Škoda připravila další tvář pro SUV Kodiaq. Tentokrát sportovní

Po základní variantě a verzi označené výrazem Scout nyní mladoboleslavská automobilka ukazuje "sportovnější" podobu svého nejnovějšího modelu.

Kromě varianty Scout bude pozornost na stánku automobilky Škoda Ženevě poutat také Kodiaq ve verzi Sportline.

Značka zatím odtajnila první snímky tohoto vozu a prozradila také, jaké motory budou vůz pohánět.

Z toho je jasné, že vůz, který se od klasického provedení odlišuje díky černému zbarvení masky chladiče a dalších prvků jako jsou zpětná zrcátka, střešní ližiny a rámečky kolem oken, nebude o nic rychlejší než základní provedení tohoto velkého SUV. Maximální rychlost bude činit 210 kilometrů v hodině.

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Zákazník dostane na výběr ze čtyř agregátů, které mají výkony od sto padesáti do sto devadesáti koňských sil. Dva z nich (1,4 TSI - 110 kW a 2,0 TSI - 132 kW) spalují benzin, dvě varianty motoru 2,0 TDI (110 kW a 140 kW) pochopitelně naftu.

Kodiaq Sportline bude mít vždy pohon všech kol. Za příplatek je možno získat adaptivní podvozek.

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

V sériové výbavě se ocitnou sportovní sedadla, hliníkové pedály, a rovněž nové ukazatele přetížení, plnícího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty motoru a chladicí kapaliny na displeji. Interiér od toho klasického odlišují také dekory ve stylu "Sport".

Ceny a termín uvedení modelu na trh zatím automobilka nezveřejnila.

Malou fotogalerii nového provedení modelu si prohlédněte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků