Škoda připravila další tvář pro SUV Kodiaq. Tentokrát sportovní

Po základní variantě a verzi označené výrazem Scout nyní mladoboleslavská automobilka ukazuje "sportovnější" podobu svého nejnovějšího modelu.

Kromě varianty Scout bude pozornost na stánku automobilky Škoda Ženevě poutat také Kodiaq ve verzi Sportline.

Značka zatím odtajnila první snímky tohoto vozu a prozradila také, jaké motory budou vůz pohánět.

Z toho je jasné, že vůz, který se od klasického provedení odlišuje díky černému zbarvení masky chladiče a dalších prvků jako jsou zpětná zrcátka, střešní ližiny a rámečky kolem oken, nebude o nic rychlejší než základní provedení tohoto velkého SUV. Maximální rychlost bude činit 210 kilometrů v hodině.

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

Zákazník dostane na výběr ze čtyř agregátů, které mají výkony od sto padesáti do sto devadesáti koňských sil. Dva z nich (1,4 TSI - 110 kW a 2,0 TSI - 132 kW) spalují benzin, dvě varianty motoru 2,0 TDI (110 kW a 140 kW) pochopitelně naftu.

Kodiaq Sportline bude mít vždy pohon všech kol. Za příplatek je možno získat adaptivní podvozek.

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

Kodiaq bude také ve verzi Scout! S novinkami se představí v Ženevě

V sériové výbavě se ocitnou sportovní sedadla, hliníkové pedály, a rovněž nové ukazatele přetížení, plnícího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty motoru a chladicí kapaliny na displeji. Interiér od toho klasického odlišují také dekory ve stylu "Sport".

Ceny a termín uvedení modelu na trh zatím automobilka nezveřejnila.

Malou fotogalerii nového provedení modelu si prohlédněte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků