečně si někdo dovolil něco takového uveřejnit!! Zajímavé i o 1,8T pro všechny nevěřící a oponenty kritiků! Vhodné pro odborníky s velkým R!

revan_21
30. června • 17:30

Ještě bych rád doplnil kté tvé lži "co O to pruser"
Zdát se to na první pohled muže? Proč? Octavie jsou nejpopulárnější ojetiny... prodá se jich nejvíce, tím pádem jsou cílem na stočené km, zatajovaní nepravidelného servisu... atd atd.

Jiří Kokoška
30. června • 18:29

Jistě na Českém venkově samozřejmě populární, zvláště u takových mistrů a odborníků jako jsi ty. Ale SM hodnotí model od modelu a zatím vždy s každým modelem nějaký další průser, naposledy TSI, vyřešeno, ale ti co si je koupili mají smůlu a další problém je za pár kilometrů opět čeká! Modifikovaný řetěz nejde na první verze použít vzhledem k jeho větší šíři, jelikož bohužel ani značkové servisy neumí vyměnit řetězové kolo na klikovém hřídeli na voze! :-D

Jiří Kokoška
30. června • 18:22

Nauč se už konečně číst, 1,8T žádný problém!? A ještě větší problémy má 02! Slova odborníků jasně říkají životnost motoru max 300t Km, turbo 150t v důsledku karbonu a zaneseného síta olejového čerpadla, praskající 20V hlavy jen za zanedbatelných 50t Kč, atd! Jestli máš 39Kč tak si to kup a můžeš se poučit! Hraješ si na odborníka, plácáš nesmysly a neumíš ani tatíkoj vyměnit olej v motoru a udělat rozvody! A on pak musí do servisu! JOJO zkušenosti v rodině se 3 Oct máš, ale bohužel umíš asi H O V N O!? :-D

jouda
1. července • 17:05

Lumírku, mohu tě ubezpečit, že 1.8T JE takřka bezproblémový motor. Moje auto s tímto motorem má již 15let a pořád jezdí, jako zamlada.
Životnost motoru je tak cca 2x300tkm, turbo vydrží bezproblému 250tkm, a karbon? Za ten si můžou sami uživatelé, co jezdí na prodloužené intervaly oleje, to je celý ten problém (viz zanesené sítko olej.čerpadla)
Schválně se koukni na jiné motory, které jezdí (jezdily) na ty slavné LL intervaly.
A s revanem souhlasím, až na zapalovací cívky je to bezproblémový motor a za tím si stojím. Moje investice do motoru jako takového za posledních 6 let provozu jsou následující.
- 2 x 4ks svíčky (110Kč/ks)
- termostat (160Kč)
- čidlo teploty chladící kapaliny (investice nehorázných 250Kč)
- rozvody (cca 5000Kč i s prací)
- 6 x výměna oleje
- 3 x výměna chladící kapaliny
Když to shrnu, tak většina věcí nejsou závady, ale spotřební věci, které měníš u každého motoru.

revan_21
1. července • 19:52

Nesnaž se... Je to zabedněnec který nevidí dal než na špičku svého nosu. Nepřízná že by náhodou mohl mít pravdu někdo jiný.

Jiří Kokoška
1. července • 19:37

Tak koukám tedy i na jiná koncernová auta! TDI 3.0 V6 např. Audi Q5, rozvod bezproblémový řetěz, který je namontován na straně spojky! Cca kolem 150-170t Km většinou potřeba vyměnit! Motor je nutno demontovat z auta a celou rozvodovou sadu vyměnit! Cena včetně práce cca 50000,-Kč! Pochopitelně že v rámci záruky v servisu Audi! A jedná se také jen spotřební materiál!? :-D:-D:-D

Jiří Kokoška
1. července • 19:20

JJ máš pravdu každý pták si chválí své peří! Kup si SM tam máš konkrétní zkušenosti a problémy tohoto motoru a celého auta! Netvrdím že je špatný, ale žádný zázrak to bohužel ale není! I když to je asi jediný kloudný motor od Audi, který koncern do svých aut montoval! Kolega ho měl ve verzi 4x4 a bohužel byl rád že se toho ve 200t km zbavil! Prasklá hlava + podpálené ventily po montáži LPG bez přímazu po 30t Km,turbo KO ve cca 150t Km, podávací čerpadlo 150t KO, hydraulická jednotka časování ve 170t Km, přední ložiska včetně vydřených nábojů kol ve 100t Km atd atd! Jistě najde se lepší zrovna jako horší kus, zvláště pak z pondělní výroby! A rozvody za 5000,-!??? Vodní pumpa, kladky, řemen, chladící směs, motorový olej a filtr olejový a vzduchový + práce! Tak to smekám před tím kdo ti to za tyhle peníze udělal! Jedno ale vím jistě že Revan to na 1000% nebyl! Jinak držím palce ať ti to vydrží aspoň do 1Mil Km a stále jako za mlada! Ale předpokládám že potěch 600t Km už horko těžko plní Emisní normy na TK!?

jouda
1. července • 20:42

Je vidět, že rychleji píšeš, než přemýšlíš. Přečti si můj předchozí příspěvek ještě jednou. Rozvody mě přišly na 3100Kč z cc-autodíly.cz (sada --> kladky INA, řemen Contitech, vodní pumpa Hepu) + cena práce (a chladící kapaliny) = 5000Kč
Nějak nechápu, proč motáš výměnu oleje + filtrů do ceny 5000Kč, co mě stály rozvody??
Shrnu to. Mám starou rachotinu s bídným motorem, který se jen sere a žere trávu u cesty, ale na to já kašlu, hlavně že se mi bude dobře spát ;-)

Jiří Kokoška
1. července • 21:03

Jinak při výměně rozvodů se většinou dělá kompletní servis motoru! A 15 roků staré O1 jsou už dnes opravdu poněkud mimo! Pokud by tě zajímalo co mám za popelnici já, tak se zeptej Revana! B-]

jouda
1. července • 21:28

Olej a běžné spotřební věci si měním sám, takže ten tvůj kompletní servis motoru při rozvodech je jaksi mimo (soudě dle tvých příspěvků není mimo jen ten servis)
15let staré auto je dávno za zenitem, o tom žádná. Tvá popelnice, ani nikdo z rodiny mě opravdu nezajímá.

Jiří Kokoška
1. července • 21:42

Na rozdíl od tebe jsem ale schopen si ty rozvody a vše ostatní udělat sám a to jen za cenu materiálu! :-D

jouda
1. července • 22:15

A víš, že je mi to celkem jedno, že si umíš vyměnit sám rozvody?

Jiří Kokoška
1. července • 22:52

Já jsem tím na rozdíl od tebe nezačal Joudo!

revan_21
1. července • 21:47

Kolik lidi je potřeba na výměnu oleje ----- Tři Lumírkové + jeden co jde do lidlu pro olej :)

revan_21
1. července • 21:07

Nevím co máš za popelnici. Need for speed jsem naposledy hral asi před 5ti lety :))) Nevím co tam dnes je za auta :)))

Jiří Kokoška
1. července • 21:13

Na základce, nebo ve školce!?

revan_21
1. července • 21:17

Jojo, asi cca v době, kdy si tahal kačera :)

Jiří Kokoška
1. července • 22:23

Jasně auto mám gumový a když jsem na rozdíl od tebe šel na vojnu, tak jsem si pušku vzal svou!

revan_21
1. července • 19:54

Proč si tak vymejšlíš... Jseš až nechutnej stím.PS: Ano, rozvody na tento motor nejsou moc draha zaležitost :) Mě vyjde material i s pumpou na 3500kč.
Sám jezdíš v nějaké rozpadle popelnici, ale tady budeš každého poučovat.

Jiří Kokoška
1. července • 22:21

No a mě na Volvo S60 2,5T sada SKF nebo Contitech a pumpa Graf 2800,-Kč! :-D

Jiří Kokoška
1. července • 20:00

S tebou se nebavím, na tvoje debilní keci tady už není nikdo zvědavej! Jdi a kup si cívku za 1000,- ! Ty a rozvody, tak to jsem se málem pochcal smíchy! A neboj žádnou takovou vránu jako máš ty se 420t na tachometru rozhodně nemám! A proč neustále soudíš druhé podle sebe!? To jsi opravdu takový chudák!? Cucej lentilky a už neotravuj! :-P:-P:-P

revan_21
1. července • 20:09

Jednou bych si s tebou rad dal sprint :) A vidět tvuj uhobej vyraz nad tím, jak ti to ta stará "vrána" (která má necelejch 200t km) jak by ti nakopala pozadí :)

Jiří Kokoška
1. července • 20:56

Kolik máš Kw? Já 220!:-D

revan_21
1. července • 20:57

Jo jasně :) Ale tak maximalně v Need for Speed :))) Přiště si koukej vymyslet realnější číslo :)

Jiří Kokoška
1. července • 21:11

A kolik si myslíš že má Volvo S60 2,5T KW? Tento motor používal i Ford Fokus RS! Ale přečipovaná stará O1 s nepředvídatelný přetáčivým podvozkem tak to je něco, zvláště na vodě!

revan_21
1. července • 21:16

Zajímavé! Není to tak dlouho co to mělo 110kw! OI že je přetačivá? Vážně? Že jsem si nevšiml:D To bych byl i rad, dalo by se stim užit docela zabava :D Asi neviš jaký je rozdíl mezi přetáčivostí a nedotáčivostí :))))

Jiří Kokoška
1. července • 21:57

Jasně tak to máš jednou konečně pravdu, ale to je bílá V40 T3 110Kw 12.2012 najeto 16t km ve 13t km velký servis, dovezeno v květnu za 22000,-Eu! Cena je 520000,-Kč, máš možnost, inzerát je na Bazoši! Jinak k přetáčivosti, O1 s krátkým rozvorem a dlouhými převisy se umí na nerovnostech neurvale rozhoupat, při prudších manévrech ztrácí stabilitu - dlouhá záď se na poměrně měkkém pérování dokáže odlehčit a přetočit, zvláště nebezpečné na vodě! Stačí?B-]

revan_21
1. července • 22:11

Má zkušenost je uplně jiná než ta tvá vycucaná z prstu. Nikdy se mi nestalo že by mi ustrelila zad, a ani na snehu.
Mame kousek staré vojenské letiště kam občas jezdíme... Člověk se tam muže vyřadit a pak nedela kraviny na silnici... A ani pri dost ostre jizde nema sklony přetačivosti! Podléhá nedotáčivost tak jako každá předokolka! Přestan si tu cucat blbosti z prstu!

Jiří Kokoška
1. července • 22:51

Jedná se o zkušenosti a názory odborníků? Jinak předpokládám že jako znalý věci děláš každé jaro geometrii zadní nápravy u Oct2, kde je problém se závěsy a geometrii zadní nápravy!? O1 přetáčivá na rozdíl od O2 a Superbu! ty jsou nedotáčivé!

revan_21
1. července • 22:55

Jistě :D Za celou dobu jsem neměl ani naznak přetáčivosti a ani nikdo koho znam a má OI:D Ale prostě je přetáčivá, když se tu vubec neděje a není to tak:D Ale prostě se přetáčí:D
Bože ty jseš exot.

revan_21
1. července • 20:04

Hlavně se mi tu nerozbreč ty cucáku.
Asi by jsi potřeboval montpákou přes hlavu, ale toby byla jen škoda nářadí.

revan_21
30. června • 18:31

OMG! Ta tvoje ubohá existence mi fakt hejbe žlučí!
Čím ty vubec jsi? Nejakej pošahanej cukrář a bude mě tu poučovat!
Zeptej se někdy skutečných lidi na jejich zkušenosti s tímto motorem, a nečti nejaké přiblblé bulvární časopisy (které jsou mířené na tvuj inteligenční lvl).
Jenom se tu snažíš trollit, o tématu víš uplný prd a šíříš tu nějaký pseudo moudra!
Já už s tebou končim, nebaví mě debata s takto ubohým člověkem a trollem.

Jiří Kokoška
30. června • 19:07

Jasně Svět motorů je bulvár!!! Proč si myslíš že ty jsi ten nejchytřejší!? To že máš nějaký výuční list neznamená že něco umíš a že něčemu rozumíš!? Proč si myslíš že vyšší vzdělání a kvalifikaci už mít nikdo nemůže!? Prostě Brouk Pytlík- práce všeho druhu sro.! :-D

Revan_21
30. června • 19:17

Ted si popsal svou ubohou osobnost! Až na to, že ty ani vtom oboru vyučen nejsi (divil by se, kdyby jsi vubec měl dodělanou ZŠ)!
Jak říkám! končím s tebou. Nemam naladu se bavit s takovým egoistickým pitomcem.

revan_21
30. června • 18:27

MAX 300t km?:D K nasm jezdi 1.8T a má 420 000km:D
PROC TAK LZES TY HLUPAKU!
Ale jo, odešla mi jedna zapalovací cívka (oprava cca 1000kč) :)
Hraji si na odborníka? CHceš snad vidět můj výuční list v oboru automechanik?:D Olej ti vymenim se zavazanýma očima a prstem v nose :)
VUBEC NEVIS CO MLUVIS! Vymejšíš si tady nějaký bludy jen proto, abys byl zajímavej. Jsi chudák.

Jiří Kokoška
30. června • 18:47

Zapalovací civka Bosch na O1 1,8T stojí 612,-Kč!

Revan_21
30. června • 18:57

Jo, ale na jaký kod motoru, hm? :)

Jiří Kokoška
30. června • 19:42

www.PRODEJDILU.CZ

Jiří Kokoška
30. června • 18:39

Tak nevím proč jsi psal že taťka jezdí jen do servisu měnit olej, brzdové destičky a teď že ho čekají v servisu rozvody!? Ten tvůj výuční list bych chtěl opravdu vidět! Za kolik se to dá koupit? Ale je to trestné! Opravdu lituji ty komu chraň tě bože budeš něco na autě dělat! OCT1 420t km za 70t Kč, tak to asi opravdu mluví samo za sebe!

Revan_21
30. června • 18:42

Protože muj otec žije 250km daleko, hlupáku.
Vymaštěnče, vychodit si normální tři roky na oboru a budeš ho mít taky :)
TVA IDIOCIE mluví sama za sebe, kdyby to byla možnost ignoru... tak jsi jasná volba.

Jiří Kokoška
30. června • 19:13

Jasně 4 roky SPŠ automobilní Mladá Boleslav maturita, 3 roky výuční obor automechanik, 2 roky nástavba Diagnostika a zkoušení motorových vozidel při SPŠ v Rychnově nad Kněžnou!

Revan_21
30. června • 19:16

Jo! To jsi vyjmenoval věci co ty nemáš! A je to tak jen ve tvem vlhkem snu!

Jiří Kokoška
30. června • 19:30

Bohudík na rozdíl od tebe mám! A na rozdíl od tebe snad ten vlhký sen je ta tvoje O1, to tady už minulý týden proběhlo! Máš omezený způsob myšlení a malou slovní zásobu, ještě se holt musíš hodně učit! Chlapečku!:-D

revan_21
1. července • 0:18

Nebavíš mě :)

revan_21
30. června • 17:27

Ale prosimtě, zas tu šíříš nějaké bludy. Řídím se vlastníma poznatkama. V rodině je momentalně 3 octavia... (Jedna má, druhá otce a tří se po 4 letech bezproblemového provozu prodala při "upgradu" na OII) A ani s jednou nejsou vubec žádná problemy. Dělá se jen běžný servis.Dalé má mam několik známejch který mají ruzné verze octavií, a taky snima nemají žádné problemy... Takže tu nešiř svoje lži.

flakacka
30. června • 15:57

díky.;-) Už aby to bylo.

revan_21
30. června • 15:51

Tak to CG. Osobně se mi ta cupra také libí.
Nicméně limitovaná edice je limitovaná edice... A at už je to škodovka nebo né, tak jednou bude mít docela cenu.... 40let je jen jednou.

jouda
30. června • 12:48

A bude mít ta výkonnější RS (pokud se dostane do prodeje) taky ty zprzněný koncovky výfuku, jako má současná RS? :-)

revan_21
30. června • 13:34

Co je na nich špatného? Perfektně ladí k ostrým hranam toho auta.

Sir CHerokee
30. června • 14:08

Tak se schválně podívej..nejsou to koncovky, ale jen chromové rámečky, za kterými uvidíš vozovku. Nehledě na to, že takový vůz by si zasloužil více než jen pouštění nahraných zvuků sportovního výfuku do kabiny....:-/

LOL
30. června • 22:05

Nejsou chromové.
A žádný nahraný zvuky nikam nikdo nepouští. Ten "soundgenerátor" funguje úplně jinak.

EL
30. června • 15:22

To je pravda jenom u dieselové verze, u benzinu jsou to regulérní koncovky.

Radim
30. června • 19:04

No regulerní...jen natažená trubka od levého tlumiče k pravému..rozhodně se nejedná o samostatný výfuk. svod.3-[

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
30. června • 22:03

no tady se ukázal odborník. Svod je to ve předu, svádí plyny od motoru k tlumičům. Výfukové potrubí je rozděleno u zadní nápravy na levou a pravou větev a na každé větvi je jedne tlumič (u benzína). Tak jaká trubka od levého tlumiče?
Jestli si tím chtěl říct, že nejdou dvě trubky od předu až do zadu, tak..proč by jako měly?
Zaprvé je ten výfuk konstruován tak, aby se vešel do auta (podívej se někdy pod auto, a zjistíš, že tam kolem moc místa není) a zadruhý si spočítej kolik váží řekněme 3m trubky o průmeru 55mm a tlouštce stěny 1,2mm.

Radim
1. července • 8:22

Tak se zkus někdy podívat pod opravdu sportovní auto..nejlépe o více válcích..a kdyby se u té oktávky rozdělovalo u zadní nápravy tak budiž..ono to ale jde opravdu od tlumiče k tlumiči..prostě je to jen estetika..zalez si někdy pod tu oktávku odborníku..

revan_21
1. července • 11:55

http://t3.aimg.sk/inzercie/ba_orig_32728039... ... Zadní díl výfuku octavie III RS.

Radim
1. července • 19:22

Rozděleno hned před tlumičem..prostě je to estetika..druhej svod s tlumičem ten motor prostě nepotřebuje..třeba subaru si na nic nehraje a WRX STi ma jen jednu koncovku.. a nikoho nenapadne že by to nemělo výkon..u škodovky by to někoho napadnout mohlo:-)

revan_21
30. června • 14:48

Já to koncovkama nenazval.
Co si zaslouží? Aby každej věděl že jedu? Dělaná randálu si to auto rozhodně nezaslouží.
RS žádné zvuky výfuku do kabiny nepouští :)

Lukas
30. června • 13:31

Co je spatneho na koncovkach? Designove jsou pekny.

fero
30. června • 15:43

Jedna z koncovek je falešná :-D

revan_21
30. června • 15:45

U naftaka ano. U benzínu ne.

KptBobr
30. června • 21:56

proc ty 3 joudove nesouhlasi ? opravdu blazinec...:-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
revan_21
1. července • 0:15

Nevím, asi neuměj používat google k ověření.

LOL
30. června • 13:08

samozřejmě! Přece si bolkáři nevystřílí všechny inovace najednou! :-D

Doporučujeme

Články odjinud