Škoda připravila další tvář pro SUV Kodiaq. Tentokrát sportovní

Po základní variantě a verzi označené výrazem Scout nyní mladoboleslavská automobilka ukazuje "sportovnější" podobu svého nejnovějšího modelu.

Kromě varianty Scout bude pozornost na stánku automobilky Škoda Ženevě poutat také Kodiaq ve verzi Sportline.

Značka zatím odtajnila první snímky tohoto vozu a prozradila také, jaké motory budou vůz pohánět.

Z toho je jasné, že vůz, který se od klasického provedení odlišuje díky černému zbarvení masky chladiče a dalších prvků jako jsou zpětná zrcátka, střešní ližiny a rámečky kolem oken, nebude o nic rychlejší než základní provedení tohoto velkého SUV. Maximální rychlost bude činit 210 kilometrů v hodině.

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Zákazník dostane na výběr ze čtyř agregátů, které mají výkony od sto padesáti do sto devadesáti koňských sil. Dva z nich (1,4 TSI - 110 kW a 2,0 TSI - 132 kW) spalují benzin, dvě varianty motoru 2,0 TDI (110 kW a 140 kW) pochopitelně naftu.

Kodiaq Sportline bude mít vždy pohon všech kol. Za příplatek je možno získat adaptivní podvozek.

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

V sériové výbavě se ocitnou sportovní sedadla, hliníkové pedály, a rovněž nové ukazatele přetížení, plnícího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty motoru a chladicí kapaliny na displeji. Interiér od toho klasického odlišují také dekory ve stylu "Sport".

Ceny a termín uvedení modelu na trh zatím automobilka nezveřejnila.

Malou fotogalerii nového provedení modelu si prohlédněte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků