Škoda přijde se svým SUV na trh definitivně v roce 2009

Daffson  |  07. 06. 2006 01:39

Ach jo. Proč až za 3 roky???? Zase promarněná příležitost !!!!!!

Odpovědět  |   | 
zban  |  07. 06. 2006 06:46

Taky mě to mrzí, tohle je první škodovka co mě chytla u srdce a byl bych ochoten si ji koupit

Odpovědět  |   | 
lotr  |  07. 06. 2006 07:36

no tak pozde je to preto aby to stihli tak dizajnovo dodrbat ako roomstera .. na to treba hooooooodne casu aby si vytvoril nieco tak ohyzdne :) tieto studie vyzeraju skwelo .. stretneme sa o 3 roky a zanadavame si ako dodrbvali produkcnu verziu ok ? :)

Odpovědět  |   | 
stinger7  |  07. 06. 2006 08:00

Já si nemyslím že Roomster je ,,Dodrbaný'' Ono stále prostě ještě dost lidí si nechce připustit že Škodovka umí vyrábět i jíne typy aut než je Octavia,Fabia a Superb.Koukni se na konkurenci.Málo která automobilka vyrobí auto stejné jako je studie.Proto se studie a concepty dělají, aby se vědělo jaký by o to byl případně  zájem a co je třeba vylepšit.Ono né vše co je na studii tak lze převézt do běžného provozu.Podle mě je Roomster povedený a hold každému se líbí něco jiného.Např. taková nová Honda Civic se také každému nelíbí.mě teda jo ale znám plno lidí kterým připadá až moc futuristická.Je to prostě věc názoru

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  07. 06. 2006 08:12

Je to velká škoda, že YETI přijde na trh až za tři roky, moc jsem se na něho těšil. Kdyby se začal vyrábět již nyní (za cenu jako SUZUKI SX4), místo ROOMSTERA věřím, že by Škodovka nestačila vyrábět jako SUZUKI u modelu Suzuki SX 4. Bohužel za tři roky bude tak velká konkurence u SUV, že se bude ztěží prosazovat na trhu. Také se obávám vysoké ceny. V současné době se Škoda Octavia 4x4 již přibližuje 700 000 - 900 000, - Kč podle motoru a výbavy. Yeti bude údajně na podvozku Octavie ........., tudíž za stejnou cenu, případně i více. Za cenu 769 000, - Kč mám již plně vybavenou SUZUKI VITARU s ESP. Nebo i málem klasiku LAND ROVER DEFENDER za cenu okolo 900 000, - Kč, možná i koncem roku nového pětidveřového JEEPA WRANGLERA.  V současné době mám VW TOURANA 2 TDI za cenu 911 000, - Kč. Do dnešní doby jsem nepochopil proč nemůžu mít u VW TOURANA verzi 4x4, jako u Octavie, či golfu atd. Divná politika VW. O novém SUV VW Beduin se již také jen mluví několik let.

Odpovědět  |   | 
Denis  |  07. 06. 2006 09:59

Já jsem právě vycházel z podvozků.. SX4 je v podstatě zvýšený Punto, je hodně úzké. Yetti mi přijde větší než SX4. zase to bude asi auto mezi třídami... No uvidíme, až ho uvidíme Live.

A 2009, To je logické. Škoda chce každý rok jednu premiéru.... Je to důležité z marketingového hlediska. 2007 Fabia + Fabia Combi, 2008 Superb, 2009 Yetti, 2010 zatím nic, možná další řada???. 2011 Octavia 3, 2012, Roomster 2, 2013 Fabia 3, atd....

Z toho vyplývá, že jim pro premiéry chybí ještě jedna řada a budou komplet.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  07. 06. 2006 15:29

Roomster má asi za cíl zaplnit mezeru v užitkových autech, a to byla větší priorita, než nějaké malé SUV. Kdo jej chce dnes, tak si koupí SX4 např. Nebo klidně počká, pokud nespěchá. Rok 09 může být posunut na 08, klidně, dokonce spíš určitě, tak co...  Všichni nikdy nebudou vyrábět vše,protože pak by stačil jeden výrobce. O nic nejde. Vitara zase není taková pecka,protože stejně s ní v terénu najezdí majitelé naprosté minimum a pak je jednoznačně na silnici lepší Octávka 4x4. Kupovat Vitaru, seč Suzuki mám, jenom skrz pocit, že mám cosi velkého a do terénu stejně nikdy nepojedu, tak rozhodně ne.

Odpovědět  |   | 
dochtor  |  07. 06. 2006 16:26

Roomster ako úžitkové auto (dodávka) má pramálo šancí na úspech.

Odpovědět  |   | 
Mad  |  07. 06. 2006 10:12

No nevim, nejsem odbornik na vyrobu aut, ale myslim ze se neda zacit vyrabet auto ze dne na den. Navic bych rekl ze ikdyby Skodovka chtela nema proste dalsi auto kde vyrabet.

Odpovědět  |   | 
Denis  |  07. 06. 2006 08:58

Já teda nevím, ale jestli to bude na podvozku octavie, tak to bude o něco větší než SX4, která se prodává za 299.99. Osobně si myslím, že bych konkurenty hledal někde u Klasické Vitary nebo RAV4? nebo se pletu?

Osobně práve i cenu vidím někde jinde, jestliže se Roomster prodává za 339.999, tak Yetti nebude levnější, osobně si myslím, že i díky 4x4 (i když přes Haldex bude cena začínat někde u 380.000 Kč...

Odpovědět  |   | 
Luděk  |  07. 06. 2006 09:35

Cena Suzuki SX4 je ve verzi s náhonem 4x4 cca 450 000, - Kč. Uváděná cena 299 900, výbava nejnižší GA, pouze s náhonem na přední kola, všechno v manuálním ovládání, bez klimatizace atd., vozidlo bez zvýšené světlé výšky a ochraných plastů. Cena RAV 4 se nyní pohybuje okolo 1 000 000, - Kč. Cena Vitary je od 649 000, - Kč za pětidveřovou verzi.
Viz. např. auto.cz - Ženevská studie naznačuje, jak by mohla čtvrtá modelová řada Škody vypadat, ale definitivní podoba to rozhodně není. První oficiální informace o studii dokonce hovořily o pohonu jediné nápravy, nyní si Škoda nechává otevřenou i variantu pohonu všech kol. Otázkou je který z podvozků se nakonec pro Yetiho bude přepracovávat. Nabízejí se komponenty Fabie, ale ta je přeci jen dost úzká a momentálně nenabízí alternativní možnost levného pohonu všech kol, jako obě generace Octavií.
Viz. např. autorevue.cz - Původně se také mluvilo o tom, že by Yeti měl pouze pohon předních kol; šéf Škody Wittig ale uvedl, že pokud by Yeti šel do výroby, tak pouze jako čtyřkolka. Automobilka vychází z ohlasů veřejnosti, které získala v době, kdy Yetiho prezentovala na autosalonech. Naopak s pohonem 4x4 se zatím nepočítá u modelu Roomster, platforma, na které Roomster stojí, by musela být nákladně upravena.
Takže dle výše uvedeného jediný nejmenší podvozek s HALDEXEM II. je podvozek Octavia/Golf. Nová Fabia bude stát na stávajicím podvozku. U modelu Roomster se s pohonem 4x4 nepočítá, viz. výše.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 06. 2006 09:22

A ma to vubec cenu?  SX4 s 1.5 motorem 300tis Kc, Roomster se srovnatelnym motorem a vybavenim 400t Kc. Tezko bude Yeti o 1/4 levnejsi nez Roomster, spise drazsi. Jak bude moci konkurovat?

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 06. 2006 09:34

Zatím naní vůbec jasné, jak bude vůz vypadat a tedy ke komu bude mířit. Třeba to bude auto pro image ve stylu Pandy Cross, která s motorem 1,2 bez výbavy a to doslova startuje na 330tis. Kč. Třeba to bude malé SUV po vzoru SX4, nebo Sedici a pak je důležité, aby byla cena konkurenční. Na druhou stranu Škoda již není v EU brána jako levná značka z východu, ale přeci jen již své jméno má a na tom se dá stavět a lze pak přivést modely i s vyšší cenou.

Odpovědět  |   | 
Denis  |  07. 06. 2006 10:06

Věř mi, že ve Škodě už vědí, jak to auto bude vypadat

Odpovědět  |   | 
Alex..  |  07. 06. 2006 15:07

haha...to by mě zajímalo co tou "Evropou" máš na mysli!!

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 06. 2006 18:05

Nemyslim, ze by v Evrope mela Suzuki vyrazne horsi jmeno nez Skoda. Skoro bych to videl jako rovnocenne znacky. Potom 1/3 navic v cene je smrtici.  I 330t za 1.2 motor by bylo proti 300 za 1.5 SX4 nesoumeritelne. Skoda nasadila koncernove ceny. Pomalu mne jako spokojeneho uzivatele Skodovky prinuti vazne premyslet o jine znacce.

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  07. 06. 2006 11:17

a vůbec celej VAG! Soudruzi se nám probudili! Asi 18 let po Vitaře (1988) a 12 let po etablování kategorie SUV (RAV - 1994) se soudruzi v rajchu uráčej taky vyjít vstříc zákazníkům a udělat něco pro ně! Tomu se říká "země, kde zítra již znamená včera". Nebo že by to bylo "země, kde včera znamená zítra"? Už začne konkurovat i Korejcům a třeba už za pouhé tři roky udělá i ten CrossGolf!! Ůžasný úspěch! V každém případě - vivat folksvágn! Es lebt die DDR!

Odpovědět  |   | 
filomena  |  07. 06. 2006 12:08

Osobne si myslim, ze hlavne Yeti cabrio, keby bol za rozumnu cenu, by bol trhakom uz dnes. Myslim si, ze vela mladych ludi by to potiahlo ku skode. (ale to moze aj potom... len ja uz nebudem mlady

Odpovědět  |   | 
Adam Amper  |  07. 06. 2006 14:42

2009? Aby tou dobou SUV nemeli uz zakaz vjezdu do mesta..
Mozna by bylo vhodnejsi si setrit na neco jinsiho, treba permanentku na drahu ci metro.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo