Škoda připomíná 40. výročí modelů RS na novém videu

Škoda připomíná 40. výročí modelů RS na novém videu

Škoda letos slaví čtyřicáté výročí sportovních modelů RS. První mladoboleslavský vůz nesoucí toto označení se objevil v roce 1974, přičemž šlo o závodní speciál. Po roce 1981 následovala pauza až do roku 2000, kdy se objevil první civilní model určený pro sériovou výrobu - Škoda Octavia RS.

Škoda připomíná 40. výročí řady RS. Vše začalo modelem 180 RS

Škoda připomíná 40. výročí řady RS. Vše začalo modelem 180 RS

Vše podstatné k tomuto tématu mladoboleslavská automobilka zveřejnila už koncem května, v současnosti je ale k dispozici nové video, které si samozřejmě nemůžeme nechat pro sebe.

Legendární Škoda 130 RS jde ze smyku do smyku. Podívejte se na video

Legendární Škoda 130 RS jde ze smyku do smyku. Podívejte se na video

První RS (Škoda 180 RS) používalo dvoulitr s výkonem 120 kW (163 k). Následoval model 130 RS osazený motorem o objemu 1,3 litru (103 kW/140 k). První Octavia RS nabídla přeplňovaný čtyřválec 1,8 l s maximem 132 kW (180 k). Současná třetí generace Octavie RS je vůbec nejrychlejším RS za čtyřicet let existence tohoto označení, přičemž bychom se časem mohli dočkat ještě výkonnější varianty.

Škoda připravuje výkonnější Octavii RS. Zde jsou první fotky

Škoda připravuje výkonnější Octavii RS. Zde jsou první fotky

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků